Στην Αθήνα της κρίσης: συγκρίνοντας τους δυο "μεγάλους"

  • Thread starter skg1
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Κατά την ταπεινή μου γνώμη το προϊόν που προσφέρουν οι Αιγαίου και οι Ολυμπιακή ειναι σχεδόν ίδιο. Ωστόσο με μικρή διαφορά μπορώ να πω οτι η Aegean κρατάει τα ινία της καλύτερης εταιρίας στην Ελλάδα... εξαιτίας του inflight entertainment το οποίο θεωρώ σημαντικό, ιδιαίτερα σε πτήσεις εξωτερικού. Τώρα όσον αφορά το call centre μπορώ να πω ότι η Αιγαίου είναι μακράν μπροστά και ενημερώνει άμεσα για οποιεσδήποτε αλλαγές. Την ίδια γνώμη έχουν και πολλοί γνωστοί μου οι οποίοι ενημερώθηκαν για αλλαγές στις πτήσεις τους (μιλάμε για 30' καθυστέρηση). Άσε που η Aegean με 10 ευρω χρέωση μπορεί να σου αλλάξει εισητήριο.

Ας μη μιλήσω για την Cyprus καλύτερα γιατί όταν ταξίδεψα σε codeshare flight της Olympic Air δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος , το πλήρωμα δεν ήταν καθόλου ευγενικό και όταν τους ζήτησα μαξιλαράκι μου το φέρανε μετά από 20 λεπτά και αφού τους ειδοποίησα 3 φορές... ήταν λες και δεν μου δίναν σημασία. Το μόνο καλό ήταν το IFE... :|

Για μίλια δεν έχω άποψη!

Φιλικά,
GRJim

YΓ. Το β' μέρος του ρεπορτ είναι και αυτό εξαιρετικό! :D
 
φίλε GRJim, επειδή έχω πετάξει πάρα πολλές φορές με τη Cyprus, αν έμπαινα στη διαδικασία να την κρίνω ως εταιρεία θα μπορούσα να φτιάξω ένα τεράστιο report αποκλειστικά με παράπονα! ο σεβασμός στον πελάτη είναι μια εντελώς άγνωστη λέξη για την εταιρεία. Τα μοναδικά θετικά που έχει είναι το εξαιρετικό safety record και εσχάτως οι καλές τιμές και η συνέπεια στην ώρα αναχώρησης (πριν μερικά χρόνια οι τιμές ήταν πολύ ψηλές και η καθυστέρηση της πτήσης ήταν σχεδόν δεδομένη)
 
Συμφωνώ μαζί σου φίλε athlie :) .
Το προϊον της Cyprus παραμένει μέτριο παρόλη την προσπάθεια που καταβάλεται να αναβαθμιστεί (εν εξ αυτών είναι το νέο safety demonstration video, όπως είπες, το οποίο άλλαξε μετά από χρόνια)... Και πάλι επισημαίνω το προσωπικό ως το μεγαλύτερο μειονέκτημα αυτής της εταιρίας. Όσο για τις τιμές χμμμ θα έλεγα ότι εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. :?
Παλιά θα προτιμούσα την αείμνηστη Ολυμπιακή... με τα σημερινά δεδομένα όμως η καλύτερη εταιρία συνολικά είναι η Aegean. :mrgreen:
 
Δεν μιλάω για το safety demonstration αλλά για το γεγονός ότι δεν έχει γίνει ποτέ δυστύχημα στην εταιρεία και γνωρίζω, εκ των έσω, ότι στο θέμα ασφάλεια δίνουν πολύ μεγάλη σημασία.Κι επειδή πετούσα διαρκώς με την εν λόγω εταιρεία από μικρό παιδί μέχρι και πρόσφατα , μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι πλέον οι τιμές είναι πολύ ανταγωνιστικές και δεν μπορούν να συγκριθούν με τις τιμές του παρελθόντος.Το μεγάλο πρόβλημα δεν θεωρώ ότι έχει να κάνει με το προσωπικό καθαυτό, όσο με τη γενικότερη αντιμετώπιση της εταιρείας προς τον πελάτη, καθώς τα παράπονά μου αφορούν σχεδόν κάθε κομμάτι των δραστηριοτήτων της εταιρείας.
 
nick15801":jq4be3mf said:
Νομίζω δεν έχει νόημα να μιλάμε για κάτι εντελώς υποκειμενικό. Αφού σου αρέσει περισσότερο η Aegean τελείωσε, δεν προσπαθώ να υπερασπιστώ καμία άλλη εταιρία.

Δεν είμαι προκατειλημμένος θετικά απέναντι στην Α3. Και πρόσφατα τους έστειλα ένα μεγάλο σε έκταση e-mail με παράπονα για το γενικότερο downgrade στις παρεχόμενες υπηρεσίες. Απλά ακόμη και μετά από αυτό τη θεωρώ πολύ καλύτερη από ΟΑ και CY.

Το συμπέρασμα που βγάζω από αυτά που λες είναι ότι συγκρίνεις ανόμοιες καταστάσεις εκτός από ανόμοιες εταιρίες. Το λες και μονός σου ότι η αλλαγή στην πτήση έγινε ένα μήνα πριν στην Α3 για επιχειρησιακούς λόγους. Η απεργία δεν νομίζω ότι εξαγγέλλετε τόσο νωρίτερα, ούτε αν θα ανασταλεί ούτε πόσο θα διαρκέσει, εκτός και αν έχω χάσει τόσα πολλά επεισόδια. Αν η Α3 στέλνει mails η txt για να σε ενημερώσει για αλλαγές στο flight status (αλλαγές σε ώρα αναχώρησης, πύλες κλπ)τότε συγχαρητήρια για το καλό service.

Πόσο δύσκολο ήταν να στείλουν ένα απλό e-mail, έστω και μία μέρα πριν, στους επιβάτες για να ενημερώσουν για την ακύρωση της πτήσης και να τους ζητήσουν να καλέσουν στο call center για αλλαγή εισιτηρίου? Εγώ που ήμουν στο εξωτερικό για διακοπές δεν μπορούσα να γνωρίζω για εξαγγελία απεργίας στην Ελλάδα!Δεν όφειλαν να με ενημερώσουν έστω και λίγο πριν την πτήση μου?

Αν έχω καταλάβει καλά προσπάθησες να κάνεις claim τα μίλια από την Cyprus στην Olympic Air, άρα 2 διαφορετικές εταιρίες, 2 διαφορετικά προγράμματα πιστότητας πελατών. Απλά για την ιστορία πέρσι το καλοκαίρι πέταξα Λονδίνο Αθήνα Business Class με την Aegean εντελώς last minute, στην κράτηση όμως έδωσα την κάρτα της Lufthansa για να πάρω και τα τελευταία μίλια για να κάνω upgrade στην κάρτα και να πάρω και τα τελευταία μίλια για ένα δωρεάν εισιτήριο. Το περίφημο ηλεκτρονικό σύστημα ήταν off και όταν κάλεσα την Α3 στο φανταστικό call center μου είπαν να καλέσω την Lufthansa στο Verl με όχι και τόσο κομψό τρόπο. Λες και ήμουν υποχρεωμένος να μιλώ γερμανικά και να πληρώσω και ένα υπεραστικό. Στο τέλος τα μίλια χάθηκαν γιατί στο φινάλε έχουμε και άλλες δουλειές να κάνουμε και δεν μπορούμε να ασχολούμαστε με καμία Α3, ΟΑ η LH.

Έκανα claim τα μίλια κι ενώ για τη συγκεκριμένη πτήση η CY πιστώνει 947 στο δικό της ffp, η ΟΑ μου πίστωσε 579 μίλια. Ρώτησα κι εγώ το γιατί ζητώντας να μου εξηγήσουν την πολιτική τους και δεν ήξεραν. Την άγνοια τους κατακρίνω, όχι των αριθμό των μιλίων ούτε την "ευκολία" στην όλη διαδικασία!
Για το θέμα με την Lufthansa αδυνατώ να καταλάβω τι έγινε.Μπορείς να δηλώσεις το ffp της εταιρείας που θέλεις και στην κράτηση εισιτηρίου και στο check-in.Αν για κάποιο λόγο δεν πιστώθηκαν τα μίλια, τότε λογικά είναι θέμα της Lufthansa. Δεν θα μπει στο σύστημα της LH η Α3 να σου πιστώσει τα μίλια! Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω ποιο σύστημα ήταν off! Έχω πετάξει με άλλη εταιρεία της Star Alliance, δήλωσα την κάρτα της Aegean στην κράτηση και 2 μέρες μετά την πτήση, τα μίλια ήταν στο λογαριασμό μου.

Νομίζω πως θα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για προβλήματα όταν πετάς με άλλη εταιρία και θες να πιστώσεις μίλια σε άλλη εταιρία. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για ΟΑ/CY Που κάνουν απλά μερικές πτήσεις κοινού κωδικού, δεν έχουν Κάι καμία τρελή συνεργασία. Όσο για το τι παραπάνω θα σου έδινε η ΟΑ σε σχέση με την Α3 δεν μπορώ να κάνω καμία πρόβλεψη, νομίζω όμως ότι κάτι παραπάνω θα το έδινε. Και πάλι αυτό είναι εκτίμηση. Καλή τύχη με τα FFPs.

Όπως ανέφερα και πιο πάνω, κατακρίνω την πλήρη άγνοια του call center για μια συνεργασία της εταιρείας. Θα έπρεπε να γνωρίζουν την πολιτική και να μπορούν να μου την αναφέρουν. Μπορώ να σου πω τι θα μου έδινε η ΟΑ σε σχέση με την Α3 με τις πτήσεις που έκανα. Με δεδομένους τους φτηνούς ναύλους που αγοράζω και με την απουσία μιας co-branded πιστωτικής κάρτας συνδεδεμένης με το ffp, θα μου έδινε " αγγούρι καλυβιωτικο", όπως λες κι εσύ. Όντας μέλος των ffp των A3,OA,CY,QF,BA και LH, θεωρώ το ffp της Α3 προνόμιο για τον Έλληνα επιβάτη. Γιατί τα μίλια δεν λήγουν όπως στις BA,QF και CY, γιατί έχει συνεργαζόμενη πιστωτική κάρτα που δεν έχει η ΟΑ και γιατί ενώ η LH έχει συνεργαζόμενη πιστωτική κάρτα στην Ελλάδα με ελληνική τράπεζα, αν πας να εξαργυρώσεις μίλια σε πτήση οι "φόροι και τέλη" είναι μεγαλύτεροι από όταν θα πλήρωνες για το εισιτήριο (τουλάχιστον αυτό ίσχυε λίγα χρόνια πριν). Σε ευχαριστώ για την καλή τύχη, σου εύχομαι κι εγώ το ίδιο και σε συμβουλεύω να ελέγχεις όλες τις παραμέτρους που αφορούν το πώς κερδίζεις και πώς εξαργυρώνεις τα μίλια σε κάθε ffp.
 
oddin":qw6xu4q0 said:
Mια μικρή μόνο 'διόρθωση' στο reg του αεροσκάφους της Aegean,στο πολύ ωραίο report.
Δεν πρέπει να ήταν το SX-DGX,διότι το reg δεν υπάρχει σε αεροσκάφος της Aegean.

Όχι μόνο της Aegean, δεν υπάρχει γενικότερα. SX-DVX ήταν το reg
 
Top