Stoixeia O.A

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Thanx Flightatt kai Aki.......tis virgin itan kai to A321 me reg G-VATH(virgin athens) alla den ksero poio itan to "xaideutiko" tou...http://www.planepictures.net/netshow.cgi?10952


An den kano lathos 2 777 tis KLM tha exoun elliniko onoma...to ena akropolis kai to allo i marathon i kati tetoio.....an den kano lathos tha exei to idio onoma me aeroskafos tis O.A :lol:


Kserete kapoio site pou mporo na vro registrations pou na exoun omos kai ta onomata ton aeroskafon???



I o.a tora poia den petaei katholou kalamata???oute meta tis zimies stin ethniki??charters exei akoma ekei i to aerodromio paramenei mono stratiotiko?


Sugxoreste tin agnoia mou alla o araksos einai apo tin meria tis peloponisou i tis stereas elladas?An i ditiki ellada parei tous mesogeiakous den tha prepei na uparxei kapoia anavathmisi tou ekei aerodromiou????den tha itan kai asximo hub gia tin ryanair :D
 
To G-VATH eixe onomasia Hellenic Beauty...Ti krima pou den petaei akoma i virgin athina :(
 
Όπως είπα και πριν, το δρομολόγιο της Καλαμάτας έχει κοπεί οριστικά από το Μάρτιο του 2002. Θα σας πω μόνο ότι πέρσι το καλοκαίρι έκανα με το αυτοκίνητο 2:15' από την έξοδο της Καλαμάτας ως την είσοδο της Αθήνας με το αυτοκίνητο (εντάξει, έτρεχα λίγο... αλλά δεν είναι πολύ περισσότερο). Μετά τις ζημιές στην Εθνική, η διάρκεια του ταξιδιού αυξήθηκε λίγο, αλλά όχι πάνω από μισή ώρα. Νομίζω ότι καταλαβαίνετε γιατί το δρομολόγιο κόπηκε... Οι πτήσεις charter όμως γίνονται κανονικά.

Ο Άραξος είναι στην Πελοπόννησο, αλλά είναι και αυτό στρατιωτικό αεροδρόμιο. Επειδή, όμως, δεν είναι και τόσο εύκολο όσο ίσως φαντάζεστε να πάει κανείς στην Πάτρα από άλλα σημεία της Πελοποννήσου, δε νομίζω ότι οι προοπτικές του είναι μεγάλες. Σκεφτείτε ότι είναι ευκολότερο (ή περίπου το ίδιο) να πάει κανείς από την Καλαμάτα, τη Σπάρτη και την Τρίπολη στην Αθήνα παρά στην Πάτρα. Ίσως αυτός να είναι και ένας λόγος που το Πάτρα-Θεσ/νίκη (αλλά και το Πάτρα-Ανκόνα που έκανε κάποτε η Air Greece) δεν πέτυχε.

Και, για να επανέλθουμε σε παλιότερα "κομμένα" δρομολόγια, να σας πω τι ανακάλυψα ψάχνοντας το αρχείο με τα παλιά timetables της ΟΑ:
Αλεξανδρούπολη-Βρυξέλλες (ΟΑ147 από Αθήνα, 1την εβδομάδα, Β732)
Κέρκυρα-Μιλάνο και Κέρκυρα-Ρώμη (ΟΑ243 & ΟΑ239 από Αθήνα, 1την εβδομάδα, Β732)
Κέρκυρα-Γενεύη (ΟΑ137, από Αθήνα, 1την εβδομάδα, Β732)
Καβάλα-Ντύσσελντορφ (ΟΑ111 από Αθήνα, 1-2 την εβδομάδα, Β727&Β732)
Ρόδος-Βηρυττός (ΟΑ313, 1την εβδομάδα, Β732 ανεξάρτητο από Αθήνα ή Θεσ/νίκη :!: ) και Ρόδος-Ρώμη (ΟΑ225, 1-2 την εβδομάδα, Β732&Α300 :!: ανεξάρτητο από Αθήνα ή Θεσ/νίκη)
Ηράκλειο-Ρώμη (ΟΑ229, 1την εβδομάδα, Β732 ανεξάρτητο από Αθήνα ή Θεσ/νίκη) και Ηράκλειο-Βιέννη (ΟΑ121, 1την εβδομάδα, Β732 ανεξάρτητο από Αθήνα ή Θεσ/νίκη)
Αθήνα-Λάρνακα μέσω Θεσσαλονίκης :!: (ΟΑ337, 339, 1997)

Όλοι ξέρουμε βέβαια ότι κάποια από αυτά σήμερα εκτελούνται από την Aegean...
 
Αχ... τι μου το θυμίσατε... ΟΑ111/112 KVA - DUS - KVA!!!

H πτήση αυτή τελευταία φορά έγινε με το τέλος του χειμερινού προγράμματος 2000!!! Είχε μια αρκετά καλή πληρότητα, και το 1999/2000 χρησιμοποιούσαν και Β734 σε αυτό το δρομολόγιο. Αλλά η ΟΑ την έκοψε (μάλλον για τους ίδιους λόγους που κόπηκαν και πολλές από αυτές που ανάφερε ο Γιώργος) μιας και τα αεροσκάφη τα χρειάζονταν στην Αθήνα :-(

Επίσης να συμπληρώσω τα δρομολόγια:

Καβάλα – Στουτγάρδη (ΟΑ113 [νομίζω] από Αθήνα με Β732 & Β734, 1-2 φορές / εβδομάδα, κόπηκε επίσης το 2000)
Ικαρία – Βιέννη (ΟΑ??? μέσω Καβάλας με Β732, κάθε Σάββατο αν θυμάμαι καλά)

Όσον αφορά τη τελευταία πτήση, δε θυμάμαι περισσότερα. Την είχα δει αρκετές φορές (τους καλοκαιρινούς μήνες) όμως στις αναχωρήσεις και αφίξεις του αεροδρομίου :!:

Νομίζω ότι κάποτε υπήρχε και δρομολόγιο Κέρκυρα - Στουτγάρδη, αλλά δεν είμαι σίγουρος γι΄ αυτό!!!

Y.Γ. Προς Άραξο πετάει η LTU κάθε Τρίτη από DUS (LT328, A320)
 
Sxetika me to ATH-KLX : Molis xthes girisa apo Kalamata (diakopes se spiti filou gar...) kai prepei na po oti logo tou paliou dromou spasane ta nevra mou apo tis strofes kai sto pigaine kai sto ela!!! 4 ores kai kati se ena leoforeio den einai ligo.... Ego XALARA tha pigaina me a/c an ipirhe(giati den exoume oloi aftokinita)... Kai akoma theoro lathos tin kinisi tis OA na einai apogevmatini/vradini i ptisi afti. Nomizo kapote efevge 18.30 apo ATH kai siga,siga katelixe na fevgei 20.30... Emena tha me voleve kapia antapokrisi apo ATH kai poli allo kosmo

Telospanton!

Petouse pote i Air Greece Patra-Ancona??? Nomizo oti kapote petouse kathe mera apo Athina gia Bari me ATR...
 
Το ATH-KLX ήταν κατά τη γνώμη μου ένα δρομολόγιο με κάποιες ιδιαιτερότητες. Καταρχάς, ένα one-way εισιτήριο κόστιζε 10.500δρχ (30,80ευρώ) το 2000 και 12.100δρχ (35,50ευρώ) το 2001, χωρίς τους φόρους αεροδρομίων. Μάλλον φθηνό, ιδίως για τους ξένους τουρίστες που ανέφερα νωρίτερα. Αλλά ας μην ξεχνάμε ότι ήταν μια πτήση πάνω-κάτω 40 λεπτών (προγραμματισμένος χρόνος: 50 λεπτά), η οποία ωστόσο εμφάνιζε συχνά-πυκνά σημαντικές καθυστερήσεις. Το καλοκαίρι του 2000 χρησιμοποίησα το δρομολόγιο αυτό 4 φορές, γιατί πήγαινα μόνο Σαββατοκύριακα (καλοκαιρινή δουλειά βλέπετε...) και πρέπει να πω ότι οι ώρες με βόλευαν (απογευματινή αναχώρηση από Αθήνα την Παρασκευή, βραδινή άφιξη στην Αθήνα την Κυριακή). Οι καθυστερήσεις ξεκινούσαν από 30 λεπτά και έφταναν τη μία ώρα (μία φορά έφτασε τις 3 ώρες, αλλά λόγω τεχνικού προβλήματος). Προσθέτοντας τη μία ώρα πριν που πρέπει να είσαι στο αεροδρόμιο και το χρόνο αναμονής για την παράδοση των αποσκευών, πολλοί από τους Έλληνες επιβάτες προτιμούσαν το ΚΤΕΛ (όντως κάνει 4 ώρες, ιδίως αν έχει κίνηση), γιατί το εισιτήριο με το λεωφορείο ήταν πολύ φθηνότερο... Όσο για τις ώρες εκτέλεσης του δρομολογίου, αυτές πιστεύω ότι βόλευαν πραγματικά μόνο όσους μετακινούνταν για Σαββατοκύριακο, καθώς όσοι έρχονταν στην Αθήνα για να ταξιδέψουν στο εξωτερικό, ταξίδευαν ως εδώ με λεωφορείο ή...ταξί :!: ώστε να είναι στο αεροδρόμιο της Αθήνας την κατάλληλη ώρα για την πτήση τους (και όχι από το προηγούμενο βράδυ). Η ΟΑ, λοιπόν, προτίμησε να αξιοποιήσει τα ATR σε πτήσεις μεγαλύτερης πληρότητας, όπου και η τιμή του εισιτηρίου ήταν υψηλότερη (π.χ. προς τα νησιά του Αιγαίου).

Συγχωρήστε με για την πολυλογία μου σχετικά με το δρομολόγιο αυτό, αλλά πιστεύω ότι οι λόγοι διακοπής του είναι αντιπροσωπευτικοί του τι πιθανότατα συνέβη και με άλλες γραμμές στο παρελθόν (π.χ. από Αθήνα για Βόλο, Λάρισα κ.λ.π., ενώ ας μην ξεχνάμε και τις πτήσεις προς Σπάρτη και Πόρτο Χέλι :!: που εκτελούσε η ΟΑ με Shorts Skyvan το '70).

Σχετικά με την Air Greece, όντως δεν υπήρχε δρομολόγιο για Ανκόνα (ακόμα αναρωτιέμαι πώς μου ήρθε η Ανκόνα...), αλλά από Αθήνα για Μπάρι, όπως αναφέρει ο jerry. Νομίζω, όμως, ότι η εταιρία σκεφτόταν την έναρξη πτήσης Πάτρα-Μπάρι με ATR, περίπου την περίοδο που μπήκαν στο μετοχικό της κεφάλαιο οι Μινωικές Γραμμές. Αλλά τελικά το δρομολόγιο εκτελούνταν από την Αθήνα.

Και για να επανέλθουμε στην ΟΑ, ξέρει κανείς γιατί το δρομολόγιο προς Αυστραλία σταμάτησε να εκτελείται μέσω Σιγκαπούρης και προστέθηκε ως ενδιάμεσος προορισμός η Μπανκόγκ :?:
 
ΕΜΕΙΣ ΞΕΡΑΜΕ ΤΟΤΕ ΑΠΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΟΤΙ ΤΑ ΤΕΛΗ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΣΤΗ ΣΙΝΓΚΑΠΟΥΡΗ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑ 50% ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΤΗ ΜΠΑΝΓΚΟΚ...
 
thymame oti h air greece protou ginei ena me aegean eixe kati poly kala dromologia ligo treloutsika .

malista ena kalokairi eixe parei kai foerakia 100 pros germania
HER-SKG-CGN
HER-SKG-STR
HER-SKG-DUS
kai polla sto esoteriko .
 
kai kati akoma .
mipos einai kairos na ginei kai kanena kalo aerodromio sthn pelloponhsso ?
exoume gemisei 800 airports se ola ta nhsia .

oso gia thn thessalia akousa oti den ginete dyskola ekei aerodromio logo ton polon askhseon ton maxhtikon .
pantos yparxoun merh sthn hpeirotikh ellas pou dyskola kapoios mporei na taksidepsei .
blepete kai o ose exei ta maura tou ta xalia .
 
Top