Στόλος Ellinair

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Φίλε kmr φαίνεται να γνωρίζεις κάτι. Φυσικά και ότι λέει το ΑΜΜ αλλά ποιος τα κάνει? Θέλεις να πείς ότι είναι ενεργό το CAMO και το 145 της Ellinair, επανδρωμένο και πληρωμένο? Πιστεύεις δηλαδή ότι η εταιρεία θα ξαναλειτουργήσει? Με τις ευχές μου και Μακάρι.
 
Φυσικά και ότι λέει το ΑΜΜ αλλά ποιος τα κάνει?
Στην προκειμένη περίπτωση κάποιος Κροατικός 145. Βάζω τα λεφτά μου στην Croatia.
Θέλεις να πείς ότι είναι ενεργό το CAMO και το 145 της Ellinair, επανδρωμένο και πληρωμένο?
Α/φος σε storage δεν σημαίνει ανενεργό, οπότε ο camo είναι ενεργός, διότι πρέπει να γίνουν και περιοδικοί έλεγχοι και τα α/φη πρέπει να εχουν πιστοποιητικά αξιοπλοΐας. Ο 145 μπορεί και να μην είναι.
Επανδρωμένο θα είναι στο ελάχιστο επιτρεπτό και πληρωμένο σίγουρα όχι ή στο ελάχιστο δυνατό.
Πιστεύεις δηλαδή ότι η εταιρεία θα ξαναλειτουργήσει?
Προσωπικά σίγουρα όχι!
Εγώ απλά έκανα το προηγούμενο σχόλιο για το τεχνικό κομμάτι της αξιοπλοΐας στο return to service μετά το storage.
 
Αφού γνωρίζεις το τεχνικό κομμάτι, πες μου αν ξέρεις, είναι αναγνωρισμένο από την Ελληνική ΥΠΑ το Κροατικό 145? Δηλαδή έχει γίνει Επιθεώρηση σε αυτό από την ΥΠA και από την Ellinair? Τώρα αν αυτό το ελάχιστο επιτρεπτό προσωπικό είναι ικανοποιημένο με τις ελάχιστες αμοιβές μπράβο τους !!!! Έτσι ξευτιλίζονται τα επαγγέλματα.
 
Φεύγει και το EMB σήμερα...
 
θα μεινυν δηλαδη με ενα αεροπλανο, ισα ισα να μην τους παρουν την αδεια εκμεταλευσης. Πλακα εχει που εγιναν ξανα αλλαγες στο δοικητικο συμβουλιο και προστεθηκαν μελοι απο τον ξενοδοχειακο τομεα. Μαλιστα εγινε μελος και ο Μιλτιαδης Τσανγκαρακης που ιδρυσε την Sky Express. Τι γινεται τελικα με αυτους, εχουν σχεδον ενα χρονο να πεταξουν, εχουν φυγει σχεδον αλα τα αεροπλανα τους, και αυτοι αντι να κλεισουν, ανανεώνουν το δοικητικο συμβουλιο. Βρεθηκαν επενδυτες;
 
Όντως έφυγε και το ΕΜΒ για Ostrava. Όλα τα αεροσκάφη της εταιρίας έχουν πλέον αναχωρήσει. Δεν έχει μείνει κανένα σε Ελληνικό έδαφος.
 
Ακόμα δεν έφυγε. Είναι να φύγει όμως, ετοιμάστηκε.
Με σκέλη κάτω και ως operator πλέον τον lessor, Sigma Aviation Ireland.
 
Για να μπλεχτει ο Τσαγκαρακης κατι θα κινειται. Θα υποθεσω οτι ισως γινει ενα rebranding και νεα lease σε αεροσκαφη κοψοχρονια.. Υπαρχουν παρα πολλα που καθονται πλεον και οι lessor τα δινουν οσο οσο..Κανεναν δεν συμφερει αεροπλανο on the ground..
 
To SX-EMA ακύρωσε το Ελληνικό του νηολόγιο και με Μαλτέζικο πήγε Τουλούζη αναζητώντας το νέο του operator
 
Το νέο νηολόγιο για το πρώην SX-EMA είναι 9H-AJD
 
Top