stolos olympiakis?

Kai kati allo :

Xthes vradi prospathousa na vgalo posa B734 xreiazetai i OA me vasi to kainourio programma ptiseon kai meta apo ores... vrika oti xreiazontai 9 (ektos ta B73M). Ta ypoloipa 4 ti ginontai?
Xerei kaneis tipota?
 
prin merikes meres eiha kani mia erotisi pros tin olympiaki:

"gapite kyrie,
> >
> > tha einthela na matho, pia einai ta melontika shedia tis olympiakis
peri tou stolou tis, diladi posa aeroplana ehei tora, kai ti typou einai
auta,kai ti i olympiaki shediazei gia to melon.
> >
Eho akousi, oti ta 737-200 den petane pia. Tha eithela na matho ti egineme auta ta aeroplana, kai giati to side tis olympiakis den ehei enimerothi.
Eine alithia, oti i olympiaki ehei edo kai enan mina 2 aeroplana
ligotera ?,enoo oti to 737-300 SX-BLB kai to 737-400 SX-BMB efigan apo ton stolo .
> >
> > Me ektimisi
> >
den perimena os synithos na labo apantisi, omos kata ekpliksi mou:

Dear Sir,

Acknowledging receipt of your e mail for which we thank you as well as for
your interest to OLYMPIC AIRWAYS.

You may find the types of aircarfts we operate through our TIMETABLE SEARCH.
If our aircrafts are not scheduled to fly on particular dates that does not
mean they do not remain the property of
Olympic Airways unless they sold in which case we update our site when sales
contract is signed .

Now as far as future aircraft sales are concerned we are not suppose to
divulge any information as it is considered
to be confidential until sales contracts are signed.

Thanking you once again for your interest in our comapny.

auto tora ti einai ? :evil:
 
Δεν εκπλησσομαι απο την απαντηση της ΟΑ στα ερςτηματα σου. Πιστευω οτι καμια εταιρια δε θα εδινε πληροφοριες για τα μελλοντικα της σχεδια πριν αυτα ανακοινωθουν επισημως. Οσο για τα 732 κι εγω συμφωνω στο οτι πρεπει να διαγραφουν απο την ιστοσελιδα της ΟΑ, καθοτι αποτελουν παρελθον για το πτητικο εργο της εταιριας εστω κι αν παραμενουν ιδιοκτησια της.

Οσον αφορα το εσωτερικο των αεροσκαφων της ΟΑ, συμφωνω οτι σε μερικους τυπους δεν εχει καλη εικονα. Προσωπικα ομως δινω παντα σημασια στο ποσο ασφαλης ειναι μια εταιρια κι οχι στο αν πχ τα καθισματα ειναι δερματινα (η διαφορα μεταξυ schein και sein, που λενε κι οι φιλοι μας οι Γερμανοι!). Απο την αλλη πλευρα, πολλες φορες τετοιες λεπτομερειες μπορουν να κανουν τη διαφορα και να προσελκυσουν η να απωθησουν πελατες κι αυτο πρεπει να το λαβει υπ'οψιν της η ΟΑ.

Θα ηθελα επισης να σημειωσω οτι τα μαξιλαρια μερικων αεροπορικων καθισματων μπορουν να χρησιμοποιηθουν ως σωστικο μεσο σε περιπτωση αναγκης και πιο συγκεκριμενα προσθαλασσωσης. Μαλιστα, η σχετικη υποδειξη υπαρχει στην καρτα με τα σωστικα μεσα των ΑΤR της ΟΑ.

Για το θεμα του μεγεθους του στολου της ΟΑ δεν εχω παραπονο διοτι πιστευω οτι αυτην την περιοδο γινεται μια προσπαθεια για καλυτερη εκμεταλλευση των αεροσκαφων οποτε ισως καποια να μη χρειαζονται πια. Επισης, η επιβατικη κινηση και η κατασταση των ημερων μας δεν επιτρεπουν την προσθηκη δρομολογιων η αεροσκαφων. Πολλες μεγαλες ευρωπαικες εταιριες (πχ LH, LX, BA) αποσυρουν προσωρινα η μη σηματικο μερος των αεροσκαφων τους και αναβαλλουν παραγγελιες νεων. Μολις ομως καλυτερεψουν τα πραγματα περιμενω να δω μια 'επιθετικη' ΟΑ με μια διαφορεικη πολιτικη.
 
Αυτό που μου κάνει μεγάλη εντύπωση στην απάντηση της Ο.Α. είναι το γιατί είναι στα αγγλικά γραμμένη :?: Από την στιγμή που το mail που λαμβάνω σαν εταιρεία είναι στην ελληνική (άσχετα αν είναι greeklish ή όχι), ποιος ο λόγος εγώ να απαντήσω στα αγγλικά... δεν το καταλαβαίνω... αλλά τέλος πάντων!

Τώρα ας πω και εγώ δυο λόγια για το περιεχόμενο. Το ότι δεν δίνουν πληροφορίες για το μελλοντικό στόλο της εταιρείας, εντάξει θα το καταλάβω. Αλλά δεν καταλαβαίνω το πρώτο σημείο της απάντησης.

You may find the types of aircarfts we operate through our TIMETABLE SEARCH.

Άλλη δουλειά δεν έχω εγώ, παρά να κάθομαι με τις ώρες και να ψάχνω με τη βοήθεια του Timetable το στόλο της εταιρείας. Και στο κάτω-κάτω τι συμπέρασμα θα βγάλω, αφού:

If our aircrafts are not scheduled to fly on particular dates that does not mean they do not remain the property of Olympic Airways

Μάλιστα... ωραία απάντηση!!! Άρα με αυτόν το τρόπο δεν πρόκειται να μάθω ποτέ το στόλο της εταιρείας. :cry:

---------------------------
Όσον αφορά το SX-BLB (B737-300) ξαναεπιστρέφει με σιγουριά στην Germania (όπως και το Β733 της Ukrainian), η οποία μαζί με 17 Fokker 100 θα αρχίσει πτήσεις LCC από Γερμανία προς τουριστικές περιοχές της Ευρώπης!
 
SX-BMB Macedonian B737-400

thelo na sas sitiso se olous sas sygnomi, kathos nomizo oti sas edosa mia lathos pliroforisi:

prin merikes meres eiha bri sto jetphotos.net merikes fotografies pou edihnan to SX-BLB 733 tis OA kai to SX-BMB 734 ton Makedonikon stathmeumena dipla dipla sto amsterdam. stis fotografies egrafe oti kai ta dyo aeroplana girisan stin eteria leasing tous.

http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=49928

http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=42915

http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=43966


To SX-BLB tha arhisi se ligo kairo ptisis gia tin LCC eteria Germania.(To SX-BLB aniki stin Germania).

Gia to SX-BMB nomizo oti ekana lathos kathos:

http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=63833


Tora paidia den ksero ti einai alithes, kseri kanis tipota gia auto to aeroplano pou petaei kai se pion aniki ??
 
Το Σάββατο διάβασα το εξής στην Ελευθεροτυπία:

Οι εργαζόμενοι ζητούν την παρέμβαση του υπουργού Μεταφορών Χρ. Βερελή μετά την απόφαση της διοίκησης της εταιρείας να στείλει στην Ολλανδία τρία αεροσκάφη για την πραγματοποίηση εργασιών συντήρησης. Κατά τους ίδιους, αν και η τεχνική βάση αντιμετωπίζει πρόβλημα έλλειψης προσωπικού, οι συγκεκριμένες εργασίες μπορούσαν να πραγματοποιηθούν στο [...] υπόστεγο στα Σπάτα.

Άρα το SX-BMB επέστρεψε και πάλι στις Μακεδονικές... αυτό που μου κάνει όμως εντύπωση, είναι ότι καθ΄ όλη την διάρκεια που το αεροσκάφος βρισκόταν στην Ολλανδία, ούτε καν πήραν λίγο νερό για να το καθαρίσουν λίγο!!! Όπως ήταν βρώμικο, έτσι έμεινε... :?
 
To dimosievma anaferei oti sto AMS stalthikan 3 aeroskafi. To ena einai to SX-BMB. Ta alla dyo???
 
aki, prota pola sou zitao esena sygnomi pou ekanes ton kopo kai alakses tis plirofories stin selida.

------------------------------------

mou fenete ligo periergo auto pou ergrapses: i foto sto AMS trabihtike prin ena mina kai....

tora tous eirthe tous ergazomenous i idea na diamartirithoun ????
 
Δεν περάζει alex, οι αλλαγές μπορούν να "ξανααλλάξουν" και στο κάτω-κάτω δεν ήταν μόνο δικό σου λάθος, μιας και ο ίδιος ο φωτογράφος έγραψε κάτψ από την φωτογραφία ότι το SX-BMB επεστράφη στην εταιρία leasing...

Όσον αφορά την διαμαρτυρία των τεχνικών σχετίζεται με το ότι (όπως δηλώνουν οι ίδιοι) μειώθηκε ο αριθμός των τεχνικών της εταιρείας, χωρίς παράλληλα να μειωθεί το έργο τους. Όλο το άρθρο:

Πιθανά προβλήματα μετά το Πάσχα

Ο.Α.: Στοπ τεχνικών στις υπερωρίες

Ανεβαίνει το θερμόμετρο στην Ολυμπιακή Αεροπορία, οι τεχνικοί της οποίας έχουν σταματήσει να παρέχουν υπερωριακή απασχόληση, ζητώντας προσλήψεις για την κάλυψη των κενών θέσεων.


Του ΝΙΚΟΥ ΜΟΥΜΟΥΡΗ

Σε δηλώσεις τους στην «Ε», εκπρόσωποι των εργαζομένων τονίζουν πως η «ελαφρά» κινητοποίηση δεν θα δημιουργήσει πρόβλημα στην ομαλή εκτέλεση των δρομολογίων του Πάσχα. Προειδοποιούν, ωστόσο, ότι αν η διοίκηση της εταιρείας δεν βρει λύση, είναι πιθανό να παρουσιαστούν δυσκολίες στις αμέσως επόμενες εβδομάδες.

«Στο παρελθόν είχαμε 700 τεχνικούς, συνταξιοδοτήθηκαν όμως οι 200, χωρίς παράλληλα να μειωθεί το δικό μας έργο. Ζητάμε, λοιπόν, προσλήψεις, ώστε αφενός να καλύψουμε το βασικό μας έργο και αφετέρου να παίρνουμε έργο συντήρησης από ξένες εταιρείες», λέει ο Κλ. Τρατράς, πρόεδρος της ένωσης τεχνικών.

Οι εργαζόμενοι ζητούν την παρέμβαση του υπουργού Μεταφορών Χρ. Βερελή μετά την απόφαση της διοίκησης της εταιρείας να στείλει στην Ολλανδία τρία αεροσκάφη για την πραγματοποίηση εργασιών συντήρησης. Κατά τους ίδιους, αν και η τεχνική βάση αντιμετωπίζει πρόβλημα έλλειψης προσωπικού, οι συγκεκριμένες εργασίες μπορούσαν να πραγματοποιηθούν στο χρυσοπληρωμένο, αφού κόστισε γύρω στα 25 δισ. δρχ., υπόστεγο στα Σπάτα. Οι ίδιοι ισχυρίζονται ότι το κόστος συντήρησης των αεροσκαφών στο εξωτερικό είναι δέκα φορές υψηλότερο σε σύγκριση με το κόστος συντήρησης στις εγκαταστάσεις της εταιρείας, κάτι όμως που αμφισβητούν εκπρόσωποι της Ολυμπιακής.

Εκτός των αεροσκαφών της Ολυμπιακής, στην τεχνική βάση φιλοξενήθηκε πρόσφατα ένα αεροσκάφος των Ιορδανικών Αερογραμμών, στο οποίο πραγματοποιήθηκαν εργασίες μετατροπής. Οι εργαζόμενοι εκτιμούν πως σημαντικό ρόλο στην επιβίωση του εθνικού αερομεταφορέα μπορεί να παίξει η αναβάθμιση των τεχνικών υπηρεσιών, που μπορεί να αναλάβει τη συντήρηση αεροσκαφών των ευρωπαϊκών εταιρειών.

Προβλήματα και στο τηλεφωνικό κέντρο

Στο μεταξύ, η χθεσινή βροχή προκάλεσε προβλήματα και στη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου κρατήσεων (το 210-9666666) της Ολυμπιακής, ενώ δεν έμειναν αλώβητα και τα τηλέφωνα των διοικητικών υπηρεσιών. Στελέχη της εταιρείας παραδέχονται την ύπαρξη του προβλήματος, το οποίο έχει παρουσιαστεί και πολλές άλλες φορές στο παρελθόν, αλλά «δείχνουν» ως υπεύθυνο τον ΟΤΕ.

Πηγή: online έκδοση της Ελευθεροτυπίας, 19/4/03

Τώρα πια ειναι τα άλλα δύο αεροσκάφη που πήγαν στην Ολλανδία δεν γνωρίζω!!!
 
pantos to fenomeno den einai kainourio:
sta deltia neon tis olympiakis ehei ena arthro apo tis 18.01.2001 sto apio krafei kati shetiko me auto to thema. distihos den katatafera na tou balo ena link. Tote eipirkse fasaria epidi i olympiaki eihe stili to SX-BMA gia sintirisi stin anglia.
 
Top