STR-CPH-RIX-LED-DME-KZN-SVO-PRG-STR

  • Thread starter EFL03
  • Ημερομηνία δημιουργίας

EFL03

Business-Class-Member
Εγγραφή
08/03/2003
Μηνύματα
262
Likes
29
Περιοχή
Κεφαλλονιά
Website
www.european-aviationfriends.de
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKF
Με την ευκαιρία της φετινής MAKS, αποφασίσαμε να επισκεφτούμε τη Ρωσία. Παρακάτω ακολουθεί μια σύντομη περιγραφή του ταξιδιού μας.

10.08.05

STR-CPH MD-87 OY-KHI SAS

Η eco γεμάτη, για αυτό βρήκαμε θέσεις μόνο στην τελευταία σειρά, η οποία σημειωτέον, βλέπει μόνο στους κινήτηρες. Δε μπορείς να δεις προς τα έξω!!! Οι 10 σειρές bussines τελείως άδειες εκτός από 2 άτομα...

Η πτήση, όπως πάντα με τη SAS, χωρίς τίποτα το αξιοσημείωτο ή το κατακριτέο.

Στη Κοπεγχάγη συναντήσαμε τα δύο MD82 της Snowflake (το ένα πήγαινε Αθήνα LN-ROU) καθώς και το A330-200 και το B757-200 της Air Greenland.

CPH-RIX B737-500 YL-BBD Air Baltic

Άδειο αεροπλάνο (μόνο 30 επιβάτες) και φαγητό μόνο έναντι πληρωμής. Μέτα από μία ώρα και κάτι προσγείωση στη Ρίγα. Εκεί επισκεφτήκαμε πρώτα από όλα το μουσείο που βρίσκεται δίπλα στο Terminal. Μερικά από τα εκθέματα είναι MiG-23/25, Mi-8/24 και Tu-22.

Η Ρίγα είναι μια πραγματικά πάρα πολύ όμορφη πόλη που αξίζει να την επισκεφτεί κανείς!

11.08.05

RIX-LED Fokker-50 YL-BAR Air Baltic

Με βροχή φύγαμε, με βροχή φτάσαμε! Το αεροπλάνο όχι γεμάτο και για πρώτη φορά μετά από πολλά ταξίδια, ένα όμορφο μεσημεριανό φαγητό! Οι περισσότεροι επιβάτες ήταν Ρώσοι. Όταν προσγειωθήκαμε κοντέψαμε να πέσουμε από τα καθίσματα. Τόσα πολλά ρώσικα αεροπλάνα μαζεμένα δεν είχαμε ξαναδεί. Τα περισσότερα από αυτά αμφιβάλλω εάν θα ξαναπετάξουν ποτέ... Ήταν πεταμένα μέσα στα χωράφια.

Η Πετρούπολη είναι μια από τις πιο όμορφες πόλεις που έχω δει έως τώρα. Αμέτρητα ανάκτορα και κανάλια.

12.08.05

Τη σημερινή ημέρα την αφιερώσαμε στα αεροπλάνα και στη φωτογράφισή τους. Είχαμε τύχη και η αστυνομία μας είπε να σταματήσουμε αφότου είχανε περάσει κιόλας 5 ώρες. Έτσι καταφέραμε να φωτογραφήσουμε πάρα πολλά.

13.08.05

LED-DME Tu-134A-3 RA-65144 Pulkovo

Η πρώτη μου πτήση με ρωσικής κατασκευής αεροπλάνο. Τι να πώ... Ήτανε πιο ήσυχο από ότι περίμενα, κέρδιζε ύψος σαν πύραυλος και στην καμπίνα είχε μοκέτες στα τοιχώματα και κουρτίνες στα παράθυρα!!!

Μετά από μια ώρα πτήσης φτάσαμε στο Domodedovo. Εκεί, αν και μας είχαν προειδοποιήσει ότι είναι πολύ δύσκολη η φωτογράφιση, βρήκαμε ένα μέρος, πίσω από ένα μπαρ, για να κρυφτούμε. Έτσι κατορθώσαμε επί 10 ώρες να βγάλουμε οτιδήποτε ερχόταν. Κάποιους γνωστούς μας που φτάσανε εκεί μετά από δύο ημέρες, τους ανακαλύψανε μετά από μισή ώρα και τους αναγκάσανε να σβήσουνε όλες τις φωτογραφίες από τη ψηφιακή τους μηχανή...

DME-KZN Yak-42 RA-42333 Tatarstan Air

Το βράδυ πετάξαμε για το Καζάν όπου θα μέναμε σε ένα γνωστό μου από το πανεπιστήμιο. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός, ότι το Yak-42 δεν έχει reverses. Στην προσγείωση περιμένει κανείς να ακούσει το γνωστό θόρυβο και δεν έρχεται... τίποτα!!!

16.08.05

KZN-SVO Tu-134A RA-65970 Tatarstan Air

Θαυμάσια πτήση με μόνο 20 επιβάτες και τρεις βαλίτσες, τις δικές μας:)

Στο Sheremetyevo σταματήσαμε δίπλα σε ένα ιδιωτικό Β727-100, το Ν25ΑΖ.

Την επόμενη μέρα επισκεφτήκαμε ένα πάρκο, στο οποίο βρίσκεται ένα από τα πρωτότυπα του Buran, του ρωσικού διαστημικού λεωφορείου.

18.08.05

Σήμερα επισκεφτήκαμε το κεντρικό αεροπορικό μουσείο της Ρωσικής αεροπορίας στο Monino. Αυτό το μουσείο είναι καταπληκτικό. Βρίσκει κανείς εκεί τα πρωτότυπα όλων των ρωσικής κατασκευής αεροπλάνων και ελικοπτέρων. Σύνολο 138!!! Ανάμεσα τους Mi-6/10/12, Suchoi T-4, Tu-104/114/124/144, όλα τα MiG και Suchoi που έχουν κατασκευαστεί και πάρα πολλά άλλα.

19.08.05

Είχε φτάσει η μεγάλη ημέρα. Θα πηγαίναμε στη MAKS!!! Αυτή δεν περιγράφεται με λόγια. Τόσα πολλά αεροπλάνα, πολεμικά, επιβατηγά, ελικόπτερα, ιδιωτικά, ρωσικά και ξένα, δε βλέπει κανείς πουθενά αλλού. Και το πόσα αεροπλάνα είναι πεταμένα εκεί πέρα δώθε, είναι άλλο πράμα!

Όποιος επιθυμεί μια πλήρης λίστα των αεροπλάνων που είδαμε μπορεί να μου στείλει ένα μήνυμα.

Η φετινή MAKS μάλιστα έσπασε καινούργιο ρεκόρ θεατών! Παρόλο το μεγάλο αριθμό των επισκεπτών, η όλη διοργάνωση κύλησε άψογα. Η οργάνωση ήταν τέλεια!


Το καλύτερο από όλα ήταν το γεγονός, ότι ένας φίλος μου που ήταν μαζί μας στην παρέα, είναι πιλότος στη Lufthansa και είχε μαζί του την ταυτότητά του. Αυτή η τόσο δα μικρή ταυτότητα, μας βοήθησε ώστε να ανοίξουν όλες οι πόρτες στη MAKS για μας! Καταφέραμε και μπήκαμε σε όλα τα αεροπλάνα και ελικόπτερα που θέλαμε και είχαμε κάμποσες πολύ ενδιαφέρουσες συζητήσεις με τους διάφορους υπευθύνους.


Την επόμενη ημέρα (20.08.05) την αφιερώσαμε στο spotting στο SVO.

21.08.05

SVO-PRG Α320-200 VP-BWF Aeroflot

Νωρίς νωρίς ξεκινήσαμε για το ταξίδι της επιστροφής. Το πλήρωμα πολύ αγενές και το αεροπλάνο μύριζε λες και υπήρχε κάποιο πρόβλημα με τις τουαλέτες!

Στην Πράγα καθίσαμε τελικά, λόγω κούρασης, μόνο μέσα στο Terminal για να βγάλουμε φωτογραφίες.

PRG-STR ATR-42 OK-AFE CSA

Η τελευταία πτήση του ταξιδιού μας κύλησε πολύ άνετα, εάν εξαιρέσει κανείς το γεγονός ότι καθόμασταν στις σειρές 4 και 5 και έτσι δε βλέπαμε και πολύ προς τα έξω, λόγω κινητήρων. Η διαφορά όμως με τα ATR της Ολυμπιακής ήταν δυστυχώς πολύ εμφανής. Η καμπίνα πολύ πιο προσεγμένη (δε φαινόταν τόσο ταλαιπωρημένη) και με μια ιδιαίτερα μοντέρνα όψη και οι κινητήρες πιο αθόρυβοι, λόγω πιο καινούργιας έκδοσης του αεροσκάφους από ότι τα δικά μας.


Υ.Γ.: Φωτογραφίες ακολουθούν σε λίγο στο Album!!!
 
Προς στιγμήν νόμιζα ότι η φετινή MAKS έγινε τελικά στο...Τσελιαμπίνσκ... :D
Με τόσο σπότινγκ στα κρυφά μπάρ των αεροδρομίων, σε μουσεία και σε όποια άλλα σημεία (SVO?) δεν δικαιολογούνται λιγότερες από 50 φωτογραφίες.. :D
Επιδή προσωπικά συμμερίζομαι αυτό τον τρόπο ταξιδιού (οne way only), βρήκα άκρως ενδιαφέρουσα την επιλογή των αεροπλάνων. Πάντα τέτοια.
:great:

ΥΓ: Ε δώσε μας και μία πινελιά από κάθε πτήση. Εσύ είναι σαν να ανέβηκες STR και να κατέβηκες STR... :D
 
Μην ανησυχείτε!

Θα υπάρξει σε λίγο συνέχεια:)
 
Πρέπει να πώ οτι σε θαυμάζω για το θάρρος σου! 2 πτήσεις με 134? :thx: ;)

Και θα συμφωνήσω με τον κάπταινΤζάμπο. Μερικές λεπτομέρειες απο τις πτήσεις-ειδικά απο τα Ρώσικα-είναι πολύ καλοδεχούμενες!

Στην έκθεση, μήπως φωτογράφησες το IL-96 της Cubana???
 
Δυστυχώς ήταν εκεί μόνο έως την Παρασκευή το πρωί. Μόλις ανοίξανε οι πύλες για να μπούμε, αυτό έφυγε:(

Όταν βρω λίγο καιρό από τη δουλειά, θα προσπαθήσω να γράψω ένα αναλυτικότερο ρεπορτάζ.
 
Επιτέλους ξεμπέρδεψα με τη δουλειά (μια εβδομάδα αργότερα από ότι υπολόγιζα) και έχω μερικές ελεύθερες μέρες πάλι, τις οποίες θα χρησιμοποιήσω για να γράψω επιτέλους το Trip-Report :)

10.08.05

STR-CPH SAS MD-87 OY-KHI 07:27-08:37

Για τη συγκεκριμένη πτήση δε θα αναφέρω τίποτα, για τον απλό λόγο, ότι δε διέφερε σε τίποτα από τις προηγούμενες πτήσεις μου για Κοπεγχάγη. Τα μόνα αξιοσημείωτα ήταν ότι κατάφερα επιτέλους να φωτογραφήσω και το δεύτερο MD-82 της Snowflake (εκτελούσε μάλιστα την πτήση CPH-ATH :great:) και ότι για πρώτη φορά εδώ και χρόνια κατέβηκα πάλι από αεροπλάνο από την πίσω πόρτα και αυτό παρόλο το γεγονός ότι αράξαμε σε φυσούνα!

Εικ. 1, Εικ. 2, Εικ. 3

CPH-RIX Air Baltic B737-500 YL-BBD 10:34-12:43

Παρόλο που η Λεττονία ανήκει πια στην ΕΕ έπρεπε κανείς να περάσει από έλεγχο διαβατηρίων. Παράξενο... Αυτό που μας έκανε εντύπωση, ήταν το γεγονός ότι η πτήση είχε δεν είχε μόνο περίπου 40 επιβάτες. Και να σκεφτεί κανείς ότι η συγκεκριμένη πτήση αποτελεί την κύρια πτήση της Air Baltic!!!

Το αεροπλάνο φαινόταν λιγάκι ταλαιπωρημένο: Γρατσουνισμένα τραπεζάκια, πολυχρησιμοποιημένα καθίσματα, γκρίζες και όχι πια άσπρες εσωτερικές επιφάνειες, κτλ.. Το παράξενο ήταν, ότι οι επιγραφές ήταν στα αγγλικά και γερμανικά. Και αυτό παρόλο το γεγονός ότι το αεροπλάνο ουδέποτε πέταξε με γερμανική εταιρία! Οι αεροσυνοδούς πολύ νέες σε σύγκριση με τη SAS. Φαγητό δεν προσφερόταν σε αυτήν τη διαδρομή, παρά μόνο έναντι πληρωμής.

Ρίγα

Όπως φύγαμε, έτσι και φτάσαμε: Βροχή, βροχή, βροχή, .... Φτάνοντας στη Ρίγα μας υποδέχτηκαν τα δύο Il-76 της Inversija. Αφού περάσαμε και εδώ από έλεγχο διαβατηρίων και εν τω μεταξύ είχε σταματήσει και η βροχή, αποφασίσαμε να δώσουμε τις βαλίτσες μας και να επισκεφτούμε το παρακείμενο αεροπορικό μουσείο.

Εικ. 1, Εικ.2, Εικ. 3, Εικ. 4, Εικ. 5

Η είσοδος είναι πολύ ακριβή (7 €)!!! Αλλά πιστεύω ότι άξιζε τον κόπο. Ανάμεσα στα αεροπλάνα που φωτογραφήσαμε, ήταν και τα εξής:

Εικ. 1, Εικ. 2, Εικ. 3

Αφού τελειώσαμε με το μουσείο, πήραμε ξανά τις βαλίτσες μας και με το λεωφορειάκι του ξενοδοχείου, πήγαμε στο ξενοδοχείο :great:.

Το ξενοδοχείο ήταν το SAS Radisson Daugava. Ένα καταπληκτικό ξενοδοχείο με όλες τις ανέσεις που θα ήθελε κανείς. Και όλα αυτά για μόνο 53 € το τρίκλινο!!!

Αφού ξεκουραστήκαμε λίγο, αποφασίσαμε να βγούμε έξω για βραδυνό. Η Ρίγα είναι σίγουρα μια από τις πιο όμορφες πόλεις που έχω πάει ποτέ! Η παλιά πόλη είναι πολύ ωραία και παντού συναντάει κανείς πανέμορφες κοπέλες!

Εικ. 1, Εικ. 2

Το φαγητό είναι επίσης φτηνό και πολύ νόστιμο. Αφού γυρίσαμε πίσω στο ξενοδοχείο, κολυμπήσαμε ακόμα λίγο στην πισίνα και μετά πήγαμε για ύπνο.

11.08.05

Αφού φάγαμε παρέα με καμιά διακοσαριά Ιταλούς, πήγαμε πρωί πρωί στο αεροδρόμιο, για να εκμεταλλευτούμε όλη τη μέρα μέχρι το απόγευμα, που θα συνεχίζαμε για την Αγία Πετρούπολη.

Το αεροδρόμιο στη Ρίγα είναι ιδανικό για spotting. Το Terminal είναι πολύ κοντά στο διάδρομο και επειδή εξέχει προς τα εμπρός, επιβλέπει κανείς όλο το apron. Αυτά σε συνδυασμό με τη σκανδιναβική αρχιτεκτονική των μεγάλων τζαμαριών, έχουν ως αποτέλεσμα ένα πολύ άνετο spotting, ξεκούραστα από τις άνετες πολυθρόνες :cool:.

Παρακάτω μια λίστα με τα πιο βασικά αεροπλάνα που φωτογραφήσαμε. Το πιο αξιοσημείωτο ήταν η πτήση της Uzbekistan από Τασκένδη μέσω Ρίγας για Νέα Υόρκη! Επειδή οι επιβάτες πρέπει κατά τη διάρκεια του ανεφοδιασμού του αεροπλάνου να κατεβούνε από αυτό, το αεροδρόμιο γέμισε μέσα σε λίγα λεπτά από ινδικές μεγαλοοικογένειες.

Εικ. 1, Εικ. 2, Εικ. 3

Τα SE-LJI και OY-RTA πετούσαν για λογαριασμό της Air Baltic. Από την άνοιξη που έδωσε τα Avro-70, της λείπουνε αεροπλάνα. Για αυτό δυστυχώς, μεταξύ των άλλων, θα καταργήσει και το απευθείας δρομολόγιο STR-RIX.

Μισή ώρα πρωτού φύγει η πτήση μας, περπατήσαμε στο gate μας, όπου και περιμέναμε ακόμα λιγάκι παρέα με άλλα 31 άτομα, στην πλειοψηφία τους Ρώσοι.


RIX-LED Air Baltic Fokker-50 YL-BAR 17:32-19:36

Το πλήρωμα καμπίνας αποτελούταν από μια γυναίκα και έναν άντρα, το ίδιο νέοι όπως οι συναδέλφισσες τους στη χτεσινή μας πτήση. Το αεροπλάνο φαινόταν και εδώ λιγάκι ταλαιπωρημένο. Η πτήση κύλησε ήσυχα. Αυτήν τη φορά όμως είχαμε φαγητό :D.

Στη Bussines σερβίρανε μάλιστα και ζεστό φαγητό!!! Και όλα αυτά σε μια πτήση διάρκειας 64 λεπτών σε ένα Turboprop!!!

Αγία Πετρούπολη

Η Αγία Πετρούπολη μας υποδέχτηκε με καμιά πενηνταριά Mi-24, καμιά δεκαριά ιδιωτικά An-24/26/30/32 και 350 κινέζους στον έλεγχο διαβατηρίων μπροστά μας :rolleyes:.

Αφού παρόλα αυτά ξεμπερδέψαμε σχετικά γρήγορα, συναντήσαμε τον Tony, ένα Ρώσο δημοσιογράφο με τον οποίον είχαμε γνωριστεί μέσω του Ρωσικού αεροπορικού Forum „Aviatsiya.ru“. Με αυτόν είχαμε κανονίσει να μας δείξει την πόλη και βεβαίως το αεροδρόμιο.

Αυτή την ημέρα επειδή είμασταν πολύ κουρασμένοι βγήκαμε μόνο λίγο το βράδυ έξω και μετά πήγαμε για ύπνο. Παρακάτω μερικές φωτογραφίες της νυχτερινής Πετρούπολης. Η πόλη είναι ακόμη πιο όμορφη από τη Ρίγα. Μοιάζει πολύ με τη Βενετία, με όλα τα κανάλια και τις γέφυρές της!

Εικ. 1, Εικ. 2, Εικ. 3, Εικ. 4, Εικ. 5, Εικ. 6,

12.08.05

Αφού φάγαμε για τα καλά (η ποικιλία φαγητού στα πρωινά στη Ρωσία είναι καταπληκτική!), συναντηθήκαμε με τον Tony και με τη βοήθεια του μετρού και λεωφορείων φτάσαμε στο αεροδρόμιο.

Στα αριστερά του κυρίως κτιρίου, σε ένα πάρκινγκ δίπλα στην πολιτοφυλακή αράξαμε και αρχίσαμε τις φωτογραφίες. Τι να πω; Ότι και να πω θα είναι λίγο! Άλλο να βλέπεις π.χ. στη Φρανγκφούρτη δυο-τρία ρώσικα την ημέρα και άλλο να στέκεσαι σε ένα ρωσικό αεροδρόμιο και να βλέπεις μπροστα σου μόνο Tupolevs, Yakovlevs, Iljushins και Antonovs!!!!!! Και όλα αυτά σε μια απόσταση μικρότερη από ότι στην ταράτσα στη Φρανγκφούρτη (ή για παράδειγμα στην Κεφαλλονιά :D). Κυριολεκτικά τα αεροπλάνα βρισκόταν μισό μέτρο μπροστά σου. Αλλά καλύτερα να σας αφήσω να απολαύσετε τις φωτογραφίες:

Εικ. 1, Εικ. 2, Εικ. 3, Εικ. 4, Εικ. 5, Εικ. 6, Εικ. 7, Εικ. 8, Εικ. 9

13.08.05

Αφού σηκωθήκαμε στις πέντε και φάγαμε, αυτήν τη φορά παρέα με πεντακόσιους κινέζους (είχαμε και κινεζικό πρόγραμμα στην τηλεόραση στο δωμάτιό μας), ξεκινήσαμε για το αεροδρόμιο αφού η πτήση μας ήταν μια από τις πρώτες εκείνο το πρωί.

Ο έλεγχος τελείωσε πολύ γρήγορα και με λεωφορείο φτάσαμε στο αεροπλάνο μας. Είμασταν όλοι πολύ ανυπόμονοι. Ήταν πρώτη φορά που κάποιος από εμάς θα πετούσε με ρωσικής κατασκευής αεροπλάνο!


LED-DME Pulkovo Tu-134A-3 RA-65144 08:07-09:23

Το αεροπλάνο ήτανε... απλώς μούρλια :banana: :banana: :banana:. Χοντρό χαλί στο πάτωμα, τεράστια (κυριολεκτικά) παράθυρα με κουρτίνες και ταπετσαρίες στα τοιχώματα!!! Και όλα αυτά σε κάτι χρώματα που προερχόταν κατευθείαν από τη δεκαετία του πενήντα με εξήντα.

Εικ. 1, Εικ. 2, Εικ. 3

Ο θόρυβος ήταν πολύ μικρότερος από ότι υπολογίζαμε, ακόμα και στα πίσω καθίσματα. Η καμπίνα ήταν χωρισμένη στα τέσσερα, αλλά όχι με κουρτίνες, αλλά με ξύλινα τοιχώματα! Το πρώτο διαμέρισμα ήταν η Business και τα υπόλοιπα τρία η Economy. Η κουζίνα επίσης τεράστια. Χωρούσαν μέσα τουλάχιστον άλλες τρεις με τέσσερις σειρές καθισμάτων!

Α, να και κάτι το αξιοσημείωτο: Οι τουαλέτες στο Tupolev 134 έχουν ένα μεγάλο παράθυρο από το οποίο βλέπει κανείς καταπληκτικά την ουρά του αεροπλάνου! Κατά τη διάρκεια στροφών έχει πλάκα να παρατηρεί κανείς το όλο θέαμα.

Το μικρό Tupolev ανέβηκε σαν πύραυλος (αυτό δεν είναι καθόλου παράξενο, αφού κατάγεται από βομβαρδιστικό). Η πτήση ήταν γεμάτη ως την τελευταία θέση. Παρόλα αυτά κύλησε πολύ όμορφα. Μετά από περίπου μια ώρα αρχίσαμε την κάθοδο στο Domodedovo και σε λίγο προσγειωνόμασταν κιόλας.

Μόσχα (Domodedovo)

Το Domodedovo είναι το όνειρο κάθε γνήσιου spotter. Αμέτρητα ρωσικά αεροπλάνα απλώνονται μπροστά σου.

Εικ. 1, Εικ. 2, Εικ. 3

Μόλις βγήκαμε από το αεροπλάνο αρχίσαμε με τις φωτογραφίες. Δεν περάσανε ούτε 30 δευτερόλεπτα και εμφανίστηκε κιόλας ο πρώτος αστυνόμος: No photo, no photo!!! Εντάξει, προχωρήσαμε λίγο πιο πέρα, μετά από κάνα δυο λεπτά ξανά: No photo, no photo!!! Αποφασίσαμε τότε να πάμε πρώτα να πάρουμε τα εισιτήριά μας, για την επόμενη πτήση μας το βράδυ για το Καζάν. Αφού τα πήραμε, πήγαμε έξω για να βγάλουμε το Tu-114. Λίγο πιο αριστερά βρσκόταν ένα μεγάλο πάρκινγκ από το οποίο έβλεπε κανείς μερικά αεροπλάνα. Ίσα, ίσα καταφέραμε να τα βγάλουμε προτού μας δουν οι αστυνόμοι, που θα μπορούσε να πει κανείς ό,τι βρίσκονται πίσω από κάθε θάμνο.

Έτσι αποφασίσαμε να πάμε πάλι μέσα στο κτίριο. Ανεβήκαμε στον πρώτο όροφο όπου υπήρχανε διάφορα μπαρ και εστιατόρια. Και εκεί τελικά βρήκαμε την ιδανικότερη και όπως αποδείχθηκε μόνη θέση στο Domodedovo από την οποία μπορεί κανείς άνετα και ήρεμα να βγάλει όσες φωτογραφίες θέλει. Πίσω από ένα μπαρ, δίπλα στα ψυγεία του :1:. Όλοι οι αστυνομικοί περνούσαν μπροστά από το μπαρ και έτσι καταφέραμε από τις εννέα το πρωί έως τις εννέα το βράδυ να φωτογραφήσουμε όλα τα αεροπλάνα που ήρθαν εκείνη την ημέρα!!!!!!

Εικ. 1, Εικ. 2, Εικ. 3, Εικ. 4, Εικ. 5, Εικ. 6,

Εικ. 7, Εικ. 8, Εικ. 9, Εικ. 10, Εικ. 11, Εικ. 12

Αργότερα μάθαμε ότι την επόμενη ημέρα έφτασαν στο Domodedovo κάτι άλλοι spotter από τη Στουττγάρδη και αυτοί δεν προλάβανε να βγάλουνε ούτε δύο αεροπλάνα και τους μάγκωσε αμέσως η αστυνομία. Και το χειρότερο, τους ανάγκασε να σβήσουν και όσες φωτογραφίες είχαν πάνω στην κάμερά τους. Αφού τους κρατήσανε για τρεις ώρες τελικά τους αφήσανε, αλλά τους απαγορεύσανε την είσοδο στο αεροδρόμιο!!! Ευτυχώς που είχανε εισιτήρια επιστροφής από το Sheremetyevo.

Η συνέχεια ακολουθεί τις επόμενες ημέρες :cool:
 
Top