EFL03
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 08/03/2003
- Μηνύματα
- 262
- Likes
- 29
- Περιοχή
- Κεφαλλονιά
- Website
- www.european-aviationfriends.de
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGKF
Με την ευκαιρία της φετινής MAKS, αποφασίσαμε να επισκεφτούμε τη Ρωσία. Παρακάτω ακολουθεί μια σύντομη περιγραφή του ταξιδιού μας.
10.08.05
STR-CPH MD-87 OY-KHI SAS
Η eco γεμάτη, για αυτό βρήκαμε θέσεις μόνο στην τελευταία σειρά, η οποία σημειωτέον, βλέπει μόνο στους κινήτηρες. Δε μπορείς να δεις προς τα έξω!!! Οι 10 σειρές bussines τελείως άδειες εκτός από 2 άτομα...
Η πτήση, όπως πάντα με τη SAS, χωρίς τίποτα το αξιοσημείωτο ή το κατακριτέο.
Στη Κοπεγχάγη συναντήσαμε τα δύο MD82 της Snowflake (το ένα πήγαινε Αθήνα LN-ROU) καθώς και το A330-200 και το B757-200 της Air Greenland.
CPH-RIX B737-500 YL-BBD Air Baltic
Άδειο αεροπλάνο (μόνο 30 επιβάτες) και φαγητό μόνο έναντι πληρωμής. Μέτα από μία ώρα και κάτι προσγείωση στη Ρίγα. Εκεί επισκεφτήκαμε πρώτα από όλα το μουσείο που βρίσκεται δίπλα στο Terminal. Μερικά από τα εκθέματα είναι MiG-23/25, Mi-8/24 και Tu-22.
Η Ρίγα είναι μια πραγματικά πάρα πολύ όμορφη πόλη που αξίζει να την επισκεφτεί κανείς!
11.08.05
RIX-LED Fokker-50 YL-BAR Air Baltic
Με βροχή φύγαμε, με βροχή φτάσαμε! Το αεροπλάνο όχι γεμάτο και για πρώτη φορά μετά από πολλά ταξίδια, ένα όμορφο μεσημεριανό φαγητό! Οι περισσότεροι επιβάτες ήταν Ρώσοι. Όταν προσγειωθήκαμε κοντέψαμε να πέσουμε από τα καθίσματα. Τόσα πολλά ρώσικα αεροπλάνα μαζεμένα δεν είχαμε ξαναδεί. Τα περισσότερα από αυτά αμφιβάλλω εάν θα ξαναπετάξουν ποτέ... Ήταν πεταμένα μέσα στα χωράφια.
Η Πετρούπολη είναι μια από τις πιο όμορφες πόλεις που έχω δει έως τώρα. Αμέτρητα ανάκτορα και κανάλια.
12.08.05
Τη σημερινή ημέρα την αφιερώσαμε στα αεροπλάνα και στη φωτογράφισή τους. Είχαμε τύχη και η αστυνομία μας είπε να σταματήσουμε αφότου είχανε περάσει κιόλας 5 ώρες. Έτσι καταφέραμε να φωτογραφήσουμε πάρα πολλά.
13.08.05
LED-DME Tu-134A-3 RA-65144 Pulkovo
Η πρώτη μου πτήση με ρωσικής κατασκευής αεροπλάνο. Τι να πώ... Ήτανε πιο ήσυχο από ότι περίμενα, κέρδιζε ύψος σαν πύραυλος και στην καμπίνα είχε μοκέτες στα τοιχώματα και κουρτίνες στα παράθυρα!!!
Μετά από μια ώρα πτήσης φτάσαμε στο Domodedovo. Εκεί, αν και μας είχαν προειδοποιήσει ότι είναι πολύ δύσκολη η φωτογράφιση, βρήκαμε ένα μέρος, πίσω από ένα μπαρ, για να κρυφτούμε. Έτσι κατορθώσαμε επί 10 ώρες να βγάλουμε οτιδήποτε ερχόταν. Κάποιους γνωστούς μας που φτάσανε εκεί μετά από δύο ημέρες, τους ανακαλύψανε μετά από μισή ώρα και τους αναγκάσανε να σβήσουνε όλες τις φωτογραφίες από τη ψηφιακή τους μηχανή...
DME-KZN Yak-42 RA-42333 Tatarstan Air
Το βράδυ πετάξαμε για το Καζάν όπου θα μέναμε σε ένα γνωστό μου από το πανεπιστήμιο. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός, ότι το Yak-42 δεν έχει reverses. Στην προσγείωση περιμένει κανείς να ακούσει το γνωστό θόρυβο και δεν έρχεται... τίποτα!!!
16.08.05
KZN-SVO Tu-134A RA-65970 Tatarstan Air
Θαυμάσια πτήση με μόνο 20 επιβάτες και τρεις βαλίτσες, τις δικές μας
Στο Sheremetyevo σταματήσαμε δίπλα σε ένα ιδιωτικό Β727-100, το Ν25ΑΖ.
Την επόμενη μέρα επισκεφτήκαμε ένα πάρκο, στο οποίο βρίσκεται ένα από τα πρωτότυπα του Buran, του ρωσικού διαστημικού λεωφορείου.
18.08.05
Σήμερα επισκεφτήκαμε το κεντρικό αεροπορικό μουσείο της Ρωσικής αεροπορίας στο Monino. Αυτό το μουσείο είναι καταπληκτικό. Βρίσκει κανείς εκεί τα πρωτότυπα όλων των ρωσικής κατασκευής αεροπλάνων και ελικοπτέρων. Σύνολο 138!!! Ανάμεσα τους Mi-6/10/12, Suchoi T-4, Tu-104/114/124/144, όλα τα MiG και Suchoi που έχουν κατασκευαστεί και πάρα πολλά άλλα.
19.08.05
Είχε φτάσει η μεγάλη ημέρα. Θα πηγαίναμε στη MAKS!!! Αυτή δεν περιγράφεται με λόγια. Τόσα πολλά αεροπλάνα, πολεμικά, επιβατηγά, ελικόπτερα, ιδιωτικά, ρωσικά και ξένα, δε βλέπει κανείς πουθενά αλλού. Και το πόσα αεροπλάνα είναι πεταμένα εκεί πέρα δώθε, είναι άλλο πράμα!
Όποιος επιθυμεί μια πλήρης λίστα των αεροπλάνων που είδαμε μπορεί να μου στείλει ένα μήνυμα.
Η φετινή MAKS μάλιστα έσπασε καινούργιο ρεκόρ θεατών! Παρόλο το μεγάλο αριθμό των επισκεπτών, η όλη διοργάνωση κύλησε άψογα. Η οργάνωση ήταν τέλεια!
Το καλύτερο από όλα ήταν το γεγονός, ότι ένας φίλος μου που ήταν μαζί μας στην παρέα, είναι πιλότος στη Lufthansa και είχε μαζί του την ταυτότητά του. Αυτή η τόσο δα μικρή ταυτότητα, μας βοήθησε ώστε να ανοίξουν όλες οι πόρτες στη MAKS για μας! Καταφέραμε και μπήκαμε σε όλα τα αεροπλάνα και ελικόπτερα που θέλαμε και είχαμε κάμποσες πολύ ενδιαφέρουσες συζητήσεις με τους διάφορους υπευθύνους.
Την επόμενη ημέρα (20.08.05) την αφιερώσαμε στο spotting στο SVO.
21.08.05
SVO-PRG Α320-200 VP-BWF Aeroflot
Νωρίς νωρίς ξεκινήσαμε για το ταξίδι της επιστροφής. Το πλήρωμα πολύ αγενές και το αεροπλάνο μύριζε λες και υπήρχε κάποιο πρόβλημα με τις τουαλέτες!
Στην Πράγα καθίσαμε τελικά, λόγω κούρασης, μόνο μέσα στο Terminal για να βγάλουμε φωτογραφίες.
PRG-STR ATR-42 OK-AFE CSA
Η τελευταία πτήση του ταξιδιού μας κύλησε πολύ άνετα, εάν εξαιρέσει κανείς το γεγονός ότι καθόμασταν στις σειρές 4 και 5 και έτσι δε βλέπαμε και πολύ προς τα έξω, λόγω κινητήρων. Η διαφορά όμως με τα ATR της Ολυμπιακής ήταν δυστυχώς πολύ εμφανής. Η καμπίνα πολύ πιο προσεγμένη (δε φαινόταν τόσο ταλαιπωρημένη) και με μια ιδιαίτερα μοντέρνα όψη και οι κινητήρες πιο αθόρυβοι, λόγω πιο καινούργιας έκδοσης του αεροσκάφους από ότι τα δικά μας.
Υ.Γ.: Φωτογραφίες ακολουθούν σε λίγο στο Album!!!
10.08.05
STR-CPH MD-87 OY-KHI SAS
Η eco γεμάτη, για αυτό βρήκαμε θέσεις μόνο στην τελευταία σειρά, η οποία σημειωτέον, βλέπει μόνο στους κινήτηρες. Δε μπορείς να δεις προς τα έξω!!! Οι 10 σειρές bussines τελείως άδειες εκτός από 2 άτομα...
Η πτήση, όπως πάντα με τη SAS, χωρίς τίποτα το αξιοσημείωτο ή το κατακριτέο.
Στη Κοπεγχάγη συναντήσαμε τα δύο MD82 της Snowflake (το ένα πήγαινε Αθήνα LN-ROU) καθώς και το A330-200 και το B757-200 της Air Greenland.
CPH-RIX B737-500 YL-BBD Air Baltic
Άδειο αεροπλάνο (μόνο 30 επιβάτες) και φαγητό μόνο έναντι πληρωμής. Μέτα από μία ώρα και κάτι προσγείωση στη Ρίγα. Εκεί επισκεφτήκαμε πρώτα από όλα το μουσείο που βρίσκεται δίπλα στο Terminal. Μερικά από τα εκθέματα είναι MiG-23/25, Mi-8/24 και Tu-22.
Η Ρίγα είναι μια πραγματικά πάρα πολύ όμορφη πόλη που αξίζει να την επισκεφτεί κανείς!
11.08.05
RIX-LED Fokker-50 YL-BAR Air Baltic
Με βροχή φύγαμε, με βροχή φτάσαμε! Το αεροπλάνο όχι γεμάτο και για πρώτη φορά μετά από πολλά ταξίδια, ένα όμορφο μεσημεριανό φαγητό! Οι περισσότεροι επιβάτες ήταν Ρώσοι. Όταν προσγειωθήκαμε κοντέψαμε να πέσουμε από τα καθίσματα. Τόσα πολλά ρώσικα αεροπλάνα μαζεμένα δεν είχαμε ξαναδεί. Τα περισσότερα από αυτά αμφιβάλλω εάν θα ξαναπετάξουν ποτέ... Ήταν πεταμένα μέσα στα χωράφια.
Η Πετρούπολη είναι μια από τις πιο όμορφες πόλεις που έχω δει έως τώρα. Αμέτρητα ανάκτορα και κανάλια.
12.08.05
Τη σημερινή ημέρα την αφιερώσαμε στα αεροπλάνα και στη φωτογράφισή τους. Είχαμε τύχη και η αστυνομία μας είπε να σταματήσουμε αφότου είχανε περάσει κιόλας 5 ώρες. Έτσι καταφέραμε να φωτογραφήσουμε πάρα πολλά.
13.08.05
LED-DME Tu-134A-3 RA-65144 Pulkovo
Η πρώτη μου πτήση με ρωσικής κατασκευής αεροπλάνο. Τι να πώ... Ήτανε πιο ήσυχο από ότι περίμενα, κέρδιζε ύψος σαν πύραυλος και στην καμπίνα είχε μοκέτες στα τοιχώματα και κουρτίνες στα παράθυρα!!!
Μετά από μια ώρα πτήσης φτάσαμε στο Domodedovo. Εκεί, αν και μας είχαν προειδοποιήσει ότι είναι πολύ δύσκολη η φωτογράφιση, βρήκαμε ένα μέρος, πίσω από ένα μπαρ, για να κρυφτούμε. Έτσι κατορθώσαμε επί 10 ώρες να βγάλουμε οτιδήποτε ερχόταν. Κάποιους γνωστούς μας που φτάσανε εκεί μετά από δύο ημέρες, τους ανακαλύψανε μετά από μισή ώρα και τους αναγκάσανε να σβήσουνε όλες τις φωτογραφίες από τη ψηφιακή τους μηχανή...
DME-KZN Yak-42 RA-42333 Tatarstan Air
Το βράδυ πετάξαμε για το Καζάν όπου θα μέναμε σε ένα γνωστό μου από το πανεπιστήμιο. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός, ότι το Yak-42 δεν έχει reverses. Στην προσγείωση περιμένει κανείς να ακούσει το γνωστό θόρυβο και δεν έρχεται... τίποτα!!!
16.08.05
KZN-SVO Tu-134A RA-65970 Tatarstan Air
Θαυμάσια πτήση με μόνο 20 επιβάτες και τρεις βαλίτσες, τις δικές μας
Στο Sheremetyevo σταματήσαμε δίπλα σε ένα ιδιωτικό Β727-100, το Ν25ΑΖ.
Την επόμενη μέρα επισκεφτήκαμε ένα πάρκο, στο οποίο βρίσκεται ένα από τα πρωτότυπα του Buran, του ρωσικού διαστημικού λεωφορείου.
18.08.05
Σήμερα επισκεφτήκαμε το κεντρικό αεροπορικό μουσείο της Ρωσικής αεροπορίας στο Monino. Αυτό το μουσείο είναι καταπληκτικό. Βρίσκει κανείς εκεί τα πρωτότυπα όλων των ρωσικής κατασκευής αεροπλάνων και ελικοπτέρων. Σύνολο 138!!! Ανάμεσα τους Mi-6/10/12, Suchoi T-4, Tu-104/114/124/144, όλα τα MiG και Suchoi που έχουν κατασκευαστεί και πάρα πολλά άλλα.
19.08.05
Είχε φτάσει η μεγάλη ημέρα. Θα πηγαίναμε στη MAKS!!! Αυτή δεν περιγράφεται με λόγια. Τόσα πολλά αεροπλάνα, πολεμικά, επιβατηγά, ελικόπτερα, ιδιωτικά, ρωσικά και ξένα, δε βλέπει κανείς πουθενά αλλού. Και το πόσα αεροπλάνα είναι πεταμένα εκεί πέρα δώθε, είναι άλλο πράμα!
Όποιος επιθυμεί μια πλήρης λίστα των αεροπλάνων που είδαμε μπορεί να μου στείλει ένα μήνυμα.
Η φετινή MAKS μάλιστα έσπασε καινούργιο ρεκόρ θεατών! Παρόλο το μεγάλο αριθμό των επισκεπτών, η όλη διοργάνωση κύλησε άψογα. Η οργάνωση ήταν τέλεια!
Το καλύτερο από όλα ήταν το γεγονός, ότι ένας φίλος μου που ήταν μαζί μας στην παρέα, είναι πιλότος στη Lufthansa και είχε μαζί του την ταυτότητά του. Αυτή η τόσο δα μικρή ταυτότητα, μας βοήθησε ώστε να ανοίξουν όλες οι πόρτες στη MAKS για μας! Καταφέραμε και μπήκαμε σε όλα τα αεροπλάνα και ελικόπτερα που θέλαμε και είχαμε κάμποσες πολύ ενδιαφέρουσες συζητήσεις με τους διάφορους υπευθύνους.
Την επόμενη ημέρα (20.08.05) την αφιερώσαμε στο spotting στο SVO.
21.08.05
SVO-PRG Α320-200 VP-BWF Aeroflot
Νωρίς νωρίς ξεκινήσαμε για το ταξίδι της επιστροφής. Το πλήρωμα πολύ αγενές και το αεροπλάνο μύριζε λες και υπήρχε κάποιο πρόβλημα με τις τουαλέτες!
Στην Πράγα καθίσαμε τελικά, λόγω κούρασης, μόνο μέσα στο Terminal για να βγάλουμε φωτογραφίες.
PRG-STR ATR-42 OK-AFE CSA
Η τελευταία πτήση του ταξιδιού μας κύλησε πολύ άνετα, εάν εξαιρέσει κανείς το γεγονός ότι καθόμασταν στις σειρές 4 και 5 και έτσι δε βλέπαμε και πολύ προς τα έξω, λόγω κινητήρων. Η διαφορά όμως με τα ATR της Ολυμπιακής ήταν δυστυχώς πολύ εμφανής. Η καμπίνα πολύ πιο προσεγμένη (δε φαινόταν τόσο ταλαιπωρημένη) και με μια ιδιαίτερα μοντέρνα όψη και οι κινητήρες πιο αθόρυβοι, λόγω πιο καινούργιας έκδοσης του αεροσκάφους από ότι τα δικά μας.
Υ.Γ.: Φωτογραφίες ακολουθούν σε λίγο στο Album!!!