Στρατηγικοί επενδυτές στη Cyprus

  • Thread starter Thread starter gonzo
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εγώ ένα πράγμα κατάλαβα πως οι Κύπριοι μας βάζουν γυαλιά για ακόμη μια φορα και σε αυτό το θέμα :thx: Μπράβο στις Κυπριακές Αερογραμμές, μακάρι να ισχύουν αυτά που λένε τα links που δώσατε και ας πάνε όλα καλά :great: Γιατί το αξίζουν πραγματικά σαν κράτος να έχουν μια αεροπορική εταιρεία με το όνομα τις να διαδίδεται στον κόσμο, και ας έχουν ιδιώτες το πλειοψηφικό πακέτο.

A και μην ανησυχείτε για τον στόλο αφού όπως λένε και τα links που δώσατε αυτοί θα φέρουν επιπλέον 12 αεροπλάνα άρα μην αγχώνεστε εκεί στην Κύπρο, ότι και να φέρουν η Boeing η Airbus απλά να πείτε ευχάριστω!!
 
gonzo":2uobwrl6 said:
Τα μόνα αεροπλάνα που μπορούσαν να το κάνουν αυτό στο στόλο των Κ.Α.(330),εχουν ήδη αποχωρήσει και πετάνε για λογαριασμό της Air Europa.

Αγαπητέ, αναφέρομαι στην περίπτωση όπου κάποια από τα 12 αεροσκάφη που λέγεται ότι θα ενταχθούν στο στόλο από την Triple Five, θα μπορούσαν να εκτελέσουν το δρομολόγιο. :wink:
 
Χμμμμ
TRIPLE FIVE®

IS A MULTINATIONAL CONGLOMERATE AND DIVERSE DEVELOPMENT AND FINANCE CORPORATION, WITH OFFICES IN MAJOR U.S. AND CANADIAN CITIES. TRIPLE FIVE’S MAJOR AND UNIQUE STRENGTH IS ITS EXPERIENCE IN A WIDE RANGE OF PROJECTS GIVING IT THE IDEAL EXPERTISE FOR CREATING SUCCESSFUL MIXED-USE DEVELOPMENTS.

Triple Five’s activities encompass the development, management and ownership of world-scale ventures in many fields including shopping centers, tourism projects, office buildings, municipal planning and development, revitalization programs and their implementation, urban entertainment destinations, recreation and amusement parks, hospitality projects, casino, residential developments, commercial and industrial real estate, auto and industrial manufacturing, natural resource development (oil, gas and minerals), technology, research, venture capital, banking and finance. Triple Five® develops, manages, owns and operates its world-wide enterprises through its staff of over 2,000.

The portfolio of trophy assets that Triple Five has developed, owns and manages includes ownership of the world’s first and second largest tourism, retail and entertainment complexes, the world-renowned West Edmonton Mall® in Canada and Mall of America® in the United States. These two projects attract over 60 million visitors annually, more than Disneyland, the Grand Canyon and Universal Studios combined.

Το άφησα αυτούσιο απ΄την ιστοσελίδα της 555 ώστε να φαίνεται επακριβώς με τι ασχολούνται οι Καναδέζοι (που είναι ιρανοεβραϊκής καταγωγής). Με μια πρώτη ματιά δείχνει μεγάλο πορτοφόλι, άσχετο με τα αεροπορικά αλλά σχετικό με πολλά άλλα...
 
Ας κρατάμε μικρό καλάθι... Η Κύπρος είναι στην δεκάδα των χωρών που είναι πιο πιθανό να χρεωκοπήσουν. Οι Κ.Α. εδώ και χρόνια αντιμετωπίζουν τεράστια προβλήματα και δεν είναι και τόσο ελκυστική αγορά. Όσον αφορά τα κοιτάσματα αερίου και πετρελαίου, οι "μεγάλοι" θα προτιμούσαν να τα εκμεταλλεύεται κάποιος "δικός τους" όπως το Ισραήλ ή η τουρκία. Και η υπερβολικά στενή της σχέση με την Ελλάδα την συμπαρασύρει προς τον γκρεμό.

Γιατί λοιπόν να ενδιαφερθεί κάποιος κολοσσός να επενδύσει στην Κύπρο; Υπάρχουν πράγματι οι προϋποθέσεις για να καταστήσουν την Κύπρο πιο ελκυστική για επένδυση από κάποια άλλη χώρα;

Μακάρι κάτι να γίνει γιατί θα είναι κρίμα στον κατάλογο των Spannair, Air Zimbabwe, Air Australia, Ryan και Malev να προστεθεί η Cyprus Airways. Αλλά μια επένδυση τέτοιου μεγέθους μου φαίνεται πολύ καλή για να είναι αληθινή.
 
Ναι δεν αμφιβάλει κανεις οτι ίσως όλα να είναι παραμύθια,αλλα το πιο κάτω λινκ σου απαντάει στο ερώτημα σου:

http://www.philenews.com/el-gr/New-Home ... priaki-aoz

''...Οι πληροφορίες του «Φ» αναφέρουν ότι η Triple Five θα διεκδικήσει όχι ένα, αλλά αριθμό «οικοπέδων», ορισμένα από τα οποία σε κοινοπραξία με άλλους ενεργειακούς κολοσσούς, χωρών που συνθέτουν και γεωπολιτικά συμφέροντα αλλά και την όλη κατάσταση στη περιοχή μας...''

Η γνωστή εταιρία έχει στόχο τα ενεργιακά οικόπεδα(αξίας δισεκατομυριών)..το να επενδύσει και σε άλλους τομείς στη Κύπρο μικρά (γι αυτους) ποσα,σίγουρα της δίνει ενα πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων ενεργειακών κολοσσών.
 
Απ ότι φαίνεται η ΜΕΑ, παρά τα χαμηλότερα κέρδη που είχε, συνεχίζει να ενδιαφέρεται για τις Κ.Α. με βάση τα όσα δήλωσε εδώ ο Πρόεδρος της εταιρείας (της ΜΕΑ).
 
Ο εκπρόσωπος Τύπου των Κυπριακών Αερογραμμών Κυριάκος Κυριάκου δήλωσε στο Πρωινό Δρομολόγιο ότι το Διοικητικό Συμβούλιο αξιολογεί το περιεχόμενο της επιστολής, σε συνεννόηση με τον κύριο μέτοχο της εταιρείας.

Ο κ.ς Κυριάκου ανέφερε ότι μέσα στις επόμενες ώρες θα εκδοθεί ανακοίνωση προς το χρηματιστήριο.

Η πρόταση προβλέπει επίσης ολοκλήρωση των διαπραγμετεύσεων και συμφωνία, πρίν από τις 30 Σεπτεμβρίου.
http://www.kathimerini.com.cy/index.php ... rtid=96875
http://www.sigmalive.com/news/local/504477



Με την Κύπρο να αιμοραγεί οικονομικά,νομίζω η πωλήση των Κ.Α. πλησιάζει όλο και περισότερο.
 
Μια απορία, γνωρίζει κάποιος στα σίγουρα εάν τελικά αυτή η Triple Five Group έχει σκοπό να πάρει την εταρεία και να κάνει και πτήσεις για Αμερική/Καναδά και από Αθηνα? γιατί από Οκτώβριο θα πηγαίνουμε μέσον αλλων Eυρωπαϊκών πόλεων...
 
Δεν νομίζω οι Κ.Α. υπό οποιοδήποτε ιδιοκτησιακό καθεστώς να επιχειρήσουν απευθείας σύνδεση της Ελλάδας με τις Η.Π.Α.. Για να αποσύρονται ή να μειώνουν την παρουσία τους εταιρείες όπως η Delta, η United και η US Airways, θα πει ότι η αγορά αυτή δεν είναι βιώσιμη. Και αν δεν είναι βιώσιμη για την Ελλάδα των 11.000.000 κατοίκων, πώς να είναι για την Κύπρο των 900.000; Επίσης, μην ξεχνάμε πως οι Κ.Α. αντιμετωπίζουν σοβαρότατα οικονομικά προβλήματα και έστω και αν αγοραστούν από την Triple Five, θα πρέπει πρώτα να σταθούν στα πόδια τους και μετά να κοιτάξουν για πιο πέρα. Και αυτό δεν θα είναι εύκολο. Τόσο η χώρα που εδρεύουν (Κύπρος) όσο και η κυριότερη αγορά που δραστηριοποιούνται (Ελλάδα) είναι με το ενάμισι πόδι στην χρεωκοπία, κάτι που ίσως συνεπάγεται απαγόρευση εξόδου των πολιτών τους από τα σύνορα των χωρών υπό τον φόβο δημιουργίας κυμάτων μεταναστών, όπως επίσης και αδυναμία προμήθειας καυσίμων για τα αεροπλάνα.

Οπότε θα πρέπει να συνηθίσουμε ότι η μετάβαση στις Η.Π.Α. και τον Καναδά, τόσο από την Κύπρο όσο και από την Ελλάδα, θα πρέπει να γίνεται μέσω ενδιάμεσου σταθμού στην Δυτική Ευρώπη. Για όσο καιρό βέβαια θα μπορεί να γίνεται και αυτή.
 
Top