George
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 29/03/2003
- Μηνύματα
- 1.432
- Likes
- 123
Η πρώτη -και πολύ καλή- εμπειρία μου με τη Swiss, τα περασμένα Χριστούγεννα. Θα μπορούσα να δώσω τον τίτλο "οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά" και θα το εξηγήσω στην πορεία.
ATH-ZRH: 23DEC, LX 1831, A321 HB-IOL, seat: 6E
Ήμασταν στο check-in 2,5 ώρες νωρίτερα από την αναχώρηση της πτήσης, γιατί ο ταξιδιωτικός πράκτορας μας είχε πει ότι ίσως να υπήρχε πρόβλημα overbooking, αν και το site της swiss λίγο πριν ξεκινήσουμε για το αεροδρόμιο έδειχνε περίπου 10 κενές θέσεις στο αεροπλάνο (λεπτομέρεια
: το online booking της Swiss λέει πόσες κενές θέσεις υπάρχουν σε Business και Economy της κάθε πτήσης). Το check-in έγινε γρήγορα παρά τις πολλές αποσκευές μας και η υπάλληλος της swissport (παροχέας handling στο Ελ. Βενιζέλος) μας έδωσε θέσεις μπροστινές που ζήτησα ώστε να αποβιβαστούμε νωρίς, μιας και είχαμε μόλις 40 λεπτά χρόνο αναμονής στη Ζυρίχη (λεπτομέρεια
: πάνω στην αυτοκόλλητη ταινία στις αποσκευές μας έγραφε ZRH-SHORT). Μας δώθηκαν επίσης αυτοκόλλητες ετικέττες για τις μεγαλύτερες από τις χειραποσκευές, με την επιγραφή "Swiss Carry-on Baggage".
Επιβίβαση από τη θύρα Α07 του Βενιζέλου λίγο πριν την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης της πτήσης (14:55), παρόλο που το αεροσκάφος είχε έρθει από τη Ζυρίχη on time (λεπτομέρεια
: στο site του αεροδρομίου της Ζυρίχης είχα δει και το registration του αεροπλάνου πριν φύγουμε για το αεροδρόμιο). Σκούρα μπλε δερμάτινα καθίσματα σε όλο το αεροπλάνο (λετπομέρεια
: τα προσκέφαλα ήταν καλυμμένα με υφασμάτινο πετσετάκι και όχι χάρτινο όπως συνήθως) και οι θέσεις μας ήταν στην πρώτη σειρά της Economy (λεπτομέρεια
: επειδή συχνά η σειρά 6 χρησιμοποιείται για Business, τα καθίσματα είχαν καλύτερα μαξιλαράκια στο κεφάλι και ένα μικρό τραπεζάκι για ποτό που έβγαινε μέσα από το υποβραχιόνιο). Καλωσόρισμα από το πιλοτήριο και από το πλήρωμα σε 3 γλώσσες και ελληνικά (από ηχογραφημένο μήνυμα) (λεπτομέρεια
: όλα τα πληρώματα της swiss μιλούν πολύ καλά γαλλικά, γερμανικά και αγγλικά) και safety demonstration στις οθόνες του αεροσκάφους (λεπτομέρεια
: το καλύτερο safety demonstration που έχω δει, με παρουσίαση μέσω virtual reality). Απογειωθήκαμε με περίπου 45 λεπτά καθυστέρηση και μετά από λίγο μοιράστηκαν αρωματισμένες υγρές πετσέτες σε κλειστό σακουλάκι και ακολούθησε το σερβίρισμα του φαγητού (λεπτομέρεια
: το ποτό σερβιρίστηκε σε κρυστάλλινο ποτηράκι, αλλά το γλυκάκι ήταν σε χάρτινη θήκη). Λίγο αργότερα προσφέρθηκε και σοκολατάκι της swiss και μετά άρχισαν και οι πωλήσεις duty free. Το πλήρωμα δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο, ήταν απλά εξυπηρετικό. Σε όλη τη διάρκεια της διαδρομής οι οθόνες έδειχαν πληροφορίες για την αεροπορική εταιρία (κατά τη διάρκεια του γεύματος) και πληροφορίες για την Ελβετία ή κινούμενα σχέδια (σε όλο το υπόλοιπο). Κατά διαστήματα έδειχναν και πληροφορίες του airshow σε αγγλικά, γαλλικά και γερμανικά, ενώ έγινε και δεύτερη ενημέρωση από το πιλοτήριο. Λίγο πριν την προσγείωση στις οθόνες φαινόταν η θύρα που θα σταθμεύσουμε στη Ζυρίχη και οι θύρες αναχώρησης των πτήσεων όλων των επιβατών που θα συνέχιζαν το ταξίδι τους, καθώς και πλάνο του αεροσταθμού. Ο καιρός ήταν καλός στη διαδρομή με λίγες αναταράξεις στην προσέγγιση και προσγειωθήκαμε με 20 λεπτά καθυστέρηση. Αλλά δε σταθμεύσαμε σε φυσούνα, οπότε έπρεπε να τρέξουμε λίγο παραπάνω για την ανταπόκριση...
ZRH-GVA: 23DEC, LX 2810, A320 HB-IJJ
Μετά από τρέξιμο μέσα στο αεροδρόμιο και έλεγχο χειραποσκευών, φτάσαμε στη φυσσούνα από όπου έφευγε η πτήση για Γενεύη. Όμως οι αποσκευές δεν είχαν φορτωθεί όλες, οπότε περιμέναμε μέσα στο αεροπλάνο. Επειδή ήταν άδειο, κάθισα στην τελευταία σειρά της Οικονομικής (λεπτομέρεια
: ακόμη και στο τελευταίο κάθισμα η πλάτη πέφτει κανονικά, ενώ σε όλα τα καθίσματα της Οικονομικής το υποβραχιόνιο μεταξύ των καθισμάτων είναι ασυνήθιστα πλατύ). Απογείωση με καθυστέρηση περίπου 20-30 λεπτών (μετά από το virtual reality safety demonstartion), αρωματική πετσέτα και σοκολατάκι από το φιλικότατο αυτή τη φορά πλήρωμα, αλλά δεν προσφέρουν κανένα ποτό ή αναψυκτικό
Στις οθόνες έδειχναν πάλι κινούμενα σχέδια, τα οποία συνέχισαν και κατά την προσγείωση (με μέτριες αναταράξεις), αφού δεν είχαν τελειώσει ακόμη
Την προσγείωση την κατάλαβα μόνο όταν "έπιασε" στο διάδρομο... Τελικά φτάσαμε σχεδόν on time, γιατί ο χρόνος πτήσης ήταν μόλις 35 λεπτά αντί για 50 που ήταν προγραμματισμένο. Στάθμευση σε θέση με φυσούνα, αποβίβαση, ατελείωτο περπάτημα στο αεροδρόμιο όπου γίνοταν έργα εκσυγχρονισμού και ουρές στον έλεγχο διαβατηρίων, αλλά οι βαλίτσες εμφανίστηκαν σχετικά γρήγορα.
GVA-ZRH: 30DEC, LX 2817, A320 HB-IJL (νομίζω)
Φτάσαμε στο αεροδρόμιο πολλές ώρες πριν, κάναμε check-in αμέσως (τα check-in desks μου φάνηκαν εντελώς άδεια) (λεπτομέρεια
: σε μία από τις βαλίτσες μας που ήταν 28kgr. ( :shock: ) μπήκε μια μεγάλη ευδιάκριτη πορτοκαλί επιγραφή HEAVY) και φύγαμε για μια γρήγορη βόλτα στη Γενεύη (μιας και δε μείναμε εκεί καθόλου), αφού πρώτα φρόντισα να αποκτήσω ένα μοντέλο ERJ-145 (καλής ποιότητας για πλαστικό... και με μεταλλική βάση) από τα εκδοτήρια εισιτηρίων της swiss στο αεροδρόμιο. Γυρίσαμε έγκαιρα για μια βόλτα στα καταστήματα του αεροδρομίου (π α ν ά κ ρ ι β α , αλλά είναι μια μοναδική ευκαιρία για σοκολάτες που δεν υπάρχουν σε αεροδρόμιο άλλης χώρας σε τέτοια ποικιλία) και πήγαμε στη θύρα επιβίβασης σχετικά νωρίς (λεπτομέρεια
: για τις πτήσεις μεταξύ ZRH-GVA, προσφέρονται από την εταιρία στην αίθουσα αναμονής διάφορα μικρά σάντουιτς, κρουασανάκια, φρούτα, καφές και μπουκαλάκια νερό δωρεάν). Επιβίβαση και αναχώρηση on time και πλήρωμα καλό. Δεν κατάλαβα, όμως, γιατί λίγο πριν κλείσουν οι πόρτες, μία συνοδός εδάφους μπήκε στο αεροπλάνο και πήρε από κάποιους επιβάτες (και από μένα) τις κάρτες επιβίβασης (
). Προσγείωση λίγο νωρίτερα από το προγραμματισμένο και αποβίβαση σε θύρα με φυσούνα.
ZRH-ATH: 30DEC, LX 1842, A321 HB-IOΙ, seat: 27Β
Επιβίβαση on time και αναχώρηση με κάποια καθυστέρηση. Η πτήση σχεδόν γεμάτη, το πλήρωμα ευγενικό και φιλικό και η μόνη διαφορά σε σχέση με τις υπόλοιπες πτήσεις ήταν ότι οι πληροφορίες του airshow προβάλλονταν και στα αραβικά
. Έδειχαν, επίσης, ένα video με ατυχήματα και εντυπωσιακές πτώσεις επαγγελματιών σκιέρ (ακούγεται λίγο βάναυσο, αλλά ήταν αρκετά αστείο). Κάποιες αναταράξεις εν πτήσει, προσγείωση στην Αθήνα με μικρή καθυστέρηση, στάθμευση σε απομακρυσμένη θέση και μεταφορά στο κτίριο με λεωφορειάκια της swissport. Οι βαλίτσες μας κυλούσαν σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα στους ιμάντες του Βενιζέλου.
Αυτά και καλή ξεκούραση σε όσους κατάφεραν να το διαβάσουν ολόκληρο...
ATH-ZRH: 23DEC, LX 1831, A321 HB-IOL, seat: 6E
Ήμασταν στο check-in 2,5 ώρες νωρίτερα από την αναχώρηση της πτήσης, γιατί ο ταξιδιωτικός πράκτορας μας είχε πει ότι ίσως να υπήρχε πρόβλημα overbooking, αν και το site της swiss λίγο πριν ξεκινήσουμε για το αεροδρόμιο έδειχνε περίπου 10 κενές θέσεις στο αεροπλάνο (λεπτομέρεια


Επιβίβαση από τη θύρα Α07 του Βενιζέλου λίγο πριν την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης της πτήσης (14:55), παρόλο που το αεροσκάφος είχε έρθει από τη Ζυρίχη on time (λεπτομέρεια






ZRH-GVA: 23DEC, LX 2810, A320 HB-IJJ
Μετά από τρέξιμο μέσα στο αεροδρόμιο και έλεγχο χειραποσκευών, φτάσαμε στη φυσσούνα από όπου έφευγε η πτήση για Γενεύη. Όμως οι αποσκευές δεν είχαν φορτωθεί όλες, οπότε περιμέναμε μέσα στο αεροπλάνο. Επειδή ήταν άδειο, κάθισα στην τελευταία σειρά της Οικονομικής (λεπτομέρεια



GVA-ZRH: 30DEC, LX 2817, A320 HB-IJL (νομίζω)
Φτάσαμε στο αεροδρόμιο πολλές ώρες πριν, κάναμε check-in αμέσως (τα check-in desks μου φάνηκαν εντελώς άδεια) (λεπτομέρεια




ZRH-ATH: 30DEC, LX 1842, A321 HB-IOΙ, seat: 27Β
Επιβίβαση on time και αναχώρηση με κάποια καθυστέρηση. Η πτήση σχεδόν γεμάτη, το πλήρωμα ευγενικό και φιλικό και η μόνη διαφορά σε σχέση με τις υπόλοιπες πτήσεις ήταν ότι οι πληροφορίες του airshow προβάλλονταν και στα αραβικά

Αυτά και καλή ξεκούραση σε όσους κατάφεραν να το διαβάσουν ολόκληρο...