Μεγάλες ανακατατάξεις στην βάση της Γενεύης.Λόγω των συνεχιζόμενω προβλημάτων με τους κινήτηrες PW, την ανάγκη συντήρησης και σε Α220 και Neo, την έλλειψη πιλότων καθότι ένα μεγάλο μέρος εκπαιδευεται αλλά και από την άλλη την πληθώρα προσωπικού καμπίνας, η Swiss, προχωράει στην καθήλωση όλων των Α221 με σκοπό να χρησιμοποιήσει τους κινητήρες στα Α223 τα οποία περιμένουν επιδιόρθωση/αντικατάσταση των PW, και την σταδιακή επαναφορά τους στον στόλο της εταιρείας. Από τα 9 Α221, η εταιρεία θα κρατήσει 2 ως ρεζέρβα, αλλά μελλοντικά θέλει να τα αποσύρει όλα και να μείνει με τα Α223 και τα Α320/21. Η βάση της Γενεύης παραδοσιακά αντιμετωπίζει το μεγαλύτερο πρόβλημα στην κερδοφορία σε σύγκριση με την Ζυρίχη, αφού έχει μια Easyjet πανίσχυρη απέναντί της με το 47% της αγοράς, την ώρα που ολο το LH group μετά βίας φτάνει το 17% (12% η LX).
Έχουν αποφασίσει να διακοψουν Μόναχο, Βερολίνο, Αμβούργο, Κοπεγχάγη, Όσλο. Το MUC το έχει εξ'ολοκλήρου η LH.  To BER, CPH ταχει η ΕΖΥ αλλά και SAS, Norwegian καλύπτουν OSL,CPH. To HAM μένει στον αέρα..Η LX σκέφτεται να επαναδραστηριοποιήσει το παλιότερο πλάνο της αύξησης της παρουσίας της EW στην Γενεύη, αλλά το αν θα πετυχει παίζεται.
Το θέμα των πτήσεων στο City με τα Α221 λύνεται με την μεταφορά των πτήσεων στην Helvetic.
Από το θερινό πρόγραμμα της Γενεύης σχεδιάζουν να κόψουν και άλλους προορισμούς μεταξύ των οποίων στην Ελλάδα ειναι η Κως και η Καλαμάτα. (Μπορεί άνετα η ΕΖΥ να πάρει την θέση της..)
	
	
		
			
				
			
			
				
				Swiss is canceling a good quarter of the short-haul destinations from Geneva Airport in the 2026 summer timetable. According to the company, this is due to resource bottlenecks. The number of destinations from Zurich will remain constant.
				
					
						
							
						
					
					www.bluewin.ch
				
 
			 
		 
	 
	
	
		
			
				
			
			
				
				Swiss dünnt den Flugplan in Genf aus. Denn sie schreibt dort wieder rote Zahlen. Nun prüft Lufthansa Group, ob Eurowings in Genf stärker aktiv werden könnte, um Swiss zu entlasten. Es ist kein ganz neuer Plan.
				
					
						
							
						
					
					www.aerotelegraph.com