GP707,
Ο τρόπος υπολογισμού "τρεις το λάδι, τρεις το ξίδι" είναι ατυχώς αρκετά διαδεδομένος στο άριστα εκπαιδευμένο από την τηλεόραση και τα λαϊκίστικα ΜΜΕ κοινό που δεν καταλαβαίνει πώς λειτουργούν οι επιχειρήσεις και ότι αυτό που αγοράζεις δεν είναι απαραίτητα εγκαταστάσεις και στόλος (ή ότι μπορείς να αγοράσεις Α320neo χωρίς απαραίτητα «κάποιος να είναι από πίσω να πληρώνει» όπως άκρως συνωμοσιολογικά αναφέρθηκε σε άλλο νήμα).
Η επέκταση της Α3 στη Ρουμανία (και στην Κροατία, όπως ακούγεται) σημαίνει ότι με ελάχιστα χρήματα επεκτείνεται σε αγορές που έχουν δυναμική και έσοδα, στις οποίες μπορεί να εξάγει εμπειρία (και να αυξήσει και το ελληνικό soft power), αλλά και από τις οποίες μπορεί θαυμάσια να αποχωρήσει χωρίς απώλειες αν το αποφασίσει.
Τα παραπάνω δεν είναι απαραίτητα καμία κίνηση-ματ ούτε τίποτα συνταρακτικό στον κόσμο των αερομεταφορών (για τρία αεροπλάνα μιλάμε που θα κάνουν ενδοβαλκανικά δρομολόγια τα καλοκαίρια). Είναι όμως μέσα στο πλαίσιο που εδώ και 20 χρόνια επιχειρεί η Α3 με προσεκτικές και σίγουρες κινήσεις, με συνετά ανοίγματα και συνεχή πρόοδο. Τίποτα από όσα έχει κάνει αυτή η εταιρεία δεν ήταν μονοδιάστατο. Πάντα υπήρχαν και άλλα επίπεδα και μάλλον το ίδιο ισχύει και εδώ.
Η πανδημία τελειώνει οσονούπω και οι ευκαιρίες θα είναι πολλές για πολλούς. Ειδικά για τις μεταφορές, το σκραμπλ έχει ήδη αρχίσει.
Ο τρόπος υπολογισμού "τρεις το λάδι, τρεις το ξίδι" είναι ατυχώς αρκετά διαδεδομένος στο άριστα εκπαιδευμένο από την τηλεόραση και τα λαϊκίστικα ΜΜΕ κοινό που δεν καταλαβαίνει πώς λειτουργούν οι επιχειρήσεις και ότι αυτό που αγοράζεις δεν είναι απαραίτητα εγκαταστάσεις και στόλος (ή ότι μπορείς να αγοράσεις Α320neo χωρίς απαραίτητα «κάποιος να είναι από πίσω να πληρώνει» όπως άκρως συνωμοσιολογικά αναφέρθηκε σε άλλο νήμα).
Η επέκταση της Α3 στη Ρουμανία (και στην Κροατία, όπως ακούγεται) σημαίνει ότι με ελάχιστα χρήματα επεκτείνεται σε αγορές που έχουν δυναμική και έσοδα, στις οποίες μπορεί να εξάγει εμπειρία (και να αυξήσει και το ελληνικό soft power), αλλά και από τις οποίες μπορεί θαυμάσια να αποχωρήσει χωρίς απώλειες αν το αποφασίσει.
Τα παραπάνω δεν είναι απαραίτητα καμία κίνηση-ματ ούτε τίποτα συνταρακτικό στον κόσμο των αερομεταφορών (για τρία αεροπλάνα μιλάμε που θα κάνουν ενδοβαλκανικά δρομολόγια τα καλοκαίρια). Είναι όμως μέσα στο πλαίσιο που εδώ και 20 χρόνια επιχειρεί η Α3 με προσεκτικές και σίγουρες κινήσεις, με συνετά ανοίγματα και συνεχή πρόοδο. Τίποτα από όσα έχει κάνει αυτή η εταιρεία δεν ήταν μονοδιάστατο. Πάντα υπήρχαν και άλλα επίπεδα και μάλλον το ίδιο ισχύει και εδώ.
Η πανδημία τελειώνει οσονούπω και οι ευκαιρίες θα είναι πολλές για πολλούς. Ειδικά για τις μεταφορές, το σκραμπλ έχει ήδη αρχίσει.
Last edited by a moderator: