Συνετρίβη αεροσκάφος της Helios

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Χωρίς καύσιμα δε σε κρατάει κανένα autopilot επάνω!!
Τα συλλυπητήρια μου σε όλους τους πενθούντες.. :cry:


--------------------------

source: in.gr

Αθήνα
Τελευταία ενημέρωση 18:21
Αεροσκάφος των κυπριακών αερογραμμών HELIOS, με 115 επιβάτες και εξαμελές πλήρωμα, συνετρίβη δυόμισι χλμ. έξω από το Γραμματικό την Κυριακή. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο ένας εκ των πιλότων του αεροσκάφους πέθανε ή λιποθύμησε εν ώρα πτήσης, ενώ ο άλλος δεν βρισκόταν στο πιλοτήριο, λίγο πριν από την πτώση. Πληροφορίες αναφέρουν ότι υπήρξε πρόβλημα στο σύστημα κλιματισμού στο θάλαμο διακυβέρνησης. Πρώην επιβάτες κατήγγειλαν προβλήματα στις πτήσεις της HELIOS.

Τα σωστικά συνεργεία που έσπευσαν στην περιοχή επιχείρησαν να εντοπίσουν επιζώντες, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν κατέστη δυνατό. Σε εξέλιξη η περισυλλογή των σορών.

Ο εκπρόσωπος της εταιρείας HELIOS στην Αθήνα κ. Δημητρίου επιβεβαίωσε ότι μεταξύ των επιβαινόντων βρίσκονταν 48 παιδιά. Σε ό,τι αφορά την εθνικότητα των επιβατών, στην πλειονότητά τους ήταν Κύπριοι, όμως υπήρχαν και Ελληνες, καθώς και ορισμένοι ξένοι.

Ο κατάλογος των επιβατών θα δοθεί από την κυπριακή κυβέρνηση, αφού ενημερωθούν οι συγγενείς των θυμάτων. Πρόκειται για το χειρότερο αεροπορικό δυστύχημα στην Ελλάδα.

Διάσπαρτα είναι τα συντρίμμια στο σημείο της συντριβής, δυόμισι χλμ έξω από το Γραμματικό, σε ορεινή, μη κατοικημένη περιοχή, όπου ξέσπασε φωτιά μετά την πτώση του αεροσκάφους, τύπου Boeing 737. Επί τόπου έσπευσαν ισχυρές δυνάμεις της πυροσβεστικής, δίνοντας μάχη με τις εστίες της πυρκαγιάς.

Στο σημείο της τραγωδίας έσπευσαν και μονάδες του ΕΚΑΒ, άνδρες της αστυνομίας, καθώς και στρατιωτικά ελικόπτερα, ενώ σε ετοιμότητα τέθηκαν όλα τα νοσοκομεία. Στο σημείο βρίσκονται εμπειρογνώμωνες για να συλλέξουν στοιχεία για τα αίτια του αεροπορικού δυστυχήματος.

Ήδη, εντοπίστηκαν τα «πορτοκαλί» κουτιά του αεροπλάνου. Αεροφωτογραφίες από τον τόπο του δυστυχήματος έλαβε ένα φωτογραφικό Phantom.

Οι συγγενείς των επιβαινόντων οδηγούνται στο ξενοδοχείο Sofitel δίπλα στο αεροδρόμιο «Ελ.Βενιζέλος» στο Μαραθώνα, όπου έχουν διαμορφωθεί ειδικά τρεις αίθουσες για την υποδοχή και την ψυχολογική υποστήριξή τους. Κατά πληροφορίες, η σκληρή διαδικασία της αναγνώρισης θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα στο Σχιστό.

Ένταση επικράτησε, εν τω μεταξύ, στο αεροδρόμιο της Λάρνακας, λόγω της καθυστέρησης στην ενημέρωση των συγγενών. Δημιουργήθηκαν επεισόδια όταν συγγενείς των επιβατών της πτήσης επιτέθηκαν στον εκπρόσωπο της HELIOS Νίκο Αναστασιάδη με αίτημα να τους δοθεί οι μοιραία λίστα.

Ο κ. Αναστασιάδης αναγκάστηκε να φύγει από το χώρο με τη βοήθεια της Αστυνομίας. Κάποιοι άλλοι συγγενείς αποτράπηκαν την τελευταία στιγμή να εισέλθουν στο δίαυλο του αεροδρομίου Λάρνακας για να εμποδίσουν την αναχώρηση πτήσεων σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την καθυστέρηση στην ενημέρωσή τους, η οποία τελικώς άρχισε στις 17:36 το απόγευμα.

Τηλέφωνα επικοινωνίας για πληροφορίες: (00 357) 22 - 446146 [Λάρνακα], (00 357) 24 - 816130 [Λευκωσία], (00357) 24 - 304704 [Λευκωσία].
Η Helios Airways έχει διαθέσει επίσης της τηλεφωνική γραμμή: 70003737
Στην Αθήνα το τηλέφωνο της κυπριακής πρεσβείας είναι: (00 30) 210 7240500

Το χρονικό της τραγωδίας

Το θρίλερ ξεκίνησε περίπου στις 10:30 την Κυριακή, όταν το κυπριακό αεροσκάφος Boeing 737-300, με κωδικό πτήσης HCY 522, το οποίο είχε απογειωθεί στις 09:07 από τη Λάρνακα με κατεύθυνση προς Αθήνα και Πράγα, εισήλθε στο ελληνικό FIR, αλλά δεν έδωσε στίγμα ως όφειλε στον πύργο ελέγχου του διεθνούς αεροδρομίου «Ελ.Βενιζέλος».

Αμέσως ειδοποιήθηκε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, η οποία με τη σειρά της υπέβαλε αίτημα στην Πολεμική Αεροπορία να ερευνήσει το περιστατικό, σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου περί αντιτρομοκρατικής ομπρέλας, αφού το αεροσκάφος ήταν ουσιαστικά αγνώστου ταυτότητας.

Δύο μαχητικά αεροσκάφη F-16 της Πολεμικής Αεροπορίας απογειώθηκαν από την Αγχίαλο και σε λίγα λεπτά εντόπισαν το αεροσκάφος. Παρά τις κλήσεις των χειριστών της Πολεμικής Αεροπορίας, δεν ήλθε καμιά απάντηση από το κυπριακό αεροσκάφος. Τα δύο F-16 προσπάθησαν να συνοδεύσουν το αεροσκάφος, ωστόσο αυτό συνετρίβη στις 12:05, στο Γραμματικό.

Σύμφωνα με τις μαρτυρίες των πιλότων των μαχητικών, που πλησίασαν πολύ κοντά στο πολιτικό αεροσκάφος, ο κυβερνήτης του αεροπλάνου φαινόταν να είχε λιποθυμήσει ή πεθάνει, ενώ ο συγκυβερνήτης απουσίαζε από το πιλοτήριο. Παράλληλα διαπίστωσαν ότι μέσα στην καμπίνα των επιβατών είχαν πέσει οι μάσκες οξυγόνου.

Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες κάνουν λόγο για υπερβολικό κρύο μέσα στο αεροσκάφος λίγο πριν πέσει, κάτι που ενδεχομένως υποδεικνύει ότι σημειώθηκε απότομη αποσυμπίεση στο αεροσκάφος. Το σενάριο αυτό ενισχύεται από το περιεχόμενο μηνύματος από κινητό τηλέφωνο επιβάτη, το οποίο αναφέρει: «Ο πιλότος είναι νεκρός και εμείς παγώνουμε».

Η τελευταία επικοινωνία του αεροσκάφους πραγματοποιήθηκε 20 λεπτά μετά την απογείωσή του με το αεροδρόμιο της Λάρνακας, στο οποίο -σύμφωνα με πληροφορίες- ανέφερε ότι αντιμετώπιζε πρόβλημα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το αεροσκάφος παρουσίασε βλάβη στο σύστημα ψύξης - θέρμανσης και πριν απογειωθεί από τη Λάρνακα, η οποία επιδιορθώθηκε πριν πραγματοποιηθεί η πτήση. Βλάβη στο σύστημα αποσυμπίεσης είχε σημειωθεί παλιότερα στο συγκεκριμένο αεροσκάφος, αναφέρουν πληροφορίες.

Τι λέει η εταιρία HELIOS

Η εταιρία HELIOS στη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, στις 16:00, απέφυγε να δημοσιοποιήσει τα ονόματα των επιβατών, επικαλούμενη ανάγκη διασταύρωσης της λίστας των επιβατών. Ο διευθύνων σύμβουλος της αεροπορικής εταιρείας Δημήτρης Πανταζής δήλωσε ότι βάσει του νόμου τα ονόματα των επιβατών και όλα τα στοιχεία θα δοθούν πρώτα στην Αστυνομία.

Ο ίδιος απέφυγε να αναφερθεί και στις πληροφορίες για τα αίτια της βλάβης, ωστόσο εμμέσως παραδέχθηκε ότι υπήρξαν προβλήματα και στο παρελθόν στο συγκεκριμένο αεροσκάφος.

Συγκεκριμένα, ο εκπρόσωπος της αεροπορικής εταιρίας δήλωσε ότι «σε πολλά αεροπλάνα ανά τον κόσμο έχουν σημειωθεί κατά καιρούς βλάβες», ενώ σημείωσε ότι πρέπει να αναμείνουμε τη διερεύνηση των αιτιών του δυστυχήματος και να μην πιθανολογούμε διάφορες εκδοχές.

Ακόμη, παρατήρησε ότι οι αρμόδιες αρχές και ο κατασκευαστής έχει ειδοποιηθεί, ενώ συμπλήρωσε ότι οι πτήσεις της εταιρίας θα συνεχιστούν κανονικά.

Από πλευράς του, ο εκπρόσωπος της εταιρείας στην Αθήνα κ. Δημητρίου διέψευσε ότι το μοιραίο αεροσκάφος είχε παρουσιάσει και στο παρελθόν παρόμοια βλάβη στο σύστημα κλιματισμού και πρόσθεσε ότι την περασμένη εβδομάδα πέρασε από προγραμματισμένο έλεγχο.

Συναγερμός σε Αθήνα, Λευκωσία

Εσπευσμένα επέστρεψε από την Τήνο, όπου είχε μεταβεί για τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου, ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής. Ο πρωθυπουργός προεδρεύει σε σύσκεψη, που άρχισε στις 16:00, με τη συμμετοχή των υπουργών Εξωτερικών Π.Μολυβιάτη, Εσωτερικών Πρ.Παυλόπουλο, Εθνικής Αμυνας Σπ.Σπηλιωτόπουλο, Ανάπτυξης Δ.Σιούφα και τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Θ.Ρουσόπουλο.

Ο υπουργός Δημόσιας Τάξης Γ.Βουλγαράκης εξήλθε του Μεγάρου Μαξίμου και μετέβη με ελικόπτερο στον τόπο της τραγωδίας, όπου νωρίτερα είχε μεταβεί και ο υπουργός Αμύνης.

Οι πιλότοι των F-16 έδωσαν ήδη την έκθεσή τους για τα 44 τελευταία λεπτά του κυπριακού αεροσκάφους προ της συντριβής· η έκθεση διαβιβάστηκε άμεσα στο Μέγαρο Μαξίμου. Τα F-16 έχουν μαγνητοσκοπήσει τα 44 αυτά λεπτά και την πτώση του αεροπλάνου.

Η κυβέρνηση ενημερώθηκε από την πρώτη στιγμή για τα γεγονότα και έδωσε εντολή για την κινητοποίηση των πολεμικών αεροσκαφών και του κρατικού μηχανισμού.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο υπουργός Επικρατείας και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Θ.Ρουσόπουλος: «Το αεροσκάφος των Αερογραμμών 'Ήλιος' που έπεσε σε περιοχή της Αττικής είχε απογειωθεί από τη Λάρνακα με προορισμό το αεροδρόμιο 'Ελ.Βενιζέλος'. Τα ακριβή αίτια της πτώσης δεν είναι ακόμη γνωστά».

»Από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστό ότι υπάρχει πρόβλημα, λίγο μετά τις 10:00, κινήθηκε ο μηχανισμός των υπουργείων Εθνικής Αμυνας, Εσωτερικών, Μεταφορών, Δημόσιας Τάξης, Ναυτιλίας και Υγείας. Ενημερώθηκε αμέσως ο Πρωθυπουργός, ο οποίος και επέστρεψε από την Τήνο όπου βρισκόταν για την γιορτή του Δεκαπενταύγουστου. Ο υπουργός Εξωτερικών Π.Μολυβιάτης επικοινώνησε εκ μέρους του πρωθυπουργού με τον πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας Τ.Παπαδόπουλο».

Στην Αθήνα επέστρεψε εσπευσμένα από την Πάρο ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπανδρέου, ο οποίος θα προεδρεύσει σύσκεψης στη Χαριλάου Τρικούπη. Ο Γ.Παπανδρέου -ο οποίος μετέβη στον τόπο της συντριβής- εξέφρασε την οδύνη του για το δυστύχημα και τα συλλυπητήριά του προς τους συγγενείς των θυμάτων. Ο κ. Παπανδρέου επικοινώνησε και με τον πρωθυπουργό.

Η γενική γραμματέας του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα εξέφρασε τη βαθιά θλίψη της για τον άδικο και τραγικό χαμό τόσων ανθρώπων, και τα συλλυπητήριά της προς τις οικογένειες των θυμάτων.

Στην Αθήνα επέστρεψε από την Τήνο και ο πρόεδρος του ΣΥΝ Αλέκος Αλαβάνος, αναφέροντας πως ο φετεινός εορταστμός του Δεκαπεντάυγουστου σκιάζεται από τον πόνο για την απώλεια δεκάδων ανυποψίαστων συνανθρώπων μας, ανάμεσά τους και πολλών παιδιών.

Ο κ. Αλαβάνος επισήμανε ότι πρέπει να γίνει έρευνα σε βάθος για τα αίτια του δυστυχήματος και για το εάν οι ιδιωτικές αεροπορικές εταιρείες σε όλη την Ευρώπη τηρούν τις προδιαγραφές ασφαλείας.

Ο Κύπριος πρόεδρος Τάσος Παπαδόπουλος διέκοψε τις διακοπές του στον Πρωταρά και επέστρεψε εσπευσμένα στη Λευκωσία. Το απόγευμα της Κυριακής προήδρευσε νέας σύσκεψης στο Προεδρικό Μέγαρο, έπειτα από δύο προηγούμενες συσκέψεις στο αεροδρόμιο Λάρνακας και στο υπουργείο Εξωτερικών της Κύπρου.

Ο διευθυντής του γραφείου Τύπου του προέδρου της Δημοκρατίας Μάριος Κάρογιαν απέκλεισε το ενδεχόμενο αεροπειρατίας στο αεροσκάφος.

Εκπρόσωπος της κυπριακής κυβέρνησης, στη διάρκεια ενημέρωσης, ανακοίνωσε ότι η τελευταία επικοινωνία των πιλότων του αεροσκάφους με τον πύργο ελέγχου του αεροδρομίου της Λάρνακας πραγματοποιήθηκε 20 λεπτά μετά την απογείωση. Ο ίδιος έδειξε να δέχεται τις πληροφορίες ότι για το μεγαλύτερο μέρος της πτήσης το αεροσκάφος βρισκόταν στον αυτόματο πιλότο.
 
Δικαιολογείται η φωτιά μετά στην περιοχή από την πτώση λόγω έλλειψης καυσίμων; Ίσως μόνο από την πρόσκρουση και το σύρσιμο μετάλλων πάνω στο έδαφος;..
Tώρα μόλις δήλωσε ο Ρουσόπουλος ότι στην τελευταία πολύ κοντινή επαφή των 2 πιλότων F16 υπήρχαν 2 άτομα που προσπαθούσαν πριν από την πτώση να πάρουν τον έλεγχο του σκάφους. (Ίσως κάποιοι από τους επιβάτες ή το προσωπικό; )

Ο πρόεδρος των Ελλήνων κυβερνητών κ.Σάγος λέει ότι για να γίνει μια πολύ απότομη αποσυμπίεση πρέπει να χει προκλιθεί από κάποια οπή, αλλιώς γίνεται αργά αργά. Είναι δυνατόν πρόβλημα στο σύστημα a/c να προκαλέσει αποσυμπίεση στη καμπίνα ή γίνεται το ανάποδο; Το σίγουρο πάντως είναι ότι υπήρξε αποσυμπίεση, δεδομένου ότι είχαν κατέβει οι μάσκεσ παροχής οξυγόνουν στην καμπίνα επιβατών. Επίσης, αν οι κυβερνήτες είχαν προλάβει να αντιδράσουν ή είχαν έλεγχο της κατάστασης, δε θα πρεπε να απεμπλέξουν τον Autopilot ώστε να κατέβουν χαμηλότερα σε ύψος; Αφού όμως οι αναφορές από τα 2 μαχητικά λένε οτι ο co-pilot ήταν λιπόθυμος στο πιλοτήριο και ο κυβερνήτης έλειπε (ίσως για να πάει στην καμπίνα να πάρει μια φορητή συσκευή παροχής οξυγόνου σε περίπτωση αποτυχίας λειτουργίας της manual στο πιλοτήριο; )..? Όσο για τα sms που στάλθηκαν από επιβάτες και μιλάνε για πολύ κρύο, μελανιασμένα πρόσωπα, σε 34000 πόδια δε γίνεται στο GSM900+1800 να μπορέσει ένα κινητό να επικοινωνήσει με τον σταθμό βάσης και να έχει σήμα, άρα λογικά αυτά στάλθηκαν όταν βρήκε σήμα το κινητό κατά την ανεξέλεγκτη πτώση.

Η ελληνική κυβέρνηση έκανε δεκτό αίτημα του αμερικανού πρεσβευτή να συμμετέχει στην έρευνα διερεύνησης του δυστυχήματος και αμερικανικό κλιμάκιο, επειδή το boeing737 είναι αμερικανικής κατασκευής και προβλέπεται από διεθνείς κανονισμούς.
 
Afou to aeroskafos ihe kafsimata...prepi na ihe alios then tha epiane toso poly fotia ston Bouno eki,i kano lathos?
 
Είδα στο Euronews το clip.. Μια φωτιά δεν μπορεί να ξεσπάσει μονο από καύσιμα.. 'Aλλωστε, κηροζίνη καεί σαν την κόλαση.. Στο clip έδειξε μονο σε μια γωνια.. Και ναι μεν λέμε ότι δεν είχε καύσιμα, αλλα και πάλι δεν είναι σωστό, γιατί πάντα μένει μια μικρή ποσότητα που δεν την τραβάνε οι αντλίες.. Και αυτή φτάνει για αυτό που είδες εκεί..
 
Apoti ksero,kai an kano lathos na me diorthosete pote then petai ena aeroplano me toso ligo kausima oste na ftasi isa isa ston proorismo tou.Kai an then kano lathos iparhi kai mia reserva 100-200 nm kausimatos gia to senario pou tha prepi na prosgiothi se ena aerodromio pou ine makritero apo ton kanoniko proorismo/aerodromio!
 
To aeroplano sigoura eixe kausima kata tin proskrousi.
Krima poli krima gia auti tin tragodia.
Oti grafoume einai sigoura eikasies kai tin pragmatiki aleithia tha kanoume poli kairo na tin mathoume.
Gnomi mou einai, meta apo oti akouo tis teleutaies 6 ores.
Prin tin apogeiosi to aeroskafos eixe problima me to air condition, diorthothike h blabi kai apogeiothike me 1 ora kathisterisi.
Sta 14000 podia o pilotos ana ferei blabei sto sistima aposimbieseis, pou sindeetai kai me to air condition, kai paramenei se auto to ypsos gia kapoia lepta. To problima fenete oti linete kai sinexizetai i anodo tou aeroskafous. Apo ekei kai pera den yparxei kamia epikinonia eos tin ptosei, ektos apo ena minima kinitou enos epibati pou leei oti O pilotos einai xlomos/mple kai pagonoume. To air condition tha stamatise na leitourgi me tin thermokrasia na pefti sta -30 - -50C se ypsos 34000 podion h kambina sigoura aposimbiestike.
Giati omos den ekane tipote to pliroma, mipos perasan dilitiriodi aeria sto oxygono? Giati eitan anesthitos o co-pilot? o Pilot giati den prolabe na perasei kanena minima... Mallon lipothimise kai autos tin idia ora me ton co-pilot? Pali omos... To aeroplano eitan se autopilot opos olles oi ptiseis, programatismeno na ftasei sto holding point tou LGAV. Otan eftase kai afou den ypirxe alli rithmisi/entoli, mias kai to pliroma idi den ypirxe, to aeroplano arxise na kanei strofes deksia kai na xanei ypsos, eos otou epese/sinetribei sto edafos.
Giati omos oi pilotoi den prolaban na kanoun tipote den mporo na to xonepso den mporei na min eixane katholou xrono, oute 1-2 lepta?
Oso gia tin asfaleia tis Helios akoustikan polla kai den yparxei kapnos xoris fotia. To sistima simbieseis/air condition eixe kai alles fores parousiasei problimata sto sigekrimeno aeroskafos, mallon ithele antikatastasi to opoio simenei polla lefta kai arketo xrono sto edafos kai xamena dromologia gia tin eteria sta mesa tis prime season, pou protimise na to epidiorthonei kai na sinexizei na petaei to aeroskafos.
Ekei mpainei kai i euthini tis Cyprus CAA/YPA pou edeine tin adeia na sinexizei tis ptiseis to aeroskafos me ena toso simantiko problima.
Me olla auta pou akoustikan isos kamia apagoreusei ton ptiseos tis Helios na einai konta kai enas elexos stin Cyprus CAA apo tin FAA/JAA!
 
Diladi an katalaba sosta o Autopilot ftasi p.x. sto VOR tou LGAV kai then erthi kamia ali entoli apo ton kiberniti kani kiklous pano apo to VOR kai katebeni/hani ipsos? :?:
 
CaptainChris":1uwqt0b7 said:
To sistima simbieseis/air condition eixe kai alles fores parousiasei problimata sto sigekrimeno aeroskafos

Διάβασα (και το μεταδίδω χωρίς να παίρνω όρκο ότι είναι σωστό ή όχι) ότι στην dba (στην οποία το αεροσκάφος πετούσε στο διάστημα 13/03/2002 ως τον 16/04/2004) υπήρξαν τα τελευταία χρόνια τρία παρόμοια περιστατικά αποσυμπίεσης. Δύο εκ αυτών ήταν στο D-ADBQ το οποίο πλέον πετούσε με 5B-DBY και κατέπεσε σήμερα!
 
Βεβαρημένο το παρελθόν του αεροσκάφους που συνετρίβη...

Βεβαρημένο το παρελθόν του αεροσκάφους που συνετρίβη, σύμφωνα με μάρτυρες


Αθήνα
Τελευταία ενημέρωση 21:15
Tο μοιραίο αεροασκάφος της Helios Airways που συνετρίβη την Κυριακή στο Γραμματικό Αττικής είχε παρουσιάσει βλάβη στο παρελθόν στον κλιματισμό του καθώς και στο σύστημα αποσυμπίεσης κατά τη διάρκεια προσγείωσης, όπως τουλάχιστον προκύπτει από μαρτυρίες επιβατών.

Πληροφορίες που προκύπτουν από ρεπορτάζ της εφημερίδας Φιλελεύθερος αναφέρουν ότι το αεροσκάφος παρουσίασε μία ημέρα πριν από τη συντριβή του, το Σάββατο, πρόβλημα στο σύστημα θέρμανσης και εξαερισμού, αιτία που οδήγησε τον συγκυβερνήτη του αεροσκάφους στην απόφασή του να αρνηθεί να αναλάβει τη συγκεκριμένη πτήση.

Το Σεπτέμβριο του 2003, το ίδιο αεροσκάφος μετά την αγορά του από γερμανική εταιρεία, έκανε αναγκαστική προσγείωση στη Ρόδο με πρόβλημα στο δεξιό κινητήρα, κατά τη διάρκεια της πτήσης από το αεροδρόμιο Gatwick του Λονδίνου με προορισμό τη Λάρνακα.

Ως σοβαρότερο περιστατικό αναφέρεται η αποσυμπίεση του θαλάμου των επιβατών σε ύψος 35.000 ποδών, στις 16 Δεκεμβρίου του 2004, κατά τη διάρκεια πτήσης από τη Βαρσοβία προς τη Λάρνακα. Σύμφωνα με πληροφορίες αποτέλεσμα της αποσυμπίεσης αυτής ήταν να πέσουν αυτόματα οι μάσκες οξυγόνου πάνω από τα καθίσματα των επιβατών.

Στις 23 Απριλίου του 2005 υπήρξε ένα ακόμη περιστατικό αποσυμπίεσης, ενώ σύμφωνα πάντα με πληροφορίες η ακρίβεια των οποίων είναι δύσκολο να επιβεβαιωθεί στην παρούσα φάση των ερευνών, υπήρξαν ακόμη πέντε έως έξι παρόμοια περιστατικά.

Ένας επιβάτης της εταιρείας, ο Ανδρέας Χριστοφής από τη Λευκωσία, δήλωσε ότι σε πτήση προς τη Σαντορίνη δεν λειτουργούσε ο κλιματισμός του αεροπλάνου. Όπως ανέφερε, το ίδιο πρόβλημα παρατηρήθηκε και μια εβδομάδα αργότερα, κατά το ταξίδι της επιστροφής.

Νωρίτερα, ο βουλευτής Λάρνακας Γεώργιος Γεωργίου δήλωσε ότι τον περασμένο Μάρτιο, οι επιβάτες της πτήσης Βαρσοβίας-Λάρνακας αντιμετώπισαν προβλήματα λόγω αποσυμπίεσης στην καμπίνα των επιβατών.

Αλλοι επιβάτες μίλησαν για πολύ υψηλή θερμοκρασία στην καμπίνα σε πτήσεις από την Αθήνα.


source: in.gr



----------------------------------------------------------------------------------------------


Οι υπογραμμίσεις είναι δικες μου...
 
cnn.com

Click 2 see the video from cnn (broadband preffered!)
 
Top