Συζητήσεις Ιπτάμενων Συνοδών

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Καλησπερα!
θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχουν κοπελες που τις καλεσαν στη β' φαση της συνεντευξης της ellinair ,πως ακριβως ητα η διαδικασια; παλι στις γλωσσες που δηλωσαμε; η μονο ελληνικα;γραπτα η σε γκρουπ; επειδη συζητηθηκαν μονο για το πρωτο μερος της συνεντευξης και μετα κοπηκε το θεμα θα ηθελα να μας πει καποια κοπελα την εμπειρια της απο τη δευτερη φαση και ισως απο την εκπαιδευση τους μετα.
 
Όλες και όλοι που συζητάτε για την Αιγαίου που πως και γιατί δεν τα καταφέρατε αν πραγματικά σας ενδιαφέρει κάντε μια προσπάθεια και εδώ :arrow: https://goo.gl/gdl8ii
 
Ξέρεις μήπως σε ποια εταιρεία αναφέρεται? Αυτή η AviaMRT, είναι περισσότερο εταιρεία καριέρας,δεν νομίζω ότι έχει η ιδια αεροσκάφη.
Σε ποια αεροπορική του Κόλπου λοιπόν αναφέρεται?
Έκανα αίτηση, δεν ξέρω ωστόσο κανένα παραπάνω στοιχείο. Και δεν μπορώ να βρω.
 
Παιδιά καλησπέρα,
Θα ηθέλα να κάνω μια ερώτηση. Σήμερα έλαβα ενα email από την British Airways, ότι πέρασα και με καλούν σε assessment day. Έχω πάρα πολύ άγχος, και θα ήθελα να κάποιος γνωρίζει κι έχει τον χρόνο να με βοηθήσει και να μου πει πόσο δύσκολο είναι το assessment τους, ποιες είναι οι πιθανότητες επιτυχίας μετά από αυτό και πως είναι οι συνθήκες στην εταιρεία. Διάβασα κάποιες δημοσιεύσεις αλλά ήταν πριν από χρόνια και ίσως κάποια πράγματα να άλλαξαν από τότε.

Ευχαριστώ πολύ :)
 
https://www.youtube.com/watch?v=ZKMVvKI87yw

Είναι ένα ντοκιμαντέρ που αναφέρεται και στο cabin crew training. 4 επεισόδια πολύ ενδιαφέροντα και τα παρακολουθείς με ενδιαφέρον
 
Η ΒΑ ζητάει ακόμα για το Mixed Fleet. Κάνετε μια προσπάθεια αν σας ενδιαφέρει, υπάρχουν πιθανότητες. Προσωπικά έλαβα σήμερα email για το assessment day.
 
Ενημερωτικά με τους μισθούς που παίρνει το mixed fleet, θα είστε υπερ το δέον στριμόκωλα στο Λονδίνο.
 
Είναι αλήθεια αυτό. Το βασικό θέμα είναι τα αστρονομικά ενοίκια, τα οποία σίγουρα δεν αντιμετωπίζονται με έναν μισθό. Μόνο τα fees των μεσιτών είναι κοντά ένα μηνιάτικο. Προσωπικά έχω επιλογές.
 
Καλησπέρα σε όλους. Έκανα την εγγραφή μόνο και μόνο για να δώσω κάποιες πληροφορίες και να λύσω αν μπορώ, απορίες σχετικά με τη BA. Είμαι στην εταιρία εδώ και 3 χρόνια οπότε πλέον έχω και μια ολοκληρωμένη άποψη.
Ο βασικός μισθός δεν είναι μεγάλος για την Αγγλία έχετε όμως υπόψιν τα εξής: Ο μηνιαίος μισθός είναι συνάρτηση αρκετών πραγμάτων στην εταιρία. Βασικός+ Fdp (£3 την ώρα)+ποσοστά απο πωλήσεις duty free+Performance bonus ανα τετράμηνο. Επίσης υπάρχει το ετήσιο bonus που είναι αρκετά καλό (με την προυπόθεση η εταιρία να πετύχει του στόχους της, κάτι που συμβαίνει τα τελευταία χρόνια). Θα κάνω μια διευκρίνηση εδώ για duty free και fdp. Υπάρχουν αρκετοί προορισμοί (πχ Accra, Lagos ) που δε μένει δείγμα στα αφορολόγητα και το ποσοστό που παίρνουμε εμείς είναι αρκετά καλό. Επίσης τα £3 την ώρα είναι απο τη στιγμή που εμφανίζεσαι για την πτήση και μισή ώρα μετά την προσγείωση. Αυτά εξακολουθείς να τα παίρνεις και όταν είσαι σε ταξίδι. Πχ το Λονδίνο-Σιγκαπούρη-Σίδνει είναι ταξίδι 9 ημερών. Αυτά τα £3 τα παίρνεις για όλη τη διάρκεια αυτού του ταξίδιου είτε είσαι στο αεροπλάνο και δουλεύεις είτε είσαι για σαφάρι. Ακόμη, για κάθε χρόνο που είσαι στην εταιρία, ο βασικός μισθός αυξάνεται. Επίσης σε αρκετές περιπτώσεις παίρνουμε έξτρα χρήματα (πχ αν το αεροπλάνο προσγειωθεί στη βάση με δυο ώρες καθυστέρηση, αν θέλουμε να πουλήσουμε ένα ρεπό μας και άλλα πολλά)
Με τη δική μου προσωπική εμπειρία δεν θα έλεγα πως τα χρήματα είναι άσχημα. Παραπάνω φυσικα και όλοι θέλουμε. Η ζωή στην Αγγλία ναι είναι ακριβή, ναι έχει διαφορετικές συνθήκες και το κατα πόσο θα στριμωχτείς ή όχι οικονομικά, ειδικά τα πρώτα 1-2 χρόνια εξαρτάται απο το πόσο καλά το διαχειρίζεσαι εσύ. Αυτά σε γενικές γραμμές για να έχετε μια ιδέα.
Όσον αφορά το assesment day τώρα, συγχαρητήρια στα παιδιά που πήραν, είναι αρκετά δύσκολο να φτάσεις μέχρι εκεί και ακόμη πιο δύσκολο είναι τελικά να πάρεις τη δουλειά. Φέτος πήρανε 17000 αιτήσεις και απο αυτούς σε γενικές γραμμές μόνο το 1-2% φτάνει μέχρι το τέλος και παίρνει τελικά τη δουλειά. Αν αποφασήσετε να πάτε προετοιμαστείτε πάρα πολύ καλά και διαβάστε ότι αναφέρετε στην περιγραφή της δουλειάς. Σιγουρευτείτε πως έχετε ότι έγγραφα σας ζητάνε καθώς αυτό είναι και το πρώτο πράγμα που θα κάνετε με την άφιξη σας στο Waterside (ναι διώχνουν κόσμο χωρίς αυτά). Μετά σας μετράνε το ύψος, δένεστε με το harness στο jumpseat να βεβαιωθούν οτι χωράτε και συμπληρώνετε μια υπεύθυνη δήλωση για το οτι δεν έχετε τατουάζ σε εμφανές σημείο με τη στολή. Πλάστερ και μεικ απ δεν επιτρέπονται. Γίνεται μια σύντομη παρουσίαση για την εταιρία και μπορείτε να κάνετε ερωτήσεις.
Role play. Σ'αυτό το κομμάτι είστε εσείς μ'έναν εξεταστή, διαβάζετε ένα κείμενο πάνω στο οποίο βασίζεται το σενάριο. Σας δίνεται 2 λεπτά να του ρίξετε μια ματιά και ο εξεταστής θα παίξει τον απαιτητικό/αγενή/οργισμένο πελάτη τον οποίο καλείστε να εξυπηρετήσετε. Ψυχραιμία, προσοχή στις πληροφορίες που έχετε διαβάσει και προθυμία να βοηθήσετε.
Group discussion. Εδώ είστε με μια ομάδα απο τους άλλους υποψηφίους (συνήθως 5-6 άτομα) και αλλους τόσους recruiters, σας δίνετε ένα σενάριο πάνω στο οποίο καλείστε να βρείτε λύση. Δε φωνάζουμε, δε διακόπτουμε, ακούμε, συμμετέχουμε απαραίτητα και ιδανικά βάζουμε στη συζήτηση πιο ήσυχους.
Σ'αυτό το σημείο χωρίζεστε σε δυο γκρούπ. Οι μισοί συνεχίζουν για τη συνέντευξη ενώ οι υπόλοιποι που δεν κατάφεραν να πιάσουν το στάνταρ που απαιτείται αποχωρούν.
2:1 interview: Αυτό είναι το πιο απαιτητικό κομμάτι νομίζω. Είστε εσείς και δυο recruiters. Διαρκεί 20 λεπτά, στα πρώτα δέκα ρωτάει ο ένας γράφει ο άλλος και μετά το αντίστροφο. Θα σας ρωτήσουν τα πάντα, θα ζητήσουν πολλά παραδείγματα οπότε προετοιμαστείτε κατάλληλα. Δώστε πραγματικά παραδείγματα, είναι έτσι εκπαιδευμένοι που πίανουν στον αέρα το ψέμα και θα σας λιανίσουν μέχρι να βγάλουν την αλήθεια. Αν κολλήσετε, ζητήστε παραπάνω χρόνο.
Σας παρακολουθούν απο τη στιγμή που μπαίνετε μέχρι και το τελευταίο λεπτό. Συναναστραφείτε με τους άλλους υποψηφίους και ξεχάστε τα κινητά. Πάνω απ'όλα να είστε ο εαυτός σας και δείξτε τους πόσο το θέλετε. Η μέρα είναι μεγάλη και έχετε πολλές ευκαιρίες να το κανετε. Για να είστε εκεί θέλουν να σας δώσουν τη δουλειά, οπότε δώστε τους λόγους για να το κάνουν.
Προσωπικά, τα κατάφερα με την τρίτη φορά στη BA, και δε το έχω μετανιώσει στιγμή.
Με συγχωρείτε οι υπόλοιποι για την κουρτίνα, τα γράφω εδώ γιατί σκέφτηκα πως ίσως και κάποια άλλα παιδιά να ενδιαφέρονται. Καλή επιτυχία εύχομαι και σ'αυτούς που σχεδιάζουν να φύγουν απο την Ελλάδα και σ'αυτούς που θέλουν να το προσπαθήσουν στην πατρίδα.
 
ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΟΣ. ΒΟΗΘΕΙΑ??

Γεια σας! Είμαι 20 χρονών και σπουδάζω σε Ελληνικό Πανεπιστήμιο, αλλά από μικρή ήθελα να γίνω αεροσυνοδός, εφόσον μου αρέσει η αίσθηση του να ταξιδεύω σε άλλες χώρες. Γνωρίζω πως το επάγγελμα της αεροσυνοδού είναι ένα δύσκολο επάγγελμα και απαιτεί ένα συγκεκριμένο όριο ηλικίας. Για αυτό ήθελα να κάνω την αρχή αυτή σε αυτή την χρονική στιγμή της ζωής μου. Έτσι θεώρησα πως είναι κατάλληλο να μιλήσω με κάποιους αρμόδιους του αντικειμένου. Ωστόσο έχω κάποιες σημαντικές απορίες που πρέπει να μου λυθούν.

Αρχικά, τι θα ήταν καλύτερο να εμπιστευτώ την κρατική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας ή να φοιτήσω σε μια ιδιωτική σχολή; Ακόμη, θεωρείτε πως η εκπαίδευση είναι προτιμότερη στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό; Αν επιλέξω να εκπαιδευτώ στην Ελλάδα, τα προσόντα μου θα είναι αρκετά για τα δεδομένα του εξωτερικού; Τι ισχύει με τα ποσά εκπαίδευσης; Πως κυμαίνονται; Ποιες θα προτείνατε ως τις καλύτερες εταιρίες(ελληνικές ή ξένες ;
 
Top