jerry
Concorde-Class-Member
flesland":2zz8tawf said:Εγώ θέλω να μου εξηγήσετε γιατί πχ δεν έχουν βάλει προσκέφαλο σε όλες τις σειρες αλλα σταματάνε στις εξόδους κινδύνου. Δηλαδή ταξιδιώτες τριών κατηγοριών; ή τα βάζεις μονο στην "business" ή σε όλο, πολύ κακό μου φαίνεται να σταματάει στην σειρά 12.
Όπως τα έγραψε ο aakunz. Πριν μερικές βδομάδες πέταξα για ΑΤΗ και πίσω με διαφορά 3 ημερών, έτσι η διαφορά ήταν εμφανής: στο ενα σκέλος με στριμώξαν κάπου στη σειρά 24, στο δε άλλο με βάλανε στη σειρά 3 (χωρίς να πληρώσω). Ο χώρος που είχα στην 3 ήταν ίσως και 50% παραπάνω. To εξτρα legroom το πληρώνεις απο 30 εως 15Ε αν δεν κάνω λάθος. Ε θα βάλουν και τα προσκέφαλα και θα ανέβει και ενα τάληρο ακόμα σε λίγο.
Καλά εντάξει, μέχρι να μπούνε προσκέφαλα σε όλα τα 320 έχουμε καιρό... Θα συμφωνήσω όμως πως αυτή η εξαιρετική ιδέα με τα προσκέφαλα στις upfront (είναι ιδέα ιδίου επιπέδου με το να χρεώνονται όλες οι θέσεις έως τελευταία στιγμή της αναχώρησης) αποτελούν προάγγελο, ίσως, ναύλων που θα περιλαμβάνουν δωρεάν επιλογή θέσης στις upfront? Κάτι παρόμοιο με τον flex που τώρα περιλαμβάνει αποσκευή. Για να δούμε αν θα έρθουν πιο γρήγορα οι νέοι ναύλοι ή η πολυδιαφημισμένη αλλαγή. Και μη δω καμία υπερασπιστική γραμμή "Πως και η ΒΑ τα ίδια κάνει, αυτά γιατί δε τα λέτε" γιατί θα βγω στο υπόστεγο της Α3 μπροστά στο SXNEO (που γιατί δεν πετάει καινούριο αεροπλάνο ακόμα δεν κατάλαβα) και θα αυτοπυρποληθώ.
Για να μιλήσουμε σοβαρά, είμαι περίεργος για το timeline της όλης αλλαγής. Πως θα αλλάξουν λογότυπα κλπ ΠΑΝΤΟΥ (από το site μέχρι τις στολές. Και να πούμε εδώ και για το "ανανεωμένο" service με τα ξύλινα( μαχαιροπήρουνα που μας έδειξαν στην καμπίνα (που κατά τα άλλα είναι πολύ κόζι και με συγχωρείτε αλλά εδώ φαίνεται πως τα λεφτά της PriestmanGoode πιάσανε τόπο). Και πως θα νιώθει άραγε ο επιβάτης που έχει πληρώσει upfront και πετάει με προσκέφαλο σε σύγκριση με τον επιβάτη που δεν έχει προσκέφαλο; Καυτά ερωτήματα που ζητούν απάντηση. Και κατ εμέ, για όσους πετάνε, είναι σημαντικότερα από το πως μοιάζει το αεροπλάνο απέξω.