Τα χρώματα της Aegean (livery)

  • Thread starter alex2
  • Ημερομηνία δημιουργίας
flesland":2zz8tawf said:
Εγώ θέλω να μου εξηγήσετε γιατί πχ δεν έχουν βάλει προσκέφαλο σε όλες τις σειρες αλλα σταματάνε στις εξόδους κινδύνου. Δηλαδή ταξιδιώτες τριών κατηγοριών; ή τα βάζεις μονο στην "business" ή σε όλο, πολύ κακό μου φαίνεται να σταματάει στην σειρά 12.

Όπως τα έγραψε ο aakunz. Πριν μερικές βδομάδες πέταξα για ΑΤΗ και πίσω με διαφορά 3 ημερών, έτσι η διαφορά ήταν εμφανής: στο ενα σκέλος με στριμώξαν κάπου στη σειρά 24, στο δε άλλο με βάλανε στη σειρά 3 (χωρίς να πληρώσω). Ο χώρος που είχα στην 3 ήταν ίσως και 50% παραπάνω. To εξτρα legroom το πληρώνεις απο 30 εως 15Ε αν δεν κάνω λάθος. Ε θα βάλουν και τα προσκέφαλα και θα ανέβει και ενα τάληρο ακόμα σε λίγο.

Καλά εντάξει, μέχρι να μπούνε προσκέφαλα σε όλα τα 320 έχουμε καιρό... Θα συμφωνήσω όμως πως αυτή η εξαιρετική ιδέα με τα προσκέφαλα στις upfront (είναι ιδέα ιδίου επιπέδου με το να χρεώνονται όλες οι θέσεις έως τελευταία στιγμή της αναχώρησης) αποτελούν προάγγελο, ίσως, ναύλων που θα περιλαμβάνουν δωρεάν επιλογή θέσης στις upfront? Κάτι παρόμοιο με τον flex που τώρα περιλαμβάνει αποσκευή. Για να δούμε αν θα έρθουν πιο γρήγορα οι νέοι ναύλοι ή η πολυδιαφημισμένη αλλαγή. Και μη δω καμία υπερασπιστική γραμμή "Πως και η ΒΑ τα ίδια κάνει, αυτά γιατί δε τα λέτε" γιατί θα βγω στο υπόστεγο της Α3 μπροστά στο SXNEO (που γιατί δεν πετάει καινούριο αεροπλάνο ακόμα δεν κατάλαβα) και θα αυτοπυρποληθώ.

Για να μιλήσουμε σοβαρά, είμαι περίεργος για το timeline της όλης αλλαγής. Πως θα αλλάξουν λογότυπα κλπ ΠΑΝΤΟΥ (από το site μέχρι τις στολές;). Και να πούμε εδώ και για το "ανανεωμένο" service με τα ξύλινα(;) μαχαιροπήρουνα που μας έδειξαν στην καμπίνα (που κατά τα άλλα είναι πολύ κόζι και με συγχωρείτε αλλά εδώ φαίνεται πως τα λεφτά της PriestmanGoode πιάσανε τόπο). Και πως θα νιώθει άραγε ο επιβάτης που έχει πληρώσει upfront και πετάει με προσκέφαλο σε σύγκριση με τον επιβάτη που δεν έχει προσκέφαλο; Καυτά ερωτήματα που ζητούν απάντηση. Και κατ εμέ, για όσους πετάνε, είναι σημαντικότερα από το πως μοιάζει το αεροπλάνο απέξω.
 
ECO":35zdi5cy said:
Εκτιμώ ότι η Νέα ERA-ΕΒ, με τα ΝΕΟ α/φ και το Neo livery και όλα τα συναφή nea παρελκόμενα, ίσως σηματοδοτούν σιγά-σιγά την μελλοντική της εξέλιξη ως μια regional κι όχι μόνο loco, με τη σφραγίδα της Συμμαχίας.
Στρίμωγμα με την αύξηση του αριθμού των καθισμάτων/θέσεων, στρίμωγμα και ουρά στη WC, στρίμωγμα και ταλαιπωρία γαλέρας για τις Α/Σ, business με μαξιλαράκια λούνα πάρκ σκράτς, ανύπαρκτες οθόνες στα καθίσματα που όλοι περιμέναμε (ούτε καν overhead screens όπως των προηγούμενων α/φ)...

Δεν έχεις άδικο για το κομμάτι loco αλλά εκεί ήδη είναι και οι Lufthansa, British Airways, KLM, SAS, Iberia κλπ.... Απλά αυτές οι εταιρίες έχουν και ένα ισχυρό κομάτι long haul όπου εκεί μπορούν ( και επιβάλλεται ) να προσφέρουν ένα πιο premium προιόν. Άλλες ανάγκες και απαιτήσεις έχει ο επιβάτης σε πτήσεις των 3 ωρών και άλλες σε πτήσεις των 13 ωρών.

Συμπερασματικά λοιπόν η Aegean πάει εκεί που ήδη έχουν πάει και τα μεγάλα ευρωπαικά ονόματα και είναι η όσο καλύτερη εκμετάλλευση ( βλέπε πυκνότερη διαρρύθμιση ) των αεροσκαφών από άποψη χωρητικότητας. Δεν φταίει σε κάτι η Aegean, απλά ανταποκρίνεται σε αυτό που ζητάει η αγορά: εισητήρια 150 ευρώ το πολύ για Λονδίνα και Παρίσια ( με επιστροφή ) και όσο καλύτερη γίνεται συνδεσιμότητα εν πτήσει.
Φαγητό, προσκέφαλα, και seat pitch είναι δεύτερες σκέψεις μπροστά στο φθηνό εισητήριο. H επιτυχία των Ryanair, EasyJet, Wizzair κλπ είναι η επιβεβαίωση αυτού.

Όταν η οικονομική δυνατότητα του μέσου Έλληνα και Ευρωπαίου του επιτρέψει να ταξιδεύει Business Class, Premium Economy, Flex κλπ, και όταν και η Ελλάδα αρχίζει να γίνεται περισσότερο επιχειρηματικός προορισμός ( χλωμό, αλλά ποτέ μην λες ποτέ ) να είσαι σίγουρος ότι η Aegean θα είναι εκεί για να καλύψει την ανάγκη αυτή. Μέχρι τότε τα Α320 θα έχουν 180 θέσεις... :|
 
Καλά όλα αυτά αλλά εδώ είναι το topic για το livery. Μ αρέσει που πρώτα γράφετε το off topic και μετά λέτε να μεταφερθεί στο άλλο θέμα. Διαχωρίστε τη συζήτηση του livery και του εσωτερικού. Γράψτε 2 μηνύματα. Δεν χάλασε ο κόσμος... :rolleyes:
 
Σωστή παρατήρηση.
Προσωπικά βρίσκω βαρετό το livery και αναφερόμουν 100% σε αυτό όταν ρώτησα αν κάποιος μπορεί να μας πει τι ακριβώς του αρέσει.
 
Μας ζαλίσατε τον έρωτα με την PriestmanGoode αλλά κοιτώντας το site της πόσα livery έχει κάνει γιατί εγώ αν κατάλαβα καλά (Της Lufthansa το rebranding έγινε internally το ίδιο και air france) κυρίως καμπίνες ετοιμάζει και ναι εκεί σε ότι είδα είναι top. Ακόμα και της Αιγαίου είναι χιλιετίες μπροστά σε σχέση με τις τωρινές που βρωμοκοπάνε 90ίλα. Ποια σοβαρή εταιρία θα δεχόταν να αλλάξει εταιρική ταυτότητα και όλα της να έχουν μείνει στην παλαιά? Και δεν λέω να ανανεώσει τα lounges αλλά ποιο είναι το κόστος να αλλάξει το σημα στο site και στο app όταν και τα 2 είναι ήδη στην ίδια παλέτα χρωμάτων; Προφανώς οι top εταιρίες marketing branding κτλπ τις top ιδέες τους θα τις κρατήσουν για τους τοπ πελάτες τους καθώς εκεί η αναγνωρισιμότητα είναι διαφορετική. Και ναι μπορεί να είμαι 1/100 αλλά με ενδιαφέρει το τι livery έχει μία εταιρία για να την πετάξω γι αυτό δεν θέλω να πετάξω ποτέ μου με china southern ή με tarom πχ και ενώ πέθαινα να πετάξω με aer lingus τώρα αν μου σκάσει κανα φρεσκοβαμμένο θα ξενερώσω τη ζωή μου. Και πραγματικά πόσες εταιρίες άλλαξαν logo και έμειναν επιτυχημένες ως επιλογές?
 
Προφανώς οι top εταιρίες marketing branding κτλπ τις top ιδέες τους θα τις κρατήσουν για τους τοπ πελάτες τους καθώς εκεί η αναγνωρισιμότητα είναι διαφορετική.

Όχι, αυτό δεν ισχύει. Καμιά δημιουργική ομάδα, σε κανένα κλάδο της επικοινωνίας δεν παράγει ιδέες βάσει του μεγέθους του πελάτη. Οι ιδέες παράγονται βάσει brief και budget. Επίσης, να τονίσουμε εδώ ότι δεν είναι απαραίτητο το μεγαλύτερο budget = καλύτερη ιδέα.
 
^^^
Πολύ σωστά.
Ειδικά αν σκεφτούμε τι πατάτες έχουν δημιουργήσει εταιρίες branding για πελάτες κολοσσούς όπως το πρόσφατο livery update της Lufthansa.
 
Έχουμε καθόλου εικόνα το πότε θα ολοκληρωθεί η μετάβαση με τα νέα logos σε αεροπλάνα, γραφεία, website, app, αεροδρόμια;
 
θέλω να ρωτήσω.... γιατί συνεχίζουν ακόμα να χρησιμοποιούν το παλιό logo στις διαφημίσεις τους ??
 
Top