Τα χρώματα της Aegean (livery)

  • Thread starter alex2
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Έχει πολύ δρόμο ακόμα η φάση μερικά από τα λίγα που σκέφτηκα
- Στολές αεροσυνοδών -> Αυτό θα έχει ενδιαφέρον
- Branding προϊόντων καμπίνας: Ποτήρια, κουτάκια φαγητού
- Νέο online shops
- Tags (όπως carry on bagage)
- Να δοθεί το logo στα ground services εσωτερικού εξωτερικού

Επίσης στα sharklets γιατί κόψανε το logo δεν μπορούσανε να το κάνουν πιο μικρό;
 
Έχω μια ερώτηση. Θα μπορούσε η A3 πρακτικά να βάψει ένα πχ 321ΝΕΟ σε retro livery που να απεικονίζει τα παλιά χρώματα της Ολυμπιακής σαν tribute ? Είναι κάτι που το έχουν κάνει πολλές εταιρίες απλά δεν ξέρω κατά ποσο είναι εφικτό νομικά στη προκειμένη ;
 
Εδώ οι ίδιοι -κατά τη γνώμη μου- προσπαθούν να ξεχάσουν το OA brand, θα κάνουν και special livery από πάνω;
 
Μα η Aegean δεν προέρχεται από την Ολυμπιακή για να κάνει κάτι τέτοιο ούτε συγχωνεύθηκε. Το ίδιο ισχύει και για την Olympic air. Δεν εξελίχθηκε από εκείνη. Εξάλλου οι Έλληνες δεν τα καταλαβαίνουν αυτά. Να δουν το φάντασμα τής Ολυμπιακής μπροστά τους; Την Ολυμπιακή αγαπούσαν μόνο εκείνοι που εργάσθηκαν γι αυτήν γιατί ήταν η δουλειά τους και κανένας άλλος.
 
Last edited:
Αν και δεν συμφωνω ως προς το πόσοι και ποιοι αγάπησαν την εταιρία , είναι κατανοητά και αποδεκτά τα όσα λέτε.
 
Φαίνεται πως μπαίνουμε σε τελική φάση του rebranding
- Branding προϊόντων καμπίνας: Ποτήρια, κουτάκια φαγητού - έχει γίνει
- Tags (όπως carry on bagage) - έχει γίνει
- Να δοθεί το logo στα ground services εσωτερικού εξωτερικού - έχει γίνει

Μένουν το εξής
- Στολές αεροσυνοδών -> Αυτό θα έχει ενδιαφέρον διότι λογικά θα γίνει ειδική εκδήλωση με κάποιον σχεδιαστή
- Rebradning Schengen lounge στο ΕΛ Βενιζέλος
 
Έχει δρόμο ακόμα.
Τα αναλώσιμα και το digital κομμάτι είναι σχετικά εύκολο η ποιο γρήγορο/άμεσο.
Σκέψου ότι ακόμα και στα CEO που έχουν βάψει η καμπίνα είναι ακριβώς η ίδια, το λογότυπο στα bulkheads (πως το λέτε εσείς εδώ) παραμείνει ιδιο, οπότε θα πάρει χρόνο.
Για στολές έχουν πει κάτι;
Το lounge στην Schengen είναι ποία μικρό, δεν θέλει μόνο rebranding. Κρίμα που δεν κράτησαν και το lounge της olympicair. Αλλά όπως πάντα τα λεφτά δεν φτάνουν για όλα.
 
Last edited by a moderator:
Πιστεύω πως το να αλλάξουν καθίσματα και bukheads στα CEO που μέσα σε λίγα χρόνια θα έχουν αντικατασταθεί απο ΝΕΟ είναι αντιοικονομικό.
Καλύτερη επένδυση μου φαίνεται να αλλάξουν τις στολές των πληρωμάτων και ότι άλλο έχει απομείνει με το παλιό branding.
 
Κάτι εύκολο και οικονομικό που θα μπορούσαν να κάνουν για αρχή είναι να αλλάξουν τις φωτογραφίες της business στην επιλογή πτήσεων/ναύλου με αυτές της νέας καμπίνας. Κρίμα να έχουν έτοιμες τις φωτογραφίες εδώ και 1-2 χρόνια και ακόμα να είναι οι παλιές...
 
Εγώ θα προτιμούσα να μην αλλάξουν τίποτα στα παλιά αεροπλάνα, γιατί θα μειώσουν την απόσταση στις πρώτες σειρές και θα ευτελισουν τελείως την business.
 
Top