Τα Νέα της Ε.Α.Β.

Eν πάσει περιπτώσει,χίλιες φορές να έρθουν οι Αμερικανοί ή ο οποιοσδήποτε σοβαρός επενδυτής σ'αυτήν την έρημη χώρα να προσφέρει κάτι.Η σημερινή κατάσταση μόνο για
καλό δεν προσφέρεται,όχι μόνο στην αεροπορική βιομηχανία αλλά και σε κανέναν άλλο τομέα. :cool:
 
Σέβομαι χρήστη FTE την άποψη σου, απλά θέλω να σε ενημερώσω πως τα ίδια λέγανε/λέγαμε όταν ήρθαν οι Γερμανοί της HDW στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά με αφορμή τη σύμβαση για τα υποβρύχια U214 και τελικά οι "σοβαροί επενδυτές" που προέρχονταν μάλιστα από "προηγμένο κράτος" δεν έφεραν καμία τεχνογνωσία.... καμμένη γη άφησαν πίσω τους και μια ανολοκλήρωτη μέχρι σήμερα σύμβαση... το έργο το έχουμε δει και προσωπικά -αν και σέβομαι κάθε αντίθετη άποψη- ελπίζω να μην το ξαναδώ σε Αμερικάνικη έκδοση...
 
Μην είμαστε αδαείς, με τέτοιες εξαγοράσεις δεν πρόκειται να γίνει μεταφορά τεχνογνωσίας. Ότι μεταφορά τεχνογνωσίας υπήρξε, έγινε μέσω αντισταθμιστικών ωφελημάτων, την οποία την πλήρωσε πανάκριβα το Ελληνικό κράτος με τον περίφημο πολλαπλασιαστή τεχνολογίας στο κόστος επένδυσης. Το οποιοδήποτε ενδιαφέρον ή εξαγορά από την LM ή την EADS θα γίνει για το φθηνό αλλά εκπαιδευμένο εργατικό (ότι έχει μείνει στην εταιρεία μετά τις 500 συνταξιοδοτήσεις το 2010 και τις 400 προβλεπόμενες το 2011) και τις εγκαταστάσεις.
Και αυτή την στιγμή πραγματοποιούνται προγράμματα της LH στην ΕΑΒ και είναι ο δεύτερος καλύτερος πελάτης της μετά την Π.Α., ο κίνδυνος ελλοχεύει στο εάν ο βασικός σου πελάτης πιέζει για φθηνό κόστος Ε.Ω. και αναγκάζεσαι να πουλήσεις κάτω του κόστους γιατί δεν έχεις άλλους συνεργάτες. Υπάρχουν περιπτώσεις που ο μεγαλύτερος συνεργάτης αναλαμβάνει το συνολικό έργο και μεταβιβάζει το κοστοβώρο μέρους του έργου στον μικρότερο συνεργάτη με τεράστια ελλείμματα για τον μικρότερο.
Εκεί έγκειται κατά πόσο η διοίκηση αλλά και το σωματείο εργαζομένων είναι ικανοί να κάνουν τις ανάλογες ενέργειες για να επιτευχθεί η μείωση του κόστους και όχι της κερδοφορίας. Πράγμα λύγο απίθανο για τα ελληνικά δεδομένα, δεν το έχουμε δει σε κανένα εργοστάσιο (ούτε ιδιωτική βιομηχανία – ελπίζω να κάνω λάθος) ή η διοίκηση κατασπαταλά τα έσοδα για δικά της συμφέροντα ή το σωματείο για δικές του σκοπιμότητες.
 
Λέτε επειδή πάει καλύτερα οικονομικώς η εταιρεία να μην πουληθεί;
Α… δεν νομίζω….. έτσι και αλλιώς κερδοφόρες ΔΕΚΟ βγάζουνε στο σφυρί.
Πού να τολμήσουν να βγάλουν αγγελία για κάποια προβληματική. Πω… Πω τι θυμήθηκα..!...!.. θυμάστε κάτι χρόνια πριν, τι ποσά κατασπαταληθήκανε για να χρηματοδοτούνται κάτι προβληματικές βιομηχανίες & ΔΕΚΟ;

Και μας ενοχλεί ΤΟ ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ….

http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=2001194#
 
Επανέρχονται...... στις 17 Ιουνίου οι δύο βουλευτές με ερώτηση στην Βουλή ζητούν να επέμβει ο Εισαγγελέας στην ΕΑΒ καθώς η απάντηση της διοίκησης της ΕΑΒ (από ερώτησή τους στις 22/2) κρίνεται γενική και αόριστη χωρίς να δικαιολογεί τις αποχρώσεις σκανδάλων στην εταιρεία.


http://www.tsantiri.gr/katagelies/sovar ... imara.html


Πάντως το νεώτερο από την ΕΑΒ είναι ότι κλείνει την EMC ΕΛΛΑΣ Α.Ε.
καθώς εφαρμόζει σχέδιο περικοπών εξόδων…!...;…!....;
 
Οικονομικά Αποτελέσματα 2010, κατά Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα (ΔΛΠ).
Σύμφωνα με αυτά, η ΕΑΒ παρουσιάζει σημαντική βελτίωση μεγεθών σε σύγκριση με το 2009 επίτευξη για πρώτη φορά θετικού λειτουργικού αποτελέσματος προ αποσβέσεων (EBITDA) το οποίο μάλιστα αποτυπώνεται σύμφωνα με τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα. Συγκεκριμένα, το πρωτογενές πλεόνασμα διαμορφώθηκε στα 3,1 εκ. ευρώ έναντι ελλείμματος 56 εκ. ευρώ το 2009 (βελτίωση της τάξης των 60 εκ. ευρώ). Αντίστοιχα, βελτίωση σημείωσε και το μεικτό κέρδος που ανήλθε στα 17,4 εκ. ευρώ έναντι μεικτής ζημίας 27,4 εκ. ευρώ το 2009. Οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν στα 149,9 εκ. ευρώ έναντι 149,0 εκ. ευρώ το 2009.
 
εκανα την πρακτικη μου στην εαβ και ειδαν πολλα τα ματακια μου!!!!και ευχαριστα αλλα και δυσαρεστα!!!!πιστευω οτι ειναι κριμα μια τετοια βιομηχανια να σερνεται και να δουλευει με εργολαβους!!!!μακαρι να γινει κατι γρηγορα......εχουμε καταντήσει να παρακαλαμε να την παρει ο αμερικανος μπας και δουμε καποια ασπρη μερα!!!
 
Καλά τα λες αλλά τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο στην ΕΑΒ και το ποιο τρομακτικό είναι ότι τεχνικό προσωπικό αποχωρεί χωρίς να γίνεται μεταφορά τεχνογνωσίας στην εταιρεία που αναγκαστικά θα οδηγήσει τη εταιρεία στην καταστροφή. Είδη το ποσοστό του Έμμεσου εργαζόμενου με Άμεσο εργαζόμενο είναι 3 προς 1.
Η ΕΑΒ από εργοστάσιο θα καταντήσει Υπηρεσία. Λες και η Ελληνική κοινωνία χρειάζεται άλλη μια υπηρεσία.

http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/1 ... _6084.html
 
ποιο τρομακτικό είναι ότι τεχνικό προσωπικό αποχωρεί χωρίς να γίνεται μεταφορά τεχνογνωσίας δυστυχώς αυτο ισχύει δεν ξερω τ σχεση εχεται με την μανα ε.α.β αλλα εγω που πηγαινοέρχομαι(μηπως και μπω σ κανενα εργολαβο) ακουω οτι φέρνουν ανθρώπους που εχουν βγει στην σύνταξη για προσωρινή δουλεια!!!!! :shock:
 
Belavia":1egqfq4l said:
Η ΕΑΒ από εργοστάσιο θα καταντήσει Υπηρεσία. Λες και η Ελληνική κοινωνία χρειάζεται άλλη μια υπηρεσία.
Μα σχεδόν από την αρχή έτσι λειτουργεί η ΕΑΒ, όπως και όλα τα παραμάγαζα του Δημοσίου. Αυτή είναι μια από τις αιτίες της οικονομικής κακοδαιμονίας μας, όλοι ήθελαν (θέλουν ?) να αποτελούν και να αισθάνονται, έστω και περιφερειακά, μέρος του απέραντου και πανίσχυρου κρατικού μηχανισμού. Σε όλους άρεσε (αρέσει ?) ο επαγγελματικός και κοινωνικός συγχρωτισμός με το κομματικό σύστημα και ιδίως με το ΠΑΣΟΚ (εντάξει, μην διαμαρτύρεσθε, και η ΝΔ έκανε ότι μπορούσε προς την ίδια κατεύθυνση, αλλά πάντα έτρεχε δεύτερη & καταϊδρωμένη πίσω από τον σοσιαληστρικό οδοστρωτήρα). Μην ξεχνάμε δε τα κροκοδείλια δάκρυα που έχυναν, και χύνουν περιστασιακά, μερικοί στο παρόν forum εις μνήμην της "παλιάς καλής Ολυμπιακής" σε κάθε ευκαιρία. Τώρα λουζόμαστε τα αποτελέσματα.
 
Top