Ta provlimata den exoun teleiomo stin Nea OA!! Discuss!!!!!!

k984504

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
03/01/2003
Μηνύματα
94
Likes
0
Περιοχή
Kozani, GR
Καθήλωση λόγω ΦΠΑ για 2 Μπόινγκ των Ο.Α.


Τελειωμό δεν έχουν τα προβλήματα για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές, καθώς το πρόγραμμα των δρομολογίων εκτελείται οριακά λόγω έλλειψης αεροσκαφών.


Πριν καλά καλά προλάβουν να ενταχθούν στο στόλο, τα αεροσκάφη 717 καθηλώθηκαν εκ νέου στο έδαφος, αυτή τη φορά λόγω προβλημάτων με την Εφορία. Τα συγκεκριμένα αεροσκάφη είχαν στην ουσία παροπλιστεί, αλλά η διοίκηση των Ο.Α. αναγκάστηκε να τα εντάξει εκ των υστέρων στο επιχειρησιακό πρόγραμμα, χωρίς όμως να ρυθμίσει το θέμα της καταβολής ΦΠΑ επί των μισθωμάτων. Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας αναγκάστηκε να διατάξει την περασμένη εβδομάδα την καθήλωση των δύο Μπόινγκ 717 ώς την επίλυση του θέματος. Οι Ολυμπιακές Αερογραμμές προσέφυγαν στη δοκιμασμένη λύση της μίσθωσης αεροσκαφών και πληρωμάτων από ξένες εταιρείες, που, σύμφωνα με πληροφορίες, εκτέλεσαν τις τελευταίες ημέρες περισσότερα από 10 δρομολόγια. Εργαζόμενοι στις Ο.Α. σημειώνουν ότι εκτός των προβλημάτων με την Εφορία υπήρχαν και ελλείψεις σε ανταλλακτικά με αποτέλεσμα το τρίτο 717 να βρίσκεται στο υπόστεγο της τεχνικής βάσης για πολλές ημέρες.

Το πρόβλημα των πιλότων

Ο προβληματισμός στις τάξεις της «νέας» και της «παλαιάς» Ολυμπιακής είναι έντονος. Οι πιλότοι στην πρώτη έχουν χωριστεί σε στρατόπεδα, ενώ στη δεύτερη συνεχίζονται οι δυσκολίες ακόμη και στην εξυπηρέτηση των αναγκών μισθοδοσίας. Στις Αερογραμμές όλοι παραδέχονται ότι ο χρόνος κυλά αντίστροφα, αλλά κανείς δεν δείχνει διατεθειμένος να αναλάβει τολμηρές πρωτοβουλίες για την επίλυση των προβλημάτων που συσσωρεύονται.

Pigi ENET.gr 19/04/2004


Kai eroto ego san proin kai mellon forologooumenos politis tou Ellinikou kratous! Giati kapoios den pernei tin apofasi na kleisei autin tin etairia.. i opoia den fenetai na exei oute tin paramikri enoia katanoisis tis agoras kai tous orous leitourgias mias epixeirisis?

Den exoume plirosei arketa? Stin teliki, ean kleisei mporei na ginei kai i Aegean monopolio, tha plironoume fysika 3plasia eisitiria.. (oxi oti tora den ta plironoume xrisa outos i allos - des travelocity fare search LON - ATH / kai ATH - LON gia sygkrisi)...

Ksero oti ekneurizo anthropous tis etairias me autes mou tis apopseis.. kai isos den tha eprepe na tis ekfrazo dimosia.. alla apo oti fenetai oi anthropoi pou endiaferontai gia tin tyxi tis etairias den exoun kamia ypsilovathmi thesi dystyxos...


Perimeno na ginei thermi syzitisi sto thema, kai perimeno tis antidraseis, skepseis, protaseis kai provlepseis sas. (Apla na kano edo ena disclaimer oti den sxetizome epaggelmatika, filika i me opoidipote allo tropo me kamia aeroporiki etairia toso elliniki oso kai kseni).. Apla exo varethei ta imimetra pou mono kostizoun sklirodoulemena euro ton ellinon gia mia etairia pou pleon apla fenetai oti exei kai klinika pethanei (gia ton opoio logo to xeroume auto .. kai to exoume xiliopei pisteuo)
 
@ Nick

Hello mate!
I gnomi mousymbiptei me tin diki sou Nick. Alla tha synexiso me mia efxi min ksanaboun ta OA frikia sto forum ke mas priksoun gia pollosti fora.
May God cut off their internet connection... :evil:
 
Να πω και εγώ τη γνώμη μου....Είμαι υπερ του να πληρώνω για εθνικό αερομεταφορέα,τα οφέλη που προκύπτουν από την ύπαρξή του είναι πολλά(και δεν θα προχωρήσω αφου δεν είναι του παρόντος)......αλλά διαφώνω στο ότι αυτός πρέπει να είναι ΑΥΤΗ η ολυμπιακή.....Πρέπει να κλείσει και πρέπει επιτέλους κάποιος να μπει φυλακή για κατασπατάληση χρημάτων του δημοσίου...
 
ligo akoma feedback

Εύλογα ο κ. Βερελής (στο «Βήμα» τής 15.4.2004) υπεραμύνεται του σχεδίου που ετοίμασε για την ιδιωτικοποίηση της ΟΑ, του τρίτου μετά τις δύο προηγούμενες αποτυχημένες απόπειρες (της Axon και της προ του N. 3185/2003), χαρακτηρίζων την πρόταση περί εκκαθαρίσεως της ΟΑ εν λειτουργία μαγική λύση. Φυσικά και δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις. Υπάρχουν όμως λύσεις που και στους νόμους βασίζονται αλλά και τα συσσωρευθέντα προβλήματα (οικονομικά και εργασιακά) θεραπεύουν.

Το σχέδιο Βερελή προβλέπει πώληση του αεροπορικού έργου της ΟΑ σε επενδυτή. Ολα τα άλλα μένουν στην παλαιά ΟΑ. Ετσι τα αεροπλάνα της νέας ΟΑ τεχνικά, εμπορικά και διοικητικά θα υποστηρίζονται επ' αμοιβή παρά της παλαιάς ΟΑ. Νομικά η νέα ΟΑ είναι υπεύθυνη στους πιστωτές της παλαιάς ΟΑ μέχρι της αξίας του αεροπορικού κλάδου. Ουσιαστικά η νέα ΟΑ δεν θα πετάει όταν το προσωπικό της παλαιάς ΟΑ έχει εργασιακές διαφορές με την παλαιά ΟΑ.

H προταθείσα εκκαθάριση της ΟΑ εν λειτουργία, πρώτον, δεν είναι πτώχευση και, δεύτερον, λύνει τα συσσωρευθέντα προβλήματα της ΟΑ που είναι δύο: τεράστιες χασούρες και υποχρεώσεις της ΟΑ και συμβάσεις εργασίας που αποκλείουν την παραγωγή αποδεκτού έργου.

Κατά τα έτη 1993-2001 το κράτος δαπανά 1,2 τρισ. δρχ. για τη σωτηρία της ΟΑ («Το Βήμα», 23.12.2001). Αυτό σημαίνει ότι η ΟΑ μάς κοστίζει 150 δισ. δρχ. τον χρόνο ή 411 εκατ. δρχ. την ημέρα ή κάπου 17 εκατ. δρχ. την ώρα!

Πέντε υπουργοί στις 30.3.1998 υπογράφουν την Εισηγητική Εκθεση του νόμου 2602/1998 για την εξυγίανση της ΟΑ και λένε:

* Μέση ετήσια κατά κεφαλήν αύξηση του κόστους εργασίας κατά τη διετία 1996-1997 ανερχόμενη στο 51%. Μόνο κατά το έτος 1997 οι δαπάνες προσωπικού αυξήθηκαν κατά 25 δισ. δρχ.

* Συντελεστές μείωσης της παραγωγικότητας, όπως οι ώρες ανάπαυσης, σημείωσαν αύξηση ίση με 300% κατά την ίδια διετία.

* Ατελέσφορη εμπορική πολιτική που οδήγησε την εταιρεία σε πωλήσεις εισιτηρίων με χαμηλή απόδοση και υψηλό κόστος προμήθειας (13,7% το 1996, 11,1% το 1997 έναντι προϋπολογισθέντος 6%).

* Πτώση της παραγωγικότητας σε καίριους τομείς, όπως η τεχνική διεύθυνση».

Το συμπέρασμα απλό. Αν θέλουμε να ιδιωτικοποιήσουμε την ΟΑ και να την εξυγιάνουμε, πρέπει και τα χρέη της να διαγράψουμε αλλά και τις εργασιακές σχέσεις να φέρουμε σε λογικά επίπεδα. Και τα δύο προβλήματα μας τα λύνει η εκκαθάριση εν λειτουργία (άρθρο 46 N. 1892/90). Το Εφετείο με απόφασή του βάζει την ΟΑ σε εκκαθάριση εν λειτουργία και διορίζει τράπεζα ως εκκαθαριστή. Αυτόματα και οι πιστωτές της ΟΑ σταματούνται και οι συμβάσεις με το προσωπικό λύνονται.

H τράπεζα κάνει διεθνή διαγωνισμό και στους όρους λέει ότι για κάθε εκατομμύριο που προσφέρεις παίρνεις μία μονάδα και για κάθε 10 εργαζομένους που θα χρησιμοποιήσεις από την ΟΑ παίρνεις άλλη μία μονάδα. Ο ένας υποψήφιος προσφέρει 300 εκατ. και παίρνει 300 μονάδες και προσφέρεται να χρησιμοποιήσει 2.000 εργαζομένους στην ΟΑ και παίρνει άλλες 200 μονάδες. Ο άλλος υποψήφιος προσφέρει 250 εκατ. και παίρνει 250 μονάδες και προσφέρεται να χρησιμοποιήσει 4.000 εργαζομένους στην ΟΑ και φυσικά παίρνει άλλες 400 μονάδες. Αυτός που έδωσε λιγότερα (250 εκατ.) αλλά χρησιμοποιεί περισσότερους εργαζομένους στην ΟΑ γίνεται ο νέος ιδιοκτήτης της ΟΑ.

Τα 250 εκατ. του παραδείγματος η τράπεζα τα μοιράζει στους πιστωτές, στους εργαζομένους και στους άλλους δικαιούχους αναλογικά. Ετσι χάνουμε αυτούς που κατά τον κ. Βερελή γίνονται δυστυχείς αφού: (α) το Δημόσιο δεν θα καταβάλει μία στους πιστωτές της ΟΑ γιατί έτσι λέει ο νόμος, (β) 4.000 εργαζόμενοι στην ΟΑ συνεχίζουν τη δουλειά τους - ήδη υπάρχει τέτοια πρόταση, (γ) και για τις ακριτικές περιοχές προβλέπει το άρθρο 9 του ΝΔ 3560/56 που ισχύει ως τις 6.10.2006. Αλλωστε με τα 17 εκατ. δρχ. που μας κοστίζει την ώρα η ΟΑ μπορούμε με lear jet να μεταφέρουμε τους Ακρίτες. (δ) Οι Ολυμπιακοί Αγώνες θα γίνουν και με καλύτερες μάλιστα συνθήκες. Τέλος (ε) η ΟΑ θα αποκτήσει φήμη και πελατεία αφού σήμερα όλο και λιγότερους επιβάτες μεταφέρει.

Στις 29.3.2004 και στις 7.4.2004 γίνονται συσκέψεις στο υπουργείο Μεταφορών με συμμετοχή και υποψηφίου αγοραστή της ΟΑ. Σε αυτές τις συσκέψεις ο ειδικός νομικός σύμβουλος του υπουργείου που ο κ. Βερελής προσέλαβε δηλώνει: «H εκκαθάριση εν λειτουργία του Παπινιανού είναι η μόνη λύση». Καλά, θα διερωτηθείτε, τότε γιατί ο νέος υπουργός συνεχίζει τον διαγωνισμό, κάνει παραστάσεις στην κυρία de Ρalaciο και παίρνει αναβολές; Πολύ καλά κάνει και είναι προς τιμήν του, αφού έτσι δηλώνει την πίστη του στη συνέχεια του κράτους. Με εκλογές ο ελληνικός λαός τον έβαλε στο υπουργείο και συνεχίζει ό,τι ο προηγούμενες έστω και λαθεμένα σχεδίασε. Αυτό θα το κρίνει το αποτέλεσμα και όχι ο νέος υπουργός.

Και κάτι τελευταίο. Ο νέος ιδιοκτήτης της ΟΑ δεν είναι ασύδοτος όσον αφορά τις συνθήκες εργασίας των εργαζομένων. Διεθνείς αλλά και ελληνικοί κανόνες (π.χ., ΒΔ 22/64) σχολαστικά ρυθμίζουν τα της εργασίας, αναπαύσεων κτλ. των ιπταμένων. Για όλους τους άλλους ισχύουν οι ελληνικοί νόμοι και οι εθνικές συλλογικές συμβάσεις.
 
Auto omos pou den fenetai na skeftike kaneis einai oti i OA profanos xrosta lefta se:

I. Tameia Asfalisis
II. Aerodromia
III. Ground Handlers / Prosopiko
IV. Cargo Forwarders
V. Suppliers Antallaktikon / Fuel / Oil etc

Autoi pos tha epizisoun otan o megalyteros tous pelatis tha kanei kanei write off ta xrostoumena pros ofelos 4000 ergazomenon.!!! (arage oloi oi alloi posous apasxoloun... mallon perissoterous apo 4000...).
 
Ενδιαφέρον το άρθρο, Σταύρο, ιδίως το
psil":3h9nmul4 said:
Αυτός που έδωσε λιγότερα (250 εκατ.) αλλά χρησιμοποιεί περισσότερους εργαζομένους στην ΟΑ γίνεται ο νέος ιδιοκτήτης της ΟΑ.
Αλλά από πού το πήρες? Εκτός αν είναι δικό σου.
 
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΥΠΟΒΙΒΑΖΕΙ ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙ Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ.
ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΤΗΝ ΟΑ 16 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ.
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΜΑΣ ΓΥΡΙΣΑ ΣΕ ΜΙΑ "ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ" ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ΟΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ-ΕΠΙΒΑΤΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ,ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ.
ΚΑΘΕ ΠΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΜΙΚΡΟΣ ΓΟΛΓΟΘΑΣ ΟΠΟΥ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ, ΣΤΙΣ ΟΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ
"ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ".
ΚΥΝΗΓΑΣ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΔΑΦΟΥΣ (ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ) ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ ΕΝΑ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΚΑΘΙΣΜΑ,ΕΝΑ ΦΟΥΡΝΟ Η ΜΙΑ ΟΘΟΝΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ.(ΑΛΛΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ)
ΚΥΝΗΓΑΣ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ "ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ" ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ...ΛΙΓΟΙ!
ΚΥΝΗΓΑΣ ΤΟ CATERING GIA THN ΕΛΛΙΠΗ ΦΟΡΤΩΣΗ ΑΛΛΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΟΤΙ ΦΟΡΤΩΝΟΥΝ ΟΤΙ "ΔΙΝΕΙ" Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΕΠΙ ΑΝΑΦΟΡΩΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΙΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.
(ΣΥΣΣΩΡΕΥΟΝΤΑΙ ΣΕ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΣΑΚΚΟΥΛΕΣ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ...!!!!)
ΚΑΝΕΙΣ ΥΠΕΡΠΟΝΤΙΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ (1) ! ΤΑΙΝΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ!!! ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΕΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ.
ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΔΕΝ ΣΥΝΘΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΜΙΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΑΠΑΛΛΑΓΜΕΝΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣΟΠΩΣ ΠΕΡΗΦΑΝΑ ΔΗΛΩΝΕ Ο ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΗΣ 12ης ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2003.
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΜΙΣΘΟΥΣ,ΝΑ ΑΥΞΗΣΟΥΝ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΠΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΙΠΤΑΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ (Ο ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΠΤΗΣΗΣ) 28 ΕΠΙΒΑΤΕΣ BUSINESS ΣΤΟ Α300-600(ΠΟΥ ΠΑΡΕΠΙΜΠΤΟΝΤΩΣ ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕ ΣΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΛΑΝΟ ΤΩΝ ΟΑ!)
ΜΠΟΡΕΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΡΟΜΕΡΟ ΑΛΛΑ ΡΩΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΤΗΣ ΠΤΗΣΗΣ ΝΑΙΡΟΜΠΙ -ΓΙΟΧΑΝΝΕΣΜΠΟΥΡΓΚ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΑΠΕΡΙΦΡΑΣΤΑ ΟΤΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΕΝ ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΠΤΗΣΗΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ.
ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ,ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ-ΕΠΙΒΑΤΗ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟ.
 
@FLIGHTATT

I feel for you!!! Kaneis den borei na gnorizei ta pragmata kallitera apo ta atoma pou doulevoun brosta stous pelates/epivates. Ke gnorizo apo proto xeri tin aisthisi tou na douleveis gia mia etereia pou kapote isoun perifanos ke tora tin vlepeis na karkinovatei...

Efxomai i istoria tis OA na exei aisio telos/synexeia etsi oste oloi oi anthropoi pou doulevoun ekei kai aksizoun, na boroun na einai perifanoi ksana gia ton ergodoti tous.
 
Top