Τα Υπέρ Ύπαρξης και Ανάπτυξης Ενός Εθνικού Αερομεταφορέα

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
jkar":1ff0ny4y said:
Απαντήσεις.
1) Θα τους πληρώνουμε όλοι εμείς, όπως πληρώνουμε και τους υπόλοιπους Δημόσιους υπαλλήλους, απλά στις νέες θέσεις δεν θα χειρίζονται ένα τόσο ακριβό πράγμα όπως είναι μία εταιρεία αερομεταφορών και ευελπιστούμε ότι δεν θα μας κάνουν μεγαλύτερη ζημιά από τον μισθό τους. Τα ταμεία έχουν και πολύ μεγάλο πρόβλημα, δες παραπάνω. Με περίπου 400 εκατομμύρια € τον χρόνο ζημιά, σε τρία χρόνια θα έχουμε καλύψει το κόστος του προγράμματος εξόδου και θα έχουμε βάλει και πάτο και καπάκι στο βαρέλι.

Τι ζημία σου έκαναν στην εταιρεία αερομεταφορών "Ολυμπιακές Αερογραμμές";Σου έριξαν κάποιο α/φος;Σκοτώθηκαν άνθρωποι;Ή μήπως για τις αποζημιώσεις των επιβατών στις ακυρωθείσες πτήσεις του καλοκαιριού,ευθύνονται οι εργαζόμενοι που δεν έφεραν τα α/φη από το σπίτι τους;Ή μήπως στις δημόσιες υπηρεσίες ή στους Ο.Τ.Α ή όπου αλλού μεταταχθούν δε θα κάνουν απεργίες;Όσον αφορά τα 400 εκ.ζημιών,μπορείς να μου δείξεις έναν ισολογισμό τους;Τεχνηέντως δεν εξέδιδαν ισολογισμό για να μην τους ξεμπροστιάσουν για τα ψέματα που σίγουρα λένε.Κανείς δεν ξέρει πόσες είναι οι ζημίες.Όπως και στον ΟΣΕ,που βγαίνει ο Υ.Μ.Ε και πετάει ένα νούμερο,αλλά δε μας λέει με τι λεφτά γίνονται τα έργα και οι συντηρήσεις γραμμής.Αυτά είναι ψιλά γράμματα για την πολιτική ηγεσία...Είναι όμως γράμματα που μπορεί να αλλάξουν όλη την εικόνα.Έτσι και στην Ο.Α,δεν έχουν δημοσιεύσει ισολογισμό και κάνουν εκτιμήσεις χρεών.Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα.
 
imaginas":3nujf15h said:
Όταν σε όλο τον κόσμο ο ιδιωτικός τομέας εδραιωνόταν και γιγαντωνόταν,στην Ελλάδα επιμέναμε στο δημόσιο τομέα.

Μά καί τώρα,στόν δημόσιο τομέα επιμένουμε.

Μόλις ακουστή έστω καί φήμη γιά ιδιωτικοποίηση κάποιας ΔΕΚΟ,ξεσηκώνονται οι εργαζόμενοί της κραυγάζοντας "βοήθεια,μάς ξεπουλάνεεεεε!!!" καί πλακώνονται στίς απεργίες,ταλαιπωρώντας και εμάς καί ζημιώνοντας έτι περαιτέρω την εθνκή οικονομία


imaginas":3nujf15h said:
Τώρα,εθνικοποιούνται τράπεζες,σιδηρόδρομοι που είχαν ιδιωτικοποιηθεί περνούν και πάλι στο κράτος (Νέα Ζηλανδία)

Δέν είμαι σίγουρος οτι γίνονται έτσι τά πράγματα.Αλλά ούτως ή άλλως,άν οι σιδηρόδρομοι στην Νέα Ζηλανδία πέρασαν και πάλι στό κράτος,αυτό δέν αποτελεί μέτρο σύγκρισης γιά την Ελλάδα,που έχει το 1/10 τής έκτασης τής Ν.Ζηλανδίας.Καί πάντως δέν σημαίνει οτι η Ν.Ζηλανδία περνά σέ κρατικά μοντέλα οικονομικής διαχείρισης.

imaginas":3nujf15h said:
και εμείς μιλάμε για ιδιωτικοποιήσεις,και πράσινα άλογα

Μακάρι να μιλούσαμε γιά ιδιωτικοποιήσεις.Τώρα θα ήμασταν σέ καλύτερη κατάσταση και θά μπορούσαμε να ξεπεράσουμε την πρόσφατη κρίση πολύ πιό ομαλά.

imaginas":3nujf15h said:
Θέλουμε και πάλι μια κρατικοδίαιτη εταιρεία όπως τόσες και τόσες.

Καί πώς κολλάει αυτό μέ το προηγούμενο που είπες οτι "μιλάμε γιά ιδιωτικοποιήσεις";

imaginas":3nujf15h said:
Και επειδή μίλησε κάποιος για ΚΤΕΛ,αν πλήρωναν για τα έργα που χρησιμοποιούν,θα ήταν 5 φορές μέσα σε σχέση με τον ΟΣΕ.

Γιά εξήγησέ το αυτό λιγάκι.

imaginas":3nujf15h said:
Άντε,να ιδιωτικοποίησουν την Ο.Α,να πληρώνουμε συνταξιούχους στα 50,και μετά να μας λένε ότι το κάνουν για το καλό της χώρας και της Εθνικής οικονομίας.Για το καλό των ημετέρων το κάνουν.

Μά άν ιδιωτικοποιηθή η ΟΑ,δέν θα πληρώνουΜΕ "συνταξιούχους στά 50".Θά τους πληρώνη ο ιδιοκτήτης τής εταιρείας.Αυτό άλλωστε είναι και το ζητούμενο,νά φύγη η ΟΑ από την "καμπούρα" τού κράτους.Καί σ'αυτό εναντιώνονται οι εργαζόμενοι τής ΟΑ,προβάλλοντας και την περί "εθνικού αερομεταφορέα" φούσκα.

ΥΓ."Εθνικός θαλασσομεταφορέας" δέν υπάρχει,αλλά σ'όποια θάλασσα και να πάς,όλο καί κάποιο βαπόρι μέ την Ελληνική σημαία στην πρύμνη θά πετύχης-αφού άλλωστε η Ελλάδα είναι πρώτη ναυτιλιακή δύναμη παγκοσμίως.Οι ναυτιλιακές εταιρείες όμως είναι καθ'ολοκληρίαν ιδιωτικές-αλλά κανείς συνδικαλιστής δέν βγαίνει να πή να τίς κρατικοποιήσουν "διότι οι θαλάσσιες μεταφορές είναι κοινωνικό αγαθό"......
 
imaginas":1n8sc51s said:
...Τι ζημία σου έκαναν στην εταιρεία αερομεταφορών "Ολυμπιακές Αερογραμμές"
Εάν δεν αστειεύεσαι, ξαναδιάβασε λίγο τους αριθμούς που έγραψα παραπάνω.
Το όλο θέμα νομίζω ότι έχει συζητηθεί με μεγάλη ανάλυση. Δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος που να πιστεύει ότι μπορεί να επιβιώσει αεροπορική (η και οποιαδήποτε άλλη) εταιρεία στην οποία πχ πληρώνονται μηνιάτικο 1015 άτομα, μπορούν να προγραμματιστούν λόγω σύμβασης εργασίας μόνον τα 300 και τελικά παρουσιάζονται για εργασία τα 200 και αναγκαστικά πληρώνονται και 100 ρεπό καθημερινά, μαζί φυσικά με όλες τις καθυστερήσεις και αναβολές δρομολογίων που σημαίνουν τα παραπάνω.

imaginas":1n8sc51s said:
.…….Όσον αφορά τα 400 εκ.ζημιών,μπορείς να μου δείξεις έναν ισολογισμό τους;Τεχνηέντως δεν εξέδιδαν ισολογισμό για να μην τους ξεμπροστιάσουν για τα ψέματα που σίγουρα λένε.Κανείς δεν ξέρει πόσες είναι οι ζημίες……Έτσι και στην Ο.Α,δεν έχουν δημοσιεύσει ισολογισμό και κάνουν εκτιμήσεις χρεών.Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα.

Αυτό το διαφημιστικό εφεύρημα των συνδικαλιστών περί μη δημοσίευσης ισολογισμού είναι από αστείο έως και απαράδεκτο για δύο λόγους.
1) Οι συνδικαλιστές, για πάρα πολλούς λόγους, όπως πχ για να βεβαιωθούν ότι ο κανονισμός εργασίας εφαρμόζεται στην παραμικρή του λεπτομέρεια, αλλά και ότι στα «καλά» δρομολόγια, βάρδιες κλπ, πάνε πάντα οι «προβλεπόμενοι» φίλοι και φίλες, είναι όλη μέρα μέσα στα γραφεία και στα λογιστήρια της εταιρείας και έχουν πλήρη εικόνα για την παραμικρή λεπτομέρεια του τι γίνεται.
Όλοι ξέρουν πολύ καλά και τι ταμείο έχει κάθε μήνα η εταιρεία, αλλά και κάθε άλλο, οικονομικό ή μή, στοιχείο λειτουργίας της. Στην ΟΑ Υπηρεσίες συμμετέχουν κανονικά και στο ΔΣ. Τα ποσά που έχουν αναφερθεί σαν ζημιές είναι γνωστά σε όλους και κανείς δεν τολμά να τα αμφισβητήσει στίς μεταξύ τους συζητήσεις.
Το ότι δεν έχουν δημοσιευτεί ισολογισμοί, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και δεν λειτουργούν τα λογιστήρια.

2) Όλοι όσοι έχουν κάποια σχέση με την λειτουργία μίας ΑΕ, ξέρουν ότι, εάν μία εταιρεία είναι πολύ στο κόκκινο, όταν αυτό γίνει επίσημο με την δημοσίευση του ισολογισμού και των αποτελεσμάτων, θα πρέπει να ακολουθήσει άμεσα αύξηση κεφαλαίου.
Αυτό στην περίπτωση της ΟΑ είναι αδύνατον να γίνει γιατί, τώρα πλέον, η ΕΕ, μετά από συνεχείς 15-20 ετών προσπάθειες να την παραμυθιάσουμε, δεν επιτρέπει στον μόνο μέτοχο (το Ελληνικό κράτος) να βάλει άλλα κεφάλαια.
Με δημοσιευμένο ισολογισμό με ζημιογόνα αποτελέσματα και χωρίς ακόλουθη αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, η εταιρεία χάνει σχεδόν αυτόματα την άδεια λειτουργία της, μετά το AOC και μετά άλλα πολλά.

Και τα δύο παραπάνω είναι απολύτως γνωστά σε όλους, το παραμυθάκι περί επίσημων αποτελεσμάτων, ισολογισμών κλπ, μπορεί ίσως να πουλάει στον απλό πολίτη που δεν ξέρει τίς λεπτομέρειες, αλλά δεν παύει να είναι μία προσπάθεια παραπλάνησης που κάνει ακόμα πιο απαράδεκτους αυτούς που το κυκλοφορούν ενώ ξέρουν τι ακριβώς συμβαίνει.
 
Hastaroth":1o8o0plk said:
Οι ναυτιλιακές εταιρείες όμως είναι καθ'ολοκληρίαν ιδιωτικές-αλλά κανείς συνδικαλιστής δέν βγαίνει να πή να τίς κρατικοποιήσουν "διότι οι θαλάσσιες μεταφορές είναι κοινωνικό αγαθό"......
Χα, χα, έχεις χάσει επεισόδια! Κυκλοφόρησε και αυτό πρόσφατα.
 
Παρακολουθώ αρκετές μέρες το διάλογο που γίνεται (και στα 2 topics) και επιτέλους βρίσκω χρόνο να συμμετέχω.

Πιστεύω πως πολλοί δεν έχετε καταλάβει τι θέλει ο ίδιος ο Χατζηδάκης. Αν ο Χατζηδάκης δεν είχε πάνω από το κεφάλι του τους υπόλοιπους του κόμματός του και φυσικά τη συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων που πιστεύουν και θέλουν έναν κρατικό αερομεταφορέα θα έκλεινε την ΟΑ.... χθες!
Προσπαθεί λοιπόν να βρει μια λύση που και τη δική του επιθυμία θα ικανοποιήσει (και πολύ ορθώς κατ’ εμέ) και από την άλλη θα δημιουργήσει την λιγότερη γκρίνια στον λαϊκιστή ελληνικό λαό (και ίσως το μικρότερο πολιτικό κόστος στην παράταξή του).
Αντι λοιπόν, πολλοί εδώ μέσα, να σκεφτείτε λιγάκι ψύχραιμα, "κράζετε" έναν υπουργό που παλεύει μόνος του ενάντια σε όλους
(συμπεριλαμβανομένης και της Commission) και έχει προχωρήσει το θέμα όσο κανένας άλλος πολιτικός.
Όμως αρκετά έκανα το δικηγόρο του Κωστή! Δεν ήταν πρόθεσή μου :(

Κατά τη γνώμη μου, είναι αυτονόητο πως όλοι οι εργαζόμενοι έπρεπε να πάνε σπίτι τους, εκτός αυτών που συμπληρώνουν τα όρια συνταξιοδότησης με τα τωρινά δεδομένα και όχι μετά από πολιτικά μαγειρέματα! Οι οποίοι θα πήγαιναν και αυτοί σπίτι τους αλλά ως συνταξιούχοι ;)
Οι υπόλοιποι, νέοι είναι, ας δούμε τι πουλιά πιάνουν στην ελεύθερη αγορά! Να δούμε βρε αδερφέ αν όντως είναι τόσο καλοί και περιζήτητοι στην παγκοσμιοποιημένη αγορά εργασίας αυτοί οι περίφημοι εργαζόμενοι της ΟΑ!
Διότι αν το σκεφτούμε λίγο παραπάνω, είναι άδικο για τους ήδη εργαζόμενους σε άλλους τομείς του δημοσίου
να μπούνε σφήνα και με καλύτερους όρους και αμοιβές μεταταχθέντες υπάλληλοι της ΟΑ!
Επίσης με το όλο «σχέδιο Πάνθεον» θα επιβαρυνθεί για άλλη μια φορά ο κακομοίρης ο Έλληνας φορολογούμενος και ειδικότερα
οι μισθωτοί που δεν μπορούν να φοροδιαφύγουν (ξέρετε, το αγαπημένο σπορ του Έλληνα με το Cayenne :cool:)
Το συμπέρασμα επομένως είναι, πως λύση θα ήταν κατευθείαν κλείσιμο χωρίς πολλά πολλά!
Όπως μου έλεγε και ένας πρώην χειριστής της μεγάλης Sabena: "Σε ένα βράδυ δέκα χιλιάδες άτομα χάσαμε τη δουλειά μας"...
Όμως αυτοί δεν ήταν βολεμένοι συνδικαλιστές. Δεν το έβαλαν κάτω, έδειξαν τι αξίζουν και πλέον εργάζονται στις μεγαλύτερες εταιρίες του κόσμου
και απολαμβάνουν το σεβασμό των συναδέλφων τους!
Αλλά εδώ... Όλα για χάρη του πολιτικού κόστους...

Και μιας και έχει προκύψει πολιτική συζήτηση (κάτι το οποίο είναι απολύτως φυσιολογικό) να πω και τα εξής:
Η Ελλάς είναι το τελευταίο σοσιαλιστικό κράτος στον κόσμο μαζί με την Κούβα και τη Βόρεια Κορέα! Και προφανώς δεν εννοώ το επίσημο πολιτικό σύστημα, αλλά την καθημερινότητα και τη νοοτροπία των κατοίκων της. Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης και των ελεύθερων αγορών υπάρχει μία
χώρα της ευρωπαϊκής ένωσης με κλειστά επαγγέλματα, κρατικά μονοπώλια, καρτέλ και εντονότατο λαϊκισμό...
Ξυπνήστε γιατί και το πρώην ανατολικό μπλοκ μας προσπερνάει...

Τέλος να ευχηθώ καλή επιτυχία για το εγχείρημα, αν και πολύ φοβάμαι πως και του χρόνου τον Οκτώβριο θα συζητάμε τι θα γίνει αν κλείσει η Ολυμπιακή...
Ο νοών νοήτω...
Μακάρι να βγω ψεύτης...

Υ.Γ Σε πολλά με έχουν ήδη καλύψει οι ομοϊδεάτες sv1xv, aas59, OveLix, Hastaroth :6:
Υ.Γ2 jkar, ωραία οικονομική ανάλυση στο τελευταίο post :great: Γιατί έχει καταντήσει κουραστικό το θέμα της μη δημοσίευσης ισολογισμών.
 
nikos_k.":2fnfnpd1 said:
Και μιας και έχει προκύψει πολιτική συζήτηση (κάτι το οποίο είναι απολύτως φυσιολογικό) να πω και τα εξής:
Η Ελλάς είναι το τελευταίο σοσιαλιστικό κράτος στον κόσμο μαζί με την Κούβα και τη Βόρεια Κορέα! Και προφανώς δεν εννοώ το επίσημο πολιτικό σύστημα, αλλά την καθημερινότητα και τη νοοτροπία των κατοίκων της. Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης και των ελεύθερων αγορών υπάρχει μία
χώρα της ευρωπαϊκής ένωσης με κλειστά επαγγέλματα, κρατικά μονοπώλια, καρτέλ και εντονότατο λαϊκισμό...
Μα πως να μην είναι? Ο ελληνικός λαός έχει υποστεί μια αργή αλλά ύπουλη πλύση εγκεφάλου επί 8 δεκαετίες (με εξαίρεση την περίοδο της χούντας) από στρατευμένους δημοσιογράφους, λογοτέχνες, ποιητές, εκδότες, σκηνοθέτες, κριτικούς κλπ της αριστεράς. Και δεν είναι μόνο η άμεση και έμμεση αριστερή προπαγάνδα. Μας έχουν επιβάλει μια ψυχολογία στην οποία απόλυτη προτεραιότητα έχει το συναισθημα ενώ η λογική σκέψη στηριγμένη σε ουσιαστική γνώση αγνοείται ή καταπιέζεται. Η αριστερή λογική έχει περάσει στο υποσυνείδητο πλέον και καθοδηγεί τις αντιδράσεις μας σε κάθε θέμα.
 
...για αυτό όλοι ψηφίζουν Κωστάκη και ΝΔ. Χμμμμ.... :with:
 
Ποιά ΝΔ; Κυβέρνηση μειοψηφίας είναι και πήρε την εξουσία μόνο και μόνο γιατί ο Σημίτης το παρατράβηξε και εξάντλησε το πολτικό του κεφάλαιο. Ακόμα και πολλοι ψηφοφόροι της ΝΔ έχουν αριστερά αντανακλαστικά σε αρκετά θέματα, ιδίως οικονομικά. Άλλωστε πολύ σύντομα θα έχουμε κυβέρνηση Παπανδρέου-Τσίπρα.

Εύχομαι ένα μόνο πράγμα: Η κυβέρνηση Ρουσόπουλου-Αγγέλου (με τη στήριξη της Στέλλας Μπεζεντάκου πάντα) να μείνει στην εξουσία αρκετά ώστε η μετάβαση στο σχήμα "Pantheon" να είναι χωρίς επιστροφή. Και μετά ας πάνε σπίτια τους να ησυχάσουμε.
 
Άλλος ένας αγανακτησμένος Έλλην! χαχαχααχα..

Θεωρώ πως θα μείνουν μερικούς μήνες ακόμη οπότε θα γίνει η μετάβαση.. ή τουλάχιστον θα ξεκινήσει. Άπαξ και βρεθεί επενδυτής και μπει το αρχικό νερό στο αυλάκι δεν είνια πλέον δουλειά της κυβέρνησης η υπόθεση ΟΑ - Πάνθεον (τι ονομα ειναι αυτο ωστοσο... :( )....
 
Για να γυρίσουμε στο αντικείμενο του forum:
TeaCHeRaKiS":1inwbywb said:
Πάνθεον (τι ονομα ειναι αυτο ωστοσο...
Έχω αναρωτηθεί και εγώ. Πιστεύω ότι είναι ένα προσωρινό βολικό όνομα για χρήση όσο θα υπάρχουν ταυτόχρονα οι Ο.Α. και η νέα εταιρεία. Αν η ιδιωτικοποίηση προχωρήσει, μετά την εκκαθάριση της Ο.Α. το Pantheon θα μείνει σαν επίσημη επωνυμία μόνο στα τιμολόγια και τις επιταγές και για το πτητικό μέρος θα χρησιμοποιείται το Olympic (διακριτικός τίτλος), πληρώνοντας συμβολικό ενοίκιο στο Δημόσιο.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top