jerry
Concorde-Class-Member
Ε ναι λοιπόν. Μετά από χρόνια αισθητής και συνειδητής(
απουσίας επιστρέφω με τη στήλη μου που αγάπησε το τριμελές κοινό μου. Η προσπάθεια είναι μεγάλη, αλλά θα γίνει μέχρι τέλους. Θα μπει το μαχαίρι στο κόκκαλο. Μείνετε μαζί μας. Ακολουθεί ο πρόλογος και αύριο το 1ο επεισόδιο.
ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Ήταν ένα βροχερό απόγευμα Φεβρουαρίου, όταν ασχολιόμουν με το αγαπημένο μου χόμπ, ήτοι να χαζεύω πτήσεις με ένα συνδυασμό google flights και skyscanner για προορισμούς και δρομολόγια που δε θα πάρω ποτέ, όταν ξαφνικά το skyscanner με μπλόκαρε γιατί δεν πίστευε πως άνθρωπος μπορεί να κάνει τόσες αναζητήσεις μέσα σε λίγο δευτερόλεπτα και έπρεπε να περάσω το captcha για να συνεχίσω. «Περίεργο» σκέφτηκα, ενώ δε μπορούσα να περάσω το captcha στο οποίο έπρεπε να βρω τα φανάρια σε τετράγωνα που άλλαζαν. Εκεί που εκνευριζόμουν, βλέπω μία κλήση στο skype από μπλοκαρισμένο αριθμό. «Περίεργο» σκέφτηκα (ξανά). Από περιέργεια αποφάσισα να απαντήσω. Στην άλλη άκρη της ιντερνετικής γραμμής μία βαριά μπάσα φωνή ακούστηκε.
«Έχετε ανοιχτούς λογαριασμούς που πρέπει να κλείσουν». Πάγωσα. Δεν είναι δυνατόν. Είχα χρόνια να ακούσω τη φωνή του, αλλά θα την αναγνώριζα ανάμεσα σε χιλιάδες internet bits. Ήταν ο υπερπράκτορας. «Μα εσύ; Πως είναι δυνατόν; Νόμιζα ότι είχα τελειώσει με την υπηρεσία απόταν αυτομόλησα στη Μπενελούξ το μακρινό 2014. «Έχετε ανοιχτούς λογιαριασμούς και εσύ πρέπει να τους κλείσεις», επανέλαβε η στεντόρεια φωνή του υπερπράκτορα. «Αποκλείεται» τόλμησα να τον διακόψω για να μου απαντήσει «Μη με εκνευρίζεις πράκτορα Ιέρριε». Η αλήθεια είναι πως είχα καιρό να ακούσω τον πρακτορικό μου τίτλο και ένιωσα μέσα μου ένα σκίρτημα. Ακολούθησε ο εξής διάλογος:
Pre-flight
3Ο128 AMS-TNG 1120-1425 (κόστος 99 ευρώ (+1.95 ευρώ θέση), κλεισμένο 10 μέρες πριν περίπου)
Ψάχνοντας να βρω τα πρακτορικά μου κειμήλια, μπήκα στο site της Ερ Αράμπια (Ερ Αραμπίγια θα με διόρθωνε ο σύντροφος payneful_tales), είδα πολλά δρομολόγια σε όλη την Αραβία. Το Μαροκινό branch υπάρχει από το 2009 και δραστηριοποιείται με 10 αεροσκάφη τόσο σε εσωτερικά δρομολόγια (ανταγωνισμός με τη Royal Air Maroc) όσο και σε δρομολόγια προς ευρωπαϊκές πόλεις (ανταγωνισμός τόσο με τη RAM αλλά και με ευρωπαϊκές εταιρείες, τόσο traditional όσο και loco). Η γραμμή AMS-TNG εκτελείται 5/weekly από την 3Ο και 2/weekly από την ΑΤ. 3 κατηγορίες ναύλων (Basic, Value, Extra) έχει ο όμιλος Air Arabia, καταλάβατε ποιον έκλεισα (basic, διότι ζούμε να (μην) πληρώνουμε ancillaries). Με χειραποσκευή carryon (+προσωπικό item) να συμπεριλαμβάνεται, τσίμπησα και ένα παράθυρο (με 1.95 ευρώ) στην 26F.
Το Μαρόκο έπειτα από μία μακρά περίοδο χωρίς πτήσεις από πολλές ευρωπαϊκές χώρες (Ολλανδίας περιλαμβανομένης) άνοιξε τα σύνορά του στις αρχές Φεβρουαρίου με αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα: μόνο εμβολιασμένοι + PCR test 48 ώρες πριν την επιβίβαση + rapid test σε όλους τους επιβάτες στην άφιξη (και δειγματοληπτικά PCR). Σε αυτά τα διαδικαστικά, προσθέστε το ότι online checkin δεν προβλέπεται για πτήσεις προς/από/εντός Μαρόκο, οπότε μείνετε μαζί μας για να δείτε:
Schiphol: Αύρα αεροπορικού πολιτισμού ή παράδειγμα επιβατικού χάους;
Air Arabia: ήταν 32άρι το seat pitch όπως υπόσχεται η εταιρεία σε όλους τους ναύλους;
Ταγγέρη: Χάσαμε το στικάκι, στοπ.

ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Ήταν ένα βροχερό απόγευμα Φεβρουαρίου, όταν ασχολιόμουν με το αγαπημένο μου χόμπ, ήτοι να χαζεύω πτήσεις με ένα συνδυασμό google flights και skyscanner για προορισμούς και δρομολόγια που δε θα πάρω ποτέ, όταν ξαφνικά το skyscanner με μπλόκαρε γιατί δεν πίστευε πως άνθρωπος μπορεί να κάνει τόσες αναζητήσεις μέσα σε λίγο δευτερόλεπτα και έπρεπε να περάσω το captcha για να συνεχίσω. «Περίεργο» σκέφτηκα, ενώ δε μπορούσα να περάσω το captcha στο οποίο έπρεπε να βρω τα φανάρια σε τετράγωνα που άλλαζαν. Εκεί που εκνευριζόμουν, βλέπω μία κλήση στο skype από μπλοκαρισμένο αριθμό. «Περίεργο» σκέφτηκα (ξανά). Από περιέργεια αποφάσισα να απαντήσω. Στην άλλη άκρη της ιντερνετικής γραμμής μία βαριά μπάσα φωνή ακούστηκε.
«Έχετε ανοιχτούς λογαριασμούς που πρέπει να κλείσουν». Πάγωσα. Δεν είναι δυνατόν. Είχα χρόνια να ακούσω τη φωνή του, αλλά θα την αναγνώριζα ανάμεσα σε χιλιάδες internet bits. Ήταν ο υπερπράκτορας. «Μα εσύ; Πως είναι δυνατόν; Νόμιζα ότι είχα τελειώσει με την υπηρεσία απόταν αυτομόλησα στη Μπενελούξ το μακρινό 2014. «Έχετε ανοιχτούς λογιαριασμούς και εσύ πρέπει να τους κλείσεις», επανέλαβε η στεντόρεια φωνή του υπερπράκτορα. «Αποκλείεται» τόλμησα να τον διακόψω για να μου απαντήσει «Μη με εκνευρίζεις πράκτορα Ιέρριε». Η αλήθεια είναι πως είχα καιρό να ακούσω τον πρακτορικό μου τίτλο και ένιωσα μέσα μου ένα σκίρτημα. Ακολούθησε ο εξής διάλογος:
- «Και τώρα τι πρέπει να κάνω; Έχω αποχαρακτηριστεί»
- «Η υπηρεσία ποτέ δεν έπαψε να φροντίζει για εσένα και για όλους Ιέρριε»
- «Και ποιοι είναι οι ανοιχτοί λογαριασμοί;»
- «Ο COMPUTERISE ξέχασε ένα στικάκι με ευαίσθητο υλικό σε ένα σουκ στο Μαρόκο. Είναι κάπου μεταξύ Ταγγέρης και Μαρακές»
- «Και γιατί δε στέλνεις τον ίδιο;»
- «Μα ξεχνάς; Αυτός αποσύρθηκε στην άλλη άκρη της γης. Πως να τον φέρω στο Μαρόκο; ΕΣΥ πρέπει να πας. Τα εισιτήρια είναι έτοιμα»
- «Μα εν μέσω κορονοϊού, θα με τρέχεις στο Μαρόκο;»
- «Εδώ έχεις κάνει άλλα κι άλλα στην καριέρα σου Ιέρριε, αυτό σε πείραξε;»
- Είχε δίκιο, πλέον είχα μπει στο πετσί του ρόλου. «Με τι θα πετάξω; Ξέρεις εγώ έχω δύο status να διατηρήσω, στη Star Alliance και στη Skyteam. Χρειάζομαι τα μίλια και τα σκέλη και αν θα ....»
- Το γέλιο του, δυνατό και αυθόρμητο με διέκοψε. «Σε λίγο θα μου πεις ότι περιμένεις και business class. Ξεχνάς μου φαίνεται τη λαϊκή σου βάση. Κυριακή πρωί, φεύγεις με το 320 της Air Arabia Maroc για Ταγγέρη. Οι λεπτομέρειες είναι σε email που θα αυτοκαταστραφεί. Εκεί θα σε περιμένει ο τοπικός σύνδεσμος. Καλή τύχη Ιέρριε. Η υπηρεσία βασίζεται πάνω σου για την αποκατάσταση της ενότητας».
- «Μήπως μπορείς να μου κλείσεις θέση στο παράθυρο τουλάχιστον;
Pre-flight
3Ο128 AMS-TNG 1120-1425 (κόστος 99 ευρώ (+1.95 ευρώ θέση), κλεισμένο 10 μέρες πριν περίπου)




