TAP Air Portugal

Με την παραλαβή εντός του 2017 ενός Α330-200 σκοπεύει η εταιρεία να ξεκινήσει από Ιούνιο τις δικές της πτήσεις προς Τορόντο, τώρα το καλοκαίρι έχει codeshare με την ACrouge για τις δύο πτήσεις την εβδομάδα και με την SATA.

TP8265 LIS-YYZ 12:50-16:00 767-300 3,6
TP/S40547 LIS-YYZ 15:40-18:55 A310-300 1,4
έτσι από Ιούνιο
TP0259 LIS-YYZ 19:05-22:20 A330-200 3,5,6,7


Για Μόντρεαλ δεν έχει α/φ ακόμη και θα βασισθεί στην συνεργασία της την SATA.

Προωθεί και αυτή το StopOver με Free bottle of wine & ξενοδοχεία at special price στη Λισαβώνα ή στο Πόρτο

https://portugalstopover.flytap.com/Gre ... t-stopover
 
Το Α330-900 πρώτη φορά στις ΗΠΑ, η ΤΑΡ το προσγείωσε στο ΜΙΑ καθώς ήταν μέρος της παγκόσμιας περιοδείας για την συλλογή 150 ωρών του προγράμματος πιστοποίησης.

<This A330-900 will have a range of 1500nm more than its predecessor while delivering efficiency in the same range as the Boeing 787 Dreamliner.>

https://airlinegeeks.com/2018/06/24/pho ... -in-miami/
 
Με χρωματισμό α/φ του 1972 επαναφέρει η εταιρεία δρομολόγια για GRU, GIG,LAD, MIA, YYZ
Για τον εορτασμό των 600 ετών ανακάλυψης του FNC τον Ιούνιο θα γίνουν πτήσεις retro στα νησιά. :great:

https://www.flytap.com/en-gr/retrojet?v=t
 
Με τα reclines στην business class....retro εδώ και χρόνια!
 
1 Ιουνίου ξεκινούν πτήσεις LIS-ORD TP229 13:05-16:05 X2 A330-200 κόστος εισιτηρίου χωρίς βαλίτσα αλλά με φαγητό από €500 +βαλίτσα €30 ανά κατεύθυνση.

16 Ιουνίου ξεκινούν πτήσεις LIS-IAD TP231 16:30-19:40 X2.6 A330-200 κόστος εισιτηρίου χωρίς βαλίτσα αλλά με φαγητό (και προσφέρει πολύ νόστιμο φαγητό και καλό service) από €440 +βαλίτσα €30 ανά κατεύθυνση.

Από ΑΤΗ δεν τα έχει ακόμη :?: με ανταπόκριση σε συνεργασία. Δυστυχώς για τους Έλληνες δεν είναι εφικτό να κάνουν τα δρομολόγια (ΟΠΩΣ και τα άλλα που εκτελεί) καθώς προσφέρει εξωπραγματικές τιμές εισιτηρίων από ΑΤΗ, ξεκινούν περί €1.000 (με επιστροφή),

Με την παραλαβή νέων α/φ σκοπεύει να αυξήσεις τους προορισμούς της Β. Αμερικής από 5 σε όσους πετά στην Ν. Αμερική =10 :great: τον αριθμό (CCS, BΕL, FOR, NAT, REC, SSA, BSB, CNF, GIG, GRU.) … άντε και στο YUL που παλιά το έκανε σε συνεργασία με S4589 όταν αυτή είχε το Α310.
Από τα 20 Α330-900 που έχει παραγγείλει, θα αντικαταστήσει τα 4 Α340, 4 Α330-300 + 5 τα πιο παλιά Α330-200 και της μένουν μερικά για επέκταση δικτύου.
 
Από Οκτώβριο 2019 η πτήση
TP0231 LIS-IAD 16:30-19:40 1.3.4.5 θα γίνεται με Α321neo(LR)

Είμαι περίεργος να δω την διαμόρφωση της καμπίνας για πτήση 8 ωρών και 10 λεπτών. Οι πλάτες των καθισμάτων θα έχουν IFE, ή θα είναι λαωφορεία;
Εγώ τα βλέπω χωρίς IFE :shock:
https://onemileatatime.com/tap-portugal ... 21-review/
 
Θα θελα να γράψω μερικές παρατηρήσεις για την TAP, μετά το πρώτο μου ταξίδι μαζί τους σε long haul (GVA-LIS-GIG).

Η τιμές ήταν οι ίδιες με τους ανταγωνιστές πάνω-κάτω αλλά επέλεξα TAP καθώς α) δεν είχα ξαναπετάξει μαζί τους β) μου έδινε κάποια μίλια (περίπου 2500 όσο δλδ το GVA-ATH-GVA) στην κάρτα της Α3 (ενώ LX/LH μηδέν) που θα μου επέτρεπαν να ανανεωθώ.

Δυστυχώς η επιλoγη δεν ήταν και πολύ επιτυχημένη καθώς η εταιρεία από ότι κατάλαβα βασίζεται στην τοπική πορτογαλλόφωνη πελατεία και δεν την ενδιαφέρει και πολύ το κάτι παραπάνω. Πριν το check-in ανακάλυψα ότι τα πάντα χρεώνονται σε υπερβολικές τιμές...Έχουμε και λέμε:

Αποσκευές

75EUR προαγορά - 95EUR Online check-in
Με την επιστροφή αυτά γίνονται τουλάχιστον 150Ε έξτρα.

Επιλογή θέσης

14Ε το Ευρωπαϊκό σκέλος συν 32Ε το υπερατλαντικό (70 αν είσαι σε έξοδο κινδύνου :oops: ) . Επι 2 με την επιστροφή δλδ 92Ε έξτρα.

Στο site τους διάβασα ότι η Discount Economy που είχα αγοράσει (που δεν ήταν και τόσο discount γιατί έδωσα 700Ε) δεν είχε δωρεάν αποσκευή, εκτός αν είσαι gold στην Star Alliance. Σε ένα άλλο σημείο έλεγε ότι oτι ακόμα και ως *G δεν δικαιούσαι... :?: Το έψαξα στο ίντερνετ και φαίνεται ότι άλλαξε πριν ένα χρόνο, αλλά έστειλα και ένα μήνυμα στο FB να είμαι σίγουρος, που επιβεβαίωσαν ότι είναι δωρεάν. Έτσι γλίτωσα τα 150Ε της βαλίτσας - τα 90Ε της θέσης (με είχαν στην μέση ακόμα και στο Α340) τα γλίτωσα πολύ εύκολα στο counter της Swiss στην Γενεύη -που όταν ζήτησα αν υπάρχει παράθυρο μου είπε "φυσικά" και σε 1 λεπτό είχα φύγει - και λίγο πιο δύσκολα στο Ριο. Η κοπέλα παρόλο που ήταν πολύ ευγενική μου είπε ότι είναι επί πληρωμής, και όταν την κοίταξα σιωπηλός με βουρκωμένα μάτια, μου είπε να περιμένω 5 λεπτά. Άρχισε να κάνει τα δικά της, αν κατάλαβα καλά μου έβγαλε μια θέση και μετά περίμενε το σύστημα να της δώσει άλλη αυτόματα (το έκανε 2-3 φορές) - αλλά σε κάθε περίπτωση δεν μπορούσε να επιλέξει αυτή κατευθείαν όπως η Ελβετή συνάδελφος της.

Στο ζουμί τώρα, το LΙS δεν είναι και κανένα σπουδαίο αεροδρόμιο, το lounge είναι μόνο στην εντός Σεγκεν και βασικά φεύγουν 3-4 πτήσεις για Βραζιλία όλες μαζί, όπου γίνεται της κακομοίρας. Πήγα με Α343 που είχε καινούργιες θέσεις και σχετικά άνετες, και γύρισα με Α330 που ήταν ότι χειρότερο έχω ταξιδέψει για χρόνια, πολύ ταλαιπωρημένα καθίσματα, λίγο χώρο και πολύ παλιό IFE (οι ανάλυση στις οθόνες πρέπει να ήταν εποχή κινητών VGA...) . Το πλήρωμα είναι σχετικά γρήγορο και ευγενικό, το φαγητό μέτριο.

Στο γυρισμό LIS-GVA στο αεροδρόμιο γινόταν πανζουρλισμός με πολύ μικρούς χώρους αναμονής για κάθε θύρα και φυσικά το 90% όρθιους.

Συμπέρασμα: η TAP προσφέρει πολύ βολικές ώρες για Βραζιλία, μπορείς να φύγεις από την δουλειά το απόγευμα από πολλές ευρωπαϊκές πόλεις και να φτάσεις στο Ριο στις 6 το πρωί της επομένης. Εκεί σταματάνε τα θετικά. Προσφέρει ένα προϊόν σαφώς υποδεέστερο των ΓερμανοΕλβετών στην άνεση και στο κόστος - με τα 700+250 για τα option πετάς σχεδόν premium στην Swiss - τα αεροσκάφη είναι παλιά και το αεροδρόμιο στα όρια του capacity του. Στο τέλος, ο καλύτερος λόγος για να πετάξετε μαζί τους είναι ότι είναι ένας από τους τελευταίους χρήστες του Α340, πριν αυτό σταματήσει τις πτήσεις του.
 
Ξεκίνησε η πτήση
LIS-SFO TP237 X3.5 A330-900

Η ΤΑΡ επεκτάθηκε στην Βόρειο Αμερική καθώς τώρα πετά για
LIS-ORD TP229 D A330-900 μερικές μέρες με Α330-200
LIS-YYZ TP259 D A330-900
LIS-JFK TP209 Χ4 A330-900
LIS-EWR TP201 D A330-900 μερικές μέρες με Α330-200
LIS-MIA TP223 D Α330-900

Τα δρομολόγια με διαφορετικά α/φ είναι
LIS-BOS TP217 D A330-300
LIS-IAD TP231 D A330-200 (από Οκτ. Α321LR)
OPO-EWR TP213 X3 A321LR
 
Η εταιρεία έχει 3 Α321LR και αναμένει άλλα 9 α/φ.
Αυτή την στιγμή πετούν στα δρομολόγια OPO-EWR και LIS-IAD καθώς και μερικές ημέρες LIS-ACC και LIS-TLV.
Αυτόν τον μήνα (28/10) θα αρχίσουν να πετούν το A321LR στο LIS-BEL TP048 3w, με την παραλαβή περισσοτέρων α/φ θα αντικαταστήσουν δρομολόγια επίσης ελπίζουν να επεκτείνουν και το δίκτυό τους (στην Β. Αμερική θέλουν να πετούν σε 10 πόλεις).

Σε μερικές Ευρωπαϊκές πόλεις τα πετούν για διαφημιστικούς λόγους - μερικές ημέρες την εβδομάδα π.χ. AMS, BRU, BUD, CPH, FRA, ORY, PRG, VIE.

Έχουν διαρρύθμιση 16Β 48ΡΥ107Υ

https://www.youtube.com/watch?v=jvjmc3pEKEY

https://www.tapairportugal.com/en/media ... elease-771
 
Top