Ταξιδεύοντας με την Aegean για Μόναχο

  • Thread starter Thread starter marsaler
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

marsaler

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
23/01/2010
Μηνύματα
21
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Στίς 19 Απριλίου του 2009 έπρεπε για κάποιον πολύ σημαντίκο λόγο να μεταβώ επίγον στο Μόναχο. Έγινε ξαφνικά και έπρεπε μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα να κλείσω εισητήριο. Οι επιλογές ήταν πολύ λίγες διότι δεν πετούσαν και πόλλες εταιρίες με χαμήλο κόστος, και έτσι αποφάσισα να χρησιμοποιήσω την γνωστή μου αγάπη........την Aegean Airlines. Το εισητήριο λίγο τσουχτερό αλλά τρογόταν. Η πτήση ήταν προγραμματισμένη για τις 5'.30 το απόγευμα, από το Lgts γιά Eddm. Χρειάστηκαν 10 λεπτά αφότου επιβηβάστηκα, για να καταλάβω ότι βρησκόμουν σε αεροπλάνο. Το αεροσκάφος, ήταν το airbus 320-200 sx-dvr, καινούργιο για εκείνη την ημερομηνία. Οι εποιβάτες, γύρο στα 45 άτομα με πλήρωμα μαζί. Αρκετές κενές θέσεις για καλές γωνίες Air spotting. Το γνωστό Anouncement απο τις αεροσυνοδούς, η φωτινή ένδηξη προσδεθήτε αναύει, ενεργό αντοίστιχα και το αεροσκάφος ξεκίνα τροχορόμιση στις 5'.37. Εισέρχομαι στον διάδρομο 16, με flaps configuration στο 2. Τα landing lights αναύουν και........ η μαγεία του αεροσκάφους δίνει σειρά στην μαγεία της απογείωσεις, το πώς αυτός ο μετταλίκος όγκος ξεγελά την βαρύτητα και με 107 knots rotation speed ξεκολάει από αυτήν την γκρί λορίδα που ονομάζεται διάδρομος 16. Μετά απο 15 λεπτά βροίσκομαι να παρατηρώ την θέα απο τα 36.000 πόδια.........κάτι πραγματικά ασήλιπτο για το ανθρώπινο μάτι. Μετά απο περίπου 20 λεπτά.......το γεύμα. Ένα καλοφτιαγμένο φαγητό έρχεται να σου δόση έναν ακόμα τόνο μαγείας εκεί πάνω. Καθώς καθαρίζω τις Αλπεις αρχίζει η κάθοδος, και μετά απο 15 λεπτά σχεδόν βροίσκομε στα 9.000 πόδια αρκετές δεξιές στροφές σου σίνουν λίγη έσθηση στο τι σημαίνει <<Δύναμη g>>. Καθώς το αεροσκάφος βροίσκεται στα 7 μίλια απο τον διάδρομο 08R του Eddm ακούω έναν δυνατό θώριβο, είναι το Landing gear που αρχήζει να πέφτει αργά με την δύναμη της βαρύτητας προς στα ΄κατω........Μετά απο 2 λεπτά και στα 5 μίλια τα Flaps φτάνουν στο full, και με την οδηγία του πήργου <<Aegean 3500 wind 120 degress 3 knots you are clear to land runway o8R, caution the boeing 737 on final>> είμαι πλέον έτοιμος για προσγίωση, το συνθεσά'ι'ζερ μετρά αντίστροφα το υψόμετρο που έρχεται όλο και πιό κόντα στην πραγματικότητα, ένας παράξενος ήχος, μόλις πατήσαμε μου λέει ο χρίστος, τα revers ακούγονται δυνατά για να δώσουν την σειρά τους στο anouncement. Σταθμεύω στο gate 6 και αποβιβάζομαι απο το airbus που τόσο αγάπησα εκείνη την ημέρα. Κάπου εκεί τελοιόνουν όλλα όταν πλέον έχω βγεί απο το αεροδρόμιο και πάω στο parking που με περιμένη κάποιος σηγγενείς μου.
 
Tα ματακια μου :roll:
Δεν το ξαναδοκιμαζεις γιατι σε βλεπω κουβαδιαστο οπως εισαι?
 
Συμφωνώ απόλυτα με τον 747 που «στραβώθηκε» αλλά επιθυμώ καλοπροαίρετα να κάνω μια έκκληση προς τους Δ/τές, επισημαίνοντας γενικότερα, ότι η θεματολογία του φόρουμ ,ιδιαίτερα τελευταία, επαναλαμβάνεται με άνοιγμα νέων τόπικς κυρίως από νέα μέλη, ενώ θα μπορούσαν να ενταχθούν στα ήδη προϋπάρχοντα ιδίου περιεχομένου. Επί προσθέτως καλό θα είναι να κρατάμε το επίπεδο των θεμάτων σε ουσιαστικότερο αεροπορικό περιεχόμενο, χρήσιμο για αρκετούς κι όχι με ο, τι "κατέβει" στο κεφάλι του οιουδήποτε , χωρίς να θέλω να προσβάλω το ανωτέρω μέλος που άνοιξε το παρόν νέο τόπικ με ανούσιες αφηγήσεις, ενώ θα μπορούσε να πάει έστω στα trip reports.
 
Ζητώ συγνώμη τώρα πρόσεξα ότι είναι ήδη το θέμα στα trip reports και παραμένω στο υπόλοιπο σκέλος των σχολίων μου ως προς την εικόνα και το ενδιαφέρον του κειμένου και γενικότερα για την αεροπορική θεματολογία του φόρουμ.
 
Top