x4r7s
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 11/06/2011
- Μηνύματα
- 60
- Likes
- 7
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LSZH
Καλησπέρα παίδες.
Σκεφτόμαστε να πάμε 2 άτομα τα Χριστούγεννα Νέα Υόρκη και θα ήθελα μια βοήθεια μήπως μπορέσουμε και βρούμε πτήσεις με κάποιο A380 και να είναι και οικονομικές. Συνήθως 25/12 με 31/6 δεν είναι οι πιο φτηνές. Μάξιμουμ διαμονή 6 νύχτες.
Σας ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά.

Σκεφτόμαστε να πάμε 2 άτομα τα Χριστούγεννα Νέα Υόρκη και θα ήθελα μια βοήθεια μήπως μπορέσουμε και βρούμε πτήσεις με κάποιο A380 και να είναι και οικονομικές. Συνήθως 25/12 με 31/6 δεν είναι οι πιο φτηνές. Μάξιμουμ διαμονή 6 νύχτες.
Σας ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά.

Η lufthansa δεν πάει πια NY με 380? 