ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

  • Thread starter Thread starter no frills
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

no frills

First-Class-Member
Εγγραφή
08/03/2005
Μηνύματα
755
Likes
0
Περιοχή
Thessaloniki
Website
spirakos.wordpress.com
δεν μπορω να καταλαβω γιατι τοσος ντορος με την ταξιδιωτικη ασφαλεια και με τον αν καποιες εταιριες σου καλυπτουν τα εξοδα διαμονης και αλλαγης πτησης σε περιπτωση ακυρωσης....αφου οι περισσοτερες απο τις <<επιφοβες>> εταιριες βασιζουν το μεγαλυτερο ποσοστο των κρατησεων τους σε κρατησεις μεσω πιστωτικης καρτας η οποια με την σειρα της αναλαμβανει να σου καλυψει ολα τα εξοδα για την απωλεια αποσκευων και την αλλαγη πτησης....κανω λαθος? αν ναι σας παρακαλω διορθωστε με γιατι και εγω ειμαι λιγο μπερδεμενος....
 
no frills":2x1wcwtv said:
δεν μπορω να καταλαβω γιατι τοσος ντορος με την ταξιδιωτικη ασφαλεια

Που είναι ο τόσος ντόρος; Προσωπικά δεν έχω αντιληφθεί να γίνεται θέμα τον τελευταίο καιρό η ταξιδιωτική ασφάλεια.

no frills":2x1wcwtv said:
και με τον αν καποιες εταιριες σου καλυπτουν τα εξοδα διαμονης και αλλαγης πτησης σε περιπτωση ακυρωσης....

Γιατί σύμφωνα με τη νομοθεσία, οι εταιρείες είναι υποχρεωμένες σε περίπτωση που φέρουν ευθύνη για ακύρωση ή αλλαγή πτήσης ή άρνηση επιβίβασης να επιβαρυνθούν όλα τα έξοδα που θα επωμιστέι ο ταξιδιώτης, που δεν είχε προγραμματίσει να ξοδεψει επιπλέον χρήματα για μετακινήσεις, ξενοδοχεία, τηλεφωνήματα, χάσιμο χρόνου κλπ. :!:

no frills":2x1wcwtv said:
αφου οι περισσοτερες απο τις <<επιφοβες>> εταιριες βασιζουν το μεγαλυτερο ποσοστο των κρατησεων τους σε κρατησεις μεσω πιστωτικης καρτας η οποια με την σειρα της αναλαμβανει να σου καλυψει ολα τα εξοδα για την απωλεια αποσκευων και την αλλαγη πτησης....κανω λαθος? αν ναι σας παρακαλω διορθωστε με γιατι και εγω ειμαι λιγο μπερδεμενος....

Έχεις ακούσει εσύ κανέναν μετά από ακύρωση πτήσης και διαμονή σε ξενοδοχείο να του πληρώσει όλα τα έξοδα η πιστωτική κάρτα;
Και έστω ότι αυτό γίνεται με συγκεκριμένες κάρτες (χωρίς να ξέρω αν ισχύει με βεβαιότητα) που αναφέρουν ρητά στη σύμβαση τι καλύπτουν σε τέτοιες περιπτώσεις.

Αυτό σίγουρα δεν παρέχεται από την πλειοψηφία των καρτών.

Και στο κάτω κάτω γιατί η κάρτα να επιβαρυνθεί όλο αυτό το κόστος, όταν φταίει η αεροπορική εταιρεία; :?:
Η κάρτα είναι μέσο πληρωμής, πλαστικό χρήμα, όχι ασφαλιστική εταιρεία.

Edit:
Μετά από σύντομη αναζήτηση, βρήκα κάτι σχετικό:

Εθνοκάρτα: Ασφαλιστικές καλύψεις

Ωστόσο αναφέρεται αόριστα, και δεν λέει αν καλύπτει εξ'ολοκλήρου τέτοια έξοδα.
Π.χ. τι θα πεί (συκεκριμένα):
"χρησιμοποιώντας την κάρτα σας και στα ταξίδια σας, έχετε ασφάλιση:
-καθυστέρησης πτήσης
-εξόδων ταξιδιού σε περίπτωση μη πραγματοποίησής του
-χορήγησης εισιτηρίου πρόωρης επιστροφής
διακοπής παραμονής"
 
ariadgr":307f44ik said:
Έχεις ακούσει εσύ κανέναν μετά από ακύρωση πτήσης και διαμονή σε ξενοδοχείο να του πληρώσει όλα τα έξοδα η πιστωτική κάρτα;
Και έστω ότι αυτό γίνεται με συγκεκριμένες κάρτες (χωρίς να ξέρω αν ισχύει με βεβαιότητα) που αναφέρουν ρητά στη σύμβαση τι καλύπτουν σε τέτοιες περιπτώσεις.

Αυτό σίγουρα δεν παρέχεται από την πλειοψηφία των καρτών.

Και στο κάτω κάτω γιατί η κάρτα να επιβαρυνθεί όλο αυτό το κόστος, όταν φταίει η αεροπορική εταιρεία; :?:
Η κάρτα είναι μέσο πληρωμής, πλαστικό χρήμα, όχι ασφαλιστική εταιρεία.
και η εθνοκαρτα visa/mc και η amex που τυχαινει να εχωκαλυπτουν τετοιου ειδους<<ατυχηματα>> και δεν το κανουν απ οτην καλη τους την καρδια...το κανουνως κινητρο για να τις χρισιμοποιεις και να γινεις συνδρομιτης τους.....

επειτα εγω ζητησα πληροφοριες...δεν εκανα ενα ποστ για να την πω σε κανενα....οποτε δεν καταλαβαινω το περιεχομενο της απαντησης σου..ειπα εγω πως δεν εχουν οι εταιριες ευθυνη?!?!??!?!?! ειπα εγω πως απο την καρτα θα παρεις ολα σου τα εξοδοα πισω?!?!?ισα ισα αυτο ακριβως ρωτησα!!!!
τελος δεν ειναι δυσκολο να καταλαβεις αν η οχι γινεται ντορος για την ταξιδιωτικη ασφαλιση(και μιλαω για αυτην που αγοραζεις εξτρα απο το εισητηριο σου...) δεν εχεις παρα να μπεις σχεδον σε καθε site συχγρονης αεροπορικης εταιριας.ολες σχεδον με τον εναν η με τον αλλο τροπο πουλανε τετοια προιοντα....και δεν καταλαβαινω την χρησιμοπτητα τους απο την στιγμη που η καρτα (την οποια χρησιμοποιεις για να τα αγορασεις) στα καλυπτει...και αν δεν στα καλυπτει παρε αλλη καρτα....σχεδον την ιδαι συνδρομη εχουν ολεσ...
κανω λαθος? αν ξερετε σας παρακαλω ανημερωστε με...
αν παλι θελετε να μου πειτε πως ειμαι υπεβολικος με την εκταση που δινω στο θεμα επισης εχετε δικαιωμα και καλα θα κανετε...απλως εγω αλλη πληροφορια ζητησα....
 
no frills":lby8pmjh said:
επειτα εγω ζητησα πληροφοριες...δεν εκανα ενα ποστ για να την πω σε κανενα....οποτε δεν καταλαβαινω το περιεχομενο της απαντησης σου..

Νομίζω ότι παρεξήγησες το μήνυμά μου. Ούτε εγώ σου απάντησα "για να σου την πω". Άλλωστε έχουμε τίποτα να χωρίσουμε ή είμαστε τσακωμένοι; :lol:
Μάλιστα αν μέσα από αυτό το thread μάθουμε ότι πραγματικά υπάρχει άλλος ένας τρόπος αποζημίωσης για τον ταξιδιώτη όταν τα βρίσκει σκούρα με την εταιρεία, μόνο καλό θα είναι να το ξέρουμε.

Όπως θα δεις έκανα edit το μήνυμα και έβαλα τις πληροφορίες που βρήκα από την Εθνοκάρτα.
Όπως φαίνεται και από το site της Εθνοκάρτας, παρότι παρέχουν αυτή την υπηρεσία, δεν τη διαφημίζουν πουθενά (π.χ. TV), και μόνο αόριστες πληροφορίες αναφέρουν.

Εαν κάποιος έχει χρησιμοποιήσει με επιτυχία τέτοια "ευκολία" κάρτας, θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε λεπτομέρειες.
 
Top