Τεχνολόγος αεροσκαφών στα ΤΕΙ

  • Thread starter Thread starter Alpha380
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
airberliniotis":2r5l3c99 said:
Αν κάποιος θέλει να ασχοληθεί σαν μηχανικός αεροσκαφών αυτή η σχολή δεν του προσφέρει τπτ απολύτως. Είναι χάσιμο χρόνου και πέταμα χρημάτων
Εκτός αν πάρουν μια σοβαρή απόφαση και συνδυάσουν τα μαθήματά τους με τα modules, δίνοντας παράλληλα εξετάσεις στην ΥΠΑ ή σε κάποιον άλλο Part-147 οργανισμό ή ακόμα αν οι ίδιοι φρόντιζαν τόσα χρόνια να πάρουν πιστοποίηση για βασική εκπαίδευση κατά Part-147.
Αν εφαρμόσουν/εφάρμοζαν το παραπάνω, οι απόφοιτοι θα έχουν/είχαν ΚΑΙ ένα πτυχίο ΤΕΙ ΚΑΙ περασμένα όλα τα modules.
Ακριβώς το παραπάνω γίνεται στη Βρετανία στο μεταξύ Kingston University & City of Bristol College, όπου στο δεύτερο δίνεις όλα τα modules & συνεχίζεις για ένα χρόνο ακόμα στο πρώτο για να πάρεις και bachelor.
Το είχα γράψει και παλιότερα, την ιδέα αυτή την είχα προτείνει στη διεύθυνση του τμήματος των τεχνολόγων, αλλά από ότι φαίνεται :with:

Αφού το τμήμα έχει παραμείνει στην αρχική μορφή, θα συμφωνήσω με τον airberlinioti. Μόνο που υπάρχουν και άλλοι οργανισμοί 147 εκτός της ΕΑΒ.
Το μεγάλο πρόβλημα είναι να βρει κανείς δουλειά στην Ελλάδα για να συμπληρώσει την προϋπηρεσία για να πάρει το Β1 ή το Β2 και όχι μόνο.
 
Προς Bladerunner
Τεχνολόγος σημαίνει κάτι σαν τρίτος μηχανικός.Η αλήθεια είναι πως το πτυχίο του ΤΕΙ έχει έλλειψη από επαγγελματικά δικαιώματα, θα έπρεπε να είχε πολλά περισσότερα. Όσο αφορά την επαγγελματική αποκατάσταση το τμήμα συνεργάζεται με την ΕΑΒ στην οποία μπορείς να εργαστείς ως απόφοιτος(γνωρίζω άτομα που το κάνουν ήδη). Μπορείς επίσης να πάς AEGEAN OR OLYMPIC.όμως για εξωτερικό δεν έχω ακόμα πληροφορίες διότι είναι και λίγοι οι απόφοιτοι(είναι και νέα σχόλη(2004)) . Οι καθηγητές,επειδή το ρώτησες, τα μασάνε γενικότερα,και κάνουν λόγο μόνο για εργασία στην ΕΑΒ.Το σίγουρο είναι πως το ΤΕΙ θα έπρεπε να είναι πολύ πιο καλό από ότι είναι τόσο σε επαγγελματικά δικαιώματα τόσο και στην οργάνωση και την διοίκηση του. Αυτά Λοιπόν!!!!
 
Φιλε Karisaris ειμαι και εγω στην Χαλκιδα, σπουδαζω Μηχανολογος και ειμαι 6ο εξαμηνο.

Σε ευχαριστω για τις απαντησεις σου, επισης ευχαριστω και τα υπολοιπα παιδια.
 
pastelidis.n.s.":3sic3x3l said:
TEXNOΛΟΓΙΑΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΤΕΙ Χαλκιδας περασε ο bro.

Την ειχε βαλει πρωτη επιλογη και την ηθελε πολυ αυτη τη σχολη.
Τι γινεται με δ αυτη εν ετει 2011. Εχουμε νεοτερα?

Συγνώμη, αλλά δεν είχα διαβάσει το παραπάνω. Φίλε μου συγχαρητήρια για τον αδερφό σου.
Σκέψου όμως τα εξής, όχι μόνο εσύ, αλλά κάθε ενδιαφερόμενος για το επάγγελμα του μηχανικού αεροσκαφών. {του βρώμικου τύπου με το κατσαβίδι στο χέρι}
1. Η φοίτηση στη σχολή είναι 4ετής, σωστά;
2. Σε περίπτωση που δεν είσαι από τις κοντινές πόλεις της Χαλκίδας, θα χρειαστεί να ενοικιάσεις σπίτι.
3. Βάλε διατροφή για τέσσερα χρόνια {Αν περνάς όλα τα μαθήματα στην ώρα τους, αν δεν κάνουν απεργίες οι καθηγητές, αν δεν κάνουν καταλήψεις οι φοιτητές, αν αν αν..}
4. Βάλε το στρατιωτικό για 12 μήνες τουλάχιστον, ίσως και παραπάνω από ότι ακούγεται.
5. Βάλε πως θα πρέπει να δώσεις όλα τα modules σε επίπεδο Β1 ή Β2. (Χρειάζεσαι περίπου άλλα δύο χρόνια για τα περάσεις όλα}
6. Βάλε οτι πια στην Ελλάδα έχει κορεστεί το επάγγελμα και πέραν της προ δύο ετών έκρηξης προσλήψεων της Αιρ τώρα δεν παίζει τίποτα από Α3 & ΟΑ. {Ας μην ανοίξουμε συζήτηση για τις υπόλοιπες αεροπορικές εταιρίες και για το τι επαγγελματική αποκατάσταση και καριέρα προσφέρουν. Μιλώντας πάντα για α/φη άνω των 5700kg MTOW.}
7. Βάλε και οτι ΑΝ κάνει προσλήψεις η ΕΑΒ, θα πέρνεις γύρω στα 1000 ευρώ και φυσικά δε θα δουλεύεις σε πολιτικά α/φη => καπούτ Β1/Β2...
8. Βάλε μισό κιλό.... :mrgreen:

Σκεφτείτε λοιπόν τα παραπάνω και πάρτε μια σωστή απόφαση για το μέλλον σας. Αν έχει κάποια χρήματα στην άκρη η οικογένειά σας, είναι κρίμα να πάνε χαμένα, ιδιαίτερα σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς που περνάει η χώρα μας, φοιτώντας στο ΤΕΙ.

Τι θα πρότεινα προσωπικά και με όλο το σεβασμό προς σε αυτούς που θέλουν να ακολουθήσουν το επάγγελμα;
1. Υπολόγισε τα παραπάνω έξοδα συνολικά {διατροφή, ενοίκια, μετακινήσεις από/προς Χαλκίδα}
2. Παράτα το ΤΕΙ ή μη κάνεις καθόλου τον κόπο να γραφτείς.
3. Πάρε αν μπορείς τη μεγάλη απόφαση και πήγαινε σε μία από τις σχολές του εξωτερικού {Part 147 basic training course}. Χωρίς το bachelor είναι 2 ακαδημαϊκά έτη + 3 μήνες OJT σε σοβαρές εταιρίες, με μεγάλη πιθανότητα να συνεχίσεις ως κανονική πρόσληψη μετά το πέρας του OJT.
4. Κάνε πρώτα το στρατιωτικό σου. Έχω δει με τα μάτια μου φίλους, άλλων επιστημών να χάνουν τρελές ευκαιρίες επειδή δεν μπορούσαν να πάρουν αναβολή ή έπρεπε να παραιτηθούν για να γυρίσουν στην Ελλάδα για το στρατιωτικό.

Εργάζομαι και εγώ στο εξωτερικό πια, όπως ο φίλος μου dimitris@swiss και αρκετοί άλλοι Έλληνες. Είναι δύσκολη απόφαση.
Φίλε μου στα γράφω μετά από νυκτερινό, έχοντας αποδεσμεύσει 2 Α319 μεγάλης ευρωπαϊκής εταιρίας.
Ακόμα περιμένω απάντηση στα βιογραφικά που έχω στείλει σε Olympic Air & Aegean, έστω και αρνητική...

Ελπίζω να βοήθησα.
 
B737Mech":2dgottsd said:
7. Βάλε και οτι ΑΝ κάνει προσλήψεις η ΕΑΒ, θα πέρνεις γύρω στα 1000 ευρώ και φυσικά δε θα δουλεύεις σε πολιτικά α/φη => καπούτ Β1/Β2...

..... έχοντας αποδεσμεύσει 2 Α319 μεγάλης ευρωπαϊκής εταιρίας.

Ας είναι καλά η ΥΠΑ, στον καθένα μας ζητούν 3000 χαρτιά για να αποδείξεις οτι είχες δουλέψει τους τύπους στο πτυχίο σου για την ανανέωση και η ΕΑΒ πήρε το 147 και σε μία νύχτα πήραν πόσα ατομα Β1 ή Β2.....εν πάση περιπτώση τί ψάχνω εγω να βρώ...... :wall:


βάζω στοίχημα ότι τα 319 είχαν πορτοκαλί ουρα...... :great:
 
karisaris":3sl2cna9 said:
Προς Bladerunner
Τεχνολόγος σημαίνει κάτι σαν τρίτος μηχανικός.Η αλήθεια είναι πως το πτυχίο του ΤΕΙ έχει έλλειψη από επαγγελματικά δικαιώματα, θα έπρεπε να είχε πολλά περισσότερα. Όσο αφορά την επαγγελματική αποκατάσταση το τμήμα συνεργάζεται με την ΕΑΒ στην οποία μπορείς να εργαστείς ως απόφοιτος(γνωρίζω άτομα που το κάνουν ήδη). Μπορείς επίσης να πάς AEGEAN OR OLYMPIC.όμως για εξωτερικό δεν έχω ακόμα πληροφορίες διότι είναι και λίγοι οι απόφοιτοι(είναι και νέα σχόλη(2004)) . Οι καθηγητές,επειδή το ρώτησες, τα μασάνε γενικότερα,και κάνουν λόγο μόνο για εργασία στην ΕΑΒ.Το σίγουρο είναι πως το ΤΕΙ θα έπρεπε να είναι πολύ πιο καλό από ότι είναι τόσο σε επαγγελματικά δικαιώματα τόσο και στην οργάνωση και την διοίκηση του. Αυτά Λοιπόν!!!!
αυτό ακριβώς λέω και εγώ φίλε μου! Στην Αιγαίου η στην Ολυμπιακή θα δουλέψεις σαν βοηθός μηχανικού και θα πρέπει να ξαναστρωθείς στο διάβασμα ώστε να περάσεις τα modules του Part 66 αλλιώς δεν πρόκειται ποτέ να γίνεις Υπογράφων μηχανικός! Για αυτό και μόνο τον λόγο λέω πως τα 4 χρόνια του ΤΕΙ είναι χάσιμο χρόνου και κυρίως χρημάτων.
Διαβάστε προσεκτικά και αυτά που λέει ο B737Mech!!
 
Προς Bladerunner
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου φίλε μου. Όμως η βλακία είναι πως εφόσον ανοίγει μια δημόσια σχολή θα πρέπει να σου παρέχει τα μέγιστα επαγγελματικά δικαιώματα, δυστυχώς όμως δεν γίνεται κάτι τέτοιο. Και η ειρωνία είναι πως άμα δεν το ψάξεις μόνος σου δεν λένε οι καθηγητές ή οι υπεύθυνοι τίποτα στους φοιτητές . Κρίμα....
 
Καλησπέρα και πάλι μετά από καιρό.
Μιας και αναφέρθηκε παραπάνω ,πόσο κοστίζει η ανανέωση άδειας Part-66 στο τέλος των 5 χρόνων και ποια είναι τα απαραίτητα δικαιολογητικά?
Απαιτείται χρόνος ΜΟΝΟ από πολιτικό περιβάλλον;
Αν μπορεί κάποιος να δώσει και κανένα έγγραφο σχετικό θα ήταν ακόμα καλύτερα.
Ευχαριστώ
 
Υπάρχει μια τεράστια σύγχυση γύρω από το τμήμα, από τα ΤΕΙ, από τα ΑΕΙ..
Σεβαστώ, να υπάρχουν 517885154966521577 διαφορετικές απόψεις.
Ο καθένας βλέπει τα πράγματα από το δικό του μετερίζι.
Ως, προπτυχιακός φοιτητής του εν λόγω τμήματος, αποφάσισα να γράψω, σαν μια τελευταία έκκληση βοήθειας.
Όλα ξεκινάνε από την βάση (φέτος πήγε 10.500!!!!) του τμήματος, από τον ελλιπή σχολικό επαγγελματικό προσανατολισμό,
το άθλιο Ελληνικό κράτος που έχει εκπαίδευση 2 ταχυτήτων διότι τα ΑΕΙ φτιάχτηκαν για αυτούς από ενιαίο λύκειο, τα ΤΕΙ για απόφοιτους τεχνικών λυκείων
κάτι που στην πράξη δεν υφίσταται και ξεκινάνε άλλα ζητήματα λόγω αυτού, από το βόλεμα των μόνιμων και κάθε είδους εμπλεκομένων σε όλη αυτή την αλυσίδα που λέγεται τριτοβάθμια εκπαίδευση, από την γενικότερη έλλειψη αεροπορικής ιδέας, από την μυστικοπάθεια που επικρατεί για τον αεροπορικό χώρο.

Ας ξεκινήσω με τα βασικά και τα κακά με σκοπό να βάλω βάσεις ειλικρίνειας στην συζήτηση.
Ναι, το τμήμα δεν αξίζει, δεν παρέχει καμία πιστοποίηση στο χώρο, έχει τεράστια ζητήματα έλλειψης υποδομών,
λόγω οικονομικής κρίσης το τμήμα καταρρέει, όντως από την πρώτη μέρα που θα πατήσεις το πόδι σου εκεί
όλοι ζουν με το τρυπάκι της ΕΑΒ κάτι το οποίο είναι τραγικό. Και πολλά πολλά άλλα.

Ειλικρινά δεν ξέρω τι να πρώτο-γράψω.

Θα αναφερθώ στο μεγαλύτερο πρόβλημα του τμήματος που κατά την γνώμη μου είναι και αυτό που πρέπει να επιλυθεί.
Από καθηγητές, φοιτητές, γραμματεία, το λεωφορείο του ΚΤΕΛ Εύβοιας, έχουμε χάσει όλοι το ρόλο μας.
Δεν ξέρουμε τι είμαστε, τι θα γίνουμε, τι γνώσεις αποκτάμε, τι θέλουμε να κάνουμε στην ουσία.
Από την μία νομίζουμε πως θα μάθουμε να λύνουμε και να δένουμε αεροσκάφη κάτι το οποίο βασικά είναι αδύνατο
από την στιγμή που δεν έχουμε εργαστήρια και υλικοτεχνικές υποδομές. Από την άλλη δουλεύουμε 3-D σχεδιαστικά προγράμματα, με βοήθεια προγραμματισμού μέσω ΕXCEL
για να φτιάξουμε άτρακτο (bulkheads, stringers, bolts etc etc).
Διδασκόμαστε Θερμοδυναμική λες και θα πάμε για μεταπτυχιακό στο ΜIT, από την άλλη σε υποτίθεται εργαστηριακές ώρες(χα-χα) καλούμαστε να
ΦΑΝΤΑΣΤΟΥΜΕ τα αεροσκάφη, τα ailerons, τα elevators, τα tapper lock, hi lock, πως γίνεται μια ήλωση. Από την άλλη φτιάχνουμε αυτόματους πιλότους
μέσω MATLAB και το σύνολο των φοιτητών δεν ξέρουν την παράγωγο του χ^2 !!!! Αυτά τα λέω για να καταλάβετε λίγο την πραγματικότητα (σας μιλάω πιο πολύ για την κατεύθυνση δομή και κινητήρες αεροσκαφών).
Έχει χαθεί ο σκοπός, ο ρόλος, η ειδίκευση.
Ναι έχουμε καλούς καθηγητές (με προπτυχιακά/μεταπτυχιακά/διδακτορικά στα εξωτερικά και ειδικεύσεις πάνω σε αεροσκάφη, πιστοποιημένους, στρατιωτικούς, ειδικευμένους) που είναι κοντά μας και δείχνουν ενδιαφέρον,
έχουμε επαφές με Cranfield, έχουμε φοιτητές που ενδιαφέρονται, ναι. Αλλά όλα αυτά είναι μια σταλιά στον ωκεανό του χάους.

Όλα αυτά που γράφω είναι σκέψεις 2 λεπτών στο κεφάλι μου, αναλογιστείτε δηλαδή... :roll:
 
Prigipas":fc898911 said:
το άθλιο Ελληνικό κράτος που έχει εκπαίδευση 2 ταχυτήτων διότι τα ΑΕΙ φτιάχτηκαν για αυτούς από ενιαίο λύκειο, τα ΤΕΙ για απόφοιτους τεχνικών λυκείων κάτι που στην πράξη δεν υφίσταται και ξεκινάνε άλλα ζητήματα λόγω αυτού,
Είναι off-topic στο παρόν forum, αλλά σίγουρα δεν ξέρεις μέσα από ποιές διαδικασίες σε βάθος 35ετίας από τα ΚΑΤΕ καταλήξαμε στο σημερινό μοντέλο (Α)ΤΕΙ.
 
Top