Υπάρχει μια τεράστια σύγχυση γύρω από το τμήμα, από τα ΤΕΙ, από τα ΑΕΙ..
Σεβαστώ, να υπάρχουν 517885154966521577 διαφορετικές απόψεις.
Ο καθένας βλέπει τα πράγματα από το δικό του μετερίζι.
Ως, προπτυχιακός φοιτητής του εν λόγω τμήματος, αποφάσισα να γράψω, σαν μια τελευταία έκκληση βοήθειας.
Όλα ξεκινάνε από την βάση (φέτος πήγε 10.500!!!!) του τμήματος, από τον ελλιπή σχολικό επαγγελματικό προσανατολισμό,
το άθλιο Ελληνικό κράτος που έχει εκπαίδευση 2 ταχυτήτων διότι τα ΑΕΙ φτιάχτηκαν για αυτούς από ενιαίο λύκειο, τα ΤΕΙ για απόφοιτους τεχνικών λυκείων
κάτι που στην πράξη δεν υφίσταται και ξεκινάνε άλλα ζητήματα λόγω αυτού, από το βόλεμα των μόνιμων και κάθε είδους εμπλεκομένων σε όλη αυτή την αλυσίδα που λέγεται τριτοβάθμια εκπαίδευση, από την γενικότερη έλλειψη αεροπορικής ιδέας, από την μυστικοπάθεια που επικρατεί για τον αεροπορικό χώρο.
Ας ξεκινήσω με τα βασικά και τα κακά με σκοπό να βάλω βάσεις ειλικρίνειας στην συζήτηση.
Ναι, το τμήμα δεν αξίζει, δεν παρέχει καμία πιστοποίηση στο χώρο, έχει τεράστια ζητήματα έλλειψης υποδομών,
λόγω οικονομικής κρίσης το τμήμα καταρρέει, όντως από την πρώτη μέρα που θα πατήσεις το πόδι σου εκεί
όλοι ζουν με το τρυπάκι της ΕΑΒ κάτι το οποίο είναι τραγικό. Και πολλά πολλά άλλα.
Ειλικρινά δεν ξέρω τι να πρώτο-γράψω.
Θα αναφερθώ στο μεγαλύτερο πρόβλημα του τμήματος που κατά την γνώμη μου είναι και αυτό που πρέπει να επιλυθεί.
Από καθηγητές, φοιτητές, γραμματεία, το λεωφορείο του ΚΤΕΛ Εύβοιας, έχουμε χάσει όλοι το ρόλο μας.
Δεν ξέρουμε τι είμαστε, τι θα γίνουμε, τι γνώσεις αποκτάμε, τι θέλουμε να κάνουμε στην ουσία.
Από την μία νομίζουμε πως θα μάθουμε να λύνουμε και να δένουμε αεροσκάφη κάτι το οποίο βασικά είναι αδύνατο
από την στιγμή που δεν έχουμε εργαστήρια και υλικοτεχνικές υποδομές. Από την άλλη δουλεύουμε 3-D σχεδιαστικά προγράμματα, με βοήθεια προγραμματισμού μέσω ΕXCEL
για να φτιάξουμε άτρακτο (bulkheads, stringers, bolts etc etc).
Διδασκόμαστε Θερμοδυναμική λες και θα πάμε για μεταπτυχιακό στο ΜIT, από την άλλη σε υποτίθεται εργαστηριακές ώρες(χα-χα) καλούμαστε να
ΦΑΝΤΑΣΤΟΥΜΕ τα αεροσκάφη, τα ailerons, τα elevators, τα tapper lock, hi lock, πως γίνεται μια ήλωση. Από την άλλη φτιάχνουμε αυτόματους πιλότους
μέσω MATLAB και το σύνολο των φοιτητών δεν ξέρουν την παράγωγο του χ^2 !!!! Αυτά τα λέω για να καταλάβετε λίγο την πραγματικότητα (σας μιλάω πιο πολύ για την κατεύθυνση δομή και κινητήρες αεροσκαφών).
Έχει χαθεί ο σκοπός, ο ρόλος, η ειδίκευση.
Ναι έχουμε καλούς καθηγητές (με προπτυχιακά/μεταπτυχιακά/διδακτορικά στα εξωτερικά και ειδικεύσεις πάνω σε αεροσκάφη, πιστοποιημένους, στρατιωτικούς, ειδικευμένους) που είναι κοντά μας και δείχνουν ενδιαφέρον,
έχουμε επαφές με Cranfield, έχουμε φοιτητές που ενδιαφέρονται, ναι. Αλλά όλα αυτά είναι μια σταλιά στον ωκεανό του χάους.
Όλα αυτά που γράφω είναι σκέψεις 2 λεπτών στο κεφάλι μου, αναλογιστείτε δηλαδή...
