Τετοια χαλια???????? γιατι?

  • Thread starter Thread starter sonsavior
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Κάποιες λέξεις με οδηγούν σε συμπέρασμα όχι τόσο κοντινό στις υποθέσεις σας. (γραφείο τύπου) :idea:
 
Δε μπορώ να πω ότι δε με συγκινούν αυτοί οι άμεσοι τρόποι επικοινωνίας με τις αεροπορικές εταιρείες (π.χ. με τη Skyexpress αλλά και ποιος έχει ξεχάσει εκείνο το σουρεαλιστικό "η aegean τελικά δε θα αναμορφώσει σε 112 άτομα την καμπίνα των arj " https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?t=2942 στη 2η σελίδα)!

Σίγουρα αυτά που μας λέει ο φίλος μας είναι σωστά (ότι τα charterάδικα δεν προορίζονται για scheduled πτήσεις πέραν αναγκαίων εξαιρέσεων-πρέπει και αυτή η εταιρεία να κάνει τη συντήρησή της...)

Μια παρατήρηση μόνο :
GhostSoul":3nympfh5 said:
Den ksero an gnorizeis, i Aegean Airlines diathetei sto energetiko tis tria aeroskafoi charter-adika B737-400 ton 168 theseon kai 170 theseon antistixa (aeroskafoi pou klironomise meta tin sinxoneusi tis me tin Cronus Airlines).

Θυμίστε μου λίγο... Τα charterάδικα της Α3 είναι το BGR/BGS/BGJ :?:
Γιατί όπως μας πληροφορεί και το "αδελφάκι"-σελίδα του forum
https://www.airliners.gr/el/fleet.php?or ... 15,160,162
μόνο το BGJ είναι κληρονομιά από την Cronus. Τα BGR/S αποκτήθηκαν κανονικά από την Α3. Αλλά διορθώστε με αν έχω κάνει λάθος στα νηολόγια των charterάδικων.

Κατά τα άλλα ωραία αυτή η παρέμβαση αλλά να σας επιστήσω την προσοχή στο ότι γράφετε σε ένα αεροπορικό φόρουμ και εδώ τυχαίνει να γνωρίζουμε λίγα πράγματα παραπάνω από το στοιχειώδες κοινό στο οποίο απευθύνονται οι διαφημίσεις με το λεωφορείο και το στρατό :roll: Ίσως στην προσπάθεια διόρθωσης κάποιων πραγμάτων, αυτά να γίνονται χειρότερα...
 
Re: Thimasai tin ptisi pou eixes petaksi kai se poia mera itan?

GhostSoul":3kfymtxt said:
Kata tin xeimerini periodo or otan yparksei kapoia anagkastiki allagi aeroskafous, ta aeroskafoi auta ta xrisimopoiane se scheduled diadromes kyrios tis periodous pou yparxei sixni kinisi, px meta ta xristougena otan feugoun oi kyprioi foitites apo tin kypro gia tin ellada.

Ευτυχώς που αποφοίτησα από το Παν. Κύπρου πριν μπεί η Α3 στο δρομολόγιο της Λάρνακας... Τοτε είχαμε λιγότερες επιλογές και ήταν καλύτερα τελικά....
 
jerry":1ce84stj said:
Θυμίστε μου λίγο... Τα charterάδικα της Α3 είναι το BGR/BGS/BGJ :?:
Γιατί όπως μας πληροφορεί και το "αδελφάκι"-σελίδα του forum
https://www.airliners.gr/el/fleet.php?or ... 15,160,162
μόνο το BGJ είναι κληρονομιά από την Cronus. Τα BGR/S αποκτήθηκαν κανονικά από την Α3. Αλλά διορθώστε με αν έχω κάνει λάθος στα νηολόγια των charterάδικων.
...
Εν μερει δεν εχεις λαθος. Μονο το J ειναι απο την CUS απο αυτα που παρεθεσες. Υπαρχουν ομως ακομα τα BGH & BBU τα οποια ειναι πρωην Cronus και προφανως σε αυτα αναφερεται ο Ghost Soul.
Στην database φαινεται απο τις ημερομηνιες παραλαβης & αποχωρησης ποια 737 ηρθαν απο τη συγχωνευση.
 
Γιώργο και τo SX-BGK είναι πρωήν Cronus (και τα SX-BGI, SX-BBT επίσης, αλλά αυτά αποχώρησαν).

Πάντως δεν μπορώ να πω ότι τα SX-BGK, SX-BGH, SX-BBU είναι charterάδικα, γιατί χρησιμοποιούνται συνεχώς για τακτικές πτήσεις :roll:
 
xristos":dxg7m2w5 said:
Γιώργο και τo SX-BGK είναι πρωήν Cronus (και τα SX-BGI, SX-BBT επίσης, αλλά αυτά αποχώρησαν).

Πάντως δεν μπορώ να πω ότι τα SX-BGK, SX-BGH, SX-BBU είναι charterάδικα, γιατί χρησιμοποιούνται συνεχώς για τακτικές πτήσεις :roll:

Αυτό ήταν και εμένα το "σημείο" μου. Ότι όπως παρουσιάστηκαν τα παραπάνω από το φίλο μας, είναι σαν να μας λέει ότι τα αεροσκάφη της Cronus είναι που έχουν το μικρό seatpitch και ότι η Α3 που στοχεύει αποκλειστικά στην άνεση δεν πήρε άλλα τέτοια αεροπλάνα. Γιαυτό αναφέρθηκα μόνο στα charterάδικα και όχι στα άλλα ex-Cronus. Ούτως ή άλλως τα BGK/BBU είναι 733.
 
Επειδη ειπωθηκε και απο τον Nofrills το 733, γι' αυτο και τα ανεφερα. Ουτως ή αλλως δεν εχει διευκρινιστει αν το 737 που αναφερεται το τοπικ ειναι -300 ή -400.
Αν ο ορος "τσαρτεραδικο" αναφερεται μονο στο seat pitch, τοτε ok. :wink:
 
Καταρχην θα ηθελα να πω οτι δεν ειμαι φαν της Aegean.

Αλλα επιτρεψτε μου να παραθεσω καποιες απο τις σκεψεις μου κρινοντας τις κινησεις της Aegean απο επιχειρηματικη σκοπια.

Θα θυμαστε πριν απο χρονια το positioning της Aegean - " Πολιτισμος" . Μικρη εταιρεια, με δικα της α/φη με μια δοση πολυτελειας, πιο "προσωπικη" αντιμετωπιση του πελατη, ηταν οντως το κατι διαφορετικο.
Μετα ομως μεγαλωσε, ωριμασε, επεκταθηκε σε συγχωνευσεις και συνεργασιες, απο την αλλη περασε κριση ο κλαδος, εκλεισαν εταιρειες (βλεπε Hellas Jet)....... σιγα σιγα ο " Πολιτισμος" εγινε "Θελω να πεταξω τωρα" και "μακαρι να ηταν ολοι σαν την Aegean" .

Παραθετω απο το σαιτ τους "Η ασφάλεια, η άνεση και η ακρίβεια στην εκτέλεση των πτήσεων, αποτελούν τις βασικές προτεραιότητες της Aegean Airlines."

Μην ξεχναμε ομως οτι η απαιτηση (των πελατων) απο τον κλαδο των αερομεταφορων τα τελευταια χρονια ειναι: Γρηγοροτερα, Πολυτερεστερα..... α..... και βεβαιως φθηνοτερα.

Με αλλα λογια, εχοντας 19 τανκερ, 19 εργοστασια και 19 αυτοκινητα, θελουμε να εχουμε ενα πεντακαθαρο α/φος ετσι ωστε να αραξουμε ΕΜΕΙΣ στο τεραστιο pitch και να απλωσουμε τα ποδια μας (απλυτα βεβαια) στο μπροστα καθισμα , και να σκουπισουμε τη μυξα μας οπου μας βολευει (τα εχω δει αυτα κυριες και κυριοι) και να το βρωμισουμε ρε παιδακι μου το αεροπλανο (εγω πλερωνω και μετα καποιου μαυρου ειναι δουλεια να το καθαρισει)΄ θελουμε το πληρωμα να γινει χαλι να το πατησουμε, να μας κανει τον καφε μας μετριο προς το γλυκο, ο captain να μας ενημερωνει συνεχεια ακομα και την αλλαγη συχνοτητας που κανει............

και ολα αυτα με 19 ευρω......

Οπως ειπα, δεν ειμαι φαν της Aegean αλλα πιστευω οτι προσφερουν ενα πολυ καλο value for money με μια (σχετικη) συνεπεια.

Χωρις αυτο να σημαινει οτι πρεπει να δεχομαστε στωικα οτι ασχημο συμβαινει, θα πρεπει να παραθετουμε συγκεκριμενα και αντικειμενικα τα "χαλια" που βλεπουμε, και να ενημερωνουμε την εταιρεια (στειλτε ενα γραμμα δεν βλαπτει). Αν θελει η εταιρεια να σεβεται τον εαυτο της θα πρεπει να λαμβανει τις παρατηρησεις αυτες και να κρινει αναλογως (CRM).

Να με συγχωρεσετε για το μεγεθος και τον τονο μου.
 
Επανέρχομαι σχετικά με charterάδικα/ex-Cronus:

Λοιπόν τα charterάδικα (με βάση το seat-pitch) είναι:

SX-BGJ: 168 θέσεις (μόνο αυτό είναι ex-Cronus)
SX-BGR: 168 θέσεις
SX-BGS: 170 θέσεις

Και με "κανονικό" seat-pitch (και πάλι στενό στα περισσότερα, σε σχέση με ΟΑ) είναι:

SX-BGH: 156 θέσεις (μόνο αυτό είναι ex-Cronus)
SX-BGN: 156 θέσεις (αποχώρησε)
SX-BGV: 156 θέσεις
SX-BLM: 148 θέσεις

Τα 733 φαίνεται πως έχουν όλα διαμόρφωση 136 θέσεων.

(Τουλάχιστον αυτή ήταν η διαμόρφωση των 733/734 ως το 2004. Νομίζω σε κάποια έχουν αυξηθεί -ελαφρώς- τα καθίσματα)
 
mia mikri diorthosi....

Agapimenoi mou filoi

Kata arxas tha sas apogoiteuso alla den proerxomai apo grafeiou typou tis Aegean Airlines. An douleua ontos sto grafeiou typou, sigoura to e-mail pou tha egrafa tha itan poio outopiko kai tha eixe perissotero "mpla mpla mpla" gia to poso yperoxi einai i Aegean Airlines. Episis tha gnoriza "kata gramma" poia aeroskafoi eixe klironomisei i Aegean Airlines apo tin Cronus Airlines. Omos to perivallon to opoio eimai mou epitrepei na gnorizo arketa gia tin Aegean Airlines kai isos gia kapoies alles eteries.

Episis, otan ennoisa charteradika ennoisa apoklistika ta aeroskafoi ton 168 - 170 theseon ta SX-BGR, SX-BGJ, SX-BGS kai to aeroskafos pou ekanan leased prosfata to SX-BGX pou einai 168 theseon. I Cabina ton aeroksafon einai single class dld mono economy class kai otan taksideuoun se dromologimenous proorismous, i eteria adinatei na parexei business class service me apotelesma osoi epivates exoun klisei se business class cabin na ginonte down grade kai na tous epistrefete i diafora tou eisitiriou se xrimata.

Ta upoloipa B737-400 aeroskafoi pou exei i Aegean Airlines einai ton 156 theseon (simperilavonomounou tou SX-BLM). To poio prosfato aeroskafos B737-400 pou misthose i Aegean gia na kalipsei tis anagkes tou kalokairiou to SX-BTN arxika itan ton 146 theseon sinolo 8 Business theseis (seira 1-2) kai 138 theseis economikes. Plin omos, gia na einai simbata me ta ypoloipa mi charteradika B737-400 i cabina anadiamorfothike se 156 theseis.

Ola ta B737-300 einai ton 136 theseon. Se auta ta aeroskafoi i cabina mporei na diaxoristei se business class kai economy class. To prosfato B737-300 pou misthose i Aegean Airlines to SX-BTO einai kai auto ton 136 theseon.

Oi theseis ton mi-charteradikon aeroskafon epitrepoun se flexible business kai economy class subject stous posous epivates exei booked kapoia sigkekrimeni ptisi. Paradigma se mia ptisi i seires 1-3 na einai business kai oi ypoloipes economy kai se kapoia alli ptisi pou tha ektelesei to idio aeroskafos oi seires 1-2 na einai Business Class kai oi ypoloipes na einai economy. Yparxei pronoia stis theseis i mesea thesi na mikrenei ligaki kai na ginete "trapezaki".

Paidia, i Aegean Airlines den einai i kaliteri eteria ston kosmo. Na eimai eilikrinis den yparxei i kaliteri eteria ston kosmo, epidi den yparxei auto pou leme teliotita. Akoma kai i Emirates kai Singapore Airlines pou theorounte isos oi kaliteres eteries ston kosmo kamia fora exoun tis axilios pternes tous. Omos i Aegean Airlines prospathei na prosferei kati to diaforetiko stin Elliniki Agora kai pisteuo to exei petixei. I Aegean Airlines sigoura den einai low-cost airline typou Easy-jet. Omos exei petixei ena modelo low-cost pou tis epitrepei na prosferei xamiles times xoris na diakindineuei tin asfaleia ton ptiseon kai xoris na thisiazei tin eksipiretisi.

Telos se kapoia apo ta threads kapoios egrapse oti i Aegean exei skopo na arxisei ptiseis se nisia pou isos xriastei na exei ston stolo tis aeroskafoi typou ATR. Tha prepei na koitaksoume ta dromologia pou exei skopo i Aegean Airlines anikoun stis "agones grammes" or Public Service Obliggation (PSO) routes pou exei dilosei i Elliniki Kivernisi kai stis opoies epixoriga tin Olympiaki na ektelei ptiseis pros se autes. An ontos etsi exoun ta pragmata tote tha prepei na koitaksoume pote ligei i "Xorigia" auti kai an i kivernisi eksakolouthei na theorei autes tis grammes agones grammes kai exei skopo na ypograpsei kainourgia sifonia me tin Olympiaki or an tha kanei kainourgio diagonismo. An ola auta isxioun tote i Aegean tha exei ligo kerdos an dilosei simmetoxi epidi aploustata tha mpei se "ependisi" pou tha exei ligo kerdos! - kamia fora epixorigisi apo kivernisi den simenei kata anagki stathero kai sigouro kerdos! (an isxioun auta kai gia tin Elliniki kivernisi - agnosto! :P)

Elpizo na min egina varetos kai na parethesa endiaferon plirofories toso gia tin Aegean Airlines. Lypamai alla den tha apokalipso pros to paron stadio se pio perivallon eimai. Me to perasma tou xronou isos to prakso.

Filika

GhostSoul
 
Top