Θα ήθελες να δεις την Ολυμπιακή και πάλι στην πρώτη θέση;

  • Thread starter Thread starter View from the top
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Συμφωνώ,εν μέρει.Όποιος μπορεί και θέλει,ας τα κάνει.Προς το παρών,κάποια απο αυτά τα κάνει μόνο η ΟΑ.
 
Και ακόμα μια ερώτηση:

- να προσφέρει τη γνωστή ποιότητα υπηρεσιών που μόνο η ΟΑ έχει τη τεχνογνωσία να προσφέρει

Γιατί έχει μόνο η ΟΑ την τεχνογνωσία να προσφέρει υψηλές υπηρεσίες;
 
mrk":u6un89x7 said:
Και ακόμα μια ερώτηση:

- να προσφέρει τη γνωστή ποιότητα υπηρεσιών που μόνο η ΟΑ έχει τη τεχνογνωσία να προσφέρει

Γιατί έχει μόνο η ΟΑ την τεχνογνωσία να προσφέρει υψηλές υπηρεσίες;

Θα ηθελα κ εγω μια απαντηση σε αυτο.
 
Γειά σου "View from the top" και καλωσόρισες στην παρέα.

Η ερώτησή σου είναι όντως ενδιαφέρουσα, όμως έχει απαντηθεί στο φόρουμ όπως θα παρατηρήσεις και εσύ.Η άποψη που κυριαρχεί, και αντιπροσωπεύει και εμένα, είναι ότι θέλουμε την ανάπτυξη και ευημερία ΟΛΩΝ των αεροπορικών εταιριών της χώρας μας. Με πρωταγωνιστή την ιστορική Ολυμπιακή, που θα "ανοίγει το δρόμο" και στους άλλους.
Τα λάθη που έχουν γίνει είναι άφθονα και ακόμα γίνονται. Όσο στη χώρα μας επικρατεί η ατιμωρισία, η μονιμότητα κλπ, το μέλλον όλων των ΔΕΚΟ είναι δυσοίωνο. Αναφέρω σε άλλο thread ότι σε κάποια καραμπινάτα σκάνδαλα είναι καιρός να επεμβαίνει εισαγγελέας. Το προσωπικό είναι όπως στις υπόλοιπες υπηρεσίες, υπάρχουν άνθρωποι που τιμούν την εταιρία και χαίρεσαι να συναναστρέφεσαι μαζί τους, υπάρχουν όμως και άλλοι (βύσματα) τελείως άχρηστοι.Το προσωπικό πρωτίστως κάνει μια εταιρία μεγάλη ή μικρή. Η πολιτική εκμετάλλευση, ο προγραμματισμός (της εταιρίας)από ανίδεους, ο αθέμιτος ανταγωνισμός είναι μερικές άλλες "πληγές" της καταλαβωμένης πλέον εταιρίας. ΟΛΑ αυτά πρέπει να αλλάξουν και η εταιρία θα ορθοποδίσει.

Τέλος θα παρατηρήσεις ότι όλους τους φίλους τους ενδιαφέρει η πορεία της εταιρίας. Βέβαια υπάρχουν (όπως παντού άλλωστε) και οι ακραίοι, οι Fans της ΟΑ και της Α3. Θέλω να πιστεύω όμως ότι αυτές οι 2 κατηγορίες αποτελούνται απ' τους υπαλλ. της κάθε εταιρίας.Καταφέρνουν όμως και μετατρέπουν κάθε σχετικό thread σε μάχη ΟΑ Vs A3!
mrk έγραψε:
- να προσφέρει τη γνωστή ποιότητα υπηρεσιών που μόνο η ΟΑ έχει τη τεχνογνωσία να προσφέρει
Αυτό το πείρες από δελτίο τύπου?:lol: (χόχόχό).Αυτά για την ώρα!
Φιλικά, Κώστας :lol:
 
Δυό παρατηρησούλες μοναχά:

1.Η ΟΑ εξαπανέκαθεν ελάμβανε παχυλάς επιδοτήσεις και επιχορηγήσεις παρά τού Ελληνικού κράτους (government subsidies λέγονται αυτά εις την κινεζικήν) καί παρά ταύτα έφθασε εις το σημείον να βγάζη το πρόγραμμά της μέ νοικιάρικα αεροπλάνα και wet-lease από εταιρείες που δέν τίς ξέρουν ούτε οι πιλότοι τους....

2.Αλλη Ελληνική εταιρεία ούτε παχυλάς επιχορηγήσεις ελάμβανε ούτε παντός είδους άλλες διευκολύνσεις,πλήν όμως ηγόρασεν ωραιότατα και καινουργή αεροσκάφη από γνωστό κατασκευαστικό οίκο,εις τά οποία εδόθησαν μάλιστα περίεργα -γιά αεροπλάνα- ονόματα...

Βίοι παράλληλοι,ή βίοι αποκλίνοντες;
 
ΟΑ - ΑΕΕ (και άλλες)

Allegory: Αν δύο άτομα ανοίξουν από ενα περίπτερο δίπλα δίπλα (με 25 χρόνια διαφορά)και το ένα έχει δωρεάν ενοίκιο, δωρεάν εμπορεύματα, μονοπωλιακή λειτουργία για 30 χρόνια και εξασφαλισμένα προνόμια και έσοδα από το δημόσιο (όλους μας δηλαδή) αλλά το άλλο λειτουργεί με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια (ρίσκο, έξοδα, προβλέψεις κλπ κλπ) τότε λογικά το πρώτο θα επιβιώσει και το δεύτερο θα κλείσει. Αμ δε... Στον Ελληνικό αεροπορικό χώρο το πρώτο <περίπτερο> κοντεύει να κλείσει καθώς βρίσκεται σε βυθιότητα και αν και θνησιγενές κρατείται στη ζωή με τεχνητά μέσα (επιδοτήσεις) μονο και μονο για να αυξάνεται τεχνητά η κίνηση του Ελ Βεν. και να μειώνεται ο δείκτης ανεργίας. Α!!! και για να υπάρχουν μερικές χιλιάδες όμηροι εν δυνάμει ψηφοφόροι της εκάστοτε κυβέρνησης που διορίζει εποχικούς αλλά και άσχετους στο ΔΣ του <περιπτέρου> που λέγαμε. <Let it die in peace R.I.P.> Το έτερο περίπτερο (με μισθούς πείνας και απαγόρευση συνδικαλισμού κλπ) διογκώνεται συνεχώς. Ποιό απ` τα δύο μοντέλα λέει?
 
ikonoklastis":36123avw said:
Ποιό απ` τα δύο μοντέλα λέει?

Σκατα ειναι και τα δυο. Ειδικα αν πληρωνεις σαν φορολογουμενος το πρωτο, η αν δουλευεις στο δευτερο. Aν, πλαι, σου συμβαινουν και τα δυο, δεν εχω λογια....
 
Eντάξει, το βρίσκω τραγικό που κάθε συζήτηση που θα γίνει σε αυτό το φόρουμ για την Ολυμπιακή θα καταλήξει σε σύγκριση με την aegean.
Κάποιοι είναι κολλημένοι για τα καλά.
Έχω καταλήξει να πιστεύω πως κάποιοι εδώ θα προτιμούσαν να μην είχε δημιουργηθεί ποτέ η aegean.
Και προφανώς λειτουργεί με ιδιωτικονομικά κριτήρια. Και προφανώς θα ξεζουμίζει τους εργαζομένους της. Αφού το επιτρέπει το θεσμικό πλαίσιο της χώρας. Και έφοσον η χώρα μας δίνει βασικό μισθό ούτε 700€, αυτόν θα δώσει και η aegean. Νομίζετε ότι σε άλλες εταιρίες είναι καλύτερα τα πράγματα; Έχετε γνωστούς που να δουλεύουν στη Eurobank και στην Intracom; Ρωτήστε τους να σας πούνε πως περνάνε...
Έλεος πια. Τουλάχιστον η Αegean με την προμήθεια 19 καινούργιων αεροσκαφών απέδειξε πως δεν την ενδιαφέρει μόνο να ξεζουμίζει τους εργαζόμενους της και να βγάλει μερικά φράγκα εκμεταλλευόμενη την κατάντια της ΟΑ, αλλά ότι κάνει μια σημαντική επένδυση στον τομέα των μεταφορών που αναμένεται να οφελήσει την χώρα μας και τους κατοίκους της για τα επόμενα 15 χρόνια τουλάχιστον.

Επίσης τα περί «κοινωνικού έργου» της ΟΑ είναι παραμύθια. Κοινωνικό έργο είναι η ακύρωση πτήσης για JFK για να πάνε τα στρατά στην Καμπούλ ή κοινωνικό έργο είναι που είναι οι Σαλονικείς έρμαιο της swiss και της alitalia για τη σύνδεσή τους με τον υπόλοιπο κόσμο;
Πάρτε έναν χάρτη του ΑΙΑ με τους προορισμού στην Ευρώπη http://www.aia.gr/flight_schedule/european_en.htm
και προσέξτε τι γίνεται στην Ανατολική Ευρώπη. Χαμός!
Συνδέσεις με πόλεις που οι περισσότεροι από εμάς δεν ξέρουν καν σε ποιά χώρα είναι: Τιμισοάρα, Λβιβ, Καλλίνιγκραντ, Ντόνετσκ, Τσερνόβτσι...
Οποιοσδήποτε έχει στοιχείωδεις γνώσεις, ξέρει πως οι συγκεκριμένες συνδέσεις ήταν ζήτημα χρόνου να δημιουργηθούν μετά την πτώση του Ανατολικού Μπλοκ. Κι όμως οι ΟΑ δεν υπάρχουν πουθενά. Όλες οι συνδέσεις εξυπηρετούνται από εταιρείες που μέχρι χτες δεν υπήρχαν.
Και οι ΟΑ δεν πάνε ούτε Βουδαπέστη καν...
Και εσάς σας πείραξε η Aegean μετά...
 
Δεν σε υποχρεώνει κανείς να συμμετέχεις στη συζήτηση αν δεν το θέλεις ή αν σε κουράζει. Και επιτέλους σταμάτα να συντονίζεις κατά τον δικό σου τρόπο τις συζητήσεις. Αν σ' ενοχλεί κάτι μπορείς να στείλεις αναφορά παράβασης ή απλά να μην ασχοληθείς.

Ενδεχομένως τα νέα μέλη που συμμετέχουν εδώ δεν έχουν καταθέσει κάποια άποψη τους στο παρελθόν για το θέμα και θέλουν να το κάνουν τώρα. :roll:

Σωστός. Επιτέλους και μια φωνή ορθολογισμού.
 
Ρε παιδιά ας μην κολλάμε. Μακάρι να είχαμε δεκάδες μεγάλες εταιρίες στην Ελλάδα. Τι να ο κάνω αν έχω δυο τρεις μεγάλες;
 
Top