Eντάξει, το βρίσκω τραγικό που κάθε συζήτηση που θα γίνει σε αυτό το φόρουμ για την Ολυμπιακή θα καταλήξει σε σύγκριση με την aegean.
Κάποιοι είναι κολλημένοι για τα καλά.
Έχω καταλήξει να πιστεύω πως κάποιοι εδώ θα προτιμούσαν να μην είχε δημιουργηθεί ποτέ η aegean.
Και προφανώς λειτουργεί με ιδιωτικονομικά κριτήρια. Και προφανώς θα ξεζουμίζει τους εργαζομένους της. Αφού το επιτρέπει το θεσμικό πλαίσιο της χώρας. Και έφοσον η χώρα μας δίνει βασικό μισθό ούτε 700€, αυτόν θα δώσει και η aegean. Νομίζετε ότι σε άλλες εταιρίες είναι καλύτερα τα πράγματα; Έχετε γνωστούς που να δουλεύουν στη Eurobank και στην Intracom; Ρωτήστε τους να σας πούνε πως περνάνε...
Έλεος πια. Τουλάχιστον η Αegean με την προμήθεια 19 καινούργιων αεροσκαφών απέδειξε πως δεν την ενδιαφέρει μόνο να ξεζουμίζει τους εργαζόμενους της και να βγάλει μερικά φράγκα εκμεταλλευόμενη την κατάντια της ΟΑ, αλλά ότι κάνει μια σημαντική επένδυση στον τομέα των μεταφορών που αναμένεται να οφελήσει την χώρα μας και τους κατοίκους της για τα επόμενα 15 χρόνια τουλάχιστον.
Επίσης τα περί «κοινωνικού έργου» της ΟΑ είναι παραμύθια. Κοινωνικό έργο είναι η ακύρωση πτήσης για JFK για να πάνε τα στρατά στην Καμπούλ ή κοινωνικό έργο είναι που είναι οι Σαλονικείς έρμαιο της swiss και της alitalia για τη σύνδεσή τους με τον υπόλοιπο κόσμο;
Πάρτε έναν χάρτη του ΑΙΑ με τους προορισμού στην Ευρώπη
http://www.aia.gr/flight_schedule/european_en.htm
και προσέξτε τι γίνεται στην Ανατολική Ευρώπη. Χαμός!
Συνδέσεις με πόλεις που οι περισσότεροι από εμάς δεν ξέρουν καν σε ποιά χώρα είναι: Τιμισοάρα, Λβιβ, Καλλίνιγκραντ, Ντόνετσκ, Τσερνόβτσι...
Οποιοσδήποτε έχει στοιχείωδεις γνώσεις, ξέρει πως οι συγκεκριμένες συνδέσεις ήταν ζήτημα χρόνου να δημιουργηθούν μετά την πτώση του Ανατολικού Μπλοκ. Κι όμως οι ΟΑ δεν υπάρχουν πουθενά. Όλες οι συνδέσεις εξυπηρετούνται από εταιρείες που μέχρι χτες δεν υπήρχαν.
Και οι ΟΑ δεν πάνε ούτε Βουδαπέστη καν...
Και εσάς σας πείραξε η Aegean μετά...