θα κλεισει η hellas jet?

  • Thread starter Thread starter lgav1966
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Or8ws Gewrgie. Otan kapoios eisel8ei stin agora kserondas akrivws ti 8elei, kai oxi apla na andagwnistei se epipeda pou den borei, tote borei kai na doume etairies pou na pigainoun se swsto dromo. Kai i BA peta LHR, kai oi OA petoun LHR kai i T4 petaei LHR. Petane sxedon oles gemates. An deite tis times twn eisitiriwn, aporw pws borei na epiviwsei i T4 me tetoies times otan 8elei na prosferei to teleio service se kouti low cost. Diladi les: "ston aera epivati mou sta dinw ola. Kai anesi, kai psuxagwgia, kai fagito, kai pagwto, kai wres volikes...kai ola auta sti misi timi tou andagwnismou". Ma kai oi alles lene oti sou dinoun arketa kai se diplasia timi. Pws na min beis mesa diladi. Mexri pote 8a zeis ton kanivalismo na eisai o poiotikoteros kai o f8inoteros tautoxrona. Pandws isws oxi gia polu. Alla edw arxizoun megales istories kai den 8a epekta8w. Eidwmen.
 
vasika den yparxei kan i agora gia aytin tin etairia, i toulaxiston gia ayto pou thelei na aytoprosdiwrizei. se 11 ekatommyria, kaka ta psemata
3 etairies den xwrane
kai otan leme 3 ennoume 3 aytoteleis

oxi na enwthei me tin aegean kai na taksideyei se 5 proorismous kai ta ypoloipa me codeshare.

oti kai na kaneis eisai xamenos, akoma kai tzampa eisitiria na dineis.
to lene eyaisthisia tis agoras.

LOCO ek twn pragmatwn den mporei na ginei me ton AIA, oso gia isotimos antagwnistis OA kai A3 kati kanoume, mono me symmaxia

ayto pou egw proswpika perimenw, kai nomizw kai oi ifthinontes tis T4 einai na kleisei i OA kai na paroun tin thesi tis me kapoia prosfora.
xwris amfivolia, an exoun to kefalaio mporei na ginei eksairetiki ependysi.

aytin tin stigmi omws, i agora symperiferetai san oligopwlio.
tin timi tin kathorizoun oi etairies,
oso pio ftina, toso pio emporika, alla kai ligotero kerdofora.

kai o koinos paronomastis olwn den einai toso o arithmos twn etairiwn, oute to eisodima twn ellinwn, alla o atimos o plithismos kai i geografiki katanomi, pou den epitrepei se etairies na kanoun plana gia alles perioxes plin athinas, me oti ayto synepagetai

eite agorazei tin OA ekproswpontas tin CY eite enswmatwnetai se kapoia apo tis yparxouses 2, eite logika kleinei
 
Εγώ πάλι δε νομίζω ότι μόνο το αεροδρόμιο φταίει για το ότι η Τ4 δεν ξεκίνησε ως low-cost. Την άποψή μου την έχω πει αναλυτικότατα και παλιότερα: https://www.airliners.gr/community/viewt ... ight=#1414

Από την άλλη, δεν ξέρω αν θα μπορούσαν να συνεργαστούν έτσι απλά Τ4 και Α3. Η Aegean εξαρχής ξεκίνησε ως μια regional εταιρία και οι στόχοι της είναι να κινηθεί στην ευρύτερη περιοχή Βαλκανίων, Ιταλίας, Κύπρου (άντε και Αιγύπτου) και να έχει παρουσία στη Γερμανία ("κληρονομιά" της Cronus). Η Hellas Jet ξεκίνησε με στόχο να συνδέσει την Αθήνα με μεγάλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες. Καμμία σχέση δηλαδή. Η μία είναι regional (με κάποιες αποκλίσεις ίσως, γιατί μια regional εταιρία λειτουργεί σε μεγάλο βαθμό για να τροφοδοτεί τις πτήσεις μιας "μεγάλης", που στην Ελλάδα δεν υπάρχει, οπότε προσπαθεί να αναπληρώσει το κενό, κλείνοντας συμφωνίες μεταφοράς επιβατών σε εσωτερικούς προορισμούς με μεγάλες εταιρίες του εξωτερικού). Η άλλη (προσπαθεί να) είναι μια παραδοσιακή εταιρία -full frills που λένε και οι φίλοι μας οι Αγγλοσάξωνες- που δραστηριοποιείται σε μεγάλες αγορές της δυτικής Ευρώπης. Αλλά δεν έχει το κατάλληλο μέγεθος για να είναι "συμπληρωματική" της regional Aegean.

Αυτά όλα βέβαια, θεωρώντας ότι οι ΟΑ θα συνεχίσουν να λειτουργούν. Γιατί αν αυτό δε συμβεί, θα δούμε αλλαγές...

Όσο για τους ναύλους της Τ4, δε νομίζω ότι είναι χαμηλοί. Για την ακρίβεια, πρέπει να είναι ακριβώς ίδιοι (με μικρές εξαιρέσεις) με τους ναύλους ΟΑ, AF και ΒΑ (μια αναζήτηση ATH-LON & ATH-CDG στο airtickets.gr με Advanced Search και επιλογή "Όλες οι τιμές, ανεξαρτήτως διαθεσιμότητας" θα σας πείσει). Απλώς, φοβάμαι ότι η Τ4 γεμίζει λιγότερο τα αεροπλάνα της, γι'αυτό και σε μια δεδομένη αναζήτηση διαθέσιμων ναύλων, η Τ4 θα έχει χαμηλότερη τιμή, αφού οι χαμηλοί ναύλοι των άλλων εταιριών θα έχουν εξαντληθεί.
 
George μην ξεχνάς ότι όλο το καλοκαίρι η Τ4 είχε προσφορά εισητήριο 1+1 δώρο ....και ποιό καλοκαίρι??? Το ολυμπιακό .....


Μακάαααααααρι να μην κλείσει η Τ4 ...η Τ4 πιστεύω ότι έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες να είναι κερδοφόρος απ ότι η μαμά της αλλά μου φαίνεται ότι η CY είναι λίγο απαράδεκτή...σκεφτήτε πόσο καιρό περιμένουμε τα 2 έξτρα Α320 για νέους προορισμούς.Το ότι δεν χωράει 3 εταιρία είναι άδικο να το λέμε......Γιατί η Τ4 να μην τις "φάει" όλες ?
 
Για να πω την αλήθεια, την προσφορά αυτή δεν την ήξερα. Αλλά είναι γεγονός ότι βγάζουν προσφορές κατά καιρούς σε πολύ καλές τιμές. Το ίδιο κάνουν και οι άλλες εταιρίες όμως.

Δε λέω, πάντως, ότι θέλω να κλείσει η εταιρία. Κάθε άλλο :!: Απλώς νομίζω ότι διάλεξαν έναν πολύ δύσκολο δρόμο.
 
Τα δημοσιεύματα για τα προβληματα των ΚΑ και των θυγατρικών τους είναι πλέον καθημερινά στον κυπριακό τύπο. Μιας και διατυπώθηκαν ερωτήματα για τα οικονομικά μεγέθη του θέματος, ιδού ένα πρόσφατο άρθρο του Πολίτη με σχετικές πληροφορίες.
 
Poio eksypno tha itan na tin poulisoun se kamia megali evropaiki etereia para na tin kleisoun. Den exei kai toso tragika xreoi pou na min boroun na kalyfthoun grigora.
 
Nai re Akn, alla dev exei kai toso MPAM dpomologia, wste va kivnsei to evdiaferov!
 
To kleisimo i i pwlisi se alli etaireia einai kai gia mena kati to sigouro an sinexisoun ta pragmata ws exoun.

I cyprus eixe kanei tin xeiroteri epilogi otan dimiourgise tin hellas kai auto giati einai mia low-cost etaireia me polla eksoda. Den exei kerdisei oute ena eurw aptin mera pou anoikse! An ithele pragmatika na dimiourgisei mia low cost tote kala tha itan na meiwne kai ta ipervolika tis eksoda.

Epipleon stin katastasi pou einai i Cyprus ektos apto na apoliei proswpiko tha eprepe na poulisei kai tin sigekrimeni thigatriki tis. Sigoura xreiazete to cash flow.
 
Top