Thai Airways

  • Thread starter Thread starter CaptainChris
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δυστυχωs απο το τελοs Μαρτιου επανερχεται το "παλιο" 777-300 το οποιο βεβαια προσφερει μεγαλυτερη χωρητικοτητα αλλα και μεγαλυτερο "στριμωγμα" λογω τηs εσωτερικηs διαμορφωσηs.
 
...τα οποία είναι χειρότερα και από τα 345 και από τα 772, τα οποία εκτός της μεγαλύτερης άνεσης είχαν όλα Video on Demand σε κάθε θέση. Τα 773 πριν 3 χρόνια είχαν ακόμα τις κεντρικές οθόνες. Κάποια πλέον έχουν περάσει στη φάση των VOD αλλά κάποια, όχι όλα...ποια θα στείλουν άραγε;
 
Μας εχει τρελλανει με τις αλλαγες αεροσκαφων τα τελευταια χρονια. Πρωτα ειχε 747-400,μετα 747-300, υστερα MD-11, μετα 777-300, κατοπιν 777-200ER, μετα Α340-500 και τωρα ετοιμαζει παλι το 777-300 το οποιο μαθαινω οτι δυστυχως εχει την παλια διαμορφωση και μονο κεντρικες οθονες.
 
Η Thai σκοπεύει να προσθέσει δεκαπέντε αεροσκάφη ευρείας ατράκτου (οκτώ 350 θέσεων κι επτά 300 θέσεων) στο στόλο της από τώρα έως το 2014.
 
Τα 3 πρώτα Α380 από τα 6 που έχει παραγγείλει θα αρχίσουν να παραλαμβάνονται τον Σεπτέμβριο του 2012 και ο πρώτος προορισμός θα είναι η Φραγκφούρτη. Θα είναι διαμορφωμένα σε F12 & C60 στον πάνω όροφο και Υ435 στον κάτω όροφο. Στον κάτω όροφο την οικονομική ΜΟΝΟ θέση έχουν οι : Emirates Y399, Lufthansa Y420.
 
Τhai Wing by Thai Airways

Κι αφού τρέναραν όσο τρέναραν τα Α380 τώρα τα έβαλαν κάτω και αποφάσισαν ότι χρειάζονται υποστήριξη-τάισμα οπότε προχωράνε στην ίδρυση της Thai Wing, η οποία θα έχει regional χαρακτήρα εκτελώντας πτήσεις σε ακτίνα 2.5-3 ωρών και δεν θα είναι loco.
:arrow: Reuters
 
Για περισσότερες λεπτομέρειες, παραθέτω κι ένα άρθρο από εγκυρότερο μέσο.
 
Ενα βιντεο με την παρουσιαση του A380.

Thai airways A380-800 Airbus presentation

http://www.youtube.com/watch?v=O6Us4r02JRk

Καλα τα βιντεο αλλα αν δεν το δουμε ζωντανο,να το σχολιασουμε :wink:
 
Φέτος τον Σεπτέμβρη παραλαμβάνουν το πρώτο (απ' τα έξι) Α380 και αποφάσισαν ως πρώτο προορισμό τη Φρανκφούρτη. Στο ίδιο άρθρο εκφράζεται και η απορία για την εν τέλει χρησιμότητα των Α380 της Thai καθώς υπάρχει το ρίσκο του over capacity στα κύρια δρομολόγια για τα οποία προορίζονταν τα Α380. Μάλιστα τονίζεται ότι το ρίσκο περιορίζεται με άλλο ρίσκο, την μείωση των συχνοτήτων, όταν όμως για τη λειτουργικότητα του δικτύου απαιτούνται οι συχνότητες.
:arrow: http://www.centreforaviation.com/bl...-a380-which-may-provide-excess-capacity-62125
 
Top