Θεαματική αύξηση σε παραγγελίες αεροσκαφών

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Akis

Administrator
Staff member
Εγγραφή
22/11/2002
Μηνύματα
5.148
Likes
420
Περιοχή
Dortmund
Website
www.airliners.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
Το πρώτο πράγμα που κάνουν οι νικητές του Λόττο μόλις πάρουν τα χρήματα στα χέρια τους είναι να ξεχυθούν στα μαγαζιά για ψώνια. Έτσι ακριβώς και οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους, θέλοντας να αναπτυχθούν όσο το δυνατόν γρηγορότερα, αγοράζουν συνεχώς νέα αεροπλάνα. Μεταξύ αυτών είναι η αμερικανική Air Tran, η οποία παρήγγειλε στις 30 Ιουνίου 50 αεροσκάφη τύπου Boeing 737 και η βρετανική Easyjet που παρήγγειλε 120 αεροσκάφη τύπου Airbus A320.

Λόγω όγκου αυτές οι παραγγελίες είναι από τις μεγαλύτερες των τελευταίων χρόνων. Μόνο για φέτος οι παραγγελίες αεροσκαφών από τις εταιρείες χαμηλού κόστους αποτελούν το 61% των συνολικών παραγγελιών αεροσκαφών στενής ατράκτου. Πέρυσι, το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 75%. Ωστόσο, το 2001 το ποσοστό ήταν 15,5% ή μόλις 39 αεροσκάφη.

Ερωτήματα για ανάπτυξη

Στελέχη των επιχειρήσεων υποστηρίζουν ότι τα αεροσκάφη είναι αναγκαία προκειμένου να καλύψουν τη ζήτηση για κρατήσεις θέσεων, η οποία αυξάνεται τα τελευταία χρόνια με διψήφιο ποσοστό. Ωστόσο, με δεδομένες τις δύσκολες ώρες που περνά η παγκόσμια βιομηχανία αερομεταφορών, μήπως οι εταιρείες χαμηλού κόστους επιχειρούν να αναπτυχθούν γρηγορότερα από ό,τι πρέπει;

Στη Ryanair, την ιρλανδική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους, το ποσοστό των κενών θέσεων στις πτήσεις αυξήθηκε φέτος σημαντικά. Στις Ηνωμένες Πολιτείες η οικονομική επιβράδυνση είναι τόσο σοβαρή που η εταιρεία Southwest Airlines, η πιο κερδοφόρος αεροπορική εταιρεία στον κόσμο, παρουσιάζει χαμηλούς ρυθμούς ανάπτυξης. Οι αναλυτές της παγκόσμιας αγοράς αερομεταφορών υποστηρίζουν ότι οι ρυθμοί ανάπτυξης των εταιρειών χαμηλών ναύλων κινούνται σε λογικά επίπεδα. Δεν αποκλείουν όμως και να πραγματοποιηθούν σημαντικά επιχειρηματικά λάθη από την πλευρά τους.

Πάντως, ελάχιστοι αμφισβητούν την άποψη ότι οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλών ναύλων ήδη είναι σε θέση να διαμορφώνουν τις τάσεις στην παγκόσμια βιομηχανία αερομεταφορών, αφήνοντας πίσω τους παραδοσιακούς αερομεταφορείς οι οποίοι αντιμετωπίζουν μεγάλα προβλήματα.

ΤΑ ΝΕΑ , 23-07-2003
 
den nomizw na kratisei gia poly ayto

oti fagane fagane.......

se kamia 10etia pali. Thewrontas to pososto twn LCC stin agora, stathero tote apla prokeitai gia tin xroniki stigmi gigantwsis twn vasikwn antagwnistwn (enarksi oikonomiwn klimakas) i opoia tha stamatisei molis ikanopoiithei plirws i anagki gia LCC stin agora... syntoma diladi....
meta tha arxisei i klassiki sfagi gia to poia LCC tha exei to megalytero pososto kai telos tha epikratisoun 2 kan 3 europe over.

gnwsto to story
 
ego den pisteuo oti ftasame sto teliko gia tin ora. kathos i ryanair kai i easy (san megaliteres) ehoun parangili tosa aeroplana ta opia ta perisotera den ta agorasan gia na antikatastisoun palia aeroplana. Kai stin europi ehoume para poles topothesies „LCC-free“ (ph tin ellada L). Pantos simfono oti tha minnoun 2-3 megales LCC kai merikes alles san regional.

oso gia tin sfagi, auti ehei arhisi idi:

stin germania arhise enas akiriktos polemos metaksi tin Germanwings (Lufthansa) kai tin Hapaq-Lloyd-Expess (TUI) i opies dialeksan to idio aerodromio san basi (Kolonia-Bonni) kai tora alilitrogonte metaksi tous

stin anglia teli febrouariou esteile to afentiko tis ryanair ena alithino tanks sta grafia tis easyjet gia na tous „gremisi“
 
Top