flying Doc
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 22/04/2007
- Μηνύματα
- 1.760
- Likes
- 181
- Περιοχή
- Θεσσαλονίκη
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EBBR
Πριν από λίγες μέρες δέχτηκα την επίσκεψη των Υπερπρακτόρων aakunz & COMPUTERISE και του πράκτορος George,οι οποίοι είχαν ανέβει στη Νύφη του Θερμαϊκού για να τεστάρουν την Athens Airways, τους ντόπιους μεζέδες και να γράψουν το σχετικό trip report. Το πρωϊ εκείνης της ημέρας έλαβα οδηγίες από τον Ινστρούχτορα του Κόμματος,να τους προσφέρω τη μέγιστη φιλοξενία, όπερ και εγένετω. Επειδή όμως μάλλον το παράκανα στη φιλοξενία και μάλλον τους κατέστρεψα τα μισά εγκεφαλικά κύτταρα, ανέλαβα την ιερά υποχρέωση να περιγράψω την εμπειρία μιας πτήσης με το καινούριο κοσκινάκι της Ελληνικής πολιτικής αεροπορίας. Οι promo fares (€ 56 r/t) έκαναν το ταξίδι ακόμα πιο ευχάριστο.
Πάμε λοιπόν.
19.3.2009 ZF413 SKG-ATH ERJ-145EU SX-CMB "ΝΙΚΟΣ ΕΓΓΟΝΟΠΟΥΛΟΣ"
19.3.2009 ZF416 ATH-SKG ERJ-145EU SX-CMB "ΝΙΚΟΣ ΕΓΓΟΝΟΠΟΥΛΟΣ"
Ξημέρωσε μια υπέροχη ηλιόλουστη ημέρα με πολύ δυνατό Βαρδάρη. Η σύζυγος είχε αναχωρήσει ήδη με τα γλαροπούλια για δουλειές στην πρωτεύουσα, με σκοπό να με συναντήσει στο ΕΛ.ΒΕΝ για επιστροφή με την Athens, οπότε αφού άφησα τα παιδιά στον παιδικό σταθμό ξεκίνησα για το γνωστό spotting place, μιας και λόγω του αέρα οι προσγειώσεις θα γινόταν στον 34. Όντως, στις 09:00 έκανε την εμφάνισή του το 737 της Swift και μιας και οι επόμενες προσγειώσεις θα ήταν της Α3 και ΟΑ αναχώρησα για το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ (Ρ6 Parking μακράς διάρκειας). Φτάνοντας με καλωσόρισε ένα 321 της Α3 που εκείνη την ώρα εφορμούσε στον Σαλονικώτικο ουρανό.
Το check in γρήγορο από μια ευγενέστατη και όμορφη υπάλληλο της Swissport και φυσικά το αίτημα μου για 12Α (single seat, exit row) έγινε αμέσως δεκτό (μιας και ήμουν ο πρώτος από τους 14 επιβάτες της πτήσης που παρουσιάστηκαν στο counter). Η συνέχεια αναμενόμενη: πρωϊνό φραπεδάκι στο ανακαινισμένο GOΟDBYE με θέα το 737 της ΟΑ που εκτελούσε την ΟΑ191 ATH-SKG-STR καθώς και τον ΠΥΘΑΓΟΡΑ που εκτελούσε την ΟΑ 905 ATH-SKG. Η επόμενη προσγείωση ήταν η TUI από STR, ακολουθούμενη από την Α3112 από Αθήνα και την EZ4721 από Βερολίνο. Καθώς η ώρα περνούσε πέρασα το security check και μετά από λίγο το SX-CMB ακουμπούσε το διάδρομο 34.
Κατά τη μετάβαση προς το αεροπλάνο συναντήσαμε κάποιες όμορφες παρουσίες. Επιβίβαση και πρώτη επαφή με το εσωτερικό ενός ERJ. H 12A προσφέρει εξαιρετική άνεση παρά το μικροσκοπικό arm rest. Η απογείωση από τον 34 ήταν ταχύτατη και σύντομα αφήσαμε πίσω μας το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ με κατεύθυνση προς το Αιγαίο. Η ενημέρωση από το πλήρωμα έγινε πάνω από την Αλλόνησο οπότε και μοιράστηκε το snack : ολόφρεσκο maffin και brioche με μανούρι-ντομάτα, σολωμό και coke (ο σολωμός δε φαίνεται γιατί τον έφαγα πρώτο). Από κάτω μας διαγράφονταν χιονισμένη η Οίτη καθώς περνούσαμε πάνω από την Ευβοια, ώσπου τελικά φάνηκε το ΟΑΚΑ και μετά από λίγο το ένδοξο ΕΛΛΗΝΙΚΟ. Η προσγείωση στον 03L έγινε μέσα σε εντονότατες αναταράξεις που πολλαπλασιάζονταν από το μικρό μέγεθος του αεροπλάνου. Κατά την τροχοδρόμηση προς το remote stand είχαμε μια πανέμορφη συνάντηση ενώ ένα αγενέστατο RJ-100 μας έδειχνε τα απόκρυφά του. Το αδερφάκι μας έπαιρνε το πρωϊνό του μπάνιο.
Οι επόμενες 2 ώρες στο υπερ-hub πέρασαν πολύ ευχάριστα με ένα καλό γεύμα και καφέ στην ΕΛΙΑ, ώσπου ήρθε η ώρα να κατευθυνθούμε προς το αεροπλάνο μας. Φυσικά δώσαμε προτεραιότητα σε ένα 321 που τροχοδρομούσε. Δίπλα μας κοιμόταν ένας ελεύθερος "κουμπάρος". Η σύζυγος πολύ το ευχαριστήθηκε το αεροπλανάκι (ωχ, το μάτι μου). Απογείωση από τον 03L και πορεία προς το βορρά. Αυτή τη φορά έφαγα πρώτο το ντοματομανούρι και φωτογράφησα τον σολωμό. Πτήση πάνω από Χαλκιδική ( εδώ το ακρωτήριο της Καλάνδρας με το camping του ΑΠΘ, στο πρώτο πόδι). Κουνιστότατη προσγείωση στον 34 και επιστροφή στο σπίτι με ένα τεράστιο χαμόγελο.
VERDICT : Απλά ΑΠΙΘΑΝΗ. Αν κρατήσει τις τιμές σε λογικά επίπεδα και το service παραμείνει το ίδιο τότε θα κάνει κάποιους να χάζουν τον ύπνο τους. Σίγουρα θα την ξαναπροτιμήσω αν χρειαστεί να κατέβω Αθήνα. Πολύ καλή κίνηση να προσφέρει ταξιδιωτικό περιοδικό ως inflight magazine. Λατρεψα το Embraer. Τρελλό πετούμενο.
Μέχρι την επόμενη μου πτήση (το Μάϊο για Σικάγο), να πετάτε καλά.
Πάμε λοιπόν.
19.3.2009 ZF413 SKG-ATH ERJ-145EU SX-CMB "ΝΙΚΟΣ ΕΓΓΟΝΟΠΟΥΛΟΣ"
19.3.2009 ZF416 ATH-SKG ERJ-145EU SX-CMB "ΝΙΚΟΣ ΕΓΓΟΝΟΠΟΥΛΟΣ"
Ξημέρωσε μια υπέροχη ηλιόλουστη ημέρα με πολύ δυνατό Βαρδάρη. Η σύζυγος είχε αναχωρήσει ήδη με τα γλαροπούλια για δουλειές στην πρωτεύουσα, με σκοπό να με συναντήσει στο ΕΛ.ΒΕΝ για επιστροφή με την Athens, οπότε αφού άφησα τα παιδιά στον παιδικό σταθμό ξεκίνησα για το γνωστό spotting place, μιας και λόγω του αέρα οι προσγειώσεις θα γινόταν στον 34. Όντως, στις 09:00 έκανε την εμφάνισή του το 737 της Swift και μιας και οι επόμενες προσγειώσεις θα ήταν της Α3 και ΟΑ αναχώρησα για το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ (Ρ6 Parking μακράς διάρκειας). Φτάνοντας με καλωσόρισε ένα 321 της Α3 που εκείνη την ώρα εφορμούσε στον Σαλονικώτικο ουρανό.
Το check in γρήγορο από μια ευγενέστατη και όμορφη υπάλληλο της Swissport και φυσικά το αίτημα μου για 12Α (single seat, exit row) έγινε αμέσως δεκτό (μιας και ήμουν ο πρώτος από τους 14 επιβάτες της πτήσης που παρουσιάστηκαν στο counter). Η συνέχεια αναμενόμενη: πρωϊνό φραπεδάκι στο ανακαινισμένο GOΟDBYE με θέα το 737 της ΟΑ που εκτελούσε την ΟΑ191 ATH-SKG-STR καθώς και τον ΠΥΘΑΓΟΡΑ που εκτελούσε την ΟΑ 905 ATH-SKG. Η επόμενη προσγείωση ήταν η TUI από STR, ακολουθούμενη από την Α3112 από Αθήνα και την EZ4721 από Βερολίνο. Καθώς η ώρα περνούσε πέρασα το security check και μετά από λίγο το SX-CMB ακουμπούσε το διάδρομο 34.
Κατά τη μετάβαση προς το αεροπλάνο συναντήσαμε κάποιες όμορφες παρουσίες. Επιβίβαση και πρώτη επαφή με το εσωτερικό ενός ERJ. H 12A προσφέρει εξαιρετική άνεση παρά το μικροσκοπικό arm rest. Η απογείωση από τον 34 ήταν ταχύτατη και σύντομα αφήσαμε πίσω μας το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ με κατεύθυνση προς το Αιγαίο. Η ενημέρωση από το πλήρωμα έγινε πάνω από την Αλλόνησο οπότε και μοιράστηκε το snack : ολόφρεσκο maffin και brioche με μανούρι-ντομάτα, σολωμό και coke (ο σολωμός δε φαίνεται γιατί τον έφαγα πρώτο). Από κάτω μας διαγράφονταν χιονισμένη η Οίτη καθώς περνούσαμε πάνω από την Ευβοια, ώσπου τελικά φάνηκε το ΟΑΚΑ και μετά από λίγο το ένδοξο ΕΛΛΗΝΙΚΟ. Η προσγείωση στον 03L έγινε μέσα σε εντονότατες αναταράξεις που πολλαπλασιάζονταν από το μικρό μέγεθος του αεροπλάνου. Κατά την τροχοδρόμηση προς το remote stand είχαμε μια πανέμορφη συνάντηση ενώ ένα αγενέστατο RJ-100 μας έδειχνε τα απόκρυφά του. Το αδερφάκι μας έπαιρνε το πρωϊνό του μπάνιο.
Οι επόμενες 2 ώρες στο υπερ-hub πέρασαν πολύ ευχάριστα με ένα καλό γεύμα και καφέ στην ΕΛΙΑ, ώσπου ήρθε η ώρα να κατευθυνθούμε προς το αεροπλάνο μας. Φυσικά δώσαμε προτεραιότητα σε ένα 321 που τροχοδρομούσε. Δίπλα μας κοιμόταν ένας ελεύθερος "κουμπάρος". Η σύζυγος πολύ το ευχαριστήθηκε το αεροπλανάκι (ωχ, το μάτι μου). Απογείωση από τον 03L και πορεία προς το βορρά. Αυτή τη φορά έφαγα πρώτο το ντοματομανούρι και φωτογράφησα τον σολωμό. Πτήση πάνω από Χαλκιδική ( εδώ το ακρωτήριο της Καλάνδρας με το camping του ΑΠΘ, στο πρώτο πόδι). Κουνιστότατη προσγείωση στον 34 και επιστροφή στο σπίτι με ένα τεράστιο χαμόγελο.
VERDICT : Απλά ΑΠΙΘΑΝΗ. Αν κρατήσει τις τιμές σε λογικά επίπεδα και το service παραμείνει το ίδιο τότε θα κάνει κάποιους να χάζουν τον ύπνο τους. Σίγουρα θα την ξαναπροτιμήσω αν χρειαστεί να κατέβω Αθήνα. Πολύ καλή κίνηση να προσφέρει ταξιδιωτικό περιοδικό ως inflight magazine. Λατρεψα το Embraer. Τρελλό πετούμενο.
Μέχρι την επόμενη μου πτήση (το Μάϊο για Σικάγο), να πετάτε καλά.