flying Doc
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 22/04/2007
- Μηνύματα
- 1.760
- Likes
- 181
- Περιοχή
- Θεσσαλονίκη
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EBBR
Από τις αρχές τις χρονιάς (από το Φεβρουάριο συγκεκριμένα) είχα αποφασίσει να επισκεφτώ το Στρασβούργο για επαγγελματικούς λόγους. Οι ημερομηνίες ήταν συγκεκριμένες οπότε έπρεπε να βρω τρόπο να πάω από Θεσσαλονίκη στο Στρασβούργο. Μια σκέψη ήταν να πάω Παρίσι και από εκεί με το τρένο (πολύ πεζό ...). Η άλλη σκέψη να πάω Βρυξέλλες κι από εκεί με την SN Brussels αλλά ψάχνωντας δεν βόλευαν καθόλου οι ώρες. Η μόνη λύση λοιπόν ήταν με Air France μέσω Παρισίων. Αφού η μετάβαση βολεύτηκε έπρεπε να φτιαχτεί και το δρομολόγιο της επιστροφής. Η SN Brussels είχε ένα πολύ ελκυστικό ναύλο στα €30 one way SXB-BRU αλλά μέχρι να το αποφασίσω, μια βλάβη του συστήματος κρατήσεων εξαφάνισε την πτήση και φυσικά το ναύλο.
Εδώ πρέπει να πω ότι είχα ήδη κλείσει το ακόλουθο δρομολόγιο ξοδεύοντας μίλια Μ&Μ:
SKG-ZRH-CDG LX Business Class
BRU-ZRH-SKG LX Business Class
CDG-SXB-CDG Μίλια από την Flying Blue της AF.
Επομένως έπρεπε οπωσδήποτε να βρω έναν τρόπο να πάω από Παρίσι στις Βρυξέλλες για την πτήση της επιστροφής. Κάθε λογικος άνθρωπος θα έπερνε το τρένο και σε δυο ωρίτσες θα ήταν στις Βρυξέλλες, αλλά εγώ ήθελα να πάω πετώντας οπότε ψάχνοντας σχημάτισα το εξής CDG-LHR-BRU με BA (€125 με τους φόρους). Με αυτό το δρομολόγιο το ταξίδι διαμορφώθηκε ως εξής: 7/12/2008 SKG-ZRH-CDG LX Business Class
CDG-SXB AF Tempo Class
13/12/2008 SXB-CDG AF Tempo Class
CDG-LHR-BRU BA Euro Traveller
BRU-ZRH-SKG LX Business Class
Συνολικά 8 πτήσεις, 1 καινούρια εταιρία για μένα (ΒΑ) και ένα καινούριο αεροδρόμιο (LHR). Συνολικό κόστος €300 (φόροι απο δωρεάν μίλια και ΒΑ)
Let the journey BEGIN (at last)
7.12.2008 SKG-ZRH LX1851 A320-214 HB-IJO "GRISSEI"
ZRH-CDG LX634 A320-214 HB-IJN "HASENMATT"
To καλό με τη Swiss είναι ότι φεύγοντας ΠΟΛΥ πρωί από Θεσσαλονίκη (04:40) και φτάνοντας στις περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις γύρω στις 9:30-10:30 δίνει το κέρδος ολόκληρης ημέρας ή βολικής connection πτήσης. Το κακό είναι ότι πετάει ΠΟΛΥ πρωί άρα προυποθέτει ελάχιστο ή καθόλου ύπνο (πράγμα που έγινε). Έχοντας κάνει web check in έφτασα στο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ στις 3:30. Το γκισέ της Swiss είχε κατακλυστεί από ένα σχολείο που πήγαινε εκδρομή με αποτέλεσμα να γίνεται Ο χαμός. Έδωσα γρήγορα τη βαλίτσα και παρέλαβα ένα voucher των €8 για το EVEREST μιας και το lounge ήταν κλειστό εκείνη την ώρα. Η επιβίβαση έγινε στην ώρα της και σε λίγο στρογγυλοκάθισα στην 2Α απολαμβάνοντας ένα χυμό πορτοκάλι σαν preflight drink. Στις 05:04 το Α320 άφησε απαλά τον 34 με σκοπό να φτάσει μετά από 2 ώρες και 15 λεπτά στη Ζυρίχη. Μόλις έσβησε το σήμα για τις ζώνες σερβιρίστηκε το πρωϊνό το οποίο έφαγα με μεγάλη όρεξη μιας κι έφυγα από το σπίτι μόνο με έναν καφέ. Ο συνοδευτικός καφές δεν κατάφερε να με κρατήσει ξύπνιο και έτσι ξεκουράστηκα για την υπόλοιπη ώρα της πτήσης μέχρι που το αεροπλάνο άγγιξε τον 34 (τι σύμπτωση) του αεροδρομίου της Ζυρίχης. Κατευθύνθηκα γρήγορα στο lounge της Swiss, όπου μετά από 2 κρουασάν κι έναν ακόμα χυμό συμπλήρωσα άλλες δύο ώρες ύπνου στις πολυθρόνες-μασαζιέρες-ανάκλιντρα. Μισή ώρα πριν την αναχώρηση άφησα το ησυχαστήριό μου και κατευθυνόμενος προς την Α82 πρόσεξα τον χριστουγεννιάτικο διάκοσμο του terminal και χάζεψα λίγο το Α340 που επρόκειτο να αναχωρήσει για Ινδία.
Βολεύτηκα στην 5Α χαζεύοντας τον γείτονα ενώ κατά την τροχοδρόμηση μια χρωματιστή φατσούλα μου έφτιαξε το κέφι. Φτάσαμε στο holding point του 28, όντας τέταρτοι πίσω από ένα RJ-85 της CityJet, ένα 737-300 της LH και ένα Cessna 750 Citation. Στις 9:18 αποχαιρετήσαμε τη Ζυρίχη και μετά από λίγο σερβιρήστικε ΞΑΝΑ το πρωϊνό που αυτή τη φορά ήταν φρουτοσαλάτα και μια νοστιμότατη πουτίγκα. Η πτήση ήταν σύντομη και μετά από 60 ηλιόλουστα λεπτά φτάσαμε στο μουντό και ομιχλώδες CDG. Μέσα στην αντάρα που επικρατούσε διακρίνονταν ένα Α340 της Sri Lankan, ενώ πλησιάζοντας στο Terminal 2B μας χαιρέτησε ένα 737-500 από τη Λιθουανία.
H πτήση για SXB εκτελούνταν από την BritAir για λογαριασμό της AirFrance αναχωρούσε από το Terminal 2G που είναι 10 λεπτά με το λεωφορείο από το 2Β. Βουρ λοιπόν...
7.12.2008 CDG-SXB AF7761 (operated by BritAir) Fokker 100 F-GPXB
To Terminal 2G είναι ένα χαριτωμένο κτίριο, με χρωματιστές τζαμαρίες. Με το που μπαίνει κανείς συναντά μια σειρά από self check-in kiosks με εξυπηρετικότατες υπαλλήλους και περίπου 20 check-in desks. είχα κάνει web check-in από την προηγούμενη διαλέγοντας την 7Α και έτσι κατευθύνθηκα γρήγορα γρήγορα στην γεμάτη αίθουσα αναμονής. Η πτήση μου είχε περίπου 45 λεπτά καθυστέρηση όπως ανακοίνωναν τα FIDS. Το χαρακτηρηστικό του 2G είναι ότι η πύλη επιβίβασης ανακοινώνονταν ΜΟΛΙΣ 15 λεπτά πριν την αναχώρηση στα FIDS και με ΜΙΑ μόνο προφορική ανακοίνωση, οπότε όλοι κάθε λίγο σηκώναμε τα κεφάλια μας προς τον ουρανό μην τυχόν και ξεχαστούμε. Όλα κύλισαν ομαλά και παράτην καθυστέρηση (λόγω της ομίχλης στο Παρίσι) τελικά το Fokkerάκι ακούμπησε μαλακά τον διάδρομο 23 της Αλσατικής πρωτεύουσας.
Το αεροδρόμιο βρίσκετται περίπου 10 χλμ έξω από το Στρασβούργο και οι επιλογές μετάβασης στην πόλη είναι 2: ΤΞΙ με κόστος € 30-40 και το λεωφορείο+τραμ με κόστος € 5,80 (ενιαίο εισητήριο). Αν και κουρασμένος διάλεξα την οικονομική λύση. Η στάση του λεωφορείου βρίσκεται βγαίνοντας δεξιά από το κτίριο και προσφέρει ΑΠΛΕΤΗ θέα στην πίστα (συγκεκριμένα την χωρίζει μόνο ένα συρματόπλεγμα). Αν και ο πειρασμός του 737-600 της Air Algerie ήταν τεράστιος το κρύο και η κούραση νίκησαν τη φωτογραφική μου μανία. Μετα από 50 περίπου λεπτά έφτασα στο Strasbourg Hilton που θα με φιλοξενούσε για τις επόμενες 5 ημέρες. Μετά από ένα καυτό μπάνιο και ένα γρήγορο γεύμα στο δωμάτιο, τα πάντα μαύρισαν μέχρι την άλλη μέρα στις 7 το πρωί (και να σκεφτεί κανείς ότι ήταν μόλις 20:30
)
Την επόμενη φορά : Στρασβούργο by night and by Day και πτήσεις επιστροφής.
Εδώ πρέπει να πω ότι είχα ήδη κλείσει το ακόλουθο δρομολόγιο ξοδεύοντας μίλια Μ&Μ:
SKG-ZRH-CDG LX Business Class
BRU-ZRH-SKG LX Business Class
CDG-SXB-CDG Μίλια από την Flying Blue της AF.
Επομένως έπρεπε οπωσδήποτε να βρω έναν τρόπο να πάω από Παρίσι στις Βρυξέλλες για την πτήση της επιστροφής. Κάθε λογικος άνθρωπος θα έπερνε το τρένο και σε δυο ωρίτσες θα ήταν στις Βρυξέλλες, αλλά εγώ ήθελα να πάω πετώντας οπότε ψάχνοντας σχημάτισα το εξής CDG-LHR-BRU με BA (€125 με τους φόρους). Με αυτό το δρομολόγιο το ταξίδι διαμορφώθηκε ως εξής: 7/12/2008 SKG-ZRH-CDG LX Business Class
CDG-SXB AF Tempo Class
13/12/2008 SXB-CDG AF Tempo Class
CDG-LHR-BRU BA Euro Traveller
BRU-ZRH-SKG LX Business Class
Συνολικά 8 πτήσεις, 1 καινούρια εταιρία για μένα (ΒΑ) και ένα καινούριο αεροδρόμιο (LHR). Συνολικό κόστος €300 (φόροι απο δωρεάν μίλια και ΒΑ)
Let the journey BEGIN (at last)
7.12.2008 SKG-ZRH LX1851 A320-214 HB-IJO "GRISSEI"
ZRH-CDG LX634 A320-214 HB-IJN "HASENMATT"
To καλό με τη Swiss είναι ότι φεύγοντας ΠΟΛΥ πρωί από Θεσσαλονίκη (04:40) και φτάνοντας στις περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις γύρω στις 9:30-10:30 δίνει το κέρδος ολόκληρης ημέρας ή βολικής connection πτήσης. Το κακό είναι ότι πετάει ΠΟΛΥ πρωί άρα προυποθέτει ελάχιστο ή καθόλου ύπνο (πράγμα που έγινε). Έχοντας κάνει web check in έφτασα στο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ στις 3:30. Το γκισέ της Swiss είχε κατακλυστεί από ένα σχολείο που πήγαινε εκδρομή με αποτέλεσμα να γίνεται Ο χαμός. Έδωσα γρήγορα τη βαλίτσα και παρέλαβα ένα voucher των €8 για το EVEREST μιας και το lounge ήταν κλειστό εκείνη την ώρα. Η επιβίβαση έγινε στην ώρα της και σε λίγο στρογγυλοκάθισα στην 2Α απολαμβάνοντας ένα χυμό πορτοκάλι σαν preflight drink. Στις 05:04 το Α320 άφησε απαλά τον 34 με σκοπό να φτάσει μετά από 2 ώρες και 15 λεπτά στη Ζυρίχη. Μόλις έσβησε το σήμα για τις ζώνες σερβιρίστηκε το πρωϊνό το οποίο έφαγα με μεγάλη όρεξη μιας κι έφυγα από το σπίτι μόνο με έναν καφέ. Ο συνοδευτικός καφές δεν κατάφερε να με κρατήσει ξύπνιο και έτσι ξεκουράστηκα για την υπόλοιπη ώρα της πτήσης μέχρι που το αεροπλάνο άγγιξε τον 34 (τι σύμπτωση) του αεροδρομίου της Ζυρίχης. Κατευθύνθηκα γρήγορα στο lounge της Swiss, όπου μετά από 2 κρουασάν κι έναν ακόμα χυμό συμπλήρωσα άλλες δύο ώρες ύπνου στις πολυθρόνες-μασαζιέρες-ανάκλιντρα. Μισή ώρα πριν την αναχώρηση άφησα το ησυχαστήριό μου και κατευθυνόμενος προς την Α82 πρόσεξα τον χριστουγεννιάτικο διάκοσμο του terminal και χάζεψα λίγο το Α340 που επρόκειτο να αναχωρήσει για Ινδία.
Βολεύτηκα στην 5Α χαζεύοντας τον γείτονα ενώ κατά την τροχοδρόμηση μια χρωματιστή φατσούλα μου έφτιαξε το κέφι. Φτάσαμε στο holding point του 28, όντας τέταρτοι πίσω από ένα RJ-85 της CityJet, ένα 737-300 της LH και ένα Cessna 750 Citation. Στις 9:18 αποχαιρετήσαμε τη Ζυρίχη και μετά από λίγο σερβιρήστικε ΞΑΝΑ το πρωϊνό που αυτή τη φορά ήταν φρουτοσαλάτα και μια νοστιμότατη πουτίγκα. Η πτήση ήταν σύντομη και μετά από 60 ηλιόλουστα λεπτά φτάσαμε στο μουντό και ομιχλώδες CDG. Μέσα στην αντάρα που επικρατούσε διακρίνονταν ένα Α340 της Sri Lankan, ενώ πλησιάζοντας στο Terminal 2B μας χαιρέτησε ένα 737-500 από τη Λιθουανία.
H πτήση για SXB εκτελούνταν από την BritAir για λογαριασμό της AirFrance αναχωρούσε από το Terminal 2G που είναι 10 λεπτά με το λεωφορείο από το 2Β. Βουρ λοιπόν...
7.12.2008 CDG-SXB AF7761 (operated by BritAir) Fokker 100 F-GPXB
To Terminal 2G είναι ένα χαριτωμένο κτίριο, με χρωματιστές τζαμαρίες. Με το που μπαίνει κανείς συναντά μια σειρά από self check-in kiosks με εξυπηρετικότατες υπαλλήλους και περίπου 20 check-in desks. είχα κάνει web check-in από την προηγούμενη διαλέγοντας την 7Α και έτσι κατευθύνθηκα γρήγορα γρήγορα στην γεμάτη αίθουσα αναμονής. Η πτήση μου είχε περίπου 45 λεπτά καθυστέρηση όπως ανακοίνωναν τα FIDS. Το χαρακτηρηστικό του 2G είναι ότι η πύλη επιβίβασης ανακοινώνονταν ΜΟΛΙΣ 15 λεπτά πριν την αναχώρηση στα FIDS και με ΜΙΑ μόνο προφορική ανακοίνωση, οπότε όλοι κάθε λίγο σηκώναμε τα κεφάλια μας προς τον ουρανό μην τυχόν και ξεχαστούμε. Όλα κύλισαν ομαλά και παράτην καθυστέρηση (λόγω της ομίχλης στο Παρίσι) τελικά το Fokkerάκι ακούμπησε μαλακά τον διάδρομο 23 της Αλσατικής πρωτεύουσας.
Το αεροδρόμιο βρίσκετται περίπου 10 χλμ έξω από το Στρασβούργο και οι επιλογές μετάβασης στην πόλη είναι 2: ΤΞΙ με κόστος € 30-40 και το λεωφορείο+τραμ με κόστος € 5,80 (ενιαίο εισητήριο). Αν και κουρασμένος διάλεξα την οικονομική λύση. Η στάση του λεωφορείου βρίσκεται βγαίνοντας δεξιά από το κτίριο και προσφέρει ΑΠΛΕΤΗ θέα στην πίστα (συγκεκριμένα την χωρίζει μόνο ένα συρματόπλεγμα). Αν και ο πειρασμός του 737-600 της Air Algerie ήταν τεράστιος το κρύο και η κούραση νίκησαν τη φωτογραφική μου μανία. Μετα από 50 περίπου λεπτά έφτασα στο Strasbourg Hilton που θα με φιλοξενούσε για τις επόμενες 5 ημέρες. Μετά από ένα καυτό μπάνιο και ένα γρήγορο γεύμα στο δωμάτιο, τα πάντα μαύρισαν μέχρι την άλλη μέρα στις 7 το πρωί (και να σκεφτεί κανείς ότι ήταν μόλις 20:30

Την επόμενη φορά : Στρασβούργο by night and by Day και πτήσεις επιστροφής.