This forum is dead

  • Thread starter solro
  • Ημερομηνία δημιουργίας

solro

First-Class-Member
Εγγραφή
04/03/2011
Μηνύματα
585
Likes
109

Πριν αρχίσω να λέω αυτά που ίσως κατάλαβατε από τον τίτλο θέλω να δώσω θερμά συγχαρητήρια στους διαχειριστές και σε όλα τα μέλη για την πραγματικά άψογη σελίδα που δημιουργήσαμε τα τελευταία χρόνια.

Τον τελευταίο όμως καιρό φαίνεται ότι κάτι δεν δουλεύει καλά στην αγαπημένη μας σελίδα.

Δεν θέλω να θίξω μέλη ή συγκεκριμένα θέματα. Ελπίζω κάποιοι να μπορέσουν να αναγνωρίσουν τον εαυτό τους στα γραφόμενα μου και να προβληματιστούν.


Η σελίδα δημιουργήθηκε πριν από 11 χρόνια με τα πρώτα χρόνια να είναι προφανώς <<πέτρινα>>.
Από αυτά που έχω διαβάσει σε αρκετά παλία topics το forum στην αρχή ήταν μια προσπαθεια συγκέντρωσης μιας αεροπορικής παρέας ώστε να μοιράζονται γνωσείς, εμπειρίες, πληροφορίες.

Αρκετά χρόνια μετά από αυτή την αρχή ανακάλυψα και εγώ το forum.
Το πρώτο θέμα που θυμάμαι ότι διάβασα ήταν οι <<γενικές αεροπορικές απορίες>>.
Θυμάμαι ότι γυρνούσα τις σελίδες και διάβαζα μέσα από απλές ερωτήσεις να ξετυλίγονται γνώσεις και εμπειρίες που δεν μπορούσα να φανταστώ.
Στη συνέχεια μπαίνοντας σε πιο μεγάλο βάθος του forum ανακάλυψα τον πυρήνα του, την λεγόμενη ,από τους ίδιους πολλές φορές, <<παλιά φρουρά>>.Οι οποίοι είναι αναμφισβήτητα γνώστες που μοίραζαν απλόχερα τις γνώσεις τους και τις εμπειρίες τους.
Αλλά πολλές φορές η προσωπική γνωριμία των παραπάνω μελών έδινε την εντύπωση στον αναγνώστη το φόρουμ ητανε κάτι πιο κλειστό απο αυτό που ήταν.
Από τον καιρό που ήμουν απλός αναγνώστης είχα μπερδευτεί πολλές φορές με τις Κομμουνιστικές αποστολές και τους χαρακτηρισμούς ορισμένων μελών (άρχηγε, υπαρχηγε, πράκτορα) που αν και έγραφαν υπέροχα έδειχαν ότι είναι μια παρέα που νομίζει ότι μιλάει στο messenger. Και εγώ λέω τέτοια με την παρέα μου αλλά όταν μιλάώ δημάσια σέβομαι αυτόν που προσπαθεί να καταλάβει.

Κάποια στιγμή λοιπόν που το site έφτασε το να γίνει αυτό που εγράφε στον τίτλο
πριν την ανακαίνιση.

<<Καλώς ήρθες στη μεγαλύτερη και πληρέστερη ελληνόφωνη ιστοσελίδα της ελληνικής και διεθνούς πολιτικής αεροπορίας.>>
Ηταν όντως η μεγαλύτερη. Είχε τα πάντα. Θέματα για όλα τα γούστα, από φωτογραφικά μέχρι trip report και από οικονομικά μέχρι τεχνικά.

Τότε λοιπόν ήταν η στιγμή που το google έβγαζε την σελίδα πρώτη σχεδόν σε όλα τα λήμματα που σχετίζονται με την αεροπορία ήρθε η ώρα να την ανακαλύψει ο κόσμος. Τότε λοιπόν ήρθαν όλοι ως άγνωστοι μεταξύ αγνώστων να εκφέρουν την γνώμη τους και να λάβουν την απάντηση τους. Κάποιοι την έλαβαν. Μετά ερχόντουσαν άτομα με όλο και λιγότερη αεροπορική τρέλα και η κατάσταση άρχισε να παρεκτρέπεται.

Η <<παλια φρουρά>> αρχισε να αντιδρά. Αρχισαν να λοιδορούν ενώ θα μπορούσαν να το αγνοήσουν και έκαναν το forum χώρο εκτόνωσης νεύρων κανοντας παρατηρήσεις σε απελπισμένο κόσμο που συνήθως ζητούσε να βρει δουλειά.

Ιδιαίτερα τα τελευταία 2 χρόνια που η κρίση μας έχει κάνει όλους να ψαχνόμαστε. Το φόρουμ έχει γίνει ΟΑΕΔ. Ερχεται ο καθένας ρωτάει λαμβάνει απαξιωτική απάστηση και φεύγει. Αλλά αυτό έχει άμεση σχέση με την πραγματική ζωή.

Κάνεις διάλλειμα από την δουλεία σου. Τι ακούς να λένε οι συνάδελφοι ;;; <<Μας κόβουν, μας κάνουν, κλπ>>
Πας βόλτα να πιείς καφέ. Τι ακούς;;; <<Θα πτωχεύσουμε, θα τους πτωχεύσουμε, θα μας φάνε κλπ>>
Πας σπίτι κάθεσαι στο PC και έρχεσαι στο forum και πάλι ακούς τα ίδια.<<Θέλω δουλεία ακόμα και τζάμπα>>, <<Θα τρίβετε τα μάτια σας από την εταιρία>>
Και άλλα παρόμοια από άτομα που θέλουν να βρουν δουλεία ή από άτομα που κάνουν τα παπαγαλάκια των εταιριών για να μην κλείσει και χάσουν τη δουλεία τους ή για να ανοίξει και βρουν δουλειά.

Τη σημερινή μέρα πλέον δεν μιλάμε πια για τεχνικά ζητήματα επειδή οι μηχανικοί μας τσακώνονται για το ποιος γλύφει τον ανώτερο ποιός χαλάει την πιάτσα κλπ κλπ...Οι πιλότοι μας τσακώνονται για βύσματα, τζάμπα δουλειά και πολλά άλλα. Οι αεροσυνοδοί ήτανε που ήτανε ακόμα και οι σοβαροί παραγίνανε.

Άρα οι επαγγελματίες έρχονται λύσουν τα του κλάδου τους και οι χομπίστες τα ψυχολογικά τους.

Θα ήθελα να ασχοληθώ ιδιαίτερα με το πάλαι ποτέ αγαπημένο μου θέμα <<Φωτογραφίες στο διαδίκτο Ι>>
Θυμάμαι παλιά που παλία είχε γίνει μεγάλος χαμός με αστεία νηολόγια και φωτογραφίες που παρατίθενται χωρίς να έχουν κάτι το ιδιαίτερο. Είχε αποβλήθει και μέλος τότε. Τώρα το συγκεκριμένο τόπικ έχει μετατραπεί άδιακοπή παράθεση φωτογραφιών από τους ίδους τους φωτογράφους με σκοπό την εξασφάλιση κάποιων παραπάνω κλικ. Αν αυτό δεν είναι ευτελισμός τότε τι είναι;;;;

Πριν από λίγο καιρό ήρθε η ταφόπλακα. Γνωστή και ως αναβάθμιση.
Πλέον το site από σελίδα με forum έγινε σκέτο forum. Ενω παλιά η πρώτη εντύπωση του μη-μέλους ήταν μια πλήρης σελίδα με το forum το gallery και τις βάσεις δεδομένων έγινε ένας απλός κατάλογος θεμάτων που τρομάζει ακόμα και τα μέλη. Πλέον είναι αδύνατο τα μη μέλη να παρακολουθήσουν τις συζητήσεις. Επίσης το gallery έχει υποβάθμιστεί αφού τα views έχουν πέσει αρκετά σε σχέση με πριν.

Συμπερασματικά το a.gr έφαγε τον εαυτό του σαν ένα φιδάκι που μεγάλωνει και πανικοβάλλει τον παίχτη και στο τέλος αναπόφευκτα τρώει την ουρά του.
 

flying Doc

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
22/04/2007
Μηνύματα
1.771
Likes
181
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EBBR
Αγαπητέ Solro, δε θα μπορούσες να βρεις μεγαλύτερο υποστηρικτή στα λεγόμενά σου από εμένα. Σαφώς και μ' αναγνωρίζω σε πολλά που γραφεις και ειλικρινά δε μετανοιώνω στο ελάχιστο για τα όσα έχω γραψει εδώ μεσα.
Παλιότερα έμπαινα στο forum για να γραψω trip report και να κραξω τις wannabe. Πλέον, ετσι όπως έχει καταντήσει μπαίνω για να λινκάρω τις φωτογραφίες μου και να γεάλασω με τις wannabe χωρίς διάθεση να τις κράξω γιατί όπως κατάλαβες, έχουν σταματήσει όλοι ν' ασχολούνται μαζί τους. Κάνε ένα ψάξιμο τους τελευταίους 5-6 μήνες σε όλα τα θέματα, και σημείωσε ΠΟΙΟΙ από την "παλιά φουρνιά" (οι κακοί του forum) γράφουν πλέον και το κυριότερο ΤΙ γράφουν και ΠΟΥ γραφουν. Το forum έχει αλλωθεί από wannabe καθε είδους (wannabe αεροσυνοδούς, πιλότους, μηχανικούς, προέδρους αεροπορικών εταιριών, δασκάλους οδήγησης ιπτάμενων δίσκων, τουριστικών πρακτόρων από Ρωσία με μουστάκι και κίτρινο πουκάμισο, τεξιδιωτών που κάναν την πατάτα με το "," στο όνομά τους στη Ryanair) κι έρχονται εδώ να τους ρίξουν τα χαρτιά οι "έχοντες το κληρονομικό χάρισμα"....

Πλέον μπαίνω για να λινκάρω τις φωτογραφίες μου και να γελάσω με όλους τους παραπάνω, χωρίς καμία διάθεση κραξίματος...

Δυστυχώς έχω μια μεγάλη αντίρρηση
Τώρα το συγκεκριμένο τόπικ έχει μετατραπεί άδιακοπή παράθεση φωτογραφιών από τους ίδους τους φωτογράφους με σκοπό την εξασφάλιση κάποιων παραπάνω κλικ. Αν αυτό δεν είναι ευτελισμός τότε τι είναι;;;;

Είναι το σωστό. Προβάλουμε τη δουλειά μας στην εποχή του Ιnternet....
Καλώς ή κακώς οι φωτογρφίες στη gallery είναι εντελλώς ερασιτεχνικές, τεχνικά και καλλιτεχνικά κινούμενες γύρω από το μέσο όρο με κι ανεβαίνουν σωρηδών είτε δείχνουν το αεροπλάνο να τροχοδρομεί σε γωνία 140 μοιρών , πιο θαμπό κι από τα μάτια ασθενούς με καταρράκτη, είτε το αεροπλάνο έχει διαστάσεις μύγας στο απέραντο γαλάζιο ουρανό ή το μέγεθος του κόκκου στη φωτογραφία θα μπορούσε να προκαλέσει πτώση του αεροπλάνου έτσι και το χτυπήσει.
Προσωπικά ΟΥΤΕ για τα trip reports μου έχω χρησιμοποιήσει τη gallery γιατί ρίχνει την ποιότητα των φωτογραφιών μου.
Εν αντιθέση οι φωτογραφίες των φωτογράφων που κατακρίνεις και στους οποίους ανοίκω, είναι το άκρως αντίθετο, επαγγελματικού χαρακτήρα, τεχνικά και καλλιτεχνικά άρτιες και περνούν από λεπτό κόσκινο από τους screeners πριν ανεβουν στα γνωστά και μη εξαιρεταία sites. Oπότε η σύκριση είναι το λιγότερο ατυχής.

Πραγματικά δεν κατάλαβα τι σε ενοχλεί. Το ότι βλέπουν τις δικές μας κι όχι τις δικές σου ? Σοφά οι υπεύθυνοι του forum χώρισαν τις φωτογραφίες σε δύο κατηγορίες. Καλώς ή κακώς μια φωτογραφία στο airliners.net τραβάει πολύ περισσότερο κόσμο από μία στο airliners.gr, οποτε deal with it...

Αν για σένα έχουν σημασία τα κλικς στην gallery του forum για μας έχουν σημασία τα κλικς στο airliners.net & jetphotos.net, γιατί που ξέρεις, μπορεί και να βγάζουμε λεφτά από αυτό...

Αν τώρα βγει φεφτάς που απαγορεύει το λινκάρισμα αυτώ των φωτό εδώ μέσα ή απαιτεί μερτικό (λέμε τωρα), με μεγάλη μου χαρά δε θα ξαναλινκάρω. Ούτως ή άλλως στην εποχή που ζούμε, τα social medias παίζουν το ρόλο του κράχτη "για περάστε για περάστε, έχω καλή φωτογραφία"

Κλείνοντας, σε παροτρύνω να ανεβασεις κι εσύ μια φωτογραφία στο Jetphotos ή το airliners.net ή το airpics.net. Όταν το κάνεις να δεις ότι κι εσύ θα θελήσεις να τη μοιραστείς με γνωστούς και αγνώστους ...(ο νωον,νωήτω)
 

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.076
Likes
1.418
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Δε θα μακρηγορήσω γιατί τα έχουμε ξαναπεί αυτά. Απλά να πω τα εξής:

Το πως έχει μετεξελιχθεί το φόρουμ με χιλιάδες μέλη (παλιά-νέα, έμπειρα-άπειρα κλπ) είναι φυσική εξέλιξη όλων των forums παγκοσμίως. Αλλιώς δεν θα έμπαιναν νέα μέλη από ένα σημείο και πέρα μην χαλάσουμε το φόρουμ των πρώτων χρόνων. Επίσης όσο περνάνε τα χρόνια τα θέματα αρχίζουν και πληθαίνουν με πολύ γοργούς ρυθμούς και είναι φυσικό να μη μας ενδιαφέρουν όλα.

Καλώς ή κακώς το συγκεκριμένο φόρουμ είναι -αν όχι το μοναδικό- από τα ελάχιστα αεροπορικά στην Ελλάδα και γι αυτό υπάρχει τέτοια επισκεψιμότητα και συμμετοχή. Όποιον δεν τον εκφράζει, απλά αποχωρεί. Είναι όμως αδύνατον να μας ενδιαφέρουν όλα τα θέματα και όλες οι απαντήσεις σε οποιοδήποτε φόρουμ στον κόσμο, με ότι κι αν αυτό ασχολείται. Το λογικό λοιπόν είναι να φιλτράρουμε τι διαβάζουμε και να αφήνουμε αυτά που δε μας ενδιαφέρουν. Τι πιο απλό!!!

Πχ δε μ' ενδιαφέρει το θέμα των Αεροσυνοδών; Δεν το διαβάζω και τελείωσε. Το να το διαβάζω και να γκρινιάζω είναι περιττό και αυτή η συμπεριφορά κουράζει τα υπόλοιπα μέλη και απασχολεί χωρίς λόγο τους Συντονιστές. ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ! ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΟΛΑ!

Αν λοιπόν θεωρήσεις ότι όλο το forum είναι dead(!) και δεν υπάρχει πια κανένα θέμα που να σε ενδιαφέρει, αποχωρείς και δεν του ξαναδίνεις σημασία. Εγώ όμως θεωρώ απίθανο να υπάρχει μέλος (όσο σχετικό ή άσχετο είναι με την αεροπορία) που απ' όλα όσα γράφονται να μην τον ενδιαφέρει τίποτα. Το θεωρώ (λίαν επιεικώς ο χαρακτηρισμός) υπερβολή.

Όσο για το ότι είναι πλέον μόνο φόρουμ, κακά τα ψέματα. Το airliners.gr έγινε δημοφιλές κατά 85% από το φόρουμ κατά 10% από το gallery (το οποίο υπάρχει ακόμα) και το υπόλοιπο 5% (και πολύ λέω) από όλα τα υπόλοιπα. Υπάρχει σχεδιασμός για να εμπλουτιστεί στο μέλλον αλλά προς το παρόν αυτό χρειάζεται αρκετό προσωπικό χρόνο και δουλειά και αυτή τη στιγμή είναι δύσκολο.

Εν κατακλείδι, όποιος ασχολείται με τον έναν ή τον άλλον τρόπο με την αεροπορία, θα βρει εδώ πράγματα που τον ενδιαφέρουν. Απλά τα φιλτράρει. Κατά τη γνώμη μου αυτό είναι το μυστικό.
 

IATA/TASOS

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
13/07/2003
Μηνύματα
1.517
Likes
66
Περιοχή
THESSALONIKI/KILKIS
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
YAHOO
TASOS_SKG1983@YAHOO.GR
Καλησπέρα κι απο εμένα.
Είναι απο τις λίγες φορές που γράφω αλλά το θέμα αυτο με άγγιξε.

Το φόρουμ το θυμάμαι απο τις αρχές του 2000 που έγινα μέλος και το θυμάμαι και ως flygr.de (ας το επιβεβαιωσουν και οι δημιουργοί του, γιατί δεν είμαι και τόσο σίγουρος αν ηταν έτσι) στο οποίο ήμασταν μετρημένα τα μέλη και μια παρέα που ούτε ηξερε ο ένας τον άλλον και κανονίζαμε συναντήσεις για καφέδες κτλ κτλ. Μάλιστα έτυχε να γνωρίσω και τους τότε δημιουργούς, να τα πουμε απο κοντά να μιλήσουμε να μάθουμε (ασχολιόμουν ερασιτεχνικα τότε καθώς και τα πρώτα μου επαγγελματικά βήματα στο χώρο της πολιτικής αεροπορίας).
Επίσης ετυχε μεχρι και γονεις να γνωρίσω των δημιουργών που τους βλέπω και ακόμα.
Μεσω της σελίδας μεχρι και φιλίες δημιουργήθηκαν καθώς και μερικοί έγινα και συνάδελφοι μου στο χώρο.

Καλώς ή κακώς το φόρουμ και τότε επρεπε να μεγαλώσει και έτσι δημιουργήθηκε το a.gr που ακόμα και τότε με νέο λουκ στην αρχή μας φάνηκε παράξενο. Το θέμα είναι ότι η εποχές αλλάζουν, βγαινουν νεοι υπολογιστές νεα προγραμματα και είναι πολύ λογικό μια που ζούμε και σε εποχή της πληροφορικής (?) ή γενικά σε μια εποχη που υπάρχει αναβαθμιση να γίνει και μια ακόμα αναβάθμιση που μπορεί και σε 5-6 χρόνια να ξαναγίνει. Καθε αρχή και δύσκολη.

Η παρέα λοιπόν μεγαλώνει που σημαίνει οτι χρειαζεται και ένας έλεγχος μεγαλύτερος και ίσως καμια φορά να χάνεται και η μπάλα και το βρίσκω λογικό. Ειμαι σίγουρος οτι τα παιδια κανουν μια προσπάθεια καλή και προσπαθούν να είναι όσο αντικειμενικοί γίνετε.

Ειναι γνωστό ότι εχει μαζευτεί όλοι η Σαρα και η Μαρα με οτι παπαριες μπορείς να ακούσεις και όχι μόνο απο ασχετο κόσμο αλλα και απο κόσμο του χώρου. Ε τι να κάνουμε φόρουμ είναι ο καθένας μπορεί να λεει ότι θέλει (με το σεβαστό ύφος και ήθος παντα).

Το φόρουμ επίσης βοήθαει και σε άλλα θέματα, πχ 3 φίλοι μου να κάνουν πτυχιακή εργασία στα ΤΕΙ με θέμα αεροποριας και να τους βοηθήσει πολύ.

Τέλος θα ήθελα να πω οτι αυτο το φορουμ δεν εχει πεθάνει ακόμα και θα ηθελα να μην πεθάνει, εστω και οτι μπαίνω για να δω τα τελευταία νεα απο θέματα που με ενδιαφέρουν. Η βλακιούλες λίγο πολύ θα υπάρχουν εδω για ενα καφέ βγαίνεις και ακούς οτι μπορείς να φανταστείς.

φιλικά
Τάσος
 

Γιώργος Μάναρης

Business-Class-Member
Εγγραφή
28/02/2012
Μηνύματα
341
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
Oal
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
Lgat
solro":5f1bdgrv said:
Συμπερασματικά το a.gr έφαγε τον εαυτό του σαν ένα φιδάκι που μεγάλωνει και πανικοβάλλει τον παίχτη και στο τέλος αναπόφευκτα τρώει την ουρά του.
Όταν διαγράφονται μέλη όπως ο Hastaroth δι' ασήμαντον αφορμήν σα να ευρισκόμεθα σε ένα αυστηρό κολλέγιο,το οποίο δίνει τήν εντύπωση ότι μάλλον χρησιμεύει στο να βολιδοσκοπούν τήν κοινή γνώμη ανώτερα στελέχη αεροπορικών εταιρειών, άρα πρέπει να είναι κυριλάτο,όταν από μόνοι τους σταματούν κάποιοι πού μπορούσαν να συνεισφέρουν σε μία συζήτηση και όταν το Moderators Team σού στέλνει προειδοποίηση ότι η επόμενη αποβολή θα είναι και η οριστική,κόβει η μαγιονέζα διότι μπορείς να αποβληθείς και μόνος σου.Hello,Big Brother!
 

OA570

Business-Class-Member
Εγγραφή
18/02/2010
Μηνύματα
284
Likes
10
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KDAB
Η αληθεια ειναι οτι μετα την τελευταια αναβαθμιση παρατηρησα μεγαλη μειωση στα νεα ποστς. Σε σημειο που απο καθημερινα εμπαινα στην σελιδα πολλαπλες φορες την μερα να μπαινω μια φορα τη βδομαδα και να βλεπω ις ιδιες αναρτησεις. Η δουλεια που εγινε σιγουρα ηταν καλη αλλα κατα την γωμη μου το νεο interface σαν να τρομαζει τον χρηστη.
 

andreasl

Business-Class-Member
Εγγραφή
30/03/2012
Μηνύματα
316
Likes
15
Αγαπητέ φίλε solro σκέφτηκες μήπως η πολιτική αεροπορία είναι εντελώς «dead», οπότε δεν υπάρχουν αρκετά ερεθίσματα για να ξεκινήσουν νέες ενδιαφέρουσες συζητήσεις;
 

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.244
Likes
510
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Ε όχι και dead η πολιτική αεροπορία. Αρκεί να κοιτάξουμε τι γίνεται παραπέρα από την μικρή μας γειτονιά... Πόσα μέλη εδώ ενδιαφέρονται για διεθνείς ειδήσεις και παρακολουθούν τα νέα; Μαντεύω η πλειοψηφία των μελών δεν ξέρει ότι σε 3 βδομάδες αρχίζει η Bourget ή ότι η ΒΑ παρέλαβε το Α380...Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να τα ξέρει αυτά, αλλά όποιος θέλει να λέει ότι τον ενδιαφέρει η πολιτική αεροπορία θα πρέπει να κοιτάει παραπέρα από τις εταιρείες που πετάνε στο χωριό μας.

Σχετικά με το φόρουμ, η άποψη μου είναι ότι κάθε αλλαγή συναντάει πάντα την αντίδραση των χρηστών, το συνήθειο βλέπετε είναι πολύ ισχυρό. Από την άλλη ο χρήστης θα αποδεχτεί την αλλαγή όταν καταλάβει γιατί αυτή είναι χρήσιμη για αυτόν. Θα προτιμούσα και εγώ τις φωτογραφίες να είναι πιο ενσωματωμένες στο site ( = στην αρχική σελίδα όπως παλιά), μέχρι προχτές δεν ήξερα ότι υπήρχε ακόμα η gallery... Οι οποίες φωτογραφίες δεν έχουν τον σκοπό που έχουν οι των μεγάλων φωτογραφικών sites, αλλά ίσα - ίσα καλύπτουν τον χώρο για φωτογραφίες από κινητά, compact κλπ που μπορούν να βγουν ίσως με άσχημο φωτισμό ή όχι οριζοντιoμένες αλλά μπορεί να έχουν το δικό τους ενδιαφέρον.

Πχ
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=23841
υποπτεύομαι ότι έχει περισσότερο ενδιαφέρον από το close up ενός Α320 της Α3 στο ΑΤΗ, παρόλο που τεχνικά μπορεί να είναι χάλια (ψάχνω να βρω μια δική μου φωτό με Α320 της Α3 αλλά δεν ξέρω αν γίνεται αναζήτηση με βάση τον φωτογράφο;).
 

bari

First-Class-Member
Εγγραφή
12/06/2007
Μηνύματα
520
Likes
15
YAHOO
brge15
Η συζητηση οτι το φορουμ/η ιστοσελιδα/η ολη "ιδέα" του airliners.gr "εχει πεθάνει" δεν ειναι κατι καινούργιο αλλα πλανάται σε συζητήσεις που παιρνει το αυτί και το μάτι μου εδω και χρόνια. Αυτο ομως που ισχυει και δεν βλεπω κανεναν να το παραδεχεται ειναι το οτι λιγο πολυ οποιος ασχοληθει με τη σελιδα αυτη μετα απο μερικες δεκαδες δημοσιευεσεις θεωρει πως εχει δικαιωμα στο να διαμορφωνει το υφος του forum αναλογα με τα προσωπικα του κριτηρια και θυμώνει οταν βλέπει οτι το forum δε συμμορφώνεται σύμφωνα με αυτά. Βλεπουμε λοιπον τις δημοσιευεσεις αυτων που περνανε διαδικασια αναζητησης εργασιας και μοιραζονται τις εμπειριες τους να αντιμετοπιζωνται με χλευασμο απο πολλους, απο καποιους αλλους να θεωρειται "ευτελισμός" η δημοσιευση links απο φωτογραφιες που ανεβασαν κάποια άλλα μέλη σε αεροπορικου περιεχομενου sites για να παρουν views, απο άλλους πάλι να θεωρείται οτι το forum πλέον δεν εχει αρκετή "ποιότητα" για να χωρέσει τον εγωισμό τους και γενικα παρατηρώ οτι ολοι μας αγνοουμε οτι σε ενα forum μπορουν και επιβαλλεται να συνυπαρχουν ολα αυτα τα θεματα και οτι ΟΛΟΙ εχουν δικαιωμα να συμμετεχουν, να ρωτησουν, να απαντησουν, να διαμορφωσουν μια απαντηση με μια παρεμβαση τους.
Η ομαδα των moderators δεν ειναι ουτε ο Big Brother, ούτε η δασκάλα που θα μαλώσει τον αδιάβαστο μαθητή, ούτε ο μαστερ Γιόντα που θα απαντήσει με σοφία σε κάθε ερώτημα. Η ομάδα αυτή αποτελείται απο κάποια ατομα που απλά και μόνο από αγαπη προς αυτη τη σελιδα και σε βαρος του προσωπικου τους χρονου προσπαθουν να κάνουν το καλύτερο δυνατό για να βάλουν μια τάξη στις συζητήσεις ώστε οταν διαβάζονται να βγάζουν νόημα, να δίνουν σαφείς απαντήσεις μέσα απο τις δημοσιεύσεις των μελών και να απορρίπτουν τις δημοσιεύσεις εκεινες που δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα εκτός απο φλυαρία.
Αν αυτή η διαδικασία γίνει σωστά, το airliners.gr όχι μονο δεν θα πεθάνει, αλλά θα συνεχίσει να είναι αυτό που κανεις σας δεν εχω δεί να αναφέρει: μια online εγκυκλοπαίδεια αεροπορικών θεμάτων γραμμένη απο εμάς για εμάς, με τέτοιο πλούτο πληροφοριών που κανένα site κοινωνικής δυκτύωσης δε θα μπορέσει να προσφέρει.
 

gonso

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
23/04/2005
Μηνύματα
1.577
Likes
130
Περιοχή
52N00W
Αντιλαμβάνομαι πλήρως καί τον προβληματισμό και την απογοήτευση από μερίδα των συνφορουμιτών. Δεν τον ασπάζομαι, αλλά τον καταννοώ.

Εγώ βλέπω το φόρουμ, ή το σάιτ (όπως και κάθε άλλο μέσο), σαν ένα παιδί. Μεταλλάσεται και εξελίσεται, αλλάζει χαρακτήρα, άλλες φορές πρός το καλύτερο και άλλες πρός το χειρότερο.

Αν το παιδί που είναι καλό και ευγενικό και υπάκουο όσο είναι μικρό, αλλάξει με το χρόνο και δεν είναι πλέον όπως το θέλουμε, δεν πάει να πεί ότι δεν πρέπει να το αγαπάμε και να το στηρίζουμε.

Και εγώ έχω επηρρεαστεί από το πώς έχει εξελιχθεί. Αμέσως αμέσως, το αποτέλεσμα είναι ότι ποστάρω λιγότερο. Δεν είναι ότι πλέον βαριέμαι ή δε θέλω ή μου "τέλειωσε". Απλά, πρίν από 5 χρόνια έβρισκα ενδιαφέρον στο 80% των θεμάτων και τώρα βρίσκω ενδιαφέρον στο 20% των θεμάτων. Με μία μπακαλίστικη λογική, θα μπορούσε να πεί κάποιος ότι αυτό από μόνο του είναι κακό. Δεν είναι όμως έτσι. Είναι καλύτερα να μετέχουν στο φόρουμ 300 άτομα που τα ενδιαφέρει το 20% των θεμάτων, παρά 20 άτομα που τα ενδιαφέρει το 80% των θεμάτων!

Όπως γράφτηκε και πιό πάνω, διαλέγουμε μόνοι μας τα θέματα που παρακολουθούμε και που συμμετέχουμε με την άποψή μας, και αφήνουμε τα υπόλοιπα για άλλους.

Σχετικά με τον τρόπο που οι διαχειριστές "επιβάλλουν την τάξη", δεν έχω γνώμη, απλά γιατί δεν ξέρω λεπτομέρειες για όλα τα ban. Όντως και εγώ έχω εκπλαγεί που υπάρχουν μέλη που διαγράφτηκαν, παρ'όλη τη μεγάλη και εποικοδομιτική τους συνδρομή για χρόνια, αλλά μή γνωρίζοντας τις λεπτομέρειες δεν μπορώ να πάρω θέση.

Σαν υστερόγραφο, ο τίτλος "wannabe" παρουσιάζεται σαν κάτι κακό. Διαφωνώ.
 
Top