Τhomas Cook / My travel

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
jetflight":2d71ku2t said:
Oμως επειδη γνωριζουν οτι και παλι με την ενωση τους δεν προκειται να περασουν σε κυκλο εργασιων,και μεγεθος τον TUI,θελουν απλα να τονπλησιασουν και αλλο,καθως οπως προανεφερα να χτυπησουν με περισσοτερα μεσα την Σκανδιναβια η οποια ανηκε σε γραφεια και αεροπορικες εταιριες των TUI και Kuoni,οι οποιοι εκτος των αλλων ανοιγονται παρα πολυ στην Πελοπονησο φετος και ειδικοτερα στο αεροδρομιο της Καλαματας οπου οι τυχεροι επαγγελματιες,spotters(Εαν υπαρχουν,και αν τους αφησουν) θα εχουν τη χαρα να δουν εναν πολυ μεγαλο αριθμο τσαρτερ πτησεων(Πιθανονο5-6 νεες) απο τις 25 Μαρτιου απο Νορβηγια,Σουηδια,Δανια και Φιλανδια απο τους ανω οργανισμους.

jetflight δικαιωματικά η πρόταση-παράγραφος σου κατέχει από μόνη της ένα ρεκόρ. Δεν υπάρχει τελεία ούτε για δείγμα!

Η First Choice είναι προς πώληση. Μετά την εκδήλωση (και απόσυρση) ενδιαφέροντος απο την Virgin το ζήτημα είναι ποιος θα την πάρει.
 
Η First Choice, έχει διαλέξει ένα μοναχικό-επικίνδυνο αλλά προς το παρόν πολύ επικερδή τρόπο να αντιμετωπίσει την "μάχη" .

Όταν οι παραδοσιακές Τσάρτερ της Αγγλίας και άλλων χωρών, αλλάζουν για να είναι πιό αξιόμαχες, η First Choice όχι μόνο παραμένει τσάρτερ αλλά πάει ακόμα παραπέρα. Εξηγούμαι.

Η Britannia/Thomsonfly, η Monarch και οι άλλες κλασσικές τσάρτερ (αφού ξεμπερδεψουν με τα merge), βγάζουν το ψωμί τους από τον επιβάτη που αγοράζει πακέτο διακοπών. Εκεί είναι το πολύ κέρδος. Θα εξακολουθούν να βγάζουν το ψωμί τους έτσι για τα επόμενα 5-10 χρόνια.

Με τη διαδικασία : Ταξιδιωτικό γραφείο-επιλογή προοροσμού-ξενοδοχείου-πτήσης και παρελκομένων, έχουν "μεγαλώσει" γενιές και γενιές βρετανών. Ένα τεράστιο ποσοστό αυτών που ταξιδεύουν σήμερα , είναι ηλικιωμένοι. Αυτοί δεν μπορούν να μπούν στο νέτ, να βρούν ξενοδοχείο-πτήσεις-να νοικιάσουν αυτοκίνητο κλπ. ακόμα και αυτόι που ξέρουν, δεν το εμπιστεύονται. Δεν θέλουν να "μοντάρουν" τις διακοπές τους μόνοι τους.

Όταν αυτή η γεννιά φύγει από την ζωή, ιο τσαρτεράδες πρέπει ΉΔΗ να έχουν βρεί το καινούριο τους ...ταμπούρι. Να έχουν βάλει χέρι στην πίτα του low cost, τώρα που έχουν μείνει ακόμα κομματάκια. Αλλιώς ξόφλησαν.

Αυτή η στpατηγική των τσάρτερ, έχει ξενήσει πολλούς (ιδίως ηλικιωμένους) που πίνανε νερό στο όνομα της Thomson! Νομίζουν ότι η Thomson ή η Μonarch γίνανε αμιγώς low cost, επειδή αυτό κυρίως διαφημίζουνε (άσχετα αν το low cost είναι και για τις δύο λιγότερο από 20% του κύκλου εργασιών τους.)

Εκεί λοιπόν ήρθε η First Choice να αναδειχθεί στα μάτια του αδαούς κόσμου ώς η ...τελευταία των Μοικανών. Όποιος στην First Choice πέι την λέξη low cost, θα λιθοβοληθεί παραδειγματικά !!!

Πήρε το τσάρτερ και το ανέβασε σε άλλο επίπεδο, κάνοντας το luxury charter. Πτήσεις γύρω από τον κόσμο σε 20 μέρες και άλλα πολύ ωραία κόλπα για τους ματσωμένους αλλά και για τους μή.

Γνωρίζει όμως η First Choice ότι αν είναι μόνη της στην τρικυμία που έρχεται, είναι πολύ μικρή για να ανταπεξέλθει. Ψάχνει για στήριγμα, αλλά είναι ακόμα πολύ επιλεκτική και ....ντίβα. !
 
Οι εταιριες Thomsonfly και Monarch ειναι εν μερη Low cost.To μεγαλυτερο τμημα τους ειναι τσαρτερ.Για παραδειγμα ολες οι πτησεις τους προς την Ελλαδα ειναι τσαρτερ,με εξαιρεση την Κερκυρα απο την Thomsonfly.
Οι Αγγλοι παραμενουν πολυ προσυλωμενοι στον οργανομενο τουρισμο με πακετα,παρολο τoν ανταγωνισμο απο τις εταιριες χαμηλου κοστους.
Δεν ειναι μονο η First chioice μια εταιρια τσαρτερ.Υπαρχει η XLairways που ανηκει στον επισης μεγαλο βρετανικο τουρ οπερειτορ Lybra holidays,καθως και η ανεξαρτητη Astraeus.
Οσο αναφορα την Αγγλια ο Thomas Cook επιδιωκει να μεγαλωσει τα οργανωμενα πακετα,χωρις να εχει μεχρι στιγμης δειξει προθεση για μετατροπη η δημιουργια νεας εταιριας χαμηλου κοστους στα προτυπα της Thomsonfly που ανηκει στον TUI.
Εκει που βλεπει καθαρα ειναι η Σκανδιναβια οπως προανεφερα,και αυτο γιατι κατειχε καλη θεση η My travel μεσω των γραφειων:Ving,Gulivers,Spies,Always και της My Travel DK.O Thomas Cook μεχρι τωρα δεν υπηρχε,σε αντιθεση με την πολυ μεγαλη παρουσια επιχειρησεων του TUI οπως:Fritidresor,Startour,και Britannia Nordic.
 
Ξερω οτι οι "σοβαροι" posters του forum θα χαλαστουν απο την... αναλαφρη αντιμετωπιση μου αλλα... εγω βλεπω ενα ακομη livery να χανεται :cry:

Και οπως ειπε και ενας Αγγλος φιλος μου καπου αλλου

Will we get Thomas Travel, My Cook, and how about My Cook Thomas will Travel?
:D
 
Edgar A. Poe":31dm3o9s said:
Ξερω οτι οι "σοβαροι" posters του forum θα χαλαστουν απο την... αναλαφρη αντιμετωπιση μου αλλα... εγω βλεπω ενα ακομη livery να χανεται :cry:

Και οπως ειπε και ενας Αγγλος φιλος μου καπου αλλου

Will we get Thomas Travel, My Cook, and how about My Cook Thomas will Travel?
:D

Απο το πληκτρολογιο μου το πηρες. Η ποικοιλια στα αεροδρομια τα καλοκαιρια μειωνεται δραματικα. Μπλε αεροπλανακια με το μονοφθαλμο χαμογελο, και ο θωμας ο μαγειρας. Τιποτε αλλο.
 
Πληροφοριακά να αναφέρω ότι έχει και δορυφορικό κανάλι στον δορυφόρο Αstra 28.2°E (11527 V 27500-2/3) - Thomas Cook TV - που φυσικά διαφημίζει πακέτα εκδρομών για όλο τον κόσμο
 
Re: Τhomas Cook and My travel will be one.

Thomas Cook Scandinavia...To αποτελεσμα με εχει εντυπωσιασει οσον αφορα την εικονα της καινουριας εταρειας στο σκανδιναβικο χωρο.
Νομιζω οτι ειναι η πιο "γλυκια" απο ολες τις Thomas Cook(UK,Belgium,Condor)...Καλες πτησεις λοιπον...
 
Re: Τhomas Cook and My travel will be one.

Ανανέωση για την Thomas Cook. Ιδού και ένα από τα πρώτα δείγματα.
 
Re: The new colors o Thomas Cook / Condor :)

Καλή είναι η αλλαγή! Προβλέπω hybrid καταστάσεις!!!
Στο κάτω κάτω και μόνο που θα τα ξανακυνηγάω όλα μου φτάνει!

(Δεν λέω ότι το νέο είναι καλύτερο απ' το παλιό)
 
Δεν μου αρεσει καθολου πολυ καταθλιπτικο το γκρι και μου κανει και καπως Primera Air ....το παλιο ειναι super, πολυ λαθος η αλλαγη αυτη κατ εμενα...
 
Top