aakunz
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/09/2003
- Μηνύματα
- 4.278
- Likes
- 2.700
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- GRL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGKC
Σκέφτηκα να ανοίξω ένα νέο topic, με αφορμή την καθημερινή επικοινωνία που έχουμε πολλοί από με εμάς με τις τηλεφωνικές υπηρεσίες των διαφόρων αεροπορικών εταιριών. Δεν είναι μόνο οι εν πτήσει υπηρεσίες και τα αεροσκάφη τα οποία έχουν σημασία για τους πελάτες, πιστεύω ότι ο υπάλληλος που απαντάει στα τηλεφωνήματα των πελατών και των υπαλλήλων των γραφείων είναι εξ' ίσου σημαντικός για την όλη εικόνα που εκπέμπει η εταιρία προς τα έξω. Όσοι λοιπόν έχετε παράπονα ή θα θέλατε να πείτε για κάτι θετικό σχετικά με τα call centres των αεροπορικών εταιριών, μη διστάσετε να το γράψετε.
Εγώ κάνω την αρχή με την αγαπημένη :twisted: μας AEGEAN. Η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών 801-11-20000 ή 210-9988300 είναι αρκετά ικανοποιητική, με ευγενικούς υπαλλήλους, οι οποίοι μένουν σταθερά προσκολλημένοι σε ένα τυποποιημένο "κατάλογο" εκφράσεων. Αντίθετα στο τμήμα εξυπηρέτησης πρακτορείων, υπάρχουν κάποιοι υπάλληλοι πιο έμπειροι, πάρα πολύ εξυπηρετικοί και φιλικοί αλλά δυστυχώς είναι τόσο λίγοι σε κάθε βάρδια που για να πιάσεις γραμμή μπορεί να προσπαθείς μάταια και ένα τέταρτο της ώρας.
Εγώ κάνω την αρχή με την αγαπημένη :twisted: μας AEGEAN. Η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών 801-11-20000 ή 210-9988300 είναι αρκετά ικανοποιητική, με ευγενικούς υπαλλήλους, οι οποίοι μένουν σταθερά προσκολλημένοι σε ένα τυποποιημένο "κατάλογο" εκφράσεων. Αντίθετα στο τμήμα εξυπηρέτησης πρακτορείων, υπάρχουν κάποιοι υπάλληλοι πιο έμπειροι, πάρα πολύ εξυπηρετικοί και φιλικοί αλλά δυστυχώς είναι τόσο λίγοι σε κάθε βάρδια που για να πιάσεις γραμμή μπορεί να προσπαθείς μάταια και ένα τέταρτο της ώρας.