Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Είναι μερικά χρόνια που έχει γίνει αυτό.

Βάλανε αυτό το μήνυμα (που μπορεί και να μην το προσέξεις), αρχικά δεν το είχαν. Θυμάμαι να τσακώνομαι στο τηλεφωνικό κέντρο τότε που είχε πρωτοεφαρμοστεί αυτό, λέγοντας ότι ρε ανθρωπέ μου δεν θέλω να πληρώσω για θέση. Τελικά δεν έκανα online check-in και πήγα στο αεροδρόμιο και μου δώσανε boarding pass χωρίς πρόβλημα.

Αυτό πάντως είναι μάλλον παγκόσμια πρωτοτυπία της aegean (αν πας να διαλέξεις θέση, μετά να μην μπορείς να ζητήσεις δωρεάν τυχαία εκχώρηση)
 
Δεν έγραψα ότι δεν είναι ξεκάθαρο ίσα-ίσα έγραψα πως αυτό ισχύει απόταν έγινε η εισαγωγή των 3 ναύλων, το μίζερο αναφερόταν κυρίως στο μήνυμα που εμφανίζουν στο checkin που αν πατήσεις κατά λάθος άλλη θέση, μετά χάνεις το δικαίωμα της "εκχώρησης" που γράφεις και εσύ.
 
Ναι οκ το έγραψα γενικότερα ότι είναι ξεκάθαρο οχι τόσο σαν απάντηση. Αν δεν προχωρήσεις όμως απλα κάνεις checkin στον γκισέ. Εκτός να το έχει κάνει κανείς και τον έχουν χρεώσεις κατά το checkin στο αεροδρόμιο.
 
ναι ναι δε σε παρεξήγησα (δε σε έχω στην κατηγορία ΓΤΦ (aka γραφείο τύπου φόρουμ) :)). Στο γκισέ νομίζω εξαρτάται από τον υπάλληλο, το σταθμό, τα άστρα και άλλους αντικειμενικούς παράγοντες.

Με ναύλο light, ατσεκάριστος (ρισκάροντας) στο γκισέ για τα γκόλντεν μέλη και με το prompt: "Μπορείτε να μου δώσετε την 4Α, βλέπω πως είναι ελεύθερη;" οι απαντήσες που έχω λάβει με διαβάθμιση ικανοποίησης

- "δε με αφήνει το σύστημα, δε σας κάνει η 28Β;"
- "αυτές οι θέσεις είναι χρεώσιμες και το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να σας βάλω στην έξοδο κινδύνου επειδή κάποιος πρέπει να κάτσει και εκεί"
- (καμία απόκριση και σε δύο δευτερόλεπα εκτύπωση του BP και όλα καλά)
 
Αυτο που συμβαίνει, κυρίως με το Αλτεα , ειναι το εξης: έστω οτι κάνεις web check-in, οπότε φαίνεσαι τσεκαρισμένος στο σύστημα.
Αν σκεφτείς να ακυρώσεις το τσεκ ιν, επειδη απο πισω είναι το ΑΛΤΕΑ, η θέση είναι δεσμευμένη ακόμα και ως ατσεκάριστος. Το πότε φευγει η θέση που δεσμευτηκε σε εσενα είναι άλλη ιστορια. Θεωρώ το τηλ κέντρο μπορεί να την αποδεσμευσει και να το ξανακάνεις απο την αρχη και θα σε δώαει άλλη τυχαία θέση. (αν πέσεις σε κανεναν στο τηλ κεντρο που να γνωρίζει) .

Απο την άλλη αν αλλάξεις θέση στο web, η παλιά σου η θέση παραμενει ελευθερη τουλάχιστον μέχρι να προχωρήσεις παρακάτω και να τελειώσει το τσεκ-ιν ακόμα και να μην έχει ολοκληρωθεί η πληρωμή. Αν κανεις μετά αναζήτηση πάλι για τσεκ-ιν, η παλια σου θέση θα είναι πλέον χρεώσιμη. Θα πρέπει δήλαδή μόλις δει ότι εχεις χρεωσιμη θέση να την αλλάξεις στην παλιά πριν φτασεις στο τέλος του τσεκ ιν. Επίσης αν εχεις διαλέξει άλλη θέση που είναι χρεώσιμη, προς το τέλος εχεις την επιλογή να αφαιρέσεις την πληρωμή, οπότε σε πετάει στην παλιά σου θέση και παλι.

Στο Αλτεα όντως αν αλλάξεις θέση, θα πρέπει να σε χρεώσουν γιατί θα έχεις πάνω σου εκκρεμή πληρωμή. Αυτό συμβαίνει σε όλες τις εταιρείες με το ΑΜΑΝΤΕΟΥς, πρέπει να βγει η πληρωμή απο πανω σου αλλά γίνεται με πιο ισχυρή υπογραφή συστήματος την οποία έχουν μόνο οι supervisors . Αν τώρα στην επιβίβαση δεν υπήρχε κάποιος με ισχυρή υπογραφή σιγά μην κάτσει τελευταία στιγμή να αλλάξει θέση και να μιλήσει με προιστάμενο για να φύγει η πληρωμή.

Υ.Γ κάτι ακόμα ήθελα να γράψω αλλά το ξεχασα :mrgreen:
 
Γενικότερα το σύστημα επιλογής θέσεων της Aegean είναι επιεικώς απαράδεκτο. Με εισιτήρια light και flex στην ίδια πτήση μου έβγαζε διαφορετικές διαθέσιμες θέσεις για το κάθε εισιτήριο (έστω και με πληρωμή), με πακέτο pass 12 πτήσεων όπου οι upfront θεωρητικά είναι δωρεάν στο check in μου τις χρέωνε (ακόμα και για αλλαγή θέσης), σε κάποιες πτήσεις βγάζει μη-διαθέσιμες όλες τις upfront και exit row (ακόμα και για πληρωμή - αν και δεν θυμάμαι για τι εισιτήριο ηταν αυτό, αλλά δε συνέβη μόνο μία φορα) και πόσα άλλα.
Και το χειρότερο είναι ότι όσες φορές έχω καλέσει για να με βοηθήσουν, ελάχιστες φορές έχουν καταφέρει να με εξυπηρετήσουν. Κάποιες φορές αδυνατούν να καταλάβουν τι/γιατί συμβαίνει, και σε μία περίπτωση μάλιστα υποστήριζαν ότι οι Upfront θέσεις δεν είναι δωρεάν στα Pass των 12 πτήσεων....
 
Στο Αλτεα όντως αν αλλάξεις θέση, θα πρέπει να σε χρεώσουν γιατί θα έχεις πάνω σου εκκρεμή πληρωμή. Αυτό συμβαίνει σε όλες τις εταιρείες με το ΑΜΑΝΤΕΟΥς, πρέπει να βγει η πληρωμή απο πανω σου αλλά γίνεται με πιο ισχυρή υπογραφή συστήματος την οποία έχουν μόνο οι supervisors . Αν τώρα στην επιβίβαση δεν υπήρχε κάποιος με ισχυρή υπογραφή σιγά μην κάτσει τελευταία στιγμή να αλλάξει θέση και να μιλήσει με προιστάμενο για να φύγει η πληρωμή.
Δε χρειάζεται υπογραφή supervisor στο altea της Α3 για αφαίρεση χρέωσης θέσης. Κυρίως για την εύκολη μετακίνηση επιβατών που δεν θεωρούνται ικανοί να κάτσουν στις εξόδους κινδύνου, σε οποιεσδήποτε άλλες θέσεις οι οποίες είναι χρεώσιμες με light και flex ναυλο.

Γενικά άλλη λύση στο γκισέ είναι ακύρωση check in, de-allocate seat και check in ξανά. Το οποίο de-allocate θα έπρεπε όπως προαναφέρθηκε να γίνεται και στο online check in
 
Αυτο είπα κι εγω σαν διαδικασία. Απλα το WEB βασίζεται στο Αλτέα. Οπως και στο Αλτεα αν ξε-τσεκάρεις εναν επιβάτη, η θέση παραμένει στον επιβάτη. Οταν κανεις ακυρωση τσεκ-ιν στο web, κάνεις cancel acceptance στο αλτεα, οπότε η θέση παραμένει allocate στον επιβάτη.
 
Top