Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Στις περισσότερες πολιτισμένες χώρες το αεροπλάνο θεωρείται μέσο μαζικής μεταφοράς και μάλιστα πολύ φθηνό σε σχέση με τους μισθούς.

Από τα σχόλια σας φαίνεται πως θεωρείτε ότι το αεροπλάνο ανήκει στην ελίτ. Λάθος! Η Business ανήκει στην ελίτ, το αεροπλάνο ανήκει στο λαό.
 
Εδώ συζητάμε για την τιμολογιακή πολιτική της Aegean. Το αεροπλάνο λοιπόν ανήκει στην Aegean και το κάνει ό,τι θέλει! Έχω πολύ καιρό να δω πτήση της άδεια, οπότε μάλλον δεν έχει ιδιαίτερη ανάγκη να ρίξει τις τιμές. Αυτοί που γεμίζουν τις πτήσεις σίγουρα δεν αποτελούν μέλη καμίας «ελίτ», έχουν όμως την οικονομική άνεση να αγοράσουν τους διαθέσιμους ναύλους. Επίσης, δεν θυμάμαι ποτέ η εταιρεία να απευθυνόταν στον «λαό». Ειδικά στις αρχές, την εποχή του «πολιτισμού», διαφήμιζε τον εαυτό της ως ένα ανώτερο προϊόν και συχνά ήταν ακριβότερη από τον ανταγωνισμό. Γιατί να αλλάξει τώρα;
 
Cross":jahmc16u said:
Γιατί να αλλάξει τώρα;

Μα γιατί ήρθε η Ryanair αγαπητέ και τίθεται ζήτημα βιωσιμότητας της εταιρείας. Αν δεν αλλάξει πολιτική σύντομα, θα καταλήξει σαν την Alitalia. Θα παρακαλάει τους άραβες να έρθουν να τη σώσουν.
 
Τίθεται θέμα βιωσιμότητας επειδή η Ryanair θα ανοίξει 3 πτήσεις εσωτερικού; Δεν έχει καμιά λογική αυτό. Ναι, μπορεί τους ναύλους στα δρομολόγια που υπάρχει ανταγωνισμός να τους ρίξει η Aegean, αλλά από εκεί και πέρα τι; Να ρίξει συνολικά τους ναύλους με το ενδεχόμενο να μπει ένας ανταγωνιστής μέσα; Τι είδους business strategy είναι αυτό;
 
Παντως ενδεικτικα...το παρακατω θεαμα ειναι αστειο...και να μην θες να υποστηριξεις τους Ιρλανδους...

Edit : Η πρώτη φώτο είναι πτήσεις Αθήνα-Χανιά και η δεύτερη Αθήνα-Ρόδος, return
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    99,8 KB · Προβολές: 1.056
  • image.jpg
    image.jpg
    103,3 KB · Προβολές: 1.056
Που να δεις και Αθήνα Θεσσαλονίκη τι παίζεται αυτή τη στιγμή... Αν δεν προλάβεις δες εδώ.
 
Για ποιόν λόγο στις πτήσεις της Α3 στο ATH-SKG που εκτελούνται από την ΟΑ υπάρχουν εισιτήρια μόνο στην κατηγορία Economy Flex; Καταλαβαίνω ότι η ΟΑ δεν έχει Business, αλλά γιατί εκεί δεν δίνουν Economy Light; Μία εταιρία είναι. Και πώς θέλουν να ανταγωνιστούν την Ryanair, εάν στην πτήση στις 7 το πρωί πουλάνε μόνο εισιτήρια γύρο στα 90 Ευρώ και παραπάνω. Πολύ φοβάμαι ότι έτσι θα μείνει άδεια και κάποια στιγμή θα κόψουν και αυτήν (που την έχω συχνά σαν ανταπόκριση…).
 
Ulrike,

Το σύστημα της ΟΑ δεν υποστηρίζει ακομα τη νέα τεχνολογία του EMD, που επιτρέπει -εκτός των αλλων- και την πώληση των chargeable extras, όπως οι αποσκευές. Ακομα και η ιστοσελίδα της ΟΑ, χρησιμοποιεί πλέον τις πτήσεις codeshare με κωδικό Aegean, προκειμένου να δρομολογουνται οι κρατήσεις στο Amadeus, που έχει η Α3 και που υποστηρίζει το EMD. Με λίγα λόγια, εαν κλείσεις μέσω της ιστοσελίδας της ΟΑ, έχεις πλέον τη δυνατότητα να επιλέξεις αναμεσα σε flex ή golight. Ωστόσο, εαν κλείσεις μέσω κάποιου ιντερνετικου γραφειου, που συνδέεται με το σύστημα της ΟΑ, τότε στις πτήσεις με κωδικό ΟΑ, δε θα μπορείς -ακομα- να επιλέγεις τους golight ναύλους.

EMD (Electronic Miscelaneous Document) ονομάζεται ένα ηλεκτρονικό λογιστικό έγγραφο, που χρησιμοποιούν οι αεροπορικές εταιρείες, προκειμένου να εισπράξουν χρήματα για υπηρεσίες μη-αεροπορικών μεταφορών, όπως για παράδειγμα τα ακυρωτικά, η προπληρωμή αποσκευών, γευμάτων, ειδικής θέσης στο αεροπλάνο, πρόσβασης σε lounge, χρήσης IFE κλπ. Το EMD υπάρχει σε δύο μορφές, ανάλογα με την υπηρεσία για την οποία εκδίδεται: το EMD-S (standalone) το οποίο συνήθως χρησιμοποιείται για γενικές υπηρεσίες και το EMD-A (associated), το οποίο χρησιμοποιείται για παροχή υπηρεσιών άμεσα συνδεδεμένων με τα κουπόνια ενός εισιτηρίου (π.χ. πληρωμή αποσκευών για μία συγκεκριμένη πτήση). Το EMD-A εκδίδεται πάντοτε, σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Το EMD έχει σκοπό να αντικαταστήσει τα διάφορα λογιστικά έγγραφα που χρησιμοποιούν οι αεροπορικές εταιρείες και οι handlers σε όλο τον κόσμο, όπως το MCO, vMCO και vMPD για την είσπραξη τελών για υπηρεσίες, τα οποία εκδίδονταν χειρόγραφα ή μέσω κάποιας σελίδας της αεροπορικής εταιρείας.

Η χρήση του EMD επρόκειτο να καταστεί υποχρεωτική από τον Ιανουάριο, που μας πέρασε, ωστόσο, επειδή πολλές εταιρείες δεν εναρμονίστηκαν, η ΙΑΤΑ έδωσε παράταση μέχρι και τα τέλη Ιουνίου.
 
Ευχαριστώ για τις εξηγήσεις.

Εννοώ τις πτήσεις της Α3 όπως π.χ. την Α3104 που απλά τώρα με τις τελευταίες αλλαγές θα εκτελεστούν από την ΟΑ, αλλά στην ουσία είναι πτήσεις της Α3 και για τις οποίες μέχρι χθες υπήρχαν όλες οι κατηγορίες, ενώ τώρα στην ιστοσελίδα της Α3 δίνει μόνο τα Flex. Πώς μπορεί μια απλή αλλαγή αεροπλάνου να επηρεάζει έτσι το σύστημα; Δηλαδή, όταν μια πτήση Α3 εκτελείται από την ΟΑ η κράτηση γίνεται στο σύστημα της ΟΑ;
 
Συγνωμη γιατι να πληρωνω ναυλα για αεροσκαφος jet και να με βαζουν σε dash με τα ιδια λεφτα!!! αφου λενε ειναι οικονομικοτερο τοτε να μειωσουν τις τιμες οταν πετας με δα αυτα!!!
 
Top