Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Κοιτούσα το δρομολόγιο ATH-MLO το καλοκαίρι και στις περισσότερες πτήσεις η Α3 δίνει τιμή 89,03€, ενώ η ανώτατη τιμη γνώριζα ότι είναι 65,03€.Άλλαξε κάτι στη συμφωνία με τα άγονα;
Είναι που τα άγονα θα ξεκινούσαν από 39 ευρώ...Τιμή που μετά τις 15/06 απλά δεν υπάρχει πουθενά.
 
Φιλέ, νομίζω ότι το καλοκαίρι προσθέτει συχνότητες και στην Μήλο και την Παροναξία. Σε μια πρόχειρη αναζήτηση είδα ότι είχε 3 πτήσεις την ημέρα, οπότε το καλοκαίρι δεν είναι και πολύ άγονο. Και άλλες χρονιές το έκανε η ΟΑ.
 
Η Αιγαίου, για την υψηλή σαιζόν και μόνο, προέβη σε αύξηση των συνολικών χωρητικοτήτων/συχνοτήτων για επιλεγμένα δρομολόγια εσωτερικού (Νάξος, Μήλος) με ΜΗΔΕΝΙΚΗ επιβάρυνση για το Ελληνικό Δημόσιο, αλλά όχι για τους επιβάτες. Με άλλα λόγια, οι επιπλέον θέσεις δε θα επιδοτούνται και οι επιβάτες θα πληρώνουν το πλήρες αντίτιμο.

Φυσικά, αυτές τις ασήμαντες λεπτομέρειες, δεν τις βρίσκεις στα δελτία τύπου.
 
Αφού το δρομολόγιο επιδοτηται πως έχει ΜΗΔΕΝΙΚΗ επιβαρυνση το δημόσιο;;;
 
Ελληνικά δε μιλάς εσύ?

aakunz":13i8uwmk said:
Με άλλα λόγια, οι επιπλέον θέσεις δε θα επιδοτούνται και οι επιβάτες θα πληρώνουν το πλήρες αντίτιμο.
 
Kipouros":20k2m6ml said:
Αφού το δρομολόγιο επιδοτηται πως έχει ΜΗΔΕΝΙΚΗ επιβαρυνση το δημόσιο;;;
Αν δεν κάνω λάθος στις άγονες γραμμές επιδοτείται συγκεκριμένος αριθμός θέσεων, η Aegean βάζει επιπλέον θέσεις = (επιπλέον πτήση? μεγαλύτερο αεροσκάφος?), οι οποίες δεν επιδοτούνται και επομένως τις πουλάει όπως και τις θέσεις των υπολοίπων γραμμών.


Και κάτι άσχετο: Σε τυχαία αναζήτηση για αρχές Μαΐου στο δρομολόγιο o/w SKG-DUS η Aegean δίνει το εισιτήριο στα €101 χωρίς αποσκευή/€121 με αποσκευή και η Air Berlin στα €79 με αποσκευή. Οι τιμές είναι για την ίδια ημερομηνία, από τα site των εταιριών. Αν ψάξω από συγκεκριμένο πρακτορείο η τιμή της Air Berlin είναι ακόμα χαμηλότερη. Κάτι αντίστοιχο ισχύει για το αντίθετο σκέλος για μέσα Ιουνίου σε σύγκριση με άλλες εταιρίες. OK η επιλογή +/- αποσκευής, αλλά μήπως να χαμήλωνε λίγο και η τιμή του εισιτηρίου γενικότερα;
 
Δεν είμαι σίγουρος αν μπορούμε να κάνουμε σύγκριση. Η θέση προς πώληση που αναφέρεις στην Air Berlin μπορεί ναι είναι 20η ενώ στην Aegean η θέση προς πώληση ναι είναι η 50η. Άρα αν δεν βλέπουμε ποιος είναι ο ναύλος στην μια και την άλλη, πώς να βγάλουμε συμπέρασμα έτσι. Φαντάζομαι πως αν δεν είχε κρατήσεις η Α3 θα έκανε κάποια προσφορά. Πάντως καλό είναι να εδραιωθεί η παρουσία της Air Berlin στην Θεσσαλονίκη όλο τον χρόνο αλλά αν τραβήξει την πρίζα η Etihad δυστυχώς θα μας χαιρετήσει άπαξ δια παντός.
 
d|m|tr|s":2bulc7mg said:
Kipouros":2bulc7mg said:
Αφού το δρομολόγιο επιδοτηται πως έχει ΜΗΔΕΝΙΚΗ επιβαρυνση το δημόσιο;;;
Αν δεν κάνω λάθος στις άγονες γραμμές επιδοτείται συγκεκριμένος αριθμός θέσεων, η Aegean βάζει επιπλέον θέσεις = (επιπλέον πτήση? μεγαλύτερο αεροσκάφος?), οι οποίες δεν επιδοτούνται και επομένως τις πουλάει όπως και τις θέσεις των υπολοίπων γραμμών.

Αν ισχύει αυτό πρέπει να είναι από τις μεγαλύτερες κοροιδίες. Δηλαδή προσφέρω τις ελάχιστες θέσεις στην προβλεπόμενη από τη σύμβαση τιμή και τις υπόλοιπες σε ό,τι τιμή θέλω; Με το σκεπτικό αυτό, γιατί να μη μπει και άλλη εταιρεία που να προσφέρει πτήσεις σε ό,τι τιμή θέλει. Είμαι πολύ περίεργος πως κατάφεραν να πάρουν ΟΚ και από την ΥΠΑ γιαυτό (πόσες γνωριμίες πια έχει αυτή η οικογένεια...)

p.s. Δε νομίζω πως είχε κανείς αυταπάτες πως θα υπήρχαν 39 ευρώ στα άγονα-φιλέτα (π.χ. Πάρος, Νάξος, Κάρπαθος) που γεμίζουν τα αεροπλάνα από τώρα. Από Νοέμβριο πάλι...
 
Welcome to the world of PSOs. Όποιος νομίζει ότι μπορεί να βγάλει δρομολόγιο χωρίς επιδότηση πχ Astra, το εκτελεί με μηδενική επιδότηση, με αντάλλαγμα τα εμπόδια εισόδου στο συγκεκριμένο O-D. Αυτό που δεν θυμάμαι είναι αν υπάρχει Price Cap σε αυτή την περίπτωση. Αν ο κάθε πικραμένος έμπαινε και έβγαινε κατά βούληση σε κάποια, τότε κάποια από τα νησιά (Ultra-thin routes )θα είχαν σύνδεση κατά την βούληση των εταιριών, ίσως και ποτέ.
P.S.
Κι όμως υπάρχουν ακόμα κάποια 39αρια
 
"Το καλοκαίρι δε θα βγει έτσι, τα κουκιά δε βγαίνουν, ας αυξήσουμε τους πιο ακριβούς μας ναύλους"

Σε αναπροσαρμογή των ακριβότερων ναύλων H, M, Y προχωρά η Α3 αφού τους αυξάνει ως εξής (και προσθέτει μία επιπλέον κατηγορία)

(nobag ναύλοι, για flex προσθέστε 20 ευρώ)

W: 68 (νέα κατηγορία)
H: από 68 σε 80
M: από 80 σε 95
Υ: από 95 σε 110

Η μεγάλη αρπαχτή γίνεται σε JMK, JTR αφού εκεί οι αντίστοιχοι ναύλοι θα αυξηθούν ως εξής:

H: από 68 σε 84
Μ: από 80 σε 102
Υ: από 95 σε 117

p.s. Φουλ ευελιξία και κανένας έλεγχος όπως βλέπετε, ευτυχώς που τώρα με τη συγχώνευση οι συνέργειες και οι οικονομίες κλίμακας αποδίδουν!
 
Top