Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εγώ γνωρίζω πως ο ΕΚΑΠΑ ζητάει αυτά τα στοιχεία, τώρα το ότι η ΑΒ δε τα ζητάει δε σημαίνει ότι κάνει τη δουλειά πρέπει.
Το οποίο δε σημαίνει ότι δεν κάνει καλή δουλειά, καθώς το χαρτί που ζητάμε σαν χώρα είναι αναχρονιστικό

Γιατί η συνθήκη Schengen αναφέρει ότι δε χρειάζεται έλεγχος ταυτοπροσωπίας για ταξίδια εντός της ζώνης, αλλά ο ΕΚΑΠΑ ζητάει κανονικότατα (και ο ΕΚΑΠΑ υπερισχύει) χαρτιά, ταυτοποιήσεις, κλπ κλπ. :?
 
Σύμφωνοι, αλλα αυτό το χαρτί το ζητάει η Α3 και στο σκέλος DUS-SKG εφόσον δεν ταξιδεύουν μαζί και οι δυο γονείς, όπου ο ΕΚΑΠΑ δεν έχει δικαιοδοσία αν δεν κάνω λάθος. Και επιπλέον θα έπρεπε ο ΕΚΑΠΑ να έχει εναρμονιστει με τις ευρωπαϊκές οδηγίες τουλάχιστον για όσο ακόμα υπάρχει η Ε.Ε. εκτός κι αν είναι τόσο μπροστά που ξέρουν κάτι παραπάνω... :twisted:
 
Θα ήθελα να ρωτήσω για κάτι που παρατήρησα.

Λοιπόν,παρατήρησα ότι από 1 Ιουνίου για πτήσεις από Ιωάννινα προς Αθήνα κάποιος επιβάτης χρειάζεται να πληρώσει πχ 34.30 ευρώ,ενώ για πτήσεις από Αθήνα προς Ιωάννινα κάποιος επιβάτης χρειάζεται να πληρώσει πχ 54 ευρώ.

Η ερώτηση μου είναι σε τι αποσκοπούν αυτά τα 30 λεπτά;

Με εκτίμηση.
 
Για ποιο λόγο σε πολλές πτήσεις εσωτερικού προς Αθήνα η Aegean δεν έχει ακέραια τιμή αλλα 30 λεπτά επιπλέον πχ 34,30€;;

Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

Με εκτίμηση.
 
Γιατί μπήκε φόρος 0,30 σε όλα τα αεροδρόμια που ανήκουν στην ΥΠΑ, για πτήσεις εκτός άγονης γραμμής?
Εσύ γιατί νόμιζες???
 
Από το Amadeus:



4. HCAA PASSENGER FEE

TICKET TAX CODE : * F8 *
INTERNAL TAX CODE : ( EB )

EFFECTIVE FOR TICKETS ISSUED ON/AFTER 26 APRIL 2016 AND FOR
TRAVEL ON/AFTER 01 JUNE 2016.

PURPOSE:
LEVIED ON ALL DEPARTING PASSENGERS FOR THE PURPOSES OF
PROVIDING SERVICES TO PASSENGERS AS IMPOSED BY THE HELLENIC
CIVIL AVIATION AUTHORITY (HCAA) ACCORDING TO GREEK LAW B
648/10-3-2016- FOR THE AIRPORTS WHERE HCAA IS THE MANAGING
BODY.

AMOUNT :
ALL AIRPORTS IN GREECE EXCEPT FOR ATHENS (ATH):
DOMESTIC AND INTERNATIONAL DEPARTURES: EUR 0.30

THE TAX IS TO BE COLLECTED AT POINT OF SALE AND SHOWN
SEPARATELY ON THE TICKET BY CODE F8.

THE LIFTING AIRLINE IS RESPONSIBLE FOR REMITTANCE.

THE TAX IS: INTERLINEABLE.

EXEMPTIONS:
- INFANTS UNDER TWO YEARS (OCUPPYING A SEAT OR NOT).
- DIRECT TRANSIT PASSENGERS AS PER THE FOLLOWING DEFINITION:
PASSENGERS ON BOARD A FLIGHT AT AN EN-ROUTE STOP (ARRIVING
AIRPORT AND DEPARTING FROM IT ON THE SAME AIRCRAFT AND
REMAINING IN THE TRANSIT AREA)
- CREW MEMBERS ON DEPARTING AIRCRAFT.
- CREW MEMBERS TRAVELING AS PASSENGERS TO RESUME SERVICE ON
AN AIRCRAFT AT ANOTHER AIRPORT.
- PASSENGERS WHOSE FLIGHT IS INTERRUPTED DUE TO THE
INABILITY OF THEIR AIRCRAFT TO LAND AT IT'S DESTINATION.
 
Όπως το βλέπω, από το χειμερινό πρόγραμμα και το ATH-SKG έχει πλέον αριθμό ΟΑ (και codeshare A3). Με Α3 μένουν μόνο η Α3540 και Α3510 - που συνεχίζουν για DUS και STR αντίστοιχα και που στην ιστοσελίδα της Α3 συστηματικά υπάρχουν μόνο σε υψηλούς ναύλους (W/C). Δεν ξέρω εάν αυτό έχει σχέση με το σύστημα κρατήσεων / το GDS ή μήπως θέλει να πουλάει τις θέσεις στα άτομα που συνεχίζουν για Γερμανία.

Αν μένει όμως έτσι, όποιος θέλει να πάει πρωί Αθήνα – Θεσσαλονίκη πρέπει είτε να φύγει αρκετά νωρίς (ιδιαίτερα το Σάββατο η ΟΑ102 φεύγει πλέον στις 06.00) είτε να πληρώσει σχετικά υψηλή τιμή. Είτε να πετάει με τη FR….
 
Καλησπέρα σε όλους.
Όσο πάει και το σύστημα της Aegean με εκπλήσσει όλο και περισσότερο.
Είπα σήμερα να κάνω μια δοκιμή να βγάλω εισιτήριο για CDG κατά Οκτώβριο μεριά.
Μπήκα στη σελίδα και έψαξα ATH->CDG για 14/10.
Είδα τιμές ATH->CDG 08.35 με 146.89
................ATH->CDG 13.25 με 121.89
...................ATH->CDG 17.25 με 121.89.
Καθόσον είμαι σε πόλη της βόρειας Ελλάδας, λέω αντί να πάω Αθήνα με αεροπλ. ας κοιτάξω και από SKG.
Διαπιστώνω ότι για 14/10:
..................SKG->ATH 06.30 + ATH->CDG 08.35 με 103.19
..................SKG->ATH 08.20 + ATH->CDG 13.25 με 66.19
..................SKG->ATH 14.30 + ATH->CDG 17.25 με 66.19

Όποια τιμολογιακή πολιτική και αν ακολουθεί η aegean (ακόμα και αν είχε πρόεδρο από τη συμπρωτεύουσα...), εφόσον δεν υπάρχει η χαμηλή κατηγορία ναύλου στο σκέλος από ATH->CDG πως γίνεται να βγάζει εισιτήριο σε χαμηλή κατηγορία στο SKG->ATH->CDG??
Να ελπίζω ότι θα υπάρξουν χαμηλότερες τιμές προσφοράς και στο ATH->CDG.

Υ.Γ
Ευχαριστώ και συγνώμη αν στους ειδήμονες της σελίδας οι απορίες μου φαίνονται απλοϊκές.
 
Όπως γράφθηκε και πριν: Οι διαθεσιμότητες σε τέτοιες περιπτώσεις φαίνεται να είναι πλέον ανεξάρτητες απ΄αυτές των 2 σκελών ξεχωριστά. Το διαπίστωσα και στο SKG/ATH-BRU.

Υποθέτω να κάνει με τον ανταγωνισμό. Στο ATH – CDG η Α3 έχει το πλεονέκτημα της απευθείας πτήσης. Kαι εφόσον Air France (ή δεν ξέρω ποια άλλη εταιρία πετάει αυτό το δρομολόγιο) επίσης ζητάει παρόμοιες τιμές, και η Α3 μπορεί να τις ζητάει.

Ενώ στο SKG-CDG αυπευθείας πτήση δεν υπάρχει (ή μόνο εποχιακά). Με Α3 μέσω ATH δεν είναι η καλύτερη/ πιο γρήγορη ανταπόκριση (χωρίς να έχω ψάξει όλες τις δυνατότητες, ξέρω ότι έχει πολύ καλή σύνδεση η OS μέσω VIE, παρόμοια ισχύει και για την JU μέσω BEG, και μέχρι τέλος Οκτωβρίου σε κάποιες μέρες υπάρχει και η LX μέσω ZRH). Επομένως η Α3 μάλλον θέλει να δώσει κάποια κίνητρα να την επιλέξει κανείς.

Το ίδιο φαινόμενο το βρίσκεις και σε όλες τις άλλες εταιρίες.
 
Παρατηρώ ότι παρά τις σημερινές προσφορές εσωτερικού, σε δρομολόγια με Q400 εξακολουθεί ορισμένες ημέρες της εβδομάδας να μην πουλάει κάτω από S μερικές φορές και Κ fare class!
Δείτε π.χ.την ΟΑ402 Τρίτες και Παρασκευές μέχρι το Μάρτιο!
Ξέρει κανείς αν είναι κάτι που θα διορθωθεί ή τα Q400 "αναβαθμίστηκαν" σε premium flights ορισμένες ημέρες ? :wall:
 
Top