Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εάν δε σου το έστειλε το γραφείο ή η αεροπορική εταιρία, θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί τους για να σου στείλουν το "ticket image" ή το ITR (εάν έχουν Amadeus). Πολλά γραφεία, δε στέλνουν ποτέ το e-Ticket Receipt, αλλά μόνο το Itinerary Receipt, το οποίο δεν περιλαμβάνει το Fare Construction.
 
Ερώτηση, διότι θα μας τρελάνουνε:
Αυτή τη στιγμή η Aegean πουλάει ATH-CFU και CFU-ATH για οποιαδήποτε ημερομηνία από σήμερα έως και το καλοκαιρινό πρόγραμμα μόνο σε Y class με τιμή γύρω στα 270 ευρώ αλερετουρ! Για οποιαδήποτε ημερομηνία!!
Και σε third party travel agents δεν υπάρχει διαθεσιμότητα για τους επόμενους 3+ μήνες.

Την ίδια στιγμή η Olympic διαφημίζει "7.000 θέσεις εσωτερικού από 19€, Αλεξανδρούπολη, Ιωάννινα, Καβάλα, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Κως, Λήμνος, Μυτιλήνη, Σάμος, Χανιά και Χίος προς Αθήνα: 19€ | Από Αθήνα: 35€, Κρατήσεις μέχρι 22/12/2015 - Πτήσεις από 15/01/2016 έως και 26/03/2016."

Και σε επικοινωνία με το τηλεφωνικο τους κέντρο μου είπανε ότι αυτά τα εισιτήρια πουλάει η εταιρεία αυτή την περίοδο!!!
Πουλάνε τρέλα ή απλά να περιμένω το IT department να πιάσει δουλειά το πρωί ?
 
Αυτές τις μέρες γίνεται η μεταπτωση των πτήσεων της Κέρκυρας απο το inventory της A3 σε εκείνο της ΟΑ. Δες το site της ΟΑ.

Τα μεγάλα ιντερνετικα γραφεία προς το παρόν δε μπορούν να πουλήσουν OA.
 
Και η ΟΑ το ίδιο πουλάει, as we speak!
Απ' ότι καταλαβαίνω οπλιζόμαστε με υπομονή...
 
Μάλλον "έφτιαξε" το σύστημα, γιατί μόλις έκλεισα για Φεβρουάριο CFU-ATH με 19€.
Το πιο περίεργο είναι το
Operated by: Olympic Air

Aircraft: Airbus Industrie A320

Operator δε θα έπρεπε να είναι η Aegean; Ή δεν έχει καμία διαφορά πλέον; Ή μήπως θα βάψουν κανένα 320 σε classic Olympic livery να τρελαθούμε; :mrgreen:
 
Ναι, έφτιαξε, πήγε η καρδιά στη θέση της! :)
 
Για οικονομικούς λόγους, η Aegean «ανέστησε» την Ολυμπιακή και μετέφερε σε αυτήν ένα μεγάλο μέρος του εσωτερικού δικτύου εκτός από τα «άγονα» που κατείχε μέχρι τότε. Τα δρομολόγια που προσετέθησαν είναι εκείνα, στα οποία ο ανταγωνισμός δεν είναι ή δεν ήταν ιδιαίτερα έντονος (εκτός από CHQ και CFU, τα οποία μάλλον θα δείξουν τη προοπτική επέκτασης του δικτύου σε OA prime flights). Αυτό έγινε στα πλαίσια του περιορισμού του «κόστους διανομής», δηλαδή των χρεώσεων των GDS, που κυμαίνονται από $4 έως και $8 για κάθε θέση που πωλείται μέσω ταξιδιωτικών γραφείων.

Τον Ιούνιο του 2015, η ΟΑ απεσύρθη από τα GDS και οι θέσεις πωλούνταν μόνο με κωδικό A3, μέχρι να ολοκληρωθεί το νέο σύστημα διανομής θέσεων της ΟΑ, κάτι το οποίο έγινε την 1η Οκτωβρίου. Το νέο σύστημα, που χρησιμοποιεί η ΟΑ παρακάμπτει τα GDS και το κόστος διανομής θεωρείται πως είναι σημαντικά μικρότερο σε σχέση με αυτά. Αυτό βέβαια έχει σαν αποτέλεσμα, να μη μπορείτε -προς το παρόν- να δείτε πτήσεις ΟΑ σε άλλες ιστοσελίδες, εκτός από εκείνες της Aegean και της Olympic Air. Αυτό ίσως λυθεί στο μέλλον, εάν κι εφ' όσον τα ταξιδιωτικά γραφεία, που βρίσκονται πίσω από αυτές τις ιστοσελίδες, επενδύσουν ένα σημαντικό ποσό προκειμένου να διασυνδέσουν τις ιστοσελίδες με το σύστημα διανομής της ΟΑ.

Συνοψίζοντας, η νέα πολιτική διανομής της ΟΑ, εξοικονομεί χρήματα στον Όμιλο της Aegean, ωστόσο περιορίζει -προσωρινά;- το δίκτυο διανομής, ενώ αλλάζει τον τρόπο λειτουργίας των ταξιδιωτικών γραφείων, τα οποία θα έχουν μία ακόμα εφαρμογή για να χρησιμοποιούν και να εκπαιδεύσουν το προσωπικό τους, που δεν προσφέρει τα οφέλη ενός GDS (ευκολία, συμβατότητα, ευελιξία και οικονομικό κέρδος από το πρόγραμμα κινήτρων).

Αυτό βέβαια, δεν είναι ελληνική πρωτοτυπία. Η Lufthansa επέλεξε να κινηθεί επιθετικότερα, ανεβάζοντας κατά €16 το κόστος του κάθε εισιτηρίου, που πωλείται μέσω GDS έναντι της αντίστοιχης εφαρμογής που έφτιαξε και που φαίνεται πως δεν περπάτησε όπως θα ήθελε (μεταξύ μας, της Aegean είναι αρκετά καλύτερη, σε σημείο που η LH ξεκίνησε συνεργασίας με τον ίδιο παροχέα υπηρεσιών με εκείνον της A3).

Γιατί η ΟΑ φαίνεται πως πετάει με Α320;
Για τον ίδιο λόγο που η A3, σε κάποιες πτήσεις πετάμε με Dash8 Q400. H μία εταιρεία χρησιμοποιεί αεροπλάνα της άλλης, ανάλογα με τη ζήτηση και τις προοπτικές του κάθε δρομολογίου.
 
Καλημέρα σας,

ψάχνοντας για εισιτήριο από MJT-LHR με επιστροφή, για μέσα Μαρτίου, διαπίστωσα ότι αν βγει σε ένα εισιτήριο , δηλαδή: MJT-LHR-MJT, το κόστος είναι στα 511 ευρώ!!! Εάν πάλι κλείσω χωριστά το MJT-ATH-MJT και το ATH-LHR-ATH το συνολικό κόστος πέφτει στα 314 ευρώ!! Μέχρι πρότινος σε ταξίδια εξωτερικού στα οποία υπήρχε μετεπιβίβαση από προορισμό του εσωτερικού, ο ναύλος της εσωτερικής πτήσης ήταν ουσιαστικά δωρεάν, πλήρωνες το επίναυλο καυσίμου, όπως μου είχαν πει και απ το τηλεφωνικό κέντρο της AEGEAN. Τι έχει αλλάξει? Γιατί υπάρχει αυτή η τεράστια διαφορά? Έχει να κάνει με το ότι οι πτήσεις από Μυτιλήνη εκτελούνται πλέον ως ΟΑ?
 
Καλησπέρα,

Αυτό που συνήθως γίνεται είναι να μην υπάρχει διαθεσιμότητα στο φτηνότερο fare bucket για κάποια από τις 2 πτήσεις.

Αν πχ MJT-ATH-MJT έχει διαθεσιμότητα μόνο πχ L-class , αλλά το ATH-LHR-ATH έχει διαθέσιμο και φτηνότερο bucket πχ P ή T, τότε η πτήση MJT-ATH-LHR-ATH-MJT θα κλειστεί όλη στο L bucket και θα πληρώσεις παραπάνω. Από την άλλη, πολλές φορές αν έχεις connection εμφανίζονται fare buckets που δεν εμφανίζονται αν ψάξεις την απευθείας πτήση. Εγώ που πχ κάνω LHR-ATH-SKG ψιλοτακτικά βρίσκω P-class αρκετά συχνά, ενώ αν ψάξω μόνο για LHR-ATH στις ίδιες ακριβώς πτήσεις τότε βρίσκω S ή και ψηλότερο.

Γενικά αγνωσται αι βουλαί του gds , είναι ανάλογα με τα κέφια του ticketing system και του revenue management της Α3.
 
Ένας άλλος λόγος είναι πως αν βγει ενιαίο εισιτήριο, είσαι στην ουσία ασφαλισμένος σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά σε μία από τις πτήσεις. Π.χ. σε περίπτωση που γίνει κάποια καθυστέρηση, η εταιρεία θα πρέπει να σε βάλει σε επόμενη πτήση, να σου χορηγήσει διαμονή και να σου καλύψει κάποια έξοδα. Επίσης εξασφαλίζει και την απευθείας μεταφορά της αποσκευής (σε περίπτωση που περιλαμβάνεται αποσκευή). Αν το κλείσεις ξεχωριστά, η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη και δεν σε αποζημιώνει σε περίπτωση που δεν προλάβεις κάποια ανταπόκριση. Όπως καταλαβαίνεις τα επιπλέον κόστη για την περίπτωση του ενιαίου εισιτηρίου μεταφέρονται στον ταξιδιώτη-αγοραστή.
Η αλήθεια είναι βέβαια πως η τιμή που σου δίνει είναι κάπως υπερβολική...
 
Top