Το έπος της Δυτικής Ακτής σε 8 πτήσεις και 7 προσγειώσεις

  • Thread starter Thread starter OveLix
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μην πτοείσαι προφήτη Οβελίκιε. Ακόμα και με την Alitalia να πήγαινες στο Μπγιούτιφουλ Αμέρικα, είμαι σίγουρος ότι θα μας εξέπλητταν τα όσα είδες κι έκανες στο δυτικό Ομπαμιστάν.

Iqra γιατί έχω αρχίσει να εκνευρίζομαι (θέλω να πάρω σειρά για το δικό μου trip report)...
 
Είχα σκοπό να συνεχίσω αργότερα αλλά μόλις συνειδητοποίησα ότι καθυστερώ το slot του aakunz στρώθηκα στο γράψιμο. Ιδού η συνέχεια
-------
Που λέτε, η ΒΑ μου ζάλισε τα @@. Κάθε εβδομάδα μου έστελνε ένα μέιλ να περάσω λέει από το σάιτ της να συμπληρώσω πρόσθετα στοιχεία. Τι τα θέτε μωρέ; Τα έγραψα όλα στην ESTA.

Το Visa Waiver program για την Ελλάδα σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να πας στην πρεσβεία των ΗΠΑ και να παρακαλέσεις για μία βίζα συμπληρώνοντας έντυπα με όλα τα στοιχεία σου λες και θέλεις να πάρεις ταυτόχρονα στεγαστικό, να παντρευτείς και να δώσεις αίμα. Η νέα διαδικασία σημαίνει ότι οι αμερικανικές υπηρεσίες έχουν πρόσβαση στα στοιχεία σου απ’ ευθείας και όταν συμπληρώνεις την ESTA σε εγκρίνουν ή σε απορρίπτουν ακαριαία. Τόσα χρόνια το έπαιζα εθνική υπερηφάνεια και δεν πατούσα πόδι στην πρεσβεία. Online όμως συμβιβάστηκα. Τι σου είναι η τεχνολογία...

Πάμε στην πτήση λοιπόν

Leg 1, 30/7/2010
ΒΑ 0631, ΑΤΗ-LHR
Αεροσκάφος: Boeing 767-300ER, G-BNW
Z

Σας έχει τύχει να είστε στο check-in για Λονδίνο/Παρίσι/Φρανκφούρτη/Ζυρίχη/Ντουμπάι/δενέχεισημασία και ο μπροστινός σας να έχει connection για αλλού και να ακούτε την τσεκαδόρα να του λέει «τελικός προορισμός σας είναι το Μαϊάμι/Μελβούρνη/Χονολούλου/Παπεέτε;» (εξαιρούνται συγκεκριμένα μέλη του φόρουμ που τους έχουν πράγματι ρωτήσει αν πάνε Παπεέτε) και ο άλλος να λέει «Μάλιστα» και εσείς να θέλετε να τον δολοφονήσετε με δέκα χιλιάδες μικρές χαρακιές σε όλο του το σώμα; Ε, εκείνο το πρωί που με ρώτησαν «Τελικός προορισμός το Λας Βέγκας;» ένιωσα στην πλάτη μου μαχαίρια, τσεκούρια, βελάκια, τηλεβόλα και σάρισες από τους επόμενους στην ουρά. Πού να ήξεραν και τη συνέχεια, θα πετούσαν και δρεπάνια.

To G-BNWZ είναι ξεχωριστό για δύο λόγους: πρώτον, το έχει φωτογραφίσει ο Αλέξης747.
http://www.airpics.net/photo/G-BNWZ-Boe ... ways/12472
Δεύτερον έχει διαφορετικό interior από όλα τα άλλα 763 του στόλου της ΒΑ. Κάποια στιγμή θέλησαν στην εταιρία να μεγαλώσουν τα overhead bins έτσι ώστε να χωρούν οι νέες βαλίτσες με ροδάκια (που χωρούσαν πάντα στα Airbus αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας). Μία από τις διαμορφώσεις ήταν η συγκεκριμένη που έδωσε 4 ίντσες περισσότερο αποθηκευτικό χώρο. Αλλά, για κάποιο λόγο, δεν τους άρεσε ή δεν τους βόλεψε αλλά δεν το άλλαξαν κιόλας και έτσι το Ουίσκι Ζούλου (φοβερός συνδυασμός γραμμάτων και νοήματος) έμεινε με τα διαφορετικά bins. Φωτό εδώ
http://www.airliners.net/photo/1136092/M/
ενώ το original είναι έτσι
http://www.airliners.net/photo/0918575/M/

Φυσικά, εγώ δεν πήρα χαμπάρι τίποτα από όλα αυτά. Πριν πέντε λεπτά το ανακάλυψα ψάχνοντας πληροφορίες για το αεροσκάφος.

Ετσι λοιπόν, το 763 ξεκουραζόταν στην Α05. Δεκατριών ετών και μισό, καινούριο δεν το λες (ας μην ανοίξουμε καλύτερα τη συζήτηση για την ηλικία του στόλου της ΒΑ). Η θύρα ήταν γεμάτη κόσμο, αναγκαστήκαμε να καθίσουμε στο πάτωμα αλλά η επιβίβαση άρχισε σύντομα. Οι θέσεις μας ήταν οι 36Α και Β (στις αναχωρήσεις από Αθήνα κάθομαι πάντα αριστερά γιατί μου αρέσει να βλέπω το λεκανοπέδιο στις -συνήθως- βόρειες απογειώσεις). Επίσης δεξιά το πρωί έχει ήλιο.

Τροχοδρόμηση, απογείωση από τον 03R και πορεία Εύβοια, Σποράδες, Θεσσαλονίκη κλπ ενώ από το Βελιγράδι και μετά ο κυβερνήτης πετούσε με τη γνωστή μέθοδο IFD (I Follow Danube) μέχρι που άφησε τη Βαυαρία, διέσχισε διαγώνια την υπόλοιπη Γερμανία, βγήκε Βέλγιο κλπ κλπ.

Το πρωινό ήταν κάτι με μανιτάρια. Ομελέτα ήταν; Πατάτα ήταν; Δεν ξέρω. Ξέρω όμως ότι δεν είχαν υγρή χαρτοπετσετούλα με την οποία με έχει καλομάθει η Lufthansa και ότι στις οθόνες άρχισε να παίζει μια ταινία με την Τζένιφερ Ανιστον και τον Τζέραρντ Μπάτλερ (ναι, ο ζωώδης ατρόμητος ήρωας Λεωνίδας των 300 έκανε τον ευαισθητούλη σε αισθηματική κομεντί). Κατά τα άλλα είχε γιαούρτι με μέλι ΜΕΒΓΑΛ, creamer ΔΕΛΤΑ (κάτι θα είχαν ακούσει για τη συγχώνευση από τότε), ελληνική μαρμελάδα και αλλοδαπή πορτοκαλάδα. Φωτογράφισα και το δίσκο αλλά δεν την ανεβάζω, θα φωνάζει πάλι ο Αξελ747 ότι μπασταρδεύουμε το χόμπι.

Η προσέγγιση στο Λονδίνο ήταν μια τυπική λονδρέζικη προσέγγιση. Με σύννεφα στα 3000 πόδια και κύκλους στο holding μέχρι να πάρουμε σειρά. Τελικά προσγείωση στον 27R με τους spotters στο απέναντι πάρκινγκ να μη δίνουν δεκάρα (θα τα έχει βαρεθεί η ψυχή τους τα 767) και πρόσδεση στο Terminal 5 όπου θα περνούσαμε τέσσερις ώρες αναμονής (έτσι νομίζαμε).

Στη συνέχεια του ριπορτ:

- Το υπερεκτιμημένο T5
- Το 777 από την Ινδία
- Η χαμένη βαλίτσα και η τρίωρη καθυστέρηση (κάποιες κατάρες έπιασαν)
- Το IFE που δεν ήταν IFE
 
Λονδίνο. Αναμονή.

Να μαι ξανά στο Terminal 5, δεύτερη φορά μετά τον Νοέμβριο του 2008 τότε που ήταν μόλις επτά μηνών και η κύρια ασχολία του ήταν να στέλνει αλλού τους επιβάτες και αλλού τις βαλίτσες τους: μέσα στις πρώτες δέκα μέρες 42.000 βαλίτσες δραπέτευσαν παρά τη θέλησή τους και περιστρέφονταν μόνες τους σε ιμάντες αεροδρομίων σε όλο τον κόσμο ενώ οι ιδιοκτήτες τους βρίσκονταν στους αντίποδες· όσοι τα κατάφεραν γιατί με 5000 πτήσεις ακυρωμένες τις πρώτες δέκα μέρες, τα εγκαίνια του Terminal 5 έκαναν το υμεναίο του Ελ. Βεν. να μοιάζει ποδηλατάδα στην εξοχή χωρίς χαλίκια και ζουζούνια. Θα φταίει που αυτωνών το εγκαινίασε η βασίλισσα ενώ το δικό μας ο Χριστόδουλος. Νίκα τοις βασιλεύσι...

Το Terminal 5 σχεδίασε ο Ρίτσαρντ Ρότζερς, ένας αρχιτέκτονας διάσημος για κτίρια που κοστίζουν πανάκριβα και δεν φέρνουν πίσω δεκάρα τσακιστή όπως το κέντρο Pompidou στο Παρίσι και το Millennium Dome στο Λονδίνο. Ο μόνος που μπήκε σε κτίριο του Ρότζερς και βγήκε πάμπλουτος είναι ο έκπτωτος βασιλεύς των Ελλήνων που μπήκε στο Διεθνές Δικαστήριο Ανθρ. Δικαιωμάτων στο Στρασβούργο και βγήκε με τα 5 δισεκατομ δρχ που του δώσαμε αποζημίωση για να πάει στα τσακίδια και να μπορώ εγώ να κάνω mountain bike στα μονοπάτια στο Τατόι δίπλα στην πρώην πισίνα του. A, έχει φτιάξει και δύο αεροδρόμια: το Terminal 4 στο Barajas (αυτό μου άρεσε, μυστήριο) και το Marseille Provence.

Το Terminal 5 κόστισε 5 δισ. ευρώ και είναι δέκα φορές πιο βαρετό από το Τ4 του Barajas που κόστισε 1,3. Καμία σχέση, λες και δεν τα σχεδίασε το ίδιο χέρι. Βέβαια, τώρα που το σκέφτομαι, και ο Γούντι Αλεν έχει σκηνοθετήσει εξίσου το Annie Hall (αριστούργημα) και το Anything Else (εναλλακτικό στο λεξοτανίλ), κάθε δημιουργός δικαιούται να βγάλει κάτι μέτριο. Κι όσο το σκέφτομαι περισσότερο, τι περιμένατε από έναν Άγγλο που σχεδιάζει ένα αεροδρόμιο για Άγγλους στην Αγγλία; Μόνο η δημόσια διαβούλευση κράτησε 4 χρόνια! Φαντάζομαι τη σκηνή: οι χρηματοδότες, οι επιτροπές κατοίκων, οι σύμβουλοι, οι σκαφτιάδες, οι λόρδοι που δεν έχουν πού να κυνηγήσουν αλεπούδες, οι πρώην οικοπεδούχοι, τα τσιράκια του Μπλερ, οι οικολόγοι, οι σκανδαλοθηρικές φυλλάδες που ήδη ψάχνουν ποιανού γυναίκα τα έχει με ποιο μέλος της επιτροπής, τσάι, χλιαρή μπύρα. Τι αεροδρόμιο να σχεδιάσεις; Βάζεις εκεί πέντε σίδερα, δέκα τζάμια και ένα satellite, βάζεις και στην ΠΡΟΣΟΨΗ ένα πολυόροφο πάρκινγκ να κρύβει το αίσχος και έτοιμος ο αερολιμένας. Ενώ στην Μαδρίτη, πήγε ο άνθρωπος, του έδειξαν το οικόπεδο, του έδωσαν πέντε κούτες σανγκρία και ένα μολύβι και του είπαν «σχεδίασε». Και βγήκε το Τ4. Αγαπημένη Μεσόγειος...
http://en.wikiarquitectura.com/index.ph ... Barajas_T4

Το Τ5 πρέπει να είναι η μεγαλύτερη σπατάλη θέας στην ιστορία των τέρμιναλς. Τρισεκατομμύρια υαλοπίνακες, απρόσκοπτη θέα στο tarmac και τι βλέπεις; BA και μόνο ΒΑ. Τέτοια παράθυρα κύριοι θα έπρεπε να είναι στη μέση, μεταξύ των διαδρόμων, από τη μία μεριά ο 27R/9L κι απ την άλλη ο 9R/27L. Και στην οροφή μπαλκόνι για τους spotters. Ακούτε, ξενέρωτοι;

Ομως στο Λονδίνο το δικαίωμα του Σενεγαλέζου να μιλάει με τον θεό του είναι σημαντικότερο από το δικαίωμα του spotter να προσκυνάει τα wide bodies του (άλλωστε ο Μωάμεθ απαγορεύεται να φωτογραφηθεί. Αυτός και το LGKL έχουν το προνόμιο). Για αυτό και στο Τ5 υπάρχει ένας χώρος προσευχής/λατρείας για όλες τις θρησκείες (τα κόκκαλα του Ριχάρδου του Λεοντόκαρδου θα έτριζαν μες την πανοπλία του) όπου μέσα βρίσκεις σκυφτούς μουσουλμάνους, διαλογιζόμενους βουδιστές και άπλυτους τουρίστες συγκεντρωμένους με προσήλωση στο buttcrack της τουριστριούλας που κοιμάται κολλητά στον τοίχο.

Οι ώρες της αναμονής πέρασαν σύντομα με σύνδεση wi-fi, καφέ starbucks, φαγητό wagamama (κάποτε κάθε φορά που άρθρωνα όνομα εταιρίας με πλήρωναν... χρυσές εποχές των media...), περιοδικά, βιβλία, βόλτα στο κτίριο απ’ άκρου είς άκρον (μαγαζιά, μαγαζιά και πάλι μαγαζιά, ανάθεμα την καταναλωτική κοινωνία) μέχρι που πληροφορηθήκαμε από τις οθόνες ότι η πτήση μας είχε καθυστέρηση. Δεν πειράζει, πάμε με το υπόγειο τρενάκι στο satellite και περιμένουμε εκεί. Είτε εκεί, είτε στο κεντρικό η βαρεμάρα ίδια θα είναι.

(συνεχίζεται)
 
Αγαπητέ Οβελίκιε, νομίζω πως ξεκούρασες αρκετα τα δάκτυλα και το μυαλό σου. 8 μήνες πέρασαν, το παιδί κοντεύει να βγει. IQRA λοιπόν, όπως λέγει κι ο προφήτης Αακούνσιος (μεγάλη η χάρη του). Μέχρι τώρα διαβάσαμε 1 πτήση και 1 προσγείωση, μένουν οι υπόλοιπες.

IQRA...
 
Ντρέπομαι.
Ντρέπομαι που το πιο μακρινό και πιο ενδιαφέρον και περιπετειώδες ταξίδι της ζωής μου δεν το μοιράζομαι με εσάς, το τριμελές κοινό μου (και κανα δυο ακόμη guests που άκουσαν υπερατλαντικό και μπήκαν να δουν τι παίζει). Κάποτε ντρεπόμουν που ο άλλος έγραφε report για Νέες Ζηλανδίες ενώ εγώ είχα μια ταπεινή NUE. Τώρα που έχω την εξωτική Δυτική Ακτή, σκέφτομαι «τι να προσθέσει κανείς στο επικό κινηματογραφικό report του computerise;». Το παθαίνεις το writer’s block ή δεν το παθαίνεις, αγαπητό μου κοινό;

Ομως επειδή διάβασα κάτι παλιά μου ριπόρτ και συγκινήθηκα από τα σχόλιά σας (και από το τσιγάρο που ανάβει ο Αξελ747 κάθε φορά που διαβάζει ένα), επειδή χρειάζομαι μια μικρή ένεση ματαιοδοξίας (στην πραγματικότητα θέλω να ξεπεράσω κάποτε τον κάπτεν τζάμπο) και, τέλος, επειδή έρχονται εκλογές στην Απογείωση και θέλω να πουλήσω μούρη εκ του σύνεγγυς στα μέλη, ιδού το δεύτερο σκέλος του επικού ταξιδίου, με μόνη βοήθεια πλέον τις φωτογραφίες που τράβηξα και τις σημειώσεις στο μπλοκ. Για να δούμε, θυμάμαι τίποτα;



Leg 2, 30/7/2010
ΒΑ 0275, LHR-LAS
Αεροσκάφος: Boeing 777-236ER, G-YMMD


Δεν είχα ξαναπάει στην Αμερική. Στην πραγματικότητα, το απολύτως δυτικότερο σημείο που είχα ως τότε φτάσει ήταν το Cadiz (6ος μεσημβρινός). Η Νέα Υόρκη μού φαινόταν πάντα πολύ του συρμού για να πάω οπότε ο ενθουσιασμός που θα πήγαινα απευθείας στη Δυτική Ακτή ήταν τεράστιος. Ενιωθα σαν σκυλί πριν τη βόλτα. Ετρεχα μπρος-πίσω στη θύρα του satellite κοιτώντας και φωτογραφίζοντας αεροπλάνα, χοροπηδούσα δίπλα στα παράθυρα, στεκόμουν μπροστά στις κοπέλες της θύρας με βλέμμα «ασεμεναμπωασεμεναμπωασεμεναμπω», κρατημό δεν είχα.

Το αεροσκάφος είχε αφιχθεί καθυστερημένα από τη Μπάγκαλορ (δεν θέλω ούτε να ξέρω πώς μοιάζει μια καμπίνα γεμάτη Ινδούς) και τώρα το καθάριζαν από το κάρυ για να μπούμε μέσα οι πολιτισμένοι να πάμε στο Μακάραν (καμπίνα γεμάτη τζογαδόρους).

Kilo θέση στο πίσω μέρος (η διάταξη ήταν 3-3-3), τακτοποίηση και παιχνίδι με το IFE (για να ανακαλύψω πόσα κουμπάκια έχει και τι κάνει το καθένα).

Οι συνοδοί της BA ήταν πάντα ευγενικές και μεγαλοκοπέλες. Επιπλέον, είχαν το βλέμμα της Κάθι Μπέιτς στο «Misery» προτού προσπαθήσει ο Τζέιμς Κάαν να δραπετεύσει· γλυκό αλλά χωρίς να ξέρεις τι σκέφτονται. Ετσι και οι σημερινές μας οικοδέσποινες που είχαν να αντιμετωπίσουν ένα πρόβλημα: κάποιος επιβάτης που πέρασε το checkin και έδωσε βαλίτσα, δεν είχε επιβιβαστεί στο αεροσκάφος. Τον φώναξαν μια-δυο φορές, καμία απάντηση. Ετσι, από το κόκπιτ μας ενημέρωσαν τι ακριβώς συμβαίνει και ότι πρέπει να ξεφορτωθούν οι βαλίτσες από το αμπάρι και να ευχόμαστε λέει να είναι έξω-έξω γιατί άμα είναι μέσα-μέσα τον ήπιαμε. Ηταν μέσα-μέσα...

Από το παράθυρό μου έβλεπα τον σωρό με τις βαλίτσες να γίνεται πυραμίδα στο tarmac και το ανυψωτικό να βγάζει ένα-ένα τα αλουμινένια κοντέινερ που τις περιείχαν. Άλλη μισή ώρα αργότερα η βαλίτσα δεν είχε βρεθεί και οι αεροσυνοδοί, με τον κίνδυνο η πτήση να καθυστερήσει ανεπανόρθωτα, είπαν να κάνουν μια τελευταία απόπειρα. Ξαναφώναξαν τον επιβάτη προφέροντας καθαρότερα το (σίγουρα ασιατικό) όνομά του και πιο επιτακτικά, με τόνο αγγλίδας γκουβερνάντας. «Here!» κάνει ένας θείος σηκώνοντας το χέρι του. Πάει μπροστά, τα λέει με τις κυρίες (που είχαν πια το βλέμμα της Κάθι Μπέιτς που ετοιμάζεται να σπάσει τα πόδια του Κάαν), τους έδειξε τα χαρτιά του, αποδεικνύεται ότι πέρασε χωρίς να σκανάρουν το pass του (μάλλον), επεισόδιο λήξαν.

Pushback με καθυστέρηση 2ω20λ και πλώρη για τον ωκεανό, επιτέλους. Εκεί ήρθα αντιμέτωπος με την πρώτη καταστροφή του ταξιδιού: δεν δούλευε το IFE! Υποτίθεται ότι είχαμε το νέο σύστημα, με video on demand κλπ. αλλά έπαιζε το παλιό (που παίζει λούπα τις ταινίες και εσύ κάνεις ζάπινγκ). Στις διαμαρτυρίες των επιβατών οι συνοδοί απάντησαν ότι πρέπει να γίνει reset στο σύστημα και αυτό μπορεί να το κάνει μόνο ο πιλότος και αυτός είναι αυτή τη στιγμή απασχολημένος. Μπα; το πετάει χεράτα μήπως και δεν έχει χρόνο να αφήσει το yoke;

Από τις καταχθόνιες σκέψεις μου με έσωσε το σύνδρομο διάσπασης προσοχής. «Σταδιάλα, 200 εκ. δολάρια αεροσκάφος, δεν σκέφτηκαν να βάλουν ένα κουμπί reset στο πλήρωμα; Αντε να δούμε πώς θα περάσουν τόσες ώρες χωρίς....τι μυρίζει; Κοτόπουλο κάρι! Ζήτω, θα φάμε!».
Το δείπνο σερβιρίστηκε, το κοτόπουλο ήταν νόστιμο αλλά η σαλάτα άνοστη, το γλυκό στενοχωρημένο και το νερό 100 γραμμάρια. Τι διάολο, τόσο πολύ επηρεάζει το MTOW το νερό των επιβατών;

Το δείπνο τελείωσε, το IFE εξακολουθούσε να μην ανταποκρίνεται (εκτός από ένα κανάλι που έπαιζε τον Ματ Ντέιμον πεζοναύτη) και εγώ άνοιξα το Wired όπου διάβασα ένα σωρό χρήσιμα πράγματα: πώς δουλεύουν οι βόμβες, τι κάνει στο σώμα μας το στρες και πώς θα φτιάξουμε εμβόλιο, γιατί ήρθε το 2010 και ακόμα δεν έχουμε όπλα λέιζερ και μπάτλερ-ρομπότ κλπ. Στα διαλείμματα διάβαζα τον οδηγό του Lonely Planet για τις ΗΠΑ που μου είχε δανείσει ο aakunz (του τον επέστρεψα και πήγε με αυτόν στη ΝΥ, αν γράφαμε τα μίλια του έβγαζε άνετα ένα ευρωπαϊκό ταξιδάκι).

Το πέρασμα του ωκεανού ήταν λιγότερο εντυπωσιακό από όσο περίμενα. Εντάξει, νερό είναι. Το περισσότερο νερό που έχεις δει ποτέ σου αλλά είναι σαν να δεις μαζί τους περισσότερους Κινέζους που έχεις δει ποτέ σου· απλώς πήζει το μάτι σου. Την Ισλανδία δεν την είδα λόγω νέφωσης. Πράγμα που είναι πρόοδος μια και μόλις λίγες εβδομάδας νωρίτερα δεν φαινόταν λόγω ηφαιστειακής σκόνης ενός ηφαιστείου με τόσο παράξενο όνομα που δεν μπορώ ούτε να το γκουγκλάρω.

Ξεφύλισσα το περιοδικό της ΒΑ. Ξενοδοχεία, εστιατόρια, προορισμοί, διαφημίσεις για ημίψηλα. ΓΙΑ ΗΜΙΨΗΛΑ! Και δεν είχε καν ανακοινωθεί τότε ο γάμος της αδελφής της Πίπας. Μάλλον οι Άγγλοι ράβονται προληπτικά, ποτέ δεν ξέρεις σε τι εκδήλωση θα σε καλέσουν και τότε με τι θα φορέσεις το φράκο;

Φτάσαμε στη Γροιλανδία. Πάγος, χιόνι, παγετώνες να γλιστράνε, παγοθραυστικά να σπάνε, παγόβουνα να κολυμπάνε, κάπως έτσι θα είναι και η Ανταρκτική, σκέφτηκα, στην οποία θα ήθελα πολύ να πάω, αλλά όχι με ΑΝΖ. Έρεβος.

Κάπου εκεί με έπιασε κατούρημα. Πράγμα που δεν θα το ανέφερα αν δεν σήμαινε για μένα το σπάσιμο μιας παράδοσης που ήθελε να μην χρησιμοποιώ τουαλέτα εν πτήση - όχι επειδή δεν έπρεπε, αλλά επειδή απλώς δεν μου ερχόταν. Στο ATH-SIN-ATH το 1999 δεν σηκώθηκα ούτε μια φορά, έκτοτε είχα μόνο μικρές πτήσεις, φέτος συνέβη 2 φορές στο Τ5 και άλλη μία πάνω από το Hudson Strait του Καναδά. Τι ακολουθεί; Να σηκώνομαι τη νύχτα; Με έπιασε άγχος ότι γερνάω.

Στο μεταξύ νύχτωσε, το 772 ελάφραινε και ανέβαινε όλο και ψηλότερα, έφτασε στο FL400, κοιμήθηκα, ξύπνησα, μας σέρβιραν πρωινό σύμφωνα με την ευρωπαϊκή ώρα -μια και στα μεσοδυτικά ήταν ήδη βράδι- και ετοιμαστήκαμε για την προσγείωση.

Εδώ θα έβαζα κάτι κλισέ τύπου «η ολόφωτη πόλη ξεπρόβαλε από την έρημο» και «η μητρόπολη του τζόγου μας καλοσώρισε» αλλά ήμουν τόσο κουρασμένος και τόσο νυσταγμένος που τα δάχτυλά μου βαραίνουν μέχρι σήμερα. Προσγειωθήκαμε στον 19 (L? R? δεν θυμάμαι), αποβίβαση χωρίς καθυστέρηση και είσοδος στον έλεγχο διαβατηρίων.

Εκεί μας υποδέχθηκε μια φωτογραφία του Ομπάμα και μια φωνή από τα μεγάφωνα να μπούμε στη σειρά, να μη φωνάζουμε και να κλείσουμε όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές: «Mobile phones, computers, tablets, music players, anything with an on/off switch». E, πες το ντε, και νόμιζα ότι μπορώ να ξυριστώ στην ουρά με τη Philips. Ανάθεμα το Patriot Act...

Τα υπόλοιπα τα ξέρετε: αποτυπώματα στο σκάνερ, ερωτήσεις πού θα πάτε, πού μένετε, γιατί ήρθατε, οι τελώνες δεν μας σταμάτησαν και δεν μας ρώτησαν τίποτα, και εμείς, καταχαρούμενοι και ενθουσιασμένοι, βγήκαμε επιτέλους σε αμερικανικό έδαφος όπου η θρυλική ζέστη της ερήμου μας χτύπησε στα μούτρα σαν ρακέτα του τένις. Αλλά ποιος νοιάζεται; VEGAS BABY!!

(συνεχίζεται)

Y.Γ.
Το συγκεκριμένο 772 σε μια από τις καλύτερες :thx: φωτογραφίες που έχω δει ποτέ. Whoa!
http://www.airliners.net/photo/British- ... 8ad9e9c8ac
 
Το τόπικ ανανεώθηκε χτες, τον 11ο μήνα, στις 24 (2*4=8) του μήνα μετά από λήθαργο 8 μηνών (τελευταίο ποστ το Μάρτιο), στις 8 το βράδυ. Όλο μαζί, 11888. Τυχαίο;


Πάντως θα νομίζουν ότι συνενοούμαστε. Έχουμε αφήσει τα reports χωρίς ανανέωση 14 μήνες και οι 2, και το ανανεώσαμε αμφότεροι χτες.
 
Είναι επειδή κρυφά μέσα μας, χωρίς να το αναγνωρίζουμε, είμαστε ανταγωνιστές. Είθε να κερδίσει η ευγενής άμιλλα και ο καλύτερος αλλά, πάνω απ’ όλα, να κερδίσει το ποδόσφαιρο.
 
Νομίζατε ότι εγώ θα μείνω αμέτοχος; Μόλις ξεκίνησα και το δικό μου...

Είθε ο καλύτερος να κερδίσει την τριπρηπορτική τιτανομαχία...
 
Τα αποτελέσματα της κυβέρνησης Παπαδήμου είναι ήδη εμφανή. Άνοιξε και το επάγγελμα των τριπριπορτεράδων. Είθε ο καλύτερος να νικήσω.
 
Φωτογραφίες so far

To 777 άρτι αφιχθέν εκ Ινδιών, έτοιμο για Νεβάδα.
http://www.flickr.com/photos/ovelikios/ ... hotostream

In case of emergency...
http://www.flickr.com/photos/ovelikios/ ... otostream/

Καλτσάκια, ακουστικά, ωτασπίδες, μάσκα, οδοντόβουρτσα, στυλό, τι άλλο να χρειαστεί ο long haul ταξιδιώτης;
http://www.flickr.com/photos/ovelikios/ ... otostream/

Τι άλλο εκτός από IFE; Χάλασε το &%^&%(*&%(&^
http://www.flickr.com/photos/ovelikios/ ... otostream/

Καλώς ήλθατε στις ΗΠΑ, αλλά μην πατάτε τα κουμπιά, δεν δουλεύει κανένα.
http://www.flickr.com/photos/ovelikios/ ... otostream/

Αεροπορικές απαγορεύσεις το 2021, σύμφωνα με το Wired. No teleportation, LOL!
http://www.flickr.com/photos/ovelikios/ ... otostream/

Πάγος και πάλι πάγος
http://www.flickr.com/photos/ovelikios/ ... otostream/
http://www.flickr.com/photos/ovelikios/ ... otostream/

Κατάρα! Τα γυαλιά μου με ακτίνες Χ δεν δουλεύουν. Μα γιατί....;
http://www.flickr.com/photos/ovelikios/ ... otostream/

Τα πρώτα φώτα του Las Vegas
http://www.flickr.com/photos/ovelikios/ ... otostream/
 
Top