Το εργασιακό μέλλον στον Ελληνικό αεροπορικό χώρο.

  • Thread starter Thread starter Nontas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Στο ερώτημα που θα κάνω θα ήθελα μια απάντηση απο πραγματικά γνώστες. Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα πόσοι άνεργοι χειριστές fatpl υπάρχουν? (Γιατί σε κάποια άλλα τόπικ ακούγονται εξωφρενικά νούμερα).Επίσης οι χειριστές αυτοί θα αποροφηθούν κάποια στιγμή απο την αγορά? ή θα τρέχουν μια ζωή για να ανανεώνουν το πτυχίο τους. (Ως εκπαιδευτές ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο).
Και κάτι άλλο. Κάθε χρόνο στην Ελλάδα πόσοι χειριστές προσλαμβάνονται απο Ελληνικές εταιρείες? (Γιατί σε κάποια άλλα τόπικ και πάλι αναφέρονται ότι η αγορά παγκοσμίως θα χρειάζεται 19000 χειριστές καθε χρόνο)
 
Στην ημερίδα που έγινε την περασμένη Παρασκευή εν Αθήναις όπου συγκεντρώθηκαν οι σχολάρχες και λοιποί ενδιαφερόμενοι για τα θέματα εκπαιδεύσεων και σταδιοδρομίας των χειριστών, ελέχθη επισήμως οτι οι άνεργοι χειριστές είναι 2700* ενώ οι προσλήψιμοι από τις ελληνικές εταιρίες δηλ μικροί στην ηλικία (ευρισκόμενοι δηλ εντός των ηλικιακών ορίων που θέτουν οι εταιρίες για πρόσληψη), με λίγες ώρες και με frozen ATPL είναι 800.Σύνολον 3500 περίπου.
Η απορρόφηση δεν ξεπερνά τους 50 χειριστές το χρόνο. Απ αυτούς οι νέοι χειριστές (χωρίς πείρα, τύπους κλπ) δεν ξεπερνούν τους 20.

Ολα τα παραπάνω δεν είναι δική μου γνώμη....

* Ανεργοι χειριστές θεωρούνται όλοι όσοι διατηρούν σε ισχύ τα επαγγελματικά τους πτυχία και φυσικά είναι έτοιμοι να πιάσουν δουλειά όπου τους προσφερθεί, δίνουν βιογραφικά, ενδιαφέρονται για πρόσληψη κλπ. Αν δεν τους ενδιέφερε θα έκαναν τα πτυχία τους ερασιτεχνικά.
 
Hastaroth":oz8t65ld said:
Τα επαγγελματικά σωματεία ενδιαφέρονται για τα συμφέροντα των μελών τους. Ετσι γράφει το καταστατικό τους, έτσι λειτουργεί το σύστημα παντού. Αν περιμένεις να νοιαστούν τα σωματεία της ΟΑ για μένα και για σένα που δουλεύουμε στον Χ εργοδότη σώθηκες...

Ερώτηση:η ΕΧΠΑ είναι Ενωση Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας,ή Ενωση Χειριστών Ολυμπιακής Αεροπορίας;

Γιατί άν ισχύη το πρώτο,τότε αυτόματα ΚΑΙ οι χειριστές που δουλεύουν σέ άλλες Ελληνικές αεροπορικές εταιρείες είναι μέλη τού συνδικαλιστικού αυτού οργάνου.Οπότε θά πρέπη να υπάρχη μιά συλλογική σύμβαση εργασίας που να καθορίζη τίς αμοιβές ΟΛΩΝ τών πιλότων,δημοσιοϋπαλλήλων (ήτοι τής ΟΑ) καί μή (δηλαδή τών λοιπών ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ εταιρειών).

Τά λέω καλά κύριε Μολφέτα μου; (που έλεγε καί ο αείμνηστος Βασίλης Λογοθετίδης...)

η ΕΧΠΑ βασει του καταστατικου της, ειναι ανοικτη σε ολους τους Ελληνες επαγγελματιες χειριστες. Τηλεφωνιστε στο 2109344330, 2109342780, η πηγαινετε καθε Τριτη γυρω στις 11 πμ, οπου συνεδριαζει το ΔΣ, στην οδο Ιωσηφογλου 1 και Συγγρου, να ενημερωθειτε.
Θα ειναι καλο για ολους να εγγραφουν οσο το δυνατον περισσοτεροι.
 
asterixx25":2k844s8j said:
Στο ερώτημα που θα κάνω θα ήθελα μια απάντηση απο πραγματικά γνώστες. Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα πόσοι άνεργοι χειριστές fatpl υπάρχουν? (Γιατί σε κάποια άλλα τόπικ ακούγονται εξωφρενικά νούμερα).Επίσης οι χειριστές αυτοί θα αποροφηθούν κάποια στιγμή απο την αγορά? ή θα τρέχουν μια ζωή για να ανανεώνουν το πτυχίο τους. (Ως εκπαιδευτές ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο).
Και κάτι άλλο. Κάθε χρόνο στην Ελλάδα πόσοι χειριστές προσλαμβάνονται απο Ελληνικές εταιρείες? (Γιατί σε κάποια άλλα τόπικ και πάλι αναφέρονται ότι η αγορά παγκοσμίως θα χρειάζεται 19000 χειριστές καθε χρόνο)

Οι χειριστες στην Ελλαδα ειναι λιγοι, και αυτοι με πειρα "σχολης", δηλαδη κατω απο 500 ωρες, που ειναι πραγματικα πολυ δυσκολο να βρει εργασια.
Σε οτι αφορα τις προσληψεις, η ΟΑ εχει πολλα χρονια να κανει (ενδεχομενως να κανει μετα την ιδιοτικοποιηση της), η Αιγαιου κανει απ'οτι εχω ακουσει, ζητανε καποιες μικρες εταιριες cargo.
Τελος, η παγκοσμια αγορα χρειαζεται πολλους, μπορει και περισσοτερους απο αυτους που ανεφερες, αλλα αφορα πεπειραμενους χειριστες, αξιοποιημενους κυριως κυβερνητες, οι οποιοι θα δωσουν "αποτελεσμα", χωρις να χρειαστει εκ μερους της εταιριας η οποιαδηποτε εκπαιδευση, πλην ενδεχομενως 1 simulator, και μερικων ωρων line.
 
121.5":2tziem3x said:
Στην ημερίδα που έγινε την περασμένη Παρασκευή εν Αθήναις όπου συγκεντρώθηκαν οι σχολάρχες και λοιποί ενδιαφερόμενοι για τα θέματα εκπαιδεύσεων και σταδιοδρομίας των χειριστών, ελέχθη επισήμως οτι οι άνεργοι χειριστές είναι 2700* ενώ οι προσλήψιμοι από τις ελληνικές εταιρίες δηλ μικροί στην ηλικία (ευρισκόμενοι δηλ εντός των ηλικιακών ορίων που θέτουν οι εταιρίες για πρόσληψη), με λίγες ώρες και με frozen ATPL είναι 800.Σύνολον 3500 περίπου.
Η απορρόφηση δεν ξεπερνά τους 50 χειριστές το χρόνο. Απ αυτούς οι νέοι χειριστές (χωρίς πείρα, τύπους κλπ) δεν ξεπερνούν τους 20.

Ολα τα παραπάνω δεν είναι δική μου γνώμη....

* Ανεργοι χειριστές θεωρούνται όλοι όσοι διατηρούν σε ισχύ τα επαγγελματικά τους πτυχία και φυσικά είναι έτοιμοι να πιάσουν δουλειά όπου τους προσφερθεί, δίνουν βιογραφικά, ενδιαφέρονται για πρόσληψη κλπ. Αν δεν τους ενδιέφερε θα έκαναν τα πτυχία τους ερασιτεχνικά.
Ναι οντως και καποιοι 60 ετων με 290 ωρες....
Αν τους προσθεσουμε ολους αυτους που τωρα κανουν τελειως διαφορετικες εργασιες (γιατροι, δικηγοροι κλπ), μπορει να "πιασουμε" αυτον τον αριθμο, που προσωπικα αμφισβητω.
Θα μπορουσες να μας πεις την "πηγη" αυτων των πληροφοριων, μιας και ειναι γνωστο, οτι ο καθενας βγαζει δικα του συμπερασματα?
Μιλαμε για "πιτσιρικαδες" κατω των 30 ετων με πειρα κατω απο 1000 ωρες. Ο αριθμος αυτων των χειριστων ειναι πολυ μα πολυ μικροτερος.
 
docORL τα απανωτά ποστς δεν αρέσουν στο φόρουμ. Σε παρακαλώ να κάνεις επεξεργασία της δημοσίευσής σου κάνοντας κλικ στο κουμπάκι επεξεργασία.
Την επόμενη φορά θα σβήσω όλα τα απανωτά ποστς δίχως προειδοποίηση!
 
AKIS
Δεν καταλαβα....Σε ποιον δεν αρεσουν? Και πως το καταλαβες?
Θα μπορουσες να με ενημερωσεις διαμεσου πμ......
Η μηπως θα πρεπει να αφησουμε την δουλεια μας, για να ενημερωνομαστε επι καθημερινης βασεως για τα τεκταινομενα στο παρον?
Εν πασει περιπτωσει, μιας και εχεις και το μαχαιρι και την πιττα, θα συμμορφωθω. :with:
 
DocORL o Άκης έγραψε το συγκεκριμένο Post γιατί είναι συμβουλή και προς τα λοιπά μέλη. Η προτροπή ότι την επόμενη φορά θα σβηστούν τα απανωτά posts δεν αναφέρεται μόνο σε σένα αλλά σε οποιοδήποτε άλλο μέλος.
Όταν γράφουμε ένα post και μετά από λίγο θέλουμε να προσθέσουμε κάτι, πατάμε το "Επεξεργασία" και το προσθέτουμε στο ήδη υπάρχον post μας. Κατ' αυτόν τον τρόπο λειτουργεί ομαλότερα το φόρουμ και διαβάζεται ευκολότερα από τα υπόλοιπα μέλη μια συζήτηση σε αυτό.
Έτσι λειτουργούν όλα τα forums και έτσι λειτουργούν και όλα τα μέλη τους. Δεν τίθεται θέμα πίτας και μαχαιριού.
Για τον ίδιο λόγο έκανα την παρατήρηση για την "Παράθεση" viewtopic.php?f=9&t=5892 (αν και μερικοί ακόμη δεν λένε να την καταλάβουν. :? ).
 
Διαβάζοντας όλα τα προηγούμενα posts κάτω από τον τίτλο "Το εργασιακό μέλλον στον Ελληνικό αεροπορικό χώρο" είδα ότι ουσιαστικά το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων έχει να κάνει μόνο με θέσεις χειριστών. Κι ενώ πιστεύω ότι θα μπορούσε να είναι ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα προς συζήτηση, βλέπω ότι έχει περιοριστεί πολύ το εύρος της κουβέντας... Μήπως θα έπρεπε να μιλήσουμε και για άλλες ειδικότητες;
 
Αλλες ειδικοτητες? Εισαι τρελλος? Αεροπορικος χωρος = πιλοτοι και αεροσυνοδοι, τελος. Οι υπολοιποι απλα δεν υπαρχουν! :?
 
Top