To mellon twn ellinikwn etairiwn, ektos tis OA.

  • Thread starter Thread starter George
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

George

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
29/03/2003
Μηνύματα
1.432
Likes
123
Όπως έχω πει και σε άλλο θέμα, πιστεύω ότι η στασιμότητα που υπάρχει στην Ολυμπιακή τα τελευταία χρόνια έχει φέρει και διστακτικότητα στις άλλες ελληνικές εταιρίες, τουλάχιστον αυτές που μπορούν να θεωρηθούν "σοβαροί παίκτες". Η Aegean έκανε περικοπές δρομολογίων και επικεντρώνεται κυρίως στο εσωτερικό (όχι με αλματώδη ανάπτυξη) και στη Γερμανία, ενώ διαθέτει τα υπόλοιπα αεροπλάνα της για charter, καθώς αυτό είναι που της φέρνει κέρδη. Από την άλλη, η διοίκηση της Cyprus Airways πριν ιδρύσει την Hellas Jet δήλωνε ότι δεν υπάρχει χώρος για πάνω από δύο αεροπορικές εταιρίες στην Ελλάδα. Έτσι, έκαναν λόγο για συνεργασία τύπου codesharing με την Aegean (αλήθεια, τι γίνεται με αυτό :?: ) και οι προορισμοί που εξυπηρετούν δεν παρουσιάζουν τελικά καμία επικάλυψη με αυτούς της Aegean. Συνολικά, δηλαδή, οι κινήσεις τους είναι μάλλον συντηρητικές. Συμβάλλει σε αυτό και η "παγκόσμια ύφεση", αλλά πιστεύω ότι κύριος λόγος είναι τα προβλήματα της Ολυμπιακής, που δεν αφήνουν τον κλάδο να εξυγιανθεί.

Γνώμη μου, λοιπόν, είναι ότι εάν το εγχείρημα της "νέας Ολυμπιακής Αεροπορίας" πετύχει (που φυσικά το εύχομαι), στην Ελλάδα θα έχουμε πολύ στενή συνεργασία T4-A3 ή και συγχώνευσή τους. Η ΟΑ θα είναι η "μεγάλη" εταιρία του κλάδου και οι Hellas Jet και Aegean δεν αποκλείεται να μεταβληθούν σε εταιρίες (ή εταιρία) χαμηλού κόστους (ή έστω "χαμηλότερου κόστους" από την ΟΑ).

Τι πιστεύετε εσείς ότι θα συμβεί στις ελληνικές αεροπορικές εταιρίες μετά τις επερχόμενες αλλαγές στην ΟΑ και πόσο πιθανή θεωρείτε συνεργασία των Hellas Jet και Aegean; Ή μήπως αυτό θα ήταν κακό για τις ιδιωτικές αυτές εταιρίες;
 
agapite giwrgo, eilikrina poly kali i optiki gwnia sou!!!

symfwnw apolyta me ena endexomeno synxwneysis / stenis synergasias tis A3-T4.
mallon einai to pio swsto na ginei, an theloune na exoune viwsimi poreia kai kata synepeia epektatiki politiki sto ekswteriko. (en ti enwsei i isxis!!)

ena pio oloklirwmeno senario isws na evlepe tin Hellas Jet ws to regular meros tis symaxias, me tin AEGEAN to LCC parakladi tis (kati san BA kai GO)(leme twra...)

pantws polloi me exete akousei na lew oti i Hellas Jet tha itan pio swsto na ginei eksarxis LCC. se ayto exw na prosthesw i mallon na allaksw (o pandamatwr xronos ta diorthwnei ola!!) oti to onoma Hellas den tha itan symvato ston xaraktira mias LCC etairias. sto katw katw einai i diafimisi tis xwras mas, den mporei na einai alli mia "ftini" aeroporiki. (elpizw na katalavenete to point)
opote se kamia periptwsi den tha epithimousa to onoma Hellas Jet ws onomasia LCC aeroporikis. isws an allaze onoma....

pantws i alitheia einai oti 3 aeroporikes den tha anteksoun gia poly mazi stin ellada.
 
Σα αντίθεση με αυτά που γράφεις φίλε Αλέξανδρε θέλω να πω ότι πιστεύω να αντέξουν και η Αεροπορία Αιγαίου και η Hellas Jet. Η Aegean εκτελεί δρομολόγια σε destinations που δεν ενδιαφέρουν την Τ4.

Σκοπός της Τ4 είναι να συνδέει πρωτεύουσες ευρωπαϊκών χωρών (ή έστω τις κυριότερες πόλεις της Ευρώπης) με την ελληνική πρωτεύουσα.

Σκοπός της ΑΕΕ είναι να συνδέει Αθήνα και Θεσσαλονίκη (εν μέρει και το Ηράκλειο και τη Καβάλα) με περιοχές που ζουν πολύ Έλληνες και πολύ τουρίστες. Άρα οι δύο εταιρείες έχουν διαφορετικούς στόχους και έτσι πιστεύω να επιζήσουν και οι δύο.

Η Τ4 έχει όμως ένα σημαντικό μειονέκτημα. Δε προσφέρει στους επιβάτες της πτήσεις εσωτερικές... άρα ένας που θέλει να πετάξει από πχ. Παρίσι δε θα πάρει την Τ4 αλλά τη ΟΑ, διότι με αυτή έχει τη δυνατότητα ανταπόκρισης προς το Μακεδονία και θα έχει μια καλύτερη τιμή αν πετάξει και το σκέλος CDG - ATH και retour με την ΟΑ παρά αν πετάξει με την Τ4 :!:
 
Η Τ4 έχει όμως ένα σημαντικό μειονέκτημα. Δε προσφέρει στους επιβάτες της πτήσεις εσωτερικές... άρα ένας που θέλει να πετάξει από πχ. Παρίσι δε θα πάρει την Τ4 αλλά τη ΟΑ, διότι με αυτή έχει τη δυνατότητα ανταπόκρισης προς το Μακεδονία και θα έχει μια καλύτερη τιμή αν πετάξει και το σκέλος CDG - ATH και retour με την ΟΑ παρά αν πετάξει με την Τ4

kai edo pera tha mporouse na einai kerdofora mia synergasia metaksi Aegean kai Hellas - kathos se auto to paradigma i OA ehei kati san ena monopolio.

i OA edo kai hronia oso paei kai mikreni- kai ta teleutea pou akousame den einai idietera entharintika, kathos i NOA kathe Euro pou tha ikonomai tha to stelni stin "palia OA" gia tin tehniki ipostiksi. I palia OA me tin sira tis tha kseplironi ta palia hrei. Ase tous politikous na lene oti theloune - ego den piseuo oti ton pirama "NOA" me autes tis proipotheseis tha paei kala.

O stolos edo kai hronia mikreni, i OA hani edafos stous antagonistes tis
i opii einai i ksenes eteries - kai i Aegean.

Thimame palia petouse gia Alexandroupoli kai gia Frankfurti kathe mera me 1 x A300, 2 x 737 i 727 . Tora me ton antagosmo tis Aegean se auta ta dromologia petaei
3 x B737. to idio ginete me SKG, RHO kai HER opou petaei me mikrotera aeroplana apo palia i ekopse dromologia.

Allo paradigma: i OA ekopse tin Zirihi epidi den eihe kali plirotita. auto gia mena einai paramithia: i zyrihi den einai kai "opia na ne" poli. kai den piseto, oti to dromogio gia geneui ehei perisoterous epibates.
i Swiss eitan olo hra otan i OA ekopse tin zyrihi.
Pia eliniki eteria petaei tora gia Zyrihi ???

I NOA apoti katalaba theli na bgali tin Stuttgart - tin proteuousa ton ellinon stin germania-
Pios nomizete oti tha herete ama auto gini alithia ???


Ti thelo na po: mia eksigiansi tis NOA, diladi mia "dinati NOA" den tha eitan kali gia tis A3 kai T4.

alla apoti to blepo i eksigiansi tis OA tha paramini oniro.

paidia elpizo na min sas mperdepsa me auta pou eipa,
 
Καταρχάς, πιστεύω ότι η επιλογή ονόματος της Hellas Jet (όπως λέει και ο Αλέξανδρος), σε συνδυασμό με το ότι πουθενά στις διαφημίσεις της δεν αναφέρεται η Cyprus Airways, έχουν ως στόχο να προωθήσουν την εταιρία ως μια νέα "ελληνική" εταιρία (όσοι έχουν δει τις διαφημίσεις στην ελληνική τηλεόραση, πιστεύω ότι έχουν ένα λόγο παραπάνω να συμφωνήσουν μαζί μου). Αν λάβουμε υπόψη και το ότι πετάει μόνο σε κύριους προορισμούς, νομίζω ότι φαίνεται ξεκάθαρα ο προσανατολισμός της εταιρίας. Θέλει να γίνει ο κύριος αερομεταφορέας στην Ελλάδα, εάν η Νέα ΟΑ δεν πετύχει.

Σε σχέση με την Aegean, πιστεύω ότι ως τώρα λειτουργούν συμπληρωματικά. Η Α3 εξ αρχής αναπτύχθηκε ως regional εταιρία και αυτό κάνει -επιτυχώς πιστεύω- ακόμα. Αυτό είναι που με κάνει να βλέπω πολύ πιθανή μια συνεργασία τους στο μέλλον, με την Hellas Jet ως το "βασικό σκέλος" και την Aegean ως το regional-domestic κομμάτι.

Πιστεύω, δηλαδή, ότι οι δύο εταιρίες θα επιδιώξουν μια τέτοια συνεργασία στο μέλλον, η μορφή της οποίας, όμως, θα είναι διαφορετική, ανάλογα με την πορεία της Ολυμπιακής. Έτσι, αν η ΟΑ δεν πετύχει, οι Τ4-Α3 θα λειτουργούν συμπληρωματικά, ίσως με μια σχετικά χαλαρή συνεργασία για να αντιμετωπίσουν τον οξύτατο ανταγωνισμό από το εξωτερικό, αλλά με διακριτούς ρόλους (Τ4: κύριοι προορισμοί, Α3: περιφερειακά δρομολόγια). Αν η ΟΑ πετύχει, θεωρώ βέβαιη τη στενότερη σύμπραξη και ίσως τότε έχουμε και αλλαγές στον προσανατολισμό (π.χ. low cost...) ή και στο όνομα :!: αν κριθεί ότι αυτό είναι αναγκαίο για να διαφοροποιήσουν το προϊόν τους από αυτό της ΟΑ.

Εκτός, βέβαια, αν η T4 δεν τα καταφέρει (που επίσης δεν το εύχομαι), οπότε η ΟΑ θα είναι η κύρια ελληνική εταιρία και η Α3 η regional.

Alex, σαφέστατα οι ιδιωτικές εταιρίες θα επωφεληθούν από μια αποτυχία στην εξυγίανση της Ολυμπιακής. Αλλά, όσο κι αν πιέζουν την ελληνική κυβέρνηση (αν υποθέσουμε ότι πιέζουν) τα ιδιωτικά συμφέροντα, σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να δεχτώ ότι θα μεθοδευτεί η αποτυχία της ΟΑ, ακριβώς γιατί μια τέτοια αποτυχία θα είναι καταστροφική για την εικόνα της οποιασδήποτε κυβέρνησης (ανεξάρτητα από το ποιος κυβερνά). Αν έρθει αποτυχία, πιστεύω ότι αυτό θα οφείλεται μόνο σε πιθανά λάθη (αν και όπου υπάρχουν) του νέου στρατηγικού σχεδίου και όχι σε πρόθεση.
 
kai ego den pisteuo, kai den euhome oti i NOA na apotihi. auto pou thelo, einai mia "Megali OA" me arketo antangismo stis ptisis eksoterikou kai esoterikou (pou tora mirazonte i OA kai A3) kathos o antagonismos einai kalos - propantos gia ton pelati.

auto pou theoro poly megalo lathos einai, pou i NOA tha ehei mono ta aeroplana tis kai kata ta alla ...... tipota. Oly i alli (ph. tehniki) ypostiksi paei stin "palia OA" i opia plironi ta hreii gia ta opia einai ipeuthines olles i kybernisis tis elladas apo to 1974-pou hrisimopiousan tin OA gia ta diafora symferonta tous.

kai auto to theoro poly megalo baros gia tin "NOA"

gia to mellon ton idiotikon eterion den eho kanena idietero fobo:

i A3 apedikse oti mporei na anteksi ton antagonismo tis OA, kai bgazei lefta me ta charter

i T4 ehei mia megali "mama" i opia tha tin boithisi poly, kai den nomzo oti tha minoun sta 3 A320

Pisteuo oti i A3 kai i T4 perimenoun ti tha gini me tin OA.
 
Paidia kserei mipos kaneis pos pane os tora oi ptiseis tis T4 apo pleuras plirotitas ptiseon?Ekane kali arhi arage?

Pantos emena prosopika mou fainetai ligo apithano senario,na enothoun i A3 kai i T4,toulahiston sto ameso mellon....
Ektos tou oti den ehoun kanena koino dromologio pros to paron,opos proanaferthike idi,(pragma pou ousiastika kanei tis duo etaireies na min ''kontarohtypiountai'' eutheos) de nomizo oti kai i CY na ehei prothesi kapote,esto kai meta apo hronia na dosei tin T4 stin A3.Ektos ki an i T4 agorasei tin A3,pragma pou episis mou fainetai hlomo.De vrisko kapoio logo na to kanei,afou ta paei arketa kala.Kai opos kai na hei i CY tha prospathisei na proothisei oso pio polu borei tin T4,mias kai ehei ta fonta gia na tis ferei arketa kerdi.Kai den pisteuo na tin poulisei eukola,giati tote pisteuo oti tha ektethei polu,mias kai edo kai kairo elege me emfasi oti prospathoun na kanoun mia thygatriki me Hub tin Athina,kai apo kei na epektathoun ki allo pros ta ''dytika''.Kai mia pithani polisi tis,tha simanei automata itta pou tha afisei ti CY ektethimeni.
Tha borouse omos toulahiston na tin kanei LCC etaireia.... :roll:
 
Den nomizo oti isxuei auto..giati uparxoun apeiroi epivates pou petoun me ba ,air france kai xrisimopoioun O.A gia na pane se kapoio nisi.....alla vevaia an kapoios thelei na petaksei nte kai kala me elliniki etairia isos protimisi tin O.A gia auton ton logo...episis upotimate ligo tin aegean..Ok tin sixainomai os etairia alla tora petaei se 2 apo tous simantikoterous proorismous gia ellada...germania kai italia...Kai exei idiaitera kali kalipsi kai ton 2 xoron ..kai free eisitirio gia ellada.Sosta??

Episis an to kaloskeftite i hellas jet den einai kai tipota toooooooooso megalo....I alitalia exei megaliteri parousia stin ellada..kai i lufthansa prosferei perissoteres theseis tin imera....alla euxomai ola na tous pane kala kai na megalosoun oso to dunaton grigorotera!!Anarotieme an kapoia apo oles autes tis etairies tha prospathisei na epektathei kai peran tis europaikis ipeirou :D oraia den tha itan na agoraze i hellas jet a 330??? Poio sigouro tha itan na eixan epitixia uperatlantikes ptiseis pros athina para pros kupro den nomizete?
 
na to po allios:

nomizo oti i cyprus kai i hellas tha mporousan na eihan epitihia ama ta ta makrina taksidia tha kanan stasei stin Athina kai Levkosia kathos i dyo polis den ehoun megali apostasi metaksi tous ph.

dromologia disi:

Levkosia- Athina- New York/Toronto/Boston

i

Athina-Lefkosia- Delhi/Colombo/Pekino/Bankok/Singapur

pos sas fenete auti i idea ??
 
Το δύσκολο στο να ανοίξουν νέα υπερατλαντικά ή υπερπόντια δρομολόγια από άλλες εταιρίες πέραν της ΟΑ είναι ότι δε θα τους δωθούν εύκολα άδειες. Το ίδιο ισχύει και για τη CY, αν θέλει να κάνει μακρινά δρομολόγια από την Ελλάδα. Ας μην ξεχνάμε ότι δεν έχουν όλες οι χώρες open skies agreements με τη χώρα μας και ότι στις διμερείς συμφωνίες που ρυθμίζουν τις πτήσεις μεταξύ Ελλάδας και άλλων χωρών δύσκολα θα μπουν τα ονόματα άλλων ελληνικών εταιριών εκτός της ΟΑ, εφόσον οι συμφωνίες αυτές υπογράφονται από τις κυβερνήσεις των κρατών.

Εκτός, βέβαια, αν ισχύσει κάποια συμφωνία "ανοιχτών ουρανών" μεταξύ ΗΠΑ και Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αλλά για τις ασιατικές χώρες δεν έχει ακουστεί κάποιο τέτοιο ενδεχόμενο.
 
Top