George
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 29/03/2003
- Μηνύματα
- 1.432
- Likes
- 123
Όπως έχω πει και σε άλλο θέμα, πιστεύω ότι η στασιμότητα που υπάρχει στην Ολυμπιακή τα τελευταία χρόνια έχει φέρει και διστακτικότητα στις άλλες ελληνικές εταιρίες, τουλάχιστον αυτές που μπορούν να θεωρηθούν "σοβαροί παίκτες". Η Aegean έκανε περικοπές δρομολογίων και επικεντρώνεται κυρίως στο εσωτερικό (όχι με αλματώδη ανάπτυξη) και στη Γερμανία, ενώ διαθέτει τα υπόλοιπα αεροπλάνα της για charter, καθώς αυτό είναι που της φέρνει κέρδη. Από την άλλη, η διοίκηση της Cyprus Airways πριν ιδρύσει την Hellas Jet δήλωνε ότι δεν υπάρχει χώρος για πάνω από δύο αεροπορικές εταιρίες στην Ελλάδα. Έτσι, έκαναν λόγο για συνεργασία τύπου codesharing με την Aegean (αλήθεια, τι γίνεται με αυτό
) και οι προορισμοί που εξυπηρετούν δεν παρουσιάζουν τελικά καμία επικάλυψη με αυτούς της Aegean. Συνολικά, δηλαδή, οι κινήσεις τους είναι μάλλον συντηρητικές. Συμβάλλει σε αυτό και η "παγκόσμια ύφεση", αλλά πιστεύω ότι κύριος λόγος είναι τα προβλήματα της Ολυμπιακής, που δεν αφήνουν τον κλάδο να εξυγιανθεί.
Γνώμη μου, λοιπόν, είναι ότι εάν το εγχείρημα της "νέας Ολυμπιακής Αεροπορίας" πετύχει (που φυσικά το εύχομαι), στην Ελλάδα θα έχουμε πολύ στενή συνεργασία T4-A3 ή και συγχώνευσή τους. Η ΟΑ θα είναι η "μεγάλη" εταιρία του κλάδου και οι Hellas Jet και Aegean δεν αποκλείεται να μεταβληθούν σε εταιρίες (ή εταιρία) χαμηλού κόστους (ή έστω "χαμηλότερου κόστους" από την ΟΑ).
Τι πιστεύετε εσείς ότι θα συμβεί στις ελληνικές αεροπορικές εταιρίες μετά τις επερχόμενες αλλαγές στην ΟΑ και πόσο πιθανή θεωρείτε συνεργασία των Hellas Jet και Aegean; Ή μήπως αυτό θα ήταν κακό για τις ιδιωτικές αυτές εταιρίες;

Γνώμη μου, λοιπόν, είναι ότι εάν το εγχείρημα της "νέας Ολυμπιακής Αεροπορίας" πετύχει (που φυσικά το εύχομαι), στην Ελλάδα θα έχουμε πολύ στενή συνεργασία T4-A3 ή και συγχώνευσή τους. Η ΟΑ θα είναι η "μεγάλη" εταιρία του κλάδου και οι Hellas Jet και Aegean δεν αποκλείεται να μεταβληθούν σε εταιρίες (ή εταιρία) χαμηλού κόστους (ή έστω "χαμηλότερου κόστους" από την ΟΑ).
Τι πιστεύετε εσείς ότι θα συμβεί στις ελληνικές αεροπορικές εταιρίες μετά τις επερχόμενες αλλαγές στην ΟΑ και πόσο πιθανή θεωρείτε συνεργασία των Hellas Jet και Aegean; Ή μήπως αυτό θα ήταν κακό για τις ιδιωτικές αυτές εταιρίες;