Το τέλος της Germania;

  • Thread starter Thread starter aakunz
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ναι αλλά από τα λεγόμενα στο e-mail λένε σαφώς ότι τις πτήσεις θα τις συνεχίσει η dba. Δεν κάνουν λόγο για διακοπή πτήσεων, πόσο μάλλον όταν μπαίνουν και σε θερινό πρόγραμμα δρομολογίων, πράγμα που σημαίνει και αυξημένες συχνότητες.
 
Τα δρομολόγια θα τα εκτελεί η dba και όσοι επιβάτες έκοψαν εισιτήρια για την gexx θα πετάξουν με την dba. Αυτό προβλέπουν τα σχέδια!
 
na diefkriniso oti to afentiko tis Germania Hinrich Bischoff pire 64 % ton metohon tis kainourias eterias DBA. Gia antalagma metabibase ta Fokker 100 stin kainouria eteria. Episis se merikes meres tha entahtoun 2 B737-300 ston stolo tis kainourias eterias (agora tou Dr. Bischoff). Ta aeroplana einai ex United i US Airlines. To proto petakse ehtes apo to Goodyear/Arizona pros Shannon/Irlandia.

Stis efimerides graftike oti i kanouria den tha apolisi prosopiko, kati pou omos den alitheuei. I eteria DBA/Germania ehei kendrika grafeia sto TXL kai sto MUC. Tilefonika kendra briskontai sto Annovero (pou ergazome), stin Bremi kai sto Berolino. Apoti katalabenete den mporei mia eteria na doulepsi sosta ama ta "organa" tis einai toso "skorpismena". Apoti fenete tha hasoun tin douleia tous sinadelfoi sto Berolino (kendrika Germania) kai Bremi (tilefoniko kendro DBA).
 
BASIKA TO KALO ME THN DBA EINAI OTI OI TIMES TOUS KSEKINOUN APO 15 EURO XORIS TAXEES ...

EPISHS MPOREI KAPOIOS APO TOURISTIKO GRAFEIO NA KLEISEI EISHTHRIO MIA KAI YPARXOUN STA CRS ....

EPISHS THN DBA THN BRISKO PIO ORGANOMENH ....

KATI AKOMA....APO OTI KSERO H DBA DEN PREPEI NA EXEI PROSOPIKO SOT EDAFOS ALLA HANDLING AGENT...

DIORTHOSTE ME .....

GIATI THN EKPAIDEYSH APO DBA EGINE APO HANDLING AGENT THS DBA APO TO MUC KAI TO BER....
 
BASIKA TO KALO ME THN DBA EINAI OTI OI TIMES TOUS KSEKINOUN APO 15 EURO XORIS TAXEES ...

i times tis dba den einai tipota to prototipo file tasso. i Condor kai i Air Berlin ehoun peripou to idio systima. Tora kata poso auti i politiki me tis times einai kalyteri apo tin politiki tis Gexx... den ksero

EPISHS MPOREI KAPOIOS APO TOURISTIKO GRAFEIO NA KLEISEI EISHTHRIO MIA KAI YPARXOUN STA CRS ....


Me pia systimata mporei na kaneis kratisi stin dba tasso ?? ego ksero mon ena diko tous programma to opio hrisimopioune sta call center. Ta taksidiotika grafeia mporoune (toulahiston apoti ksero) mon me amadeus na kanoun kratisis

Stin Gexx mporousan ta mikra touristika grafeia stin germania na kanoun kratisis meso tis TOMA-Maske, Trafixx, Merlin kai Amadeus

Stin dba den mporoun, toulahiston gia tin ora.... auto pithanon tha to alaksoun kathos i plirotites tis dba gia Ellada den einai kales auton ton kairo: lipoun i kratisis apo ta mikra taksidiotika grafeia

EPISHS THN DBA THN BRISKO PIO ORGANOMENH ....

ego tous theoro haodis, kathe fora pou thelo kati apo autous prepi na kano 15 tilefona merhi na paro tin pliroforia pou thelo.

KATI AKOMA....APO OTI KSERO H DBA DEN PREPEI NA EXEI PROSOPIKO SOT EDAFOS ALLA HANDLING AGENT...

Stin germania handling agent sta perisotera aerodromia einai i AHS. stin ellada einai i Plotin o palios Handling Agent tis Gexx. Den ksero kata poso alakse me tin plotin.

Episis to tilefoniko kendro den einai ipalili tis dba alla ksenes eteries

GIATI THN EKPAIDEYSH APO DBA EGINE APO HANDLING AGENT THS DBA APO TO MUC KAI TO BER....

eihes ekpedeusi apo tin dba tasso, giati ?? kai pios tin ekane ??
 
alex2":1n286078 said:
Episis to tilefoniko kendro den einai ipalili tis dba alla ksenes eteries

Milas gia Ellada n Germavia? Av eivai gia Germavia, evstasis, n DBA exei diko tns tnlefwviko kevtro sto MUC opou katalngouve oloes oi grammes. Movo ground handling dev exouve oi idioi...
 
i dba ehei dyo call center pou einai ksenes eteries

to ena (to megalo) einai stin Bremi (Bremen) i eteria flyline pou aniki stin British Airways. Ta paidia ekei dystihos hanoun to callcenter tis dba

to deutero (to mikrotero) einai i i eteria Aircall (Aercall) sto Berolino (Berlin). Auto to Call-Center tha enopiithi me to palio Call-Center tis Gexx (BFR Berliner Flug Ring) pou einai sto Annovero kai tha douleoun gia tin dba.

I dba ehei ta kedrika grafeia tis sto Monaho, alla Call Center (me tin enia tis leksis) den ehoune ekei.
 
Να σημειώσω ότι και η Germania ήταν περασμένη στα GDS και ήταν δυνατή η έκδοση χάρτινου εισιτηρίου από τους εκτυπωτές. Η μόνη προϋπόθεση ήταν να χρησιμοποιηθεί validating carrier η Hahn Air. Τώρα που η Germania απορροφήθηκε από την DBA μπορούμε και πάλι να εκδίδουμε χάρτινα εισιτήρια αρκει και πάλι ο validating carrier να είναι η Hahn Air.

Η Germania είχε GSA στην Αθήνα την Plotin, η οποία μπορούσε να εκδίδει μόνο ηλεκτρονικά εισιτήρια για λογαριασμό των γραφείων, μέσω εφαρμογής σε ιστοσελίδα. Επιπλέον, η Germania διέθετε προς πώληση μέρος των θέσεών της στα GDS's (Galileo - Amadeus). Στην περίπτωση αυτή όμως, που η έκδοση γινόταν μέσω της Hahn Air, την είσπραξη την έκανε η Hahn Air και όχι η Plotin. Με άλλα λόγια, οι πωλήσεις θέσεων μέσω διαδικτύου ήταν στη δικαιοδοσία της Plotin ενώ οι πωλήσεις μέσω GDS (χάρτινα εισιτήρια) ήταν στη δικαιοδοσία της Ηahn Air και κατ' επέκταση του αντιπροσώπου της εδώ, της APG Hellas.

Μία ακόμη πολύ σημαντική πτυχή στην όλη ιστορία είναι η τιμή. H Germania είχε ένα booking class που σήμαινε ότι όλες οι θέσεις (τουλάχιστον στα GDS) πωλούνταν στην ίδια τιμή, η οποία και ήταν αρκετά ανταγωνιστική. Ωστόσο η DBA έχει την κλασική πολιτική που ακολουθούν όλες σχεδόν οι αεροπορικές εταιρίες, με πολλά booking classes δηλαδή διαφορετικές τιμές ανάλογα με τη διαθεσιμότητα, τη ζήτηση κλπ. κλπ. Αυτό σημαίνει ότι ελάχιστες θέσεις πωλούνται στην τιμή των €15 (τιμή "κράχτης") και οι οποίες γίνονται ανάρπαστες. Όλες οι άλλες πωλούνται σε ανώτερους ναύλους πολλοί από τους οποίους κυμαίνονται σε επίπεδα ίσα ή και ανώτερα και από εκείνα της Lufthansa, πόσο μάλλον από το αντίστοιχο flat fare που είχε η Germania.

Ελπίζω να βοήθησα και να μη σας δημιούργησα περισσότερες απορίες.
 
den egine kamia sovarh ekpaideush aplos mia typikh apo handling agent ths dba apo muc kai ber. kai malista enas htan kai ellhnas .

mexri stigmh den exoume kai sovara provlimata.

tha se po kapoia pragmata metaksy mas meso pm ... kalytera.

to help deska tous einai eksyphretiko mporo na po mias kai boithoun .

oi praktores sthn ellada kleinoun pio eukola me dba eishthria mias kai otan htan gexx den ekleinan logo oti sta crs toys edine allh timh apo to internet ... pio akrivh .

den ksero se poia systhmata einai h dba alla blepo apo thn kathimerinh mou epafh oti polloi praktores kovoun eishthria me auth thn etaireia.
briskeis poly eukola kalh timh gia germania an theleis . rothste kai toys praktores gia times na mathete . ta 100 euro me taxees ow den einai kai asxhma .....

yparxoun polles diafores.... bebaia h dba den einai lufthansa.....

ksero oti de mporo na sas peiso alla etsi einai ... sorry alla diafono .
 
to telos mias syndomis sheseis eftase, oi ypopsies pou akoustikan se emas, dystihos bgikan alithines : ehthes matheftike oti o Hinrich Bischoff poulaei to 64 % pou ehei stin dba. oi pio simantikoi logoi einai dyo:

1. den ta brike me ta syndikata ta opia eitan panta sta maheria.
2. den ta brike me tous allous metohous gia tin melontikoi stratigiki tis eterias. O Bischoff panta kitaei prota to kerdos, oi alloi metoheoi kitazoun prota tin eikona tis eterias.

Afto einai megalo pligma gia tin eteria i opia persi mporese na bgali, meta apo 10 hronia, ena mikro kerdos.
 
Top