Να σημειώσω ότι και η Germania ήταν περασμένη στα GDS και ήταν δυνατή η έκδοση χάρτινου εισιτηρίου από τους εκτυπωτές. Η μόνη προϋπόθεση ήταν να χρησιμοποιηθεί validating carrier η Hahn Air. Τώρα που η Germania απορροφήθηκε από την DBA μπορούμε και πάλι να εκδίδουμε χάρτινα εισιτήρια αρκει και πάλι ο validating carrier να είναι η Hahn Air.
Η Germania είχε GSA στην Αθήνα την Plotin, η οποία μπορούσε να εκδίδει μόνο ηλεκτρονικά εισιτήρια για λογαριασμό των γραφείων, μέσω εφαρμογής σε ιστοσελίδα. Επιπλέον, η Germania διέθετε προς πώληση μέρος των θέσεών της στα GDS's (Galileo - Amadeus). Στην περίπτωση αυτή όμως, που η έκδοση γινόταν μέσω της Hahn Air, την είσπραξη την έκανε η Hahn Air και όχι η Plotin. Με άλλα λόγια, οι πωλήσεις θέσεων μέσω διαδικτύου ήταν στη δικαιοδοσία της Plotin ενώ οι πωλήσεις μέσω GDS (χάρτινα εισιτήρια) ήταν στη δικαιοδοσία της Ηahn Air και κατ' επέκταση του αντιπροσώπου της εδώ, της APG Hellas.
Μία ακόμη πολύ σημαντική πτυχή στην όλη ιστορία είναι η τιμή. H Germania είχε ένα booking class που σήμαινε ότι όλες οι θέσεις (τουλάχιστον στα GDS) πωλούνταν στην ίδια τιμή, η οποία και ήταν αρκετά ανταγωνιστική. Ωστόσο η DBA έχει την κλασική πολιτική που ακολουθούν όλες σχεδόν οι αεροπορικές εταιρίες, με πολλά booking classes δηλαδή διαφορετικές τιμές ανάλογα με τη διαθεσιμότητα, τη ζήτηση κλπ. κλπ. Αυτό σημαίνει ότι ελάχιστες θέσεις πωλούνται στην τιμή των €15 (τιμή "κράχτης") και οι οποίες γίνονται ανάρπαστες. Όλες οι άλλες πωλούνται σε ανώτερους ναύλους πολλοί από τους οποίους κυμαίνονται σε επίπεδα ίσα ή και ανώτερα και από εκείνα της Lufthansa, πόσο μάλλον από το αντίστοιχο flat fare που είχε η Germania.
Ελπίζω να βοήθησα και να μη σας δημιούργησα περισσότερες απορίες.