Το υπ. Μεταφορών αναζητεί πλέον νέο, εναλλακτικό σχέδιο...

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Καλησπερα θα ηθελα να γραψω μια συζητηση ενος πιλοτου με εμενα και με παρεξενεψαν τα λογια του, σας τα παραθετω ... οταν ημουν στην ολυμπιακη εργαζομουν στα 747 και μετα στα 340, τον ρωταω εχετε παταξει 734; και μου απαντα με ενα υφος ειρωνικο οχι παιδι μου τετοια αεροπλανα πιτσιρικαδες τα πιλοταρουνε.
Αυτος συνταξιουχος τις ολυμπιακης με την εθελουσια εξοδο, τωρα εργαζεται στην Qatar airways και πεταει 330 και 320 και δεν μιλαει ουτε λαλαει,πεταει οτι του δωσουν και οχι οτι διαλεξει.

Η ολυμπιακη config ειναι εταιρεια οποια επρεπε να ειναι τυπου ΑΑ,delta οποια θα εχει το ποιο συγχρονο στολο στο κοσμο, και αυτο λογο οτιτην τρεφαν και την τρεφουν 10000000 ελληνες.

Και μεγαλη ντροπη ειναι οτι μιλατε για ελληνικο αερομεταφορεα, συμφερον εχει η ελληνικη κοινωνια και αλλες παπαρ.....μην μας κουραζετε με υποσχεσεις..........ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ... 35 ΧΡΟΝΙΑ ΧΡΩΣΤΑΕΙ Η ΟΑ και κανενας δεν την διαλυει. Αν χρωσταγε ο καθενας μας στην εφορια
θα μας εβαζες κατι τοκους να πληρωσουμε και λογο αδυναμιας φυλακη........
Πες τε μου κ.config ποσοι απο σας μπηκατε με νομιμο τροπο, δηλαδη χωρις κομματικες στηριξεις, ποσοι απο εσας πηπατε συνταξη με την εθελουσια εξοδο τουλαχιστον 200000ευρω?
 
killerwing":1nxuysgd said:
Καλησπερα θα ηθελα να γραψω μια συζητηση ενος πιλοτου με εμενα και με παρεξενεψαν τα λογια του, σας τα παραθετω ... οταν ημουν στην ολυμπιακη εργαζομουν στα 747 και μετα στα 340, τον ρωταω εχετε παταξει 734; και μου απαντα με ενα υφος ειρωνικο οχι παιδι μου τετοια αεροπλανα πιτσιρικαδες τα πιλοταρουνε.
Αυτος συνταξιουχος τις ολυμπιακης με την εθελουσια εξοδο, τωρα εργαζεται στην Qatar airways και πεταει 330 και 320 και δεν μιλαει ουτε λαλαει,πεταει οτι του δωσουν και οχι οτι διαλεξει.

Η ολυμπιακη config ειναι εταιρεια οποια επρεπε να ειναι τυπου ΑΑ,delta οποια θα εχει το ποιο συγχρονο στολο στο κοσμο, και αυτο λογο οτιτην τρεφαν και την τρεφουν 10000000 ελληνες.

Και μεγαλη ντροπη ειναι οτι μιλατε για ελληνικο αερομεταφορεα, συμφερον εχει η ελληνικη κοινωνια και αλλες παπαρ.....μην μας κουραζετε με υποσχεσεις..........ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ... 35 ΧΡΟΝΙΑ ΧΡΩΣΤΑΕΙ Η ΟΑ και κανενας δεν την διαλυει. Αν χρωσταγε ο καθενας μας στην εφορια
θα μας εβαζες κατι τοκους να πληρωσουμε και λογο αδυναμιας φυλακη........
Πες τε μου κ.config ποσοι απο σας μπηκατε με νομιμο τροπο, δηλαδη χωρις κομματικες στηριξεις, ποσοι απο εσας πηπατε συνταξη με την εθελουσια εξοδο τουλαχιστον 200000ευρω?

Θα αναγκασθω να απαντησω, με το υφος σου....ΠΑΠΑΡΙΕΣ "φιλτατε".
Ποσα χρωστανε στην εταιρια? 650 εκ/ρια εβγαλε η διαιτησια, και επονται και αλλα.....!Αυτα που γραφεις για τον "πιλοτο" που δεν πεταξε 734, ειναι ...(να μην εκφρασθω). Ειναι τοις πασι γνωστον, οτι οσοι απετυχαν να μπουν μεσα στην εταιρια, την μισουν θανασιμα. Και το αποδικνειουν καθε μερα, με τις βλακειες που γραφουν.
Η εταιρια δεν προκειται να κλεισει, και το εχω ξαναγραψει, και θα το ξαναγραψω, μεχρι καποιοι σαν εσενα, να το εμπεδωσουν.
Τυχαινει να γνωριζω ολους αυτους που πετανε στην QATAR, και κανενας δεν ειπε αυτα που γραφεις.
Σε οτι αφορα την συνταξιοδοτηση, θα πρεπει να ξερεις, οτι το Κρατος ΚΟΡΟΙΔΕΨΕ τον κοσμο που εφυγε με ΕΘΕΛΟΥΣΙΑ, και ΧΡΩΣΤΑΕΙ πολλα. Βγηκαν και τελεσιδικες αποφασεις που δικαιωσαν τους αποχωρισαντες.Τα περι 200.000 ευρω, ειναι παραμυθια της χαλιμας. Απλα πηραν το εφ'απαξ που επρεπε να παρουν, (μεσος ορος βασικου μισθου των 5 τελευταιων ετων, επι τα ετη εργασιας στην εταιρια, μειον 20%) και που το maximum ηταν γυρω στα 120.000 (οι παλιοι).
Σε οτι αφορα την "εισοδο" μας (μου) στην εταιρια, θα πρεπει να σου πω, οτι ακολουθηθηκε η προβλεπομενη απο τον Νομο διαδικασια. Εξετασεις, και μπηκα. Οπως δηλωσα και σε προηγουμενο κειμενο μου, ημουν στην ΝΔ γραμμενος απο ιδρυσεως της, και μπηκα στην ΟΑ, επι ΠΑΣΟΚ.(στο ΠΑΣΟΚ δεν γνωριζα ουτε γνωριζω κανεναν). Αυτο και μονο, αντικρουει ολες αυτες τις βλακειες περι "κομματικων προσληψεων" (φυσικα σε οτι αφορα τους πιλοτους, διοτι στους αλλους κλαδους, οπως παντου στην Ελλαδα, ειτε στο δημοσιο ειτε στον ιδιωτικο τομεα, αμα δεν εχεις "μπαρμπα στην Κορωνη", δεν πας πουθενα).
Τελος, για να τελειωσει μια για παντα αυτη η "παραφιλολογια", θελω να σε διαβεβαιωσω, οτι οσοι δεν πληρουσαν τα εταιρικα standards , (στην εκπαιδευση, κλπ), ΚΟΠΗΚΑΝ, και ΕΦΥΓΑΝ απο την εταιρια.
 
Παρακολουθώ την συζήτηση με σχετικό ενδιαφέρον, αν και σε πολλές περιπτώσεις τα όρια έχουν ξεπεραστεί.

Θα μπορούσα να γράψω πολλά προς χάριν της συζήτησης και μόνο και όχι για να κοκκορομαχήσω με κανέναν. Δεν θέλω να το παρακάνω γιατί νομίζω ότι ο φίλος μας Config2 βάλλεται από όλες τις πλευρές σχεδόν, επειδή αποκάλυψε την ιδιότητά του (καλά να πάθει ;) ) και για τις απόψεις του, οι οποίες στο κάτω-κάτω αφορούν το "σπίτι" του, το οποίο όλοι ξέρουμε τι μας κάνει αν δεν το παινέψουμε.

Μία ερώτηση θέλω να κάνω που με βασανίζει χρόνια, με αφορμή αυτό που γράφει στην τελευταία παράγραφο περί εταιρικών στάνταρντς "κοψίματος" :

Είναι ή δεν είναι η Ολυμπιακή η μοναδική (ίσως) εταιρεία στην Ευρώπη (τουλάχιστον), στην οποία ΟΛΟΙ οι συγκυβερνήτες, έγιναν κυβερνήτες και δεν κόπηκε κανέις ? Αν υπάρχουν εξαιρέσεις όλα αύτά τα χρόνια είναι απειροελάχιστες και είναι για λόγους υγείας ή ηλικίας. Είναι η επιλογή των νεοπροσληφθέντων στην ΟΑ τόσο τέλεια, που έχουν προσλάβει 25 χρονών παιδιά και ξέρουν ότι στα 40 τους θα κάνουν για κυβερνήτες? Όπου και να κοιτάξεις στην Ευρώπη, βαριά γκριζομάλληδες συγκυβερνήτες δεν θα δυσκολευτείς να βρείς. Στην ΟΑ? Τόσο "γάτες" πιά?

Από εκεί και πέρα έχω και μερικές παρατηρήσεις.

Με κάθε σεβασμό θα πρότεινα στον Config2, να μιλάει για τον εαυτό του. Εννοώ ότι μπορεί να είναι όσο περήφανος και ήσυχος με την συνείδηση του θέλει, αλλά να μήν παίρνει όρκο για τον κλάδο του διαχρονικά.

Σαφώς παρόλο ότι υπάρχει μεγάλο μερίδιο ευθυνών στους εργαζομένους, οι πιλότοι είναι η μειοψηφία στο σύνολο των εργαζομένων (και ακόμα μικρότερη παλαιότερα φυσικά)

Δεν μπορούμε να λέμε ότι
CONFIG2":on9tltg9 said:
ημουν στην ΝΔ γραμμενος απο ιδρυσεως της, και μπηκα στην ΟΑ, επι ΠΑΣΟΚ

την στιγμή που ΚΑΙ οι γνωριμίες με υψηλόβαθμα στελέχη παίζανε ρόλο ΚΑΙ ΣΑΦΩΣ οι πιλότοι της ΟΑ είναι οι "αρχιερείς" του νεποτισμού στον ελληνικό δημόσιο τομέα. (προς θεού δεν μιλάω για τον CONFIG2, δεν γνωρίζω).

Αν μπορούσαμε να είχαμε την ονομαστική λίστα των πιλότων της ΟΑ του 1976 , του 1985, του 1993, του 1999 και του 2006....τα ίδια επώνυμα θα βλέπαμε με διαφορετικά ονόματα σε πολύ μεγάλο ποσοστό ! Είναι ψέμα ή "σύμπτωση"? Μπορώ να αρχίσω να γράφω και να τελειώσω αύριο. Θα δυσκολευτώ να βρώ ποιανού το παιδί κόπηκε. Ίσως να είναι 4-5 τα τελευταία 20 χρόνια.

Επίσης δεν θα πρέπει να μπαίνουν χέρια στην φωτιά για την ακεραιότητα των επιτροπών προσλήψεων πιλότων από το 1985 και μετά. Όσο και κακόβουλες φήμες να είναι όλα αυτά που ακούγονται, δεν μπορέι να είναι τυχαίο ότι το πάρκινγκ των πιλότων της ΟΑ έγινε έκθεση πολυτελών αυτοκινήτων με τις Πόρσε και τις Λότους των συκγυβερνητών! Τί διάολο, τα φτωχόπαιδα ...ζαβά είναι ?

ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΩ, δεν έχω υπάρξει υποψήφιος ΟΑ, ούτε για χειριστής αεροσκαφών, ούτε για χειριστής ανυψωτικών, ούτε για χειριστής ...τοστιέρας. Όποιος το πιστεύει το πίστεψε.
 
Αν λεω βλακειες,τοτε ειμαι βλακας..............Αυτα μου τα λενε οι παππουδες οποιοι εγραψαν πανω απο 17000 ωρες με τα χρωματα ΟΑ.
Αρα δεν υπαρχει λογος ζηλιας.

Μια ερωτηση config οταν υπηρχε δρομολογιο προς ιαπωνια για πες μας ποιο ηταν το σχεδιο διανυκτερευσεως?δηλ. ποσα λεφτα περνατε εξτρα για καθε ταξιδι στην απω ανατολη.ποσα συγγενικα ταξιδευαν free tickets?se ti hotel μενουν τα πληρωματα?

δεν κατηγωρο καμια εταιρεια αλλα οταν με κοροιδευουν ψυχρα,νομιζωντας οτι ημαστε ηλιθιοι. δεν καταλαβαινουμε τιποτε, πες μου φιλε 650000000euro επιδικασε ο Αρειος παγος? τι θελεις να πεις... το κρατος απο που θα τα παρει τα λεφτα. γινεται εκκαθαριση της εταιρειας,αεροπλανα καινουργια θα αγορασει η θα πεταει με σαραβαλα 734 και 340, ολες οι μικρες εταιρειες αγοραζουν καινουργια αεροπλανα η ολυμπιακη τι θα κανει συνεχως leasing?

Αν captain μου βρεις ενα προυπολογισμο και ενα ισολογισμο 2006 που κανουν ολες Α.Ε τοτε θα αρχισω να αλλαζω γνωμη για την ΟΑ. γιατι δεν μπαινει στο χρηματιστηριο για να αντλησει τα απιτουμενα κεφαλαια?
δεν μπορω να γραφω ολοι την ημερα εχω διατυπωση τις αποψεις μου πολλες φορες για off shore OA που τα κομματα την εχουν βιασει με προσληψης ασχετου και ανιδεου προσωπικου που κατεκλυσε τα γραφεια της συγγρου και συμπεριφερεται σαν βδελα

Δεν υπαρχει καμια επιθεση ως προς τον Config αλλα για την κατασταση που επικρατει στην ΟΑ, ο config ειναι εργαζομενος και κακοπληρωμενος, θα στηριζει και καλα κανει οτι την στηριζει την εταιρεια,επειδη αυτη τον ταιζει, ντροπη ειναι οτι ο διοικητης της ΟΑ να παιρνει 25000ευρω το μηνα

οι εταιρεια ξερεις γιατι δεν θα κλεισει? Γιατι ο παπαρας γνωριζει οτι αν κλεισει το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ θα χασει 3000 ψυφους, γι αυτο το λογο και μονο.αν ηταν μια μικρη εταιρεια χρωστουσε 10000ευρω στην εφορια,η εφορια δεν θα περιμενε να γινει δικαστηριο για να επιβαλλει την τιμωρια αλλα το κλεινει αμεσως χωρις περιττα λογια, κοιτα λιγο τι γινεται δτην κοινωνια πλαστες επιταγες 100000ευρω και στο τελος σκαει η επιχειρηση.

Ιστορια της ελλαδος μετα το 1980
Μην κρυβεστε απο το δαχτυλακι σας, Επι εποχη Ανδρεα Παπανδρεου αγορασθηκαν εταιρειες απο ιδιωτες με τρελα λεφτα,διορισαν τους δικους τους χωρις κριτηρια, και οταν ειδαν τισ εταιρειες να βουλιαζουν τις χαρισαν μονο και μονο να μην χασουν το πελατολογιο-ψηφοι. Ετσι και η ολυμπιακη.οτε ,ΔΕΗ,λιμενεργατες(40000-50000 το εισοδημα)δημοσιες υπηρεσιες.

εχω γνωστο στην ΕΚ εργαζεται εδω και 10 χρονια ο μισθος του ειναι 7000$ + τα πριμ το μηνα, το ξερεις φοβαται να μιλησει οτι πεταει ο35-40 ωρες την εβδομαδα? εσεις καθε εβδομαδα απεργια..........
 
Ας προσέχουμε λίγο τις εκφράσεις μας καθώς επίσης και τις πολιτικές συζητήσεις, γιατί δεν θέλει πολύ να ξεφύγει το θέμα.

Ξέρουμε πολύ καλά όλοι ότι και 10 χρόνια να ποστάρουμε γι'αυτό το θέμα, άκρη δε θα βγάλουμε (όπως δεν βγάλαμε μέχρι τώρα κι ας το συζητάμε από καταβολής του φόρουμ αυτού). Απλά λίγο προσοχή στο τι ποστάρουμε γιατί έχουν κλειδωθεί παρόμοια topics με το ίδιο θέμα, όταν η συζήτηση έφτασε σε μη επιτρεπτα επίπεδα.
 
gonso":3h9yyfgg said:
Παρακολουθώ την συζήτηση με σχετικό ενδιαφέρον, αν και σε πολλές περιπτώσεις τα όρια έχουν ξεπεραστεί.

Θα μπορούσα να γράψω πολλά προς χάριν της συζήτησης και μόνο και όχι για να κοκκορομαχήσω με κανέναν. Δεν θέλω να το παρακάνω γιατί νομίζω ότι ο φίλος μας Config2 βάλλεται από όλες τις πλευρές σχεδόν, επειδή αποκάλυψε την ιδιότητά του (καλά να πάθει ;) ) και για τις απόψεις του, οι οποίες στο κάτω-κάτω αφορούν το "σπίτι" του, το οποίο όλοι ξέρουμε τι μας κάνει αν δεν το παινέψουμε.

Μία ερώτηση θέλω να κάνω που με βασανίζει χρόνια, με αφορμή αυτό που γράφει στην τελευταία παράγραφο περί εταιρικών στάνταρντς "κοψίματος" :

Είναι ή δεν είναι η Ολυμπιακή η μοναδική (ίσως) εταιρεία στην Ευρώπη (τουλάχιστον), στην οποία ΟΛΟΙ οι συγκυβερνήτες, έγιναν κυβερνήτες και δεν κόπηκε κανέις ? Αν υπάρχουν εξαιρέσεις όλα αύτά τα χρόνια είναι απειροελάχιστες και είναι για λόγους υγείας ή ηλικίας. Είναι η επιλογή των νεοπροσληφθέντων στην ΟΑ τόσο τέλεια, που έχουν προσλάβει 25 χρονών παιδιά και ξέρουν ότι στα 40 τους θα κάνουν για κυβερνήτες? Όπου και να κοιτάξεις στην Ευρώπη, βαριά γκριζομάλληδες συγκυβερνήτες δεν θα δυσκολευτείς να βρείς. Στην ΟΑ? Τόσο "γάτες" πιά?

Από εκεί και πέρα έχω και μερικές παρατηρήσεις.

Με κάθε σεβασμό θα πρότεινα στον Config2, να μιλάει για τον εαυτό του. Εννοώ ότι μπορεί να είναι όσο περήφανος και ήσυχος με την συνείδηση του θέλει, αλλά να μήν παίρνει όρκο για τον κλάδο του διαχρονικά.

Σαφώς παρόλο ότι υπάρχει μεγάλο μερίδιο ευθυνών στους εργαζομένους, οι πιλότοι είναι η μειοψηφία στο σύνολο των εργαζομένων (και ακόμα μικρότερη παλαιότερα φυσικά)

Δεν μπορούμε να λέμε ότι
CONFIG2":3h9yyfgg said:
ημουν στην ΝΔ γραμμενος απο ιδρυσεως της, και μπηκα στην ΟΑ, επι ΠΑΣΟΚ

την στιγμή που ΚΑΙ οι γνωριμίες με υψηλόβαθμα στελέχη παίζανε ρόλο ΚΑΙ ΣΑΦΩΣ οι πιλότοι της ΟΑ είναι οι "αρχιερείς" του νεποτισμού στον ελληνικό δημόσιο τομέα. (προς θεού δεν μιλάω για τον CONFIG2, δεν γνωρίζω).

Αν μπορούσαμε να είχαμε την ονομαστική λίστα των πιλότων της ΟΑ του 1976 , του 1985, του 1993, του 1999 και του 2006....τα ίδια επώνυμα θα βλέπαμε με διαφορετικά ονόματα σε πολύ μεγάλο ποσοστό ! Είναι ψέμα ή "σύμπτωση"? Μπορώ να αρχίσω να γράφω και να τελειώσω αύριο. Θα δυσκολευτώ να βρώ ποιανού το παιδί κόπηκε. Ίσως να είναι 4-5 τα τελευταία 20 χρόνια.

Επίσης δεν θα πρέπει να μπαίνουν χέρια στην φωτιά για την ακεραιότητα των επιτροπών προσλήψεων πιλότων από το 1985 και μετά. Όσο και κακόβουλες φήμες να είναι όλα αυτά που ακούγονται, δεν μπορέι να είναι τυχαίο ότι το πάρκινγκ των πιλότων της ΟΑ έγινε έκθεση πολυτελών αυτοκινήτων με τις Πόρσε και τις Λότους των συκγυβερνητών! Τί διάολο, τα φτωχόπαιδα ...ζαβά είναι ?

ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΩ, δεν έχω υπάρξει υποψήφιος ΟΑ, ούτε για χειριστής αεροσκαφών, ούτε για χειριστής ανυψωτικών, ούτε για χειριστής ...τοστιέρας. Όποιος το πιστεύει το πίστεψε.
Κατ'αρχας, πριν αρχισεις να γραφεις, καλο θα ηταν να ρωτησεις και καποιους που ξερουν τι γινεται στην ΟΑ. Ετσι, δεν θα εγραφες αυτα που γραφεις.....Και αρχιζω,,,Πολλοι κοπηκαν στην εκπαιδευση για κ1, ακομα και καποιοι που ηταν "υιοι παλαιων". (ονοματα υπαρχουν στην εταιρια, και αν γνωριζεις προσωπα, θα σου τα πουν). Οταν προσληφθηκαν νεοι 20 και 22 χρονων σαν κ2 (σειρα του 90) ποτε κανεις δεν τους ειπε ποτε και αν θα γινουν κ1. Ετσι (δυστυχως) πολλοι απο αυτους, 45ρηδες αρκετοι, ειναι ακομα κ2, και προβλεπεται οτι αν συνεχισει αυτην η κατασταση, να παραμενουν ακομα αρκετα. Φιλτατε, δεν εισα"μεσα στα πραγματα", για να γνωριζεις, οτι προεγεσαι σε κυβερνητη, ΜΟΝΟ αν η εταιρια χρειαζεται κυβερνητες. Σε οτι αφορα τις "γνωριμιες", δεν ηξερα κανεναν, φιλτατε. Θα πρεπει καποτε στην χωρα αυτη, να μην τα ισοπεδωνουμε ολα. Καποιοι μπηκαμε στην εταιρια, με την αξια μας η με τυχη, αν θες !
Για δε τους "υιους"....Μα στην Ελλαδα δεν ζεις? Ποιοι μας κυβερνανε τα τελευταια 50-60 χρονια? Οι ιδιοι και οι ιδιοι....Απο παππου σε εγγονο, απο θειο σε ανηψιο! Τα ιδια ονοματα διαβαζαν οι παππουδες μας, τα ιδια ονοματα θα ακουνε τα παιδια μας! Ετσι και στην ΟΑ, υπηρξαν πολλοι "υιοι", που στις επετηριδες, ΠΑΝΤΑ, κρατουνε τις πρωτες θεσεις της σειρας τους.
Το ιδιο και στις ιδιωτικες, το ιδιο παντου.
Και επαναλαμβανω, κοπηκαν αρκετοι "υιοι" στην εκπαιδευση για κ1, ακομα και καποιοι που δεν εκαναν ουτε για κ2,,,,
Τελος, πες μου φιλτατε, ποιος κλαδος υπηρξε διαχρονικα "τελειος"? Αυτος των γιατρων? η μηπως των πολιτικων? Οι οδηγοι λεωφορειων τι κανανε? Οι υπαλληλοι του ΟΤΕ και της ΔΕΗ? Το ιδιο ισχυει και για τους πιλοτους. Οχι μονο της ΟΑ, αλλα και των αλλων εταιριων...Η μηπως πιστευεις, οτι για να προσληφθεις στην Αιγαιου, δεν θες "γνωριμιες"? Εδω για υπαλληλος σε μαγαζι να πας, πρεπει καποιος να σε συστησει....! Το μονο καλο ειναι, οτι τουλαχιστον στην ΟΑ, δεν στην "στεινουν" στα simulator, με Γερμανο εκπαιδευτη, οταν τους εχεις "μπει". Δε κοβει μια φορα, και μετα γινεσαι.....υποδουλος του "συστηματος". Αμεν!
killerwing":3h9yyfgg said:
Αν λεω βλακειες,τοτε ειμαι βλακας..............Αυτα μου τα λενε οι παππουδες οποιοι εγραψαν πανω απο 17000 ωρες με τα χρωματα ΟΑ.
Αρα δεν υπαρχει λογος ζηλιας.

Μια ερωτηση config οταν υπηρχε δρομολογιο προς ιαπωνια για πες μας ποιο ηταν το σχεδιο διανυκτερευσεως?δηλ. ποσα λεφτα περνατε εξτρα για καθε ταξιδι στην απω ανατολη.ποσα συγγενικα ταξιδευαν free tickets?se ti hotel μενουν τα πληρωματα?

δεν κατηγωρο καμια εταιρεια αλλα οταν με κοροιδευουν ψυχρα,νομιζωντας οτι ημαστε ηλιθιοι. δεν καταλαβαινουμε τιποτε, πες μου φιλε 650000000euro επιδικασε ο Αρειος παγος? τι θελεις να πεις... το κρατος απο που θα τα παρει τα λεφτα. γινεται εκκαθαριση της εταιρειας,αεροπλανα καινουργια θα αγορασει η θα πεταει με σαραβαλα 734 και 340, ολες οι μικρες εταιρειες αγοραζουν καινουργια αεροπλανα η ολυμπιακη τι θα κανει συνεχως leasing?

Αν captain μου βρεις ενα προυπολογισμο και ενα ισολογισμο 2006 που κανουν ολες Α.Ε τοτε θα αρχισω να αλλαζω γνωμη για την ΟΑ. γιατι δεν μπαινει στο χρηματιστηριο για να αντλησει τα απιτουμενα κεφαλαια?
δεν μπορω να γραφω ολοι την ημερα εχω διατυπωση τις αποψεις μου πολλες φορες για off shore OA που τα κομματα την εχουν βιασει με προσληψης ασχετου και ανιδεου προσωπικου που κατεκλυσε τα γραφεια της συγγρου και συμπεριφερεται σαν βδελα

Δεν υπαρχει καμια επιθεση ως προς τον Config αλλα για την κατασταση που επικρατει στην ΟΑ, ο config ειναι εργαζομενος και κακοπληρωμενος, θα στηριζει και καλα κανει οτι την στηριζει την εταιρεια,επειδη αυτη τον ταιζει, ντροπη ειναι οτι ο διοικητης της ΟΑ να παιρνει 25000ευρω το μηνα

οι εταιρεια ξερεις γιατι δεν θα κλεισει? Γιατι ο παπαρας γνωριζει οτι αν κλεισει το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ θα χασει 3000 ψυφους, γι αυτο το λογο και μονο.αν ηταν μια μικρη εταιρεια χρωστουσε 10000ευρω στην εφορια,η εφορια δεν θα περιμενε να γινει δικαστηριο για να επιβαλλει την τιμωρια αλλα το κλεινει αμεσως χωρις περιττα λογια, κοιτα λιγο τι γινεται δτην κοινωνια πλαστες επιταγες 100000ευρω και στο τελος σκαει η επιχειρηση.

Ιστορια της ελλαδος μετα το 1980
Μην κρυβεστε απο το δαχτυλακι σας, Επι εποχη Ανδρεα Παπανδρεου αγορασθηκαν εταιρειες απο ιδιωτες με τρελα λεφτα,διορισαν τους δικους τους χωρις κριτηρια, και οταν ειδαν τισ εταιρειες να βουλιαζουν τις χαρισαν μονο και μονο να μην χασουν το πελατολογιο-ψηφοι. Ετσι και η ολυμπιακη.οτε ,ΔΕΗ,λιμενεργατες(40000-50000 το εισοδημα)δημοσιες υπηρεσιες.

εχω γνωστο στην ΕΚ εργαζεται εδω και 10 χρονια ο μισθος του ειναι 7000$ + τα πριμ το μηνα, το ξερεις φοβαται να μιλησει οτι πεταει ο35-40 ωρες την εβδομαδα? εσεις καθε εβδομαδα απεργια..........

Εισαι εκ των πραγματων ασχετος με το "θεμα". Θα ειναι δυσκολο να σου απαντησω. Εν πασει περιπτωσει, θα σου πω μερικα πραγματα.
Ειμαι περιπου 24 χρονια στην ΟΑ, και ο μισθος μου ειναι περιπου 5600.
Το Τοκυο εκλεισε, οχι διοτι κοστιζαν τα πληρωματα, αλλα διοτι τα λαμογια ειχαν κανει συμφωνια με πρακτορες, και προμηθειες τετοιες, που επρεπε το αεροπλανο να εχει πληροτητα 145% για να κανει brake even!!!
Ο μισθος του "διοικητη" (δεν υπαρχει τετοιος, αλλα αν εννοεις Προεδρου) ειναι περιπου 7000 ευρω.
Επισης, θα πρεπει να κανεις καλυτερους υπολογισμους, στο θεμα των ψηφων.....3500 οικογενειες ειναι περιπου 14000 ψηφοι. Επισης, 100000 αλλες οικογενειες ζουνε απο την ΟΑ (ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕς, ΕΤΑΙΡΙΕς, ΞΕΝΟΔΟΧΟΙ, κλπ).
Τελος , για να τελειωνει αυτη η συζητηση, η ΟΑ, ΖΗΤΗΣΕ και καταφερε να κερδισει, να της αποδωσουν ΜΕΡΟΣ απο τα χρηματα πους της ΧΡΩΣΤΑΕΙ το Κρατος. ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ τον αγωνα, για να εισπραξει και την τελευταια δεκαρα (σεντ) που της χρωσταει. Που το ειδες τ"κακο"? Αμα σου χρωσταει καποιος , δεν θα τον κυνηγησεις να του "τα παρεις"?
Αντε λοιπον, να πληροφορηθεις ΣΩΣΤΑ...Διαβασε , ενημερωσου απο ατομα υπευθυνα και σοβαρα, και μετα ξαναγραψε!
 
Θα ηθελα να παρα;καλεσω να σταματισει αυτη η συζητηση απο το παρον, διοτι δεν βγαζει πουθενα, και εγω εχω αναλαβει τον αχαρο και παραλογο ρολο, του "υπερασπιστη" του Εθνικου αερομεταφορεα. Οποιος εχει πραγματικες αποριες, μπορω να του απαντησω με πμ. Ειναι φυσικοτατο να στηριζω το σπιτι μου, απο τις διαφορες ανοησιες που διαβαζω. Υπηρξαν ομως και σωστες τοποθετησεις απο ατομα που γνωριζουν το πραγματικο προβλημα, και δεν τελουν κατω απο "μισος" η "ιδιοτελεια".
 
Προς το παρόν κλειδώνεται το topic γιατί η συζήτηση ξέφυγε για άλλη μια φορά απο τον αρχικό της τίτλο και τα επιτρεπτά όρια.
:deadthread: ...again
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top