Τραγωδία στο VKO με TU-204 της Red Wings

  • Thread starter Thread starter MerNion
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
menelaos":3c94rsd3 said:
Συγνώμη φίλε Γιώργο, και μην το πάρεις σαν επίθεση, αλλά νομίζω πως γενικώς έχεις την τάση να μας γράφεις ό,τι σκέφτεσαι για το κάθε πράγμα. Δεν είμαι mod, αλλά προσωπικά κάθε φορά που μπαίνω βλέπω ένα κάρο νέα posts που δε λένε σχεδόν τίποτα. Και τώρα δηλαδή είναι λογικό να κάθεσαι να λες ότι άτεχνες προσγειώσεις τις κάνουν οι συγκυβερνήτες και είναι και κοινό μυστικό; Και δηλαδή ο κυβερνήτης που κάθεται δίπλα τους και είναι μέσα στο ίδιο αεροπλάνο αδιαφορεί και για όλες τις ζωές πίσω του και για τη δικιά του; Τέλος πάντων, προσωπικά νομίζω είναι λίγο άκομψη η διατύπωση (και λίγο off κιόλας). Anyway, αυτό, και sorry για το off-topic. Καλές γιορτές!

Αγαπητέ,νομίζω ότι το θέμα αυτό είναι ακανθώδες και δεν θέλω πιά αντιπαραθέσεις.Θα κρατήσω τη γνώμη μου για τον εαυτό μου.Ξέρω να μή θίγω τα κακώς κείμενα αλλά έτσι....Λέω να ξεκουραστώ για κανένα μήνα όπως λέει ο GP 707,και μπορώ να το επιβάλλω και μόνος μου στον εαυτό μου.Καιρός ήταν...
 
Γιώργος Μάναρης":12tbu8l2 said:
Νοrthwest dc10 έγραψε:
"Παραδέχτηκαν ότι τήν προσγείωση τήν είχε κάνει ο συγκυβερνήτης "πράγμα πού δεν απαγορεύεται",τολμώ όμως να πω ότι τέτοιες άτεχνες προσγειώσεις φαίνεται πως τις κάνουν συγκυβερνήτες και ότι πρέπει να είναι κοινό μυστικό.Έτσι έγινε και με το DC-8 της Swissair... Τουλάχιστον, στην παρούσα περίπτωση,το αεροπλάνο ήταν άδειο.

Με αυτήν την λογική οι συγκυβερνητες δεν ξέρουν να προσγειωνονται μεχρι την τελευταία μέρα π κάθονται δεξιά και μαθαίνουν ως δια μαγείας την πρώτη μέρα π κάθονται αριστερά; ... Διαβάστε το πόρισμα του ατυχήματος να δείτε τις ενέργειες του κάθε μέλους πληρώματος στο 340 της air France και βγάλτε μετά συμπέρασμα για το ποιος έκανε τα σωστά actions κ ποιος έκανε τα λάθος σε εκείνη την περίπτωση :?
 
Μία παρατήρηση για αποφυγή παρεξηγήσεων:Κάποιος μού έσβησε τήν δημοσίευση (19:34) και όταν ο PILOT-737 έκανε παράθεση,φαίνεται σαν το ατυχές σχόλιο να είναι τού Northwest dc10.Είναι δικό μου και ζητώ συγνώμη γι αυτό.
Το δεύτερο μέρος αναφερόταν στην πληροφορία πού έγραψε ο northwest dc10 ότι δηλαδή oι αναστροφείς ώσεως καθώς και τα φρένα δεν λειτουργούσαν πού μάλλον οφειλόταν στα υδραυλικά του αεροσκάφους.Εγώ προσπάθησα να το συνδέσω με ένα τεχνικό περιστατικό τού 1999,όταν μία διπλωματική μας αποστολή πήγε στη Ρωσία με Β727 τών Μακεδονικών και ξέμεινε δύο-τρείς μέρες παραπάνω επειδή τα υδραυλικά του είχαν παγώσει από το πολικό ψύχος.(Έστειλαν το άλλο 727 να τους παραλάβει αλλά έπαθε το ίδιο και αυτό.)
Αλλά και το B777 τής British πού έκανε αναγκαστική στο Λονδίνο είχε πρόβλημα στην παροχή καυσίμου στον κινητήρα λόγω χαμηλής θερμοκρασίας,σωστά;
Τώρα,αυτό σηκώνει συζήτηση,διότι όπως θυμάμαι με τήν περίπτωση τής Swissair,δεν ήταν μόνο ότι το DC-8 έπιασε σχεδόν στα μισά του διαδρόμου.Ήταν λέει,και κάτι άλλο ανάμεσα στα ό,σα συνωμότησαν εναντίον τού αεροπλάνου: ότι δεν μπορούσε να κάνει τη "ρηβέρσα" αν δεν έπεφτε πρώτα η ταχύτητα κάτω από ένα όριο συγκεκριμένο.Τώρα ποιός μπορεί να ξέρει τέτοιες τεχνικές λεπτομέρειες τού TU-204;
 
τελικα η τραγωδια οφειλεται σε overshoot κατα τι προσεγγιση ???
 
Τα τελικά πορίσματα θα έπρεπε να ξέρεις οτι βγαίνουν τουλάχιστον 6 μήνες μετά από το ατύχημα (στο περίπου το 6 μήνες αλλά εννοώ μεγάλο χρονικό διάστημα), οπότε ότι λέγεται/ακούγεται 2 μέρες μετά το συμβάν είναι καθαρά εικασίες (στην καλύτερη).
 
Top