Τρακαρισμα μεταξυ Α/Φ κ αυτοκινητων

  • Thread starter Thread starter Pocopico
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Pocopico

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
04/03/2007
Μηνύματα
73
Likes
0
Περιοχή
Anywhere....
Website
www.subspace.homelinux.net
Προσφατα ετυχε ψαχνοντας ατυχηματα να δω αρκετες περιπτωσεις οπου αυτοκινητα των αεροδρομιων βρεθηκαν χαλκομανια στις ροδες Α/Φ.

Μα καλά ειναι δυνατών....???? Δεν υπαρχουν κανόνες...???

Αλλα κ πάλι ειναι δυνατόν να μη δεις ενα 737 που ερχεται κατά πάνω σου...????
 
Στο Βενιζέλος όλα είναι προκαθορισμένα με χρωματιστές γραμμές κτλ.. Αντίθετα στο Μακεδονία, είναι πραγματικά ότι να΄ναι.. Μόνο τα αεροπλάνα είναι αυτά που προσέχουν και οχι οι ΧΑΜ, τα εταιρικα, τα λεωφορεία κτλ...Αν είναι έτσι κι αλλού, λογικό να συμβούν ατυχήματα..
 
Μην νομιζετε, και στο Βενιζελο, παρ'ολο που ολα φαινονται οργανωμενα, ατυχηματα εχουν γινει (και θα γινονται, δυστυχως). Ο λογος ειναι οτι οι Ελληνες οδηγοι που βλεπουμε ολοι στους δρομους, κυκλοφορουν και στα ελληνικα αεροδρομια. Και μαλιστα κυκλοφορουν με αυτοκινητα, λεοφωρεια, τρακτορες, FMC, hi-loaders, τουαλετιερες, κ.ο.κ. και ολα αυτα αναμεσα σε αεροπλανα που τροχοδρομουν, κανουν pushback, run-up κλπ, με αποτελεσμα μερικα πολυ θεαματικα ατυχηματα κατα καιρους...
Το οριο ταχυτητας για τα βαρια οχηματα ειναι 20 χαω, και για ολα τα αλλα, 40 χαω. Οι σημανσεις ειναι συγκεκριμενες, οι κανονες συγκεκριμενοι, αλλα ατυχηματα γινονται.
Φανταζομαι οτι σε αλλα ελληνικα αεροδρομια, που ειναι και πιο παλια και οι διαγραμμισεις θα ειναι και πιο ξεθωριασμενες, και η διαταξη των stands καπως πιο περιπλοκη, οτι τα ατυχηματα θα ειναι ακομα πιο ευκολα.
 
Και στο Αμέρικα τα ίδια γίνονται...Έχετε δεί φαντάζομαι το αυτοκίνητο της αερονομίας τους καρφωμένο κάτω από F-15 :lol: Προς μεγάλη...ευχαρίστισην του άντρα οδηγού και της γυναίκας συνοδηγού...Τι σου κάνει η βαρεμάρα του στρατού :twisted:
 
Tεράστιο πρόβλημα για τις εταιρείες. Υπάρχει μεγάλη έξαρση τα τελευταία 5 χρόνια. Κύριοι λόγοι είναι 1) Μεγαλύτερη ζήτηση σε οχήματα και οδηγούς λόγω αύξησης των πτήσεων με επακόλουθη πτώση στην ποιότητα των οδηγών και την ποιότητα των οχημάτων 2) Μείωση στα κόστη όλων των εμπλεκομένων με αποτέλεσμα να προσλαμβάνονται οι φτηνοί και όχι οι καλοί 3) Μείωση στους χρόνους εξυπηρέτησης στο έδαφος των αεροσκαφών για καλύτερη αξιοποίηση τους, με αποτέλεσμα να είναι όλοι ...φουριώζοι.

Οι εταιρέιες δεν κόπτονται για την ζημιά όσο για το γεγονός ότι χάνουνε το αεροπλάνο για εβδομάδες ίσως και για μήνες. Όταν ειδικά η ζημιά γίνει σε καμμιά Κώ (πχ), ο χρόνος αποκατάστασης μεγαλώνει, καθώς δεν υπάρχει υπόστεγο ούτε και μέσα (γερανοί-σκάλες ειδικές κλπ) διευκόλυνσης των μηχανικών. Γίνεται πρόχειρη επισκευή, και το αεροπλάνο πετάει με ειδική άδεια (χωρίς επιβάτες) πίσω στην βάση του. Εκεί ξηλώνεται η πρόχειρη επισκευή και ξαναρχίζουν από την αρχή.

Η "λυπητερή" συνήθως πηγαίνει στην ασφαλιστική της εταιρείας handling.

Εδώ θα παίξει πολύ μεγάλο ρόλο η νέα τεχνολογία των "πλαστικών" αεροπλάνων (787 κλπ). Σε μία στούκα από φορτηγό, τα σημερινά αεροπλάνα "σφάζονται". Τα νέα αεροπλάνα θα δέχονται το κτύπημα και θα επανέρχονται στην προηγούμενη κατάσταση με απλό ράγισμα της μπογιάς. Όπως οι προφυλακτήρες στα αυτοκίνητα. Βέβαια δεν θα είναι εντελώς ..."αλεξίστουκα". Αν το κτύπημα γίνει σε σημείο που υπάρχει μεταλλικό νεύρο από μεσα, θα γίνει ζημιά. Το ίδιο και στους κινητήρες.


Εδώ είναι ένα report από ζημιά:

01-MAR 07 Χ-ΧΧΧΧ (registration) XXX (airport in Middle East)
Aircraft Damage - Major (Hit by Toilet Truck)
Capt's Report: Arrived at aircraft approx 1515z. Aircraft on stand, chocked, engines shut down & inbound flight-crew on apron by a/c steps when roof of toilet-servicing vehicle at rear of a/c impacted underside of fuselage fwd of square servicing door, ripped off fwd rectangular servicing door & continued down aft belly of a/c until coming to rest after another 10ft, firmly wedged under a/c. Off-going Captain reported an alarming swinging of a/c. With offending vehicle still in place, lack of fwd servicing panel & deep longitudinal ripping of a/c skin was evident. Roof of vehicle was squashed & rear window smashed. Vehicle removed after deflating all its tyres, maximising oleo pressure in starboard langing gear leg & then jacking starboard gear - all actions gave only 1/2" clearance between vehicle and a/c. Further inspection revealed distortion of fuselage skin adjacent to stringers (approx 4" diameter. & 3/4" deep at apex) & several rivets semi-popped.
Airport Services Response:
Airport Services conducted an investigation at XXX(airport) into the incident without assistance from the handling agent, who declined to assist as all communications were directed through their insurers. They managed to ascertain that the damage was caused by the water service truck. It had probably been left in gear (auto gear box) and when the water pump was revved to pump water into the aircraft tanks, the truck moved backwards and struck the fuselage until it was wedged beneath.
Following this incident, the agent appears to have revised procedures to change the position of the water truck during servicing and to ensure that all service vehicles are chocked.
The insurers could add no more detail to this other than the vehicle operator was experienced and had a clean record.
Airline Safety: Aircraft eventually ferried to XXX(base airport) for repair, where it remains for another 45 days.
 
Top