Tu-154: to 2006, grounded stin Evropi ?

  • Thread starter Thread starter Hristos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Hristos

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
22/11/2002
Μηνύματα
1.523
Likes
0
Περιοχή
Karlsruhe / Germany
Website
www.airliners.gr
Kalimera,

merikes erotisis gia to telos tou Tu-154 stin evropi,

opos gnorisete, A/C types opos ta Tu-134, Tu-154, IL-62, IL-86, kai ta prota IL-96, distixos, then katafernoune tin nea rithmisi tis Evro. Enosis, (noise reduction) kai basika, idi apo to 2004 eprepe na figoune ta TU-154 apo ton evropaiko ourano(ksana epanalambano: distixos, giati ta rwssika A/C ine sigoura kati to spoudeo gia mas)

tora telika ti ginete ?

Eteries opos i Pulkovo kai i Sibir idi alasoune ta A/C me metaxerismena Boeing 737,

Eteries opos i Savakhat i Enkor omos ? then tha epitrepounte pleon se evropaikes xores ? i eksertate apo xora ?

ena mikro shortcut:

By 2006, neither Tu-154 nor Il-96 are going to comply with new EU regulations. Currently, the period from the statement of work to putting into commission is 7 years. But the deadline is early 2004. It means we have no time to carry out the full cycle of production of a new airplane that will meet all requirements.

link:
http://www.gateway2russia.com/st/art_17078.php

filika
 
ti leei kale ??? Ti tha kanoume sto aerodromio HAJ Annovero pou prosgiononte tosa polla aksiothaumasta TU-154 M ??? Tha erimosi

To TU-134 kai to TU-154B (B2) ehoun apagoreuti

Ta TU-154 M akoma petane

Einai sigouro oti tha ypraksi apagorepsi gia ta Il-96 ?? Poly periergo mou fenete.

me ta Yak-42 kai ta Il-76 ti tha gini kai to Ant-124 ???
 
Κρίμα.Είναι υπέροχα αεροπλανάκια.

Ετσι και αλλιώς,το 154 της Malev στο Μακεδονία δεν πρόκειται να ξανααπογειωθεί οπότε.... :( :(
 
paidia ti egine ?? 2006 ehoume kai, pali kala, blepoumeta rossika aeroplana stin europi. to thema to thimitihka htes otan eimoun konta sto aerodromio HAJ kai eida apo pano mou ena TU154 na prosgionete. Alakse tipota stin rithimisi ??
 
Μήπως του επιτρέπουν να συνεχίσουν να πετούν πληρώνοντας πρόστιμο;
 
σκεφτομουν πως το il 96 ειναι ενα αρκετα καινουργιο αεροπλανο...(αν δεν κανω λαθος παρουσιαστηκε μεσα στο 90) και επισης υποστηριζει και δυτικουσ κινητηρες...ειναι τοσο δυσκολο να αναβαθμιστει και να μπορει να συνεχισει να πεταει στην ευρωπη?
τελος νομιζω πως εκρεμει και μια παραγγελια της aeroflot για μερικα il 96...διορθωστε ε αν κανω λαθος.... :roll:
 
ΑΙΣΧΟΣ και πάλι ΑΙΣΧΟΣ!!!!
Πρέπει να γίνει κάτι, να φτιάξουμε σύλλογο, να πάμε στα δικαστήρια, να αντιδράσουμε!! Η δυτική τρομοκρατία δεν θα περάσει!!
Τα ανατολικά αεροπλάνα πρέπει να συνεχίζουν να πετάνε!!

ΤUPOLEV-ILYUSHIN-YAKOVLEV Σας αγαπάμε.
 
IST - ODS YAK-42

ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΕΝΑ YAK-42 ME TO ΟΠΟΙΟ ΕΤΥΧΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΩ ΑΠΟ ΚΩΝ/ΠΟΛΗ(IST) ΓΙΑ ΟΔΗΣΣΟ(ODS) Η ΠΤΗΣΗ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΗΝ TAVREY AIRLINES (http://www.tavrey.com/eng/text/index.shtml) , ΤΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ (http://www.airliners.net/open.file/0772411/M/) ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΗΤΑΝ ΣΕ ΑΘΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΔΕΙ!!! ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΗΣ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕ ΚΑΛΑ ΑΓΓΛΙΚΑ, ΕΝΩ ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ JACK DANIELS ΠΕΡΙΤΡΙΓΥΡΙΖΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ 5 ΜΕΘΥΣΜΕΝΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΝ ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ.

ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΟΙ ΑΝΑΤΑΡΑΞΕΙΣ ΗΤΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΜΙΔΕΝΙΚΕΣ ΑΝ ΚΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΗΤΑΝ ΑΣΧΗΜΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΔΗΣΣΟ! ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΤΑΞΙΔΕΥΑ, ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙΚΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΠΡΟΣΔΟΚΙΩΝ ΜΟΥ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ!
 
Tι σχέση τώρα έχει το αεροπλάνο με το ότι η εταιρία που πέταξες ήταν πάτος??? Κι εγώ πέταξα με ένα Α330 της Αir Mardid και η πτήση ήταν χάλια αλλά αυτό δε σημαίνει ότι το Α330 είναι για πέταμα!!
 
Μαλλον Computerise δεν καταλαβες το νοημα του ποστ. Αυτο ακριβως που λες κι εσυ, επισημαινει και ο petervan :oops: . Οτι δηλαδη παρόλο που η εταιρεια ηταν πατος και το ειχε το αεροπλανο εσωτερικα σε κακη κατασταση, το ιδιο το αεροσκαφος αποδειχθηκε πολυ καλο. Δεν ειπε οτι το αεροπλανο ηταν για πεταμα, αλλα ακριβως το αντιθετο :wink: .
 
Top