Turboprop ή Regional Jet για την A3;

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
george_a":22syuj2o said:
με λειτουργικό κόστος σχεδόν όσο ενός Α319, τα Α318 τα παίρνεις μόνο αν η τιμή αγοράς τους είναι αρκετά μικρότερη. Ας μη ξεχνάμε ότι έχουν πολύ μικρότερο 'δυναμικό' ανταλλαγής ή leasing

και πολύ μεγάλο βάρος για την κατηγορία του...είναι ασύμφορο όσο και το 736..το Ε-190 μια χαρά α/φος είναι..ελαφρύτερο,οικονομικό και αν δεν απατώμαι η εμβέλεια πτήσης στην AR εκδοση αγγίζει τα 4.000χλμ..ή ας πάρει εστω CR7/9 να ταιριάζει με τη μαμά Λούφτυ.. :D
 
spotterakis":29erlqsq said:
και πολύ μεγάλο βάρος για την κατηγορία του...είναι ασύμφορο όσο και το 736..το Ε-190 μια χαρά α/φος είναι..ελαφρύτερο,οικονομικό και αν δεν απατώμαι η εμβέλεια πτήσης στην AR εκδοση αγγίζει τα 4.000χλμ..ή ας πάρει εστω CR7/9 να ταιριάζει με τη μαμά Λούφτυ.. :D

...καλά όχι και μαμά... νονά σίγουρα!!! :p

είναι όντως πιο ασύμφορο ένα Α318, ωστόσω θα μπορούσαν μ'αυτό να αποφύγουν την πολυτυπία στον στόλο, αν και αναγκαστικά θα την υποστούν στους κινητήρες (PW6000)
 
Νομίζω ότι όντως κούρασε το θέμα: "Τι θέλω να δω στο στόλο της Α3". Έχουν γραφτεί από Α380 μέχρι piper. Enough is enough γιατί το θέμα όλο και ξεφεύγει.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top