Turboprop ή Regional Jet για την A3;

  • Thread starter Thread starter spotterakis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: Turboprop για την Aegean;

al.porto":1pb04ta5 said:
George":1pb04ta5 said:
Έχουν και πιο άνετες καμπίνες συγκριτικά άλλωστε.

Ε, δεν είναι και ό,τι πιο άνετο ένα άβρο με 3+3. Κατά τα άλλα σύμφωνώ με όσα λες. Η επιλογή ελικοφόρων μου φαίνεται μονόδρομος έτσι που πάει το πετρέλαιο. Άλλο να θές 400 κιλά καύσιμο (ATR) για να πάς Μύκονο και άλλο να θες 1500 (RJ).

To Rj για μυκονο θελει απο 900 μεχρι το πολυ 1100 για μυκονο....
Τουλαχιστον ετσι ξερω , για το αλλο ας πει κανενας αλλος... :D
 
Re: Turboprop για την Aegean;

και πάλι η διαφορά καυσίμου με ένα ATR72 είναι πολύ σημαντικότερη, και αρκετά πιο μεγάλη από τη δυνητική κερδοφορία λόγω καλύτερου payload.
 
Re: Turboprop για την Aegean;

Αυτο μπορει να απαντηθει μονο απο το Marketing της καθε εταιριας και οχι σαν απλη θεωρια.. :wink:
 
Re: Turboprop για την Aegean;

Να πω... τα ERJ 190 να έχει σκεφτεί κανείς?? Επηρεάστηκα απο to RBF του μήνα που τα χαρακτηρίζει οικονομικά... πατάνε στα μικρά μας αεροδρόμια όμως??... Forja brazilia
 
Re: Turboprop για την Aegean;

Πάντως αυτό δεν είναι turboprop
 
Re: Turboprop για την Aegean;

Με πρόλαβε ο προλαλήσας!
Εδω το θέμα είναι προτάσεις για turboprop για την Α3 και όχι αεροσκάφη γενικά.
 
Re: Turboprop για την Aegean;

Το θέμα εδώ το έγραψε ο Akis αφου είχαμε ήδη ποστάρει απαντήσεις στο θέμα Aegean fleet (Avro b737) επανακολλώντας στο νέο θέμα τις απαντήσεις μας. Αν διαβάζατε προσεκτικά (και δεν κάνατε τους παντογνώστες -χωρίς κακία Γιώργο-) θα βλέπατε πως μέσα στο θέμα έχει γίνει πολλάκις αναφορά στα Α318-319... που επίσης δεν είναι turboprop...πάνω εκει πάτησα και εξέφρασα την γνώμη μου... ως εναλλακτική της αλλαγής των Avro γιατί να είναι turboprop και όχι ERJ αφου θεωρούνται οικονομικά??

Πάνω σε αυτό μπορεί να απαντήσει με επιχειρήματα κανείς, που πραγματικά ξέρει??
 
Re: Turboprop για την Aegean;

:wall:

Κοιτα τι μηκος διαδρομων θελει το στροβιλοελικοφορο και τι το τζετ!! Ισως ετσι καταλαβεις την διαφορα γιατι θα επρεπε να παρει για καποιους προορισμους στροβιλοελικοφορο και οχι τζετ!!!

:wall:
 
Re: Turboprop για την Aegean;

Sunshine":h8u0bbt9 said:
Το θέμα εδώ το έγραψε ο Akis αφου είχαμε ήδη ποστάρει απαντήσεις στο θέμα Aegean fleet (Avro b737) επανακολλώντας στο νέο θέμα τις απαντήσεις μας. Αν διαβάζατε προσεκτικά (και δεν κάνατε τους παντογνώστες -χωρίς κακία Γιώργο-) θα βλέπατε πως μέσα στο θέμα έχει γίνει πολλάκις αναφορά στα Α318-319... που επίσης δεν είναι turboprop...πάνω εκει πάτησα και εξέφρασα την γνώμη μου... ως εναλλακτική της αλλαγής των Avro γιατί να είναι turboprop και όχι ERJ αφου θεωρούνται οικονομικά??

Πάνω σε αυτό μπορεί να απαντήσει με επιχειρήματα κανείς, που πραγματικά ξέρει??

Η απάντηση μου δεν είχε κανένα υπονοούμενο οτι κακώς postαρησες για τα ERJ.
Απλώς νομίζω οτι από τη στιγμή που η ίδια η εταιρεία έχει ξεκαθαρίσει πως τα αεροσκάφη που θα παραλάβει για αυτό το σκοπό θα είναι turboprop, ότι και να πούμε, είναι περιττό. Μπορούμε μεταξύ μας να συζητάμε τι πιστεύουμε οτι θα ήταν καλύτερο για την εταιρεία, αλλά αν σκοπός μας είναι κατά κάποιο τρόπο να προβλέψουμε τι θα πάρει η Α3, τότε πρέπει να αναφερόμαστε αποκλειστικά σε turboprop.
Βέβαια κάθε συζήτηση είναι ανοιχτή φαντάζομαι
 
Re: Turboprop για την Aegean;

Sunshine":3ebkdfe3 said:
Αν διαβάζατε προσεκτικά (και δεν κάνατε τους παντογνώστες -χωρίς κακία Γιώργο-) θα βλέπατε πως μέσα στο θέμα έχει γίνει πολλάκις αναφορά στα Α318-319... που επίσης δεν είναι turboprop...πάνω εκει πάτησα και εξέφρασα την γνώμη μου... ως εναλλακτική της αλλαγής των Avro γιατί να είναι turboprop και όχι ERJ αφου θεωρούνται οικονομικά??
Ακριβώς γι' αυτό λοιπόν και επειδή έχω διαβάσει το topic, πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσουμε να μιλάμε για jet σε topic ελικοφόρων. Επειδή λοιπόν βλέπω ότι ενδιαφέρεστε και για jet, αλλάζω τον τίτλο.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top