Turkish Airlines

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πραγματικά, η THY΄πρέπει να έχει ξοδέψει ένα σεβαστό ποσό για να διαφημιστεί παγκοσμίως. Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλα νομίζω έχει πάρει και την πλατινένια χορηγία του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος μπάσκετ, με το logo της να φαίνεται παντού στα γήπεδα. Φαίνεται πως αφού η Τουρκία θέλει να γίνει η ίδια περιφερειακή υπερδύναμη, θέλει να έχει και τον national carrier της υπερδύναμη στις αερομεταφορές :mrgreen:
 
Με 17 προορισμούς στην Αφρική και ιδιαίτερα 3 στην Δυτική Αφρική (Ντακάρ, Άκκρα, Λάγος) πολύ φυσικό θα ήταν να κάνεις διαφήμιση προσαρμοσμένη στα τοπικά γούστα. Η Σενεγάλη θεωρείτε το λίκνο της Αφρικανικής μουσικής. Τώρα εάν εμείς με τα Ανώτερα (χα, χα..) Ευρωπαϊκά (χα, χα…) γούστα το θεωρούμε διαφήμιση - παρωδία. Τι να πω, πόσο κομπλεξική διάθεση ακόμη έχουμε.
 
Από 29 Μαρτίου η καθημερινή πτήση της TK προς ICN Σεούλ με Α343 θα έχει ανταγωνιστή καθώς 3 φορές την εβδομάδα 2,4,6 θα αρχίσει η Asiana πτήσεις με 767. Μέχρι το καλοκαίρι του 1998 η Asiana έκανε το δρομολόγιο δύο φορές την εβδομάδα με 767.
 
Belavia":34o75imy said:
Με 17 προορισμούς στην Αφρική και ιδιαίτερα 3 στην Δυτική Αφρική (Ντακάρ, Άκκρα, Λάγος) πολύ φυσικό θα ήταν να κάνεις διαφήμιση προσαρμοσμένη στα τοπικά γούστα. Η Σενεγάλη θεωρείτε το λίκνο της Αφρικανικής μουσικής. Τώρα εάν εμείς με τα Ανώτερα (χα, χα..) Ευρωπαϊκά (χα, χα…) γούστα το θεωρούμε διαφήμιση - παρωδία. Τι να πω, πόσο κομπλεξική διάθεση ακόμη έχουμε.
+1
Νεοελληνικό κόμπλεξ στα καλύτερά του.
 
Δεν ξέρω αλλά μου φαίνεται ότι στην ΤΚ στο (άμεσο) μέλλον θα ταιριάξει η παροιμία "όποιος βιάζεται σκοντάφτει".
Για να δούμε....
 
Τί κόμπλεξ και ανώτερα γούστα, εγώ απλά πιστεύω πως αυτή η διαφήμιση είναι κακόγουστη και γελοία, άσχετα με τους σκοπούς της, και άσχετα με το είναι τούρκικη. :roll:
 
H Διεύθυνση Πολιτικής Αεροπορίας του Υπουργείου Μεταφορών της Τουρκικής Δημοκρατίας, έδωσε το πράσινο φως στις Τουρκικές Αερογραμμές για περαιτέρω επέκταση του δικτύου τους, έτσι λοιπόν με τη νέα απόφαση, έχουμε τις παρακάτω εξελίξεις:

Καντόνα: έναρξη πτήσεων 31 Ιανουρίου με τρεις εβδομαδιαίες συχνότητες
Λος Άντζελες: έναρξη πτήσεων στις 3 Μαρτίου, με τέσσερις εβδομαδιαίες συχνότητες
Σιράζ: έναρξη πτήσεων στις 14 Μαρτίου, με τέσσερις εβδομαδιαίες συχνότητες

Επιπλέον, επιβεβαιώνεται ότι μέσα στο 2011, ξεκινούν πτήσεις προς Μάλαγα, Θεσσαλονίκη, Βαλένθια, Τουλούζη, Μανίλα, Νάπολη, Τορίνο και Γένοβα.

http://www.airporthaber.com/thy-ucus-ag ... 9762h.html
 
Σε συνέχεια της παραπάνω είδησης, σημερινό άρθρο της Hürriyet αναφέρει τη σύναψη συμφωνίας ανάμεσα στην PIA και την THY. Σύμφωνα με τη νέα συμφωνία, η THY θα μεταφέρει τους επιβάτες της PIA από την Κωνσταντινούπολη προς το Σικάγο και τη Νέα Υόρκη, καθώς και προς Ολλανδία, Ισπανία, Ιταλία και Γερμανία, αφού ο πακιστανικός αερομεταφορέας διακόπτει τις πτήσεις του προς όλους τους παραπάνω προορισμούς και στις ΗΠΑ, συνεχίζει να πετάει μόνο προς Houston. Στα πλαίσια της συνεργασίας, οι επιβάτες της THY θα χρησιμοποιούν τις ανταποκρίσεις της PIA, για πτήσεις προς Νεπάλ, Κεϋλάνη, Μαλδίβες και Βομβάη (άγνωστο γιατί, αφού η PIA δεν πετάει ακόμα προς Κεϋλάνη και Μαλδίβες, ενώ προς Νεπάλ και Βομβάη έχει πολύ περιορισμένες συχνότητες).

Στο ίδιο άρθρο αναφέρεται ότι η THY προσανατολίζεται σε ένταξη regional jets στο στόλο της και βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με Bombardier και Embraer.

http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/16730042.asp?gid=254
 
Re: THY news

Hunting a Shadow":3cgqxc5w said:
Μια βόλτα στην Πόλη είναι πάντα ευχάριστη, μια μετάβαση από το αεροδρόμιο στην Πόλη και πίσω, είναι πάντα ανάθεμα...θες ένα 7ωρο αναμονή για να βολτάρεις με ασφάλεια!

Έυχομαι τα αεροπλάνα της να μην λειτουργούν όπως οι τηλεφωνικες γραμμές στην Ελλάδα αλλά όπως και η διεθνής γραμμη στην Κων/λη.1ώρα ταλαιπωρίας στον ιστό προκείμενου να βρω κάποιον στην άλλη άκρη του τηλεφώνου να μου μιλήσει.Στο τέλος μίλησα με μια Τουρκάλα η οποία γνωριζε άπταιστα Ελληνικά(με σπαστή προφορά) η οποία βρίσκοταν στον Ελευ.Βενιζ στo check in

Ισχύει αυτό που λένε τα μέλη ως άνω κάτω απο 10 ώρες αναμονής σου προσφέρουν μόνο city tours(βόλτα στη πόλη ή με πλοιάριο ),δωμάτιο μόνον εαν έχει 10 κ πάνω.

Τιμή εισήτηριού στα 390€ Η πιο χαμηλή απο όλες του κόλπου!Η πτήση πραγματοποιήται με το boieng 737-800(έχει πέσει μια φόρα και αυτό πραγματικά με προβλημάτιζει)
Σχετικά κακή ανταποκριση για Μπαχρεϊν.Αλλά για τη Φόρμουλα 1 θα κάνεις θυσίες.
Με το που γυρίσω θα κάνω μια πιο εκτενής περιγραφή
 
aakunz":1wo69tiu said:
Στο ίδιο άρθρο αναφέρεται ότι η THY προσανατολίζεται σε ένταξη regional jets στο στόλο της και βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με Bombardier και Embraer.

http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/16730042.asp?gid=254
Οπότε οι Θεσσαλονικείς κάτι από τα δύο θα πρέπει να αναμένουν στο SKG...
 
Top