Turkish Airlines

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Άλλο ένα παράδειγμα κρατικοδίαιτης Αεροπορικής Εταιρείας και οι συνέπειές του γεγονότος...

Να θυμίσω ότι τα 738 παραγγέλθηκαν από τον ίδιο τον κ. Gilmaz σε επίσκεψή του στις ΗΠΑ, λίγες μέρες μετά την απόρριψη από την ΕΕ του αιτήματος της Τουρκίας για έναρξη συνομιλιών.
 
Gia miso lepto aderfia.Diabazo ta sxolia orismenon sebaston melwn tou forum peri kratikodiaiton etaireion, parembatismou klp klp. Ego echo na pw oti h Turkish ekane record profit fetos (kai persi eixe kerdh) .Mono ayto: h Olympic apo pote exei na kanei kerdh???
 
Η THY δεν έχει κανέναν ανταγωνιστή μέσα στη χώρα της, λειτουργεί μέσα σε ένα ελεγχόμενο περιβάλλον και μπορεί να χρηματοδοτείται άνετα. Γιατί να μην έχει κέρδος :?:
 
George":3tlj5y3l said:
Η THY δεν έχει κανέναν ανταγωνιστή μέσα στη χώρα της, λειτουργεί μέσα σε ένα ελεγχόμενο περιβάλλον και μπορεί να χρηματοδοτείται άνετα. Γιατί να μην έχει κέρδος :?:

den exei na kanei me ayto to pragma to kerdos....
apla to kratos ekane kales epiloges.....
 
i THY ehei tora teleutaia enan mikro antagonismo apo merikes alles eteries se ptisis esoterikou. me parakseneuei oti den paragilan kanena regional jet gia na anikatastisoun ta Avro
 
Polu kalo na exeis kerdos. Einai kai to teliko zitoumeno. Afto pou den ginetai katanoito einai oti 8a borouses na exeis megalutero me kaluteres kiniseis. Afto einai to zitoumeno. kai den einai ka8olou outopiko. Giati megalutera kerdi se dedomenes stigmes afksanoun tin stratigikes sou taktikes alla diefkolunioun kai tis tameiakes sou roes. Simple things. Alla edw to provlima einai oti to kratos exei mia etairia gia na kanei politiki. Edw ta eidame ta apotelesmata.
 
Μάλλον δεν το έθεσα καλά πριν. Το ότι στην ΤΗΥ το κράτος ασκεί πλήρη έλεγχο δε σημαίνει ότι θα είναι απαραίτητα κερδοφόρα και μάλιστα εύκολα, αλλά μπορεί να σημαίνει ότι θα μπορούσε να έχει ακόμη καλύτερα αποτελέσματα αν λειτουργούσε υπό ιδιωτικό έλεγχο. Αυτό, φυσικά, αν δεχτούμε ότι το αποτέλεσμα της ΤΗΥ είναι...πώς να το πω..."αληθινό", με την έννοια ότι δεν έχουν υπάρξει κρατικές επιδοτήσεις και άλλες τέτοιες πλάγιες τεχνικές βοήθειας (που κι εδώ δε θα έπρεπε να υπάρχουν, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία). Τώρα, αν κάποιος καταφέρει να με πείσει ότι η ΤΗΥ είναι μια καλά οργανωμένη εταιρία, που δε φοβάται τον ανταγωνισμό από τους ευρωπαίους γίγαντες μετά από μια πιθανή είσοδό της στην ΕΕ (αν, όταν και όπως αυτό συμβεί) και που θα μπορεί να είναι κερδοφόρος και με τις συνθήκες εκείνες, τότε θα την παραδεχτώ. Αλλά μια εταιρία με τόσαατυχήματα στο πρόσφατο παρελθόν της δεν μπορεί να είναι και υπόδειγμα καλής λειτουργίας, ούτε θα τη θαύμαζα, λοιπόν, για τα καλά οικονομικά της αποτελέσματα. (Αλλού το πήγα, αλλά και η ασφάλεια είναι σημαντική παράμετρος αξιολόγησης μιας αεροπορικής εταιρίας για μένα, εφόσον με ενδιαφέρει ως επιβάτη και όχι ως επενδυτή.)
 
June 23, 2004
THY Turkish Airlines said on Wednesday it had not reached a final decision on plane purchases and was continuing talks with Boeing and Airbus.

The statement followed a story from Seattle on Tuesday quoting sources close to the transaction, who said the national carrier was set to order 16 Boeing 737-800 airliners for delivery beginning in 2005.

Trading in the airline's shares was halted on Wednesday morning pending the statement. The Istanbul Stock Exchange said trading would resume in the afternoon session starting at 1100 GMT.

"Our company has not reached a final decision in connection with plane purchases and is still continuing talks with Boeing and Airbus," THY said in a statement to the exchange.

The narrow-body jet orders would be worth nearly USD$1 billion at list prices, which are routinely discounted, and could be accompanied by additional orders from Airbus under a USD$2 billion investment package from Turkey's government, which plans to expand the airline.

Officials at Boeing and Airbus declined to comment.

State run THY, which is slated for privatization, said last month it was talking to both manufacturers amid a boom in Turkish air travel fueled by ticket price cuts and reduced taxes.

THY currently operates both Boeing and Airbus jets and plans to boost its fleet to 85 to 90 aircraft by mid-2006 from 53 in May, including about a dozen used aircraft the airline was expected to begin leasing this month.

(Reuters)


OA277
 
Top