TUS Airways

Έστειλα τον κωδικό κράτησης χθες και σήμερα μου είχαν ήδη κάνει refund το ποσό.
Εύχομαι, εφόσον το δρομολόγιο είχε καλές πληρότητες, να το εκμεταλλευτεί κάποιος άλλος αερομεταφορέας.

Για την περίοδο των Χριστουγέννων, είχα κλείσει εισητήρια απευθείας με TUS με κόστος μαζί με βαλίτσα 191€.
Σήμερα, μετά από άπειρους συνδυσμούς, κατάφερα να βρώ με συνολικό κόστος 214€ το ακόλουθο με αναμονή για ανταπόκριση περίπου 3 ώρες στο Ελ.Βενιζέλος. Με κάτι τέτοιους Πελάτες έχει αύξηση η Αθήνα :D :D :D
Λάρνακα - Αθήμα με Blue Air
Αθήνα - Γιάννενα με Aegean
Γιάννενα - Αθήνα με Sky Express
Αθήνα - Λάρνακα με Cobalt
 
Ακουσα πως η εταιρία απέλυσε τον μεγαλυτερο αριθμό υπαλληλον, και πληρώματα αλλα και απο τα υπολειπα τμηματα .
 
Στο μικροσκόπιο της Αρχής Αδειών Αεροπορικών Μεταφορών και η TUS σύμφωνα με τον "πολίτη της Κύπρου" αφορμή τα οικονομικά προβλήματα που οδήγησαν στην καθηλωση μέρους του στόλου της και στην περικοπή των δρομολογίων της.

Βέβαια νομίζω έχει κάνει ένα λάθος καθώς ο στόλος της αριθμεί 7 αεροσκάφη και όχι 6 που αναφέρει και είναι παραπάνω από 3 τα καθηλωμένα αεροσκάφη.

Επίσης έχει προγραμματιστεί συνάντηση που θα γίνει την Παρασκευή. Για να δούμε τι θα γίνει θα βάλει λουκέτο και αυτήν που το θεωρώ το πιθανότερο αυτήν την στιγμή.

:arrow: http://politis.com.cy/article/exigisis- ... s-i-cobalt

Με εκτίμηση.
 
Καλά το χω πάει μέχρι στιγμής :banana: :banana: :banana:
Πείτε μου ποιά άλλη θέλετε να κλείσει να πάρω εισιτήρια...
 
Turkish Airlines αν μπορείς... Εδώ μου κάθεται!
 
Συνέντευξη εφ' όλης της ύλης πραγματοποίησε το In business news, στον Πρόεδρο της Tus.

Μεταξύ αυτού συζητήθηκαν τα προβλήματα της εταιρείας που προέκυψαν και το σχέδιο αναδιοργάνωσης της εταιρείας. Επίσης συζητήθηκε το ενδεχόμενο επαναφοράς των πτήσεων προς Θεσσαλονίκη και Αθήνα και η επαναφορά των πτήσεων προς Ιωάννινα από τον ερχόμενο Μάρτιο. Τέλος συζητήθηκε και το ενδιαφέρον της εταιρίας και για αγορά δύο επιπλέον αεροσκαφών.

:arrow: https://inbusinessnews.reporter.com.cy/ ... UwI1OJPfzw

Με εκτίμηση.
 
Μου φαινονται ελαφρώς δικαιολογιες τα περί κυπριακου κοινου..Τα αεροσκαφη τους δεν ειναι τα πιο οικονομικα, ενω υπαρχουν σε αυτη την κατηγορια οικονομικοτερα στην καταναλωση καυσιμων (CRJ-900,E-190/195), αλλα και παλι ειναι δυσκολο να εχεις χαμηλο CASM..To oτι η κυπριακη αγορα ειναι γεματη λο-κο ηταν γνωστο,δεν ηταν κατι απροσμενο..Ολη η ευρωπαικη αγορα κυριαρχειται απο W6,U2,FR,DY etc..Αν θελει high frequency-revenue θαναι δυσκολο στη φτωχη Ελλαδιτσα..Εδω δεν πληρωνουν 400-500ε biz-class για να πεταξουν DUS-CDG ή ΑΜS-FRA..Kι ας μην ξεχναμε οτι το LCA-ATH/SKG εχει ηδη αρκετους παικτες..δεν ξερω πόσους μπορει να αντεξει με κερδοφορια..Σαν Aviation enthusiast θα χαιρομουν τρελα να πεταξω ξανα με Φοκερακια..Αλλα πρεπει ναμαστε κ ρεαλιστες..
 
Διάβασα πριν από λίγο στην Wikipedia πως αναμένονται να μπούνε στον στόλο της
4 737-400 και 2 737-300.

Ξέρουμε κατά πόσο ισχύει το παραπάνω, και αν ισχύει μπορούμε να έχουμε πληροφορίες;;


Με εκτίμηση.
 
Εκσυγχρονισμός .
 
Top